حل ارور های رایج در کانکشن (اتصال به سرویس) + آموزش رفع آنها

admin

2000px-Dialog-error-round.svg

با عرض سلام و ادب

حل ارور های رایج در اتصال به سرویس گادپینگ (به ترتیب شماره ارور)

شماره ارور چیست ؟ به تصویر زیر دقت کنید . همانطور که عبارت Error 629 با کادر قرمز مشخص شده است، عدد 629 در این حالت شماره ارور می باشد .

شماره ارور ها بسته به نوع isp و سیستم عامل و … متفاوت هستند . برای حل ارور های رایج در استفاده از سرویس ما، ابتدا شماره ارور را به یاد بسپارید  و به دنبال راه حل آن در ادامه این آموزش باشید .

حل ارورهای رایج مودم

قبل از پرداختن به ارور های رایج، مشکلی که برای بعضی کاربران پیش می آید را شرح می دهیم .

مشکل : وصل شدن به سرویس کاهش پینگ / سرویس تبدیل اینترانت به اینترنت اما باز نشدن سایت و وارد نشدن به بازی .

حل مشکل : این مشکل معمولا به دلیل تنظیمات فایروال خود ویندوز یا فایروال آنتی ویروس می باشد. ساده ترین روش برای حل این مشکل خاموش کردن فایروال می باشد. در ویندوز 7 به قسمت control panel -> system and security -> windows firewall -> advanced setting رفته و روی windwos firewall properties کلیک کنید و برای domain و private و public فایروال را off کنید. (آموزش غیرفعال سازی آنتی ویروس Eset Smart Security پایین همین مطلب قرار داده شده)

اگر مشکل حل نشد، از CMD یا RUN ویندوز دستور پینگ را اجرا کنید (برای نمونه : ping 8.8.8.8) و اطمینان حاصل کنید که پینگ میگیرید . هر دو سرور را با هر دو پروتوکل PPTP و LT2P امتحان فرمایید . اگر مشکل هم چنان پابرجا بود این روش ها را امتحان کنید :

1. تنظیمات پ.ر.و.ک.س.ی مرورگر خود را چک کنید.

2. این آموزش را ببینید : برای ویندوز Xpبرای ویندوز 7 و 8

3. این فایل را دریافت کرده و از حالت فشرده خارج کنید. سپس بر روی سیستم خود اجرا نمایید . سیستم را Restart کنید .

—————————————

ارور های رایج که هنگام وصل شدن  از طریق کانکشن به سرویس ما رخ می دهد به شرح زیر می باشد :

ERROR 605 : سيستم شما قادر به باز کردن port بر روي windows نمي باشد و حتما نرم افزاري بر روي سيستم خود داريد که جلوي اين کار را ميگيرد .

—————————————

Error 619 : بیشتر زمانی با این ارور مواجه می شوید که پروتوکل PPTP در شبکه مسدود شده است . در این حالت پروتوکل L2TP را نیز تست کنید. احتمال دیگر اینکه سیستم شما نیاز به Restart دارد . در صورت حل نشدن مشکل با پشتیبانی Isp در میان بگذارید .

—————————————

621 – 622 – 623 – 624 – 625 : شما بايد کانکش v*p*n را به صورت دستي بر روي کامپيوتر خود بسازيد (نحوه ساخت کانکشن PPTP در ویندوز)

—————————————

ERROR 633 : این ارور غالبا از جانب مودم می باشد. جهت رفع این مشکل کابل لن متصل به مودم را جدا کرده و رایانه خود را ریست فرمایید، پس از بارگذاری مجدد رایانه کابل را مجددا به مودم وصل کنید.

—————————————

ERROR 691 : نام کاربری و پسورد را اشتباه وارد کرده اید . در وارد کردن آن دقت فرمایید (ترجیحا نام کاربری و پسورد را کپی پیست کنید)

—————————————

ERROR 711 : به این صورت عمل کنید :
پنجره Run را باز کرده و تایپ کنید : services.msc
سپس در پنجره باز شده به ترتیب روی موارد زیر کلیک راست کرده و Propertise را کلیک کنید .

شما می بایست Startup Type همگی را روی Automatic بگذارید و پس از فشردن دکمه Ok سیستم را ریستارت کنید.

Remote Access Auto Connection Manager

Remote Access Connection Manager

Telephony

Windows Remote Management – WS-Management

TCP/IP NetBIOS Helper

Plug and Play

Windows Event Log

اگر مشکل حل نشد کامنت ارسال کنید

————————————————–

ERROR 721 , 720 : این ارور 2 دلیل دارد :

1. فایروال کامپیوتر شما روشن می باشد 2. شبکه داخلی و یا شرکت ارایه دهنده اینترنت شما، دسترسی به V–P–N رو از کار انداخته است
ابتدا فایروال سیستم + آنتی ویروس را غیر فعال کنید ((آموزش غیرفعال سازی آنتی ویروس Eset Smart Security پایین همین مطلب قرار داده شده)) و دوباره امتحان کنید. اگر مشکل حل نشد هر دو سرویس PPTP و L2TP را نیز تست کنید.اگر باز هم به مشکل برخوردید با پشتیبانی اینترنت خود تماس بگیرید و مساله را با آنها در میان بگذارید . (دیدن این آموزش هم پیشنهاد میشود)
اگر در استفاده از پروتوکل L2TP مشکل دارید،این فایل را دریافت کرده و از حالت فشرده خارج کنید. سپس بر روی سیستم خود اجرا نمایید . سیستم را Restart کنید .
—————————————
Error 789 : این Error در پروتوکل L2TP احتمال دارد پیش آید .سعی کنید به جای آن از PPTP استفاده کنید.
اگر در استفاده از پروتوکل L2TP مشکل دارید،این فایل را دریافت کرده و از حالت فشرده خارج کنید. سپس بر روی سیستم خود اجرا نمایید . سیستم را Restart کنید .
اگر مشکل برطرف نشد، فایروال سیستم + آنتی ویروس خود را غیر فعال کرده و دوباره امتحان فرمایید . (آموزش غیرفعال سازی آنتی ویروس Eset Smart Security پایین همین مطلب قرار داده شده)
—————————————
Error 807 , 806 : ابتدا از خاموش بودن فایروال سیستم خود مطمئن شوید . سپس این فایل را دانلود کنید .
فایل را از حالت فشرده خارج و آن را اجرا کنید . مطابق تصویر زیر عمل کنید و بر روی Ok کلیک نمایید. سیستم را Restart کنید .
حل مشکل ارور 807 و 806

—————————————

Error 809 : پورت L2TP بر روی اینترنت شما بسته شده .

این آموزش را طی کنید شاید مشکل حل شد : این فایل را دریافت کرده و از حالت فشرده خارج کنید. سپس بر روی سیستم خود اجرا نمایید . سیستم را Restart کنید .

اگر مشکل برطرف نشد، احتمالا مشکل از سمت فایروال یا آنتی ویروس سیستم شما می باشد . لذا هر دو را غیر فعال کرده و دوباره امتحان فرمایید .

(آموزش غیرفعال سازی آنتی ویروس Eset Smart Security پایین همین مطلب قرار داده شده)

—————————————

Error 868 : ابتدا کانکشن را از این لینک دوباره دانلود کنید (احتمالا شما از کانکشن های قدیمی استفاده می کنید) . اگر مشکل حل نشد، با پشتیبانی تماس بگیرید

—————————————

آموزش غیرفعال سازی آنتی ویروس Eset Smart Security :

انتی ویروس رو باز کنید. در محیط برنامه دکمه F5 رو بزنید تا به قسمت تنظیمات برید. بعد برید به قسمت Network و قسمت Personal firewall رو باز کنید در قسمت System integration گزینه Personal firewall is completely disabled رو انتخاب کنید و ok کنید.

5
اشتراک
admin
admin

1 2

211 نظر

  1. meisam

    سلام خسته نباشید.برای من error نمیده ولی همچین پیغامی میده
    the operation could not finish because it could not start the remote access connection manager server in time.please try the operation again

  2. sepehr

    با عرض سلام و خسته نباشید. من هرکاری کردم ولی باز connect نمیشه. لطفا کمک کنید

  3. Sepehr

    salam .adrese server mikhastam

  4. nona

    سلام خسته نباشید
    من اخیرا وقتی با مرورگر لب تابم ( google chrome ) وارد سایتی میخوام بشم (هر سایتی) ارور میده و نمیزاره . وقتی trouble shoot میکنم میگه که you might need to sign up with this network’s ISP
    و من نمیدونم چیکار کنم . حتی قبل از این به تنظیمات اینترنت هم کاری نداشتم و این اتفاق خیلی ناگهانی افتاده . چیکار باید بکنم؟ :/

    • admin
      admin

      با سلام، روز بخیر. ساعت و تاریخ ویندوز خود را بررسی فرمایید، در صورتی که مشکل رفع نشد تنظیمات Pr.oxy مرورگر را به حالت اولیه برگردانید.
      موفق باشید

  5. cnali

    سالم خسته نباشید… من که دکمه کانکت رو میزنم یه اروری میاد که اینه
    Exception of type ‘DotRas.RasException’ was thrown
    اینو که اکی میکنم میاره
    خطای نامشخص – توصیه می شود نرم افزار را بسته و سپس مجددا آن را اجرا فرمایید
    واقعا نمی دونم چه کاری کنم دیگه

  6. FARID

    با سلام و خسته نباشید
    من یک هفته ای هست بخاطر پینگ بالای بازیم نرم افزار شمارو دانلود کردم
    ولی این اواخر بعد از حدودا 5 دقیقه وصل بودن به سرویس شما یهو کار برعکس شده و پینگ من به سرعت بالاتر
    از حدش میره لطفا راهنماییم کنین خیلی گیرم…!!!!!

    • admin
      admin

      با سلام، روز بخیر. کاربر گرامی در صورتی که برای اتصال به اینترنت از WiFi استفاده می کنید آن را با کابل لن جایگزین کرده و مورد را مجددا بررسی فرمایید.
      موفق باشید

  7. Amin Ommi

    با سلام و خسته نباشید من از سرویس شما استفاده می‌کردم اما به صورت ناگهانی پینگ داخلیم تایم اوت شده و قبلش هم ارور میداد که میگفت باید نتورک ستینگ برای این کانکشین تغییر کنه لطفا راهنمایی کنین.

    • admin
      admin

      با سلام، روز بخیر. توصیه می شود یکبار رایانه و مودم خود را مدت 5 دقیقه خاموش و مجددا روشن نمایید.
      هم چنین خواهشمند است عنایت داشته باشید که پینگ تایم داخلی (پینگ اینترنت کاربر تا سرورهای تهران) مربوط به ISP بوده و از دسترسی ما خارج است.
      موفق باشید

  8. عرفان

    سلام من وفتی برنامه رو اجرا میکنم اول بروزرسانی میشه بعد failed to open output file میزنه بعد استاپ ورکینگ میشه
    مشکل از چیه؟

  9. سامان

    سلام بعد از کلی گشت و گذار تو اینترنت بلاخره یه جا تونستم مطلبی پیدا کنم که مشکل ارور ۷۱۱ رو حل کنه دوستانی که مشکل ارور 711 دارن یعنی این the operation could not finish because it could not start the Remote Access Connection manager Service in time,Please Try the operation again
    تو Startup تیپ کنید services.msc بعد از اونجا Windows Event Log service پیدا کنید enable اش کنید مشکل حل میشه از مدیران godping در خواست دارم که این راه حل رو به ارور ۷۱۱ اضافه کنند ممنون
    منبع
    http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_vista-networking/error-1068-related-to-starting-remote-access/4d64b051-59e9-48a0-92fb-6b3703fc5df7?auth=1
    اخرین پست.

  10. mahyar

    با سلام 2 شب هست که موقع وصل شدن گاد پینگ به کلی صفحه پینگ من تایم اوت میشود و همه چیز قطع میشود مشکل چیست
    با تشکر

  11. محمد

    سلام الان دوروزه برنامه رو میخوام اجرا کنم میگه اتصال به اینترنت برقرار نمی باشد مودم هم ریست کرد نشد

    • admin
      admin

      با سلام، شب بخیر. این مشکل انشالله در نسخه بعدی کانکشن هوشمند برطرف خواهد شد، تا آن زمان می توانید از کانکشنی که خدمتتان ایمیل شد استفاده فرمایید.
      موفق باشید

  12. mohammad .s

    salam user va pass ke dadid kar nemikone user va pass ham copy kardam bazam nashod lotfan rahnemiei konid

    • admin
      admin

      با سلام، وفت بخیر. کاربر گرامی اکانت شما بررسی شد و مشکلی مشاهده نگردید، خواهشمند است مورد را مجددا بررسی کرده و در صورت برطرف نشدن مشکل مراتب را در ادامه همین کامنت اعلام فرمایید.
      موفق باشید

  13. محسن

    سلام
    من از انتی ویروس yac استفاده میکردم متاسفانه godping.exe رو بک دور شناسای کردو خودکار قرنطینه کرد
    بعد از قرنطینه در اودرمو برا اینکه این موضوع تکرار نشه بکل انتی ویروسو حذف کردم .. و کانکشن رو دوبازه نصب کردم.
    حالا بعد باز کردن هیچ انتفاقی نمیوفته تو تسک منیجر god ping باز میشه ولی چیزی برای من نمایش داده نمیشه حتی دوباره رو ایکونش میزنم میگه برنامه در حال اجراس ولی باز نمیشه که کانکت شم .. قبل این موضوع 3 ماه بود که از گادپینگ استفاده میکرم رو همین سیستم .. نت فریم ورک 4 هم نصبه

    • admin
      admin

      با سلام، وقت بخیر. این مشکل در نسخه بعدی کانکشن برطرف خواهد شد، کافیست Godping.exe را از TaskManager ویندوز حذف (Kill – End) کرده و نرم افزار را مجددا اجرا نمایید.
      موفق باشید

      • محسن

        ویندوزم 7 64 بیته

        کردم ولی نمیشه ریستارت کردم نشد
        کیل تسک کنم دوباره باز کنم بازم چیزی نمیشه برنامه میره تو تسک ولی چیزی بالا نمیاد .. بخوام دوباره باز کنم میگه برنامه در حال اجراست
        کی نسخه جدید میاد

  14. میثاق

    سلام
    دوستانی که برای ویندوز 8.1 ارور 720 رو دارن با اینکه همه کارها رو انجام دادن اینم میتونن تست کنن (برای خودم جواب داد):If you have already installed the operating system and are currently receiving a “code 31” error on the WAN Miniport (Network Monitor) device, follow these steps:
    1. Open Device Manager.
    2. Right-click the WAN miniport (Network monitor) device, and then click Update Driver Software.
    3. Click Browse my computer for driver software.
    4. Click Let me pick from a list of device drivers on my computer.
    5. Clear the Show compatible hardware check box.
    6. In the column on the left side, select Microsoft, and in the column on the right side, select Microsoft KM-TEST Loopback Adapter.
    7. In the Update Driver Warning dialog box, click Yes to continue installing this driver.
    8. After the driver is installed, right-click the device, and then click Uninstall.
    9. After the device is uninstalled, right-click the computer name in Device Manager, and then click Scan for hardware changes.
    10. On the View menu, click Show hidden devices.
    The WAN Miniport (Network monitor) device should now be started and no longer have a yellow exclamation mark next to it.

    https://support.microsoft.com/en-us/kb/2871372

  15. kia

    با سلام و خسته نباشید.
    من مشکل Error 623 داشتم که طبق آموزش پیشرفتم.
    اما هنگامی که میخوام با کانکشن PPTP ساخته شده کانکت شم ، با Error 691 و Error 734 مواجه میشم.
    اگه میشه کمک کنید.
    با تشکر 😐

    • admin
      admin

      با سلام، شب بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است عنایت داشته باشید که حضرت عالی یک اکانت مربوط به سرویس کاهش پینگ و یک اکانت مربوط به سرویس افزایش سرعت تهیه کردید که هرکدام از آنها دارای کانکشن مخصوص و جداگانه هستند، می توانید از بخش “دانلود کانکشن” واقع در صفحه اصلی سایت آنها را دریافت نمایید.
      سوالی بود دریغ نکنید.
      موفق باشید

  16. soheil

    سلام مشکل من ارور 711 است و طبق دستورات سایت عمل کردم جهت رفعش ولی حل نشد
    الان چه کاری از دستم بر میاد

    • admin
      admin

      ​با سلام.
      کاربر گرامی مشکلی که با آن روبرو هستید از جانب ویندوزتان می باشد. راه حل های پیشنهادی :
      1. پنجره Run را باز کرده و تایپ کنید : services.msc
      سپس در پنجره باز شده دنبال موارد زیر بگردید و روی تک تک آنها کلیک سمت راست کرده و Propertise را کلیک کنید .
      Startup Type همگی را روی Automatic بگذارید و سپس Ok کنید . سیستم را ریستارت بفرمایید .
      Remote Access Auto Connection Manager
      Remote Access Connection Manager
      Telephony
      Windows Remote Management (WS-Management)
      TCP/IP NetBIOS Helper
      2. دانلود و اجرای فایل مقابل : لینک (منبع مایکروسافت)
      3. مشاهده لینک های مقابل : 12
      4. در آخر اگر هیچ کدام از روش های بالا تاثیرگذار نبود توصیه می شود توسط Dvd نصب ویندوز، آن را Repair نمایید (همانند نصب مجدد ویندوز عمل می کند با این تفاوت که اطلاعات درایو ویندوز و نرم افزارها پاک نمی شود)
      سوالی بود دریغ نکنید.
      موفق باشید

  17. ahmadreza

    سلام ادمین من ارور 800 رو دارم و یه چیز دیگه اونم اینکه میشه این تنظیمات رو مستقیم رو مودم اعمال کرد؟؟

    • admin
      admin

      درود، شب بخیر. آنتی ویروس و فایروال ویندوز را غیرفعال کرده و سپس رایانه خود را یکبار ریست فرمایید.
      هم چنین در نظر داشته باشید که اتصال به V–P–N از طریق خود مودم فقط بر روی برخی از آنها که از این قابلیت پشتیبانی می کنند امکان پذیر است.
      سوالی بود دریغ نکنید.
      موفق باشید

  18. مصطفی

    سلام من کانک میشم این ارور رو میده لطفا کمک کنید the networks connection betwenn your computer and the v–p–n server was intrerrupet

    • admin
      admin

      با سلام، شب بخیر. کاربر گرامی ابتدا مودم و رایانه خود را ریست کرده و سپس سرویس را مجددا با هردو پروتوکل PPTP و L2TP بررسی فرمایید.
      در صورتی که مشکل رفع نشد مراتب را با پشتیبانی Isp خود در میان بگذارید.
      موفق باشید

  19. شهرام

    من همش ارور 720 دارم گیج شدم همه کار هایی که گفته شده رو انجام دادم

    • admin
      admin

      درود، دوست گرامی ابتدا یکبار مودم و رایانه خود را ریست نمایید. سپس موارد گفته شده در بخش ارور 720 همین آموزش را مجددا و بادقت انجام دهید.
      در صورتی که مشکل رفع نشد با پشتیبانی Isp خود تماس حاصل فرمایید.
      موفق باشید

  20. سمیرا

    سلام v–p–nمنم ارور807داره همین کارارو کردم ولی بازم ارورمیده لطفا راهنمایی کنید
    لطفاجواب بدین من کارم به این بستگی داره متشکر

    • admin
      admin

      با سلام، شب بخیر. کاربر گرامی با آدرس ایمیلی که وارد کرده اید پرداختی در سیستم ثبت نشده است تا بتوانیم اکانت شما را بررسی کنیم.
      خواهشمند است مشخصات اکانت خود را برای ما ایمیل فرمایید.
      با تشکر. موفق باشید

  21. bahador

    man erore 807 daram karaiam ke goftin anjam dadam vali ok nashud

  22. behzad

    دقیقا همین کارها رو کردم اما دوباره همون ارور رو میده
    ویندوز من ویندوز8.1 هست
    لطفا کمک

  23. behzad

    سلام
    ارور یوزر پسورد میده
    چه کنم

  24. mostafa00

    سلام ارور633رو چطور میشه درست کرد ؟؟؟

  25. amir

    داداش برنامه ارورر 0xc000007b میده 😐 چه باید کرد

  26. alirezas

    سلام.من دو روزه می خوام وصل شم خود کانکشن این ارور رو میده
    THE MODEM OR OTHRT CONECTING DEVICE ALREDY IN USE OR ITS NOT CONFIGURED PROPERLY
    راهنمایی کنین لطفا

  27. محسن

    با سلام من ارور Remote Access Auto Connection Manager دارم . به همه کارها عمل کردم و به لینکی که در جواب دوستمون گذاشتین هم عمل کردم ولی درست نشد . راه حلی ندارم به نظرتون ؟

    • admin
      admin

      با سلام، شب بخیر. توصیه می شود لینک های زیر را مشاهده فرمایید.
      123
      اگر بازهم مشکل رفع نشد توصیه می کنیم ویندوز را توسط DVD نصب آن Repair نمایید.
      موفق باشید

  28. amin

    با عرض سلام من مشکل 711 دارم و باز درست نشد

  29. میلاد

    سلام
    وقتی تو برنامه سرور انتخاب می کنم و کانکت می زنم ارور the modem(or other connecting device)has reported an error بهم میده.در ضمن من از کاهش پینگ دیگری هم استفاده می کنم و مشکلی نداره.لطف بفرمایید بگید چی کار کنم.

یک نظری بگذارید