آموزش گرفتن پینگ بازی + پیدا کردن آی پی گیم سرور

آموزش گرفتن پینگ بازی + پیدا کردن آی پی گیم سرور

——[ اختصاصی گادپینگ ]——


اگر یک گیمر واقعی باشید با وارد بازی شدن و تنها چند دقیقه بازی کردن متوجه وضعیت اینترنت خود حتی بدون اطلاع داشتن از میزان عددی پینگ تایم خواهید شد.

اما این روش تجربی پاسخگوی برخی از نیاز های شما نخواهد بود، ممکن است قصد داشته باشید از پینگ تایم دقیق اینترنت خود داخل گیم مورد علاقه تان اطلاع داشته باشید. اما مشکل اصلی اینجاست که اکثر بازی های آنلاین پینگ کاربر داخل گیم را نمایش نمی دهند. پس اگر می خواهید آی پی (Ip) گیم سرور مقصد که بر روی آن بازی می کند را بدست آورید تا بتوانید وضعیت پینگ اینترنت خود نسبت به آن را بررسی کنید تا انتهای این آموزش با ما همراه باشید.

ابتدا گیم (بازی) مورد نظر خود را اجرا کرده و صبر کنید تا گیم بصورت کامل بارگذاری شود.

سپس Task Manager ویندوز خود را اجرا کرده و وارد تب Performance آن شوید. Task Manager ویندوز را می توانید با راست کلیک کردن بر روی نوار پایین ویندوز خود اجرا کنید.

task manager1

.

پس از انتخاب گزینه Performance وارد بخش دیگری می شوید. در این قسمت دنبال گزینه Open Resource Monitor که معمولا در پایین صفحه قرار دارد بگردید و در نهایت بر روی آن کلیک کنید.

.

task manager2

.

پنجره جدیدی به شکل زیر برایتان باز می شود. در این قسمت ابتدا می بایست وارد تب network شوید و در آنجا به دنبال ردیف tcp connections (ردیف های نقره ای رنگ) باشید.

.

task manager3

در بخش tcp connections فایل ها و برنامه هایی که در حال ارتباط (از نوع کانکشن TCP) با سرورهایی دیگر می باشند را مشاهده می کنید. در این لیست می بایست به دنبال گیم مورد نظر خود باشید. کافیست در ستون Image دنبال نام آن بگردید. به عنوان مثال برای سری بازی های Call Of Duty نام فایل اجرا شده در این بخش چیزی مشابه با cod.exe می باشد.

کار تقریبا تمام است، پس از پیدا کردن نام گیم خود کافیست عددی که مقابل آن و در ستون Remote Address آمده است را یادداشت و ذخیره نمایید. این عدد در واقع همان آی پی گیم سرور می باشد. حال می توانید به راحتی از آن پینگ بگیرید. آموزش گرفتن پینگ را قبلا در مطالب آموزشی سایت منتشر کرده ایم.

توجه مهم : ممکن است پروتکل پینگ (icmp) بر روی سرور مقصد بنا به دلایلی مسدود شده باشد، در این صورت با گرفتن پینگ از سرور پاسخی دریافت نخواهید کرد و تنها چیزی که مشاهده می کنید Request timed out خواهد بود.

موفق و پیروز باشید.

در پناه حق

—————————————————–

freetest

« گادپینگ برترین ارائه دهنده سرویس کاهش پینگ از دیدگاه بینندگان مجلات و وبسایت های معتبر بازی های آنلاین در ایران »

30
اشتراک
admin

4.2 6 رای ها
امتیاز مطلب
مشترک شدن
مطلع شدن از
guest

96 کامنت
Inline Feedbacks
دیدن همه نظرات
سبحان

سلام خسته نباشید یک تست برای ps4 میخواستم

یاسین

سلام
من تو گوشی اندروید بازی میخوام بکنم. نمیدونم چقدر رم وسی پی یو میخواد ولی به نظر خودم گوشی من میتونه بازی رو در گرافیگ پایین به خوبی اجرا کنه. در هر صورت بازی با وی//پی//ان باید اجرا بشه و پینگم بالاس.
به نظر شما کدوم سروبس مناسبه منه برای اجرای این بازی؟

Daniel

یه اکانت تستی لطفا .

بهنام

سلام خسته نباشید.یه بازی هست که با نت همراه اول میتونم به سرور بازی وصل شم ولی با ایرانسل وصل نمیشه.بزارید دقیق بگم.تو اجرای اولیه بازی لانچر بازی اجرا میشه و بعد به سرور بازی وصل میشه.من اینجا اول با نت همراه اول لانچر رو اجرا کردم و رفتم تو بازی و نت رو خاموش کردم سیم کارت عوض کردم و ایرانسل رو گذاشتم و بازی هم پیغام داده بود که ارتباط قطع شده.بعد اینکه با ایرانسل رفتم گزینه وصل مجدد رو زدم و بازی وصل شد البته بگم از طریق هات اسپات از گوشی به pc وصل شدم…یعنی با نت ایرانسل لانچر به سرور بازی وصل نمیشه.با این روشی که شما گفتین میشه ای پی سرور بازی رو برای نت ایرانسل پراکسی کرد تا بتونه وصل بشه؟
ببخشید یه کتاب نوشتم

علی مسکریان

سلام
یه تست برای ps4 میخوام لطفا

امین

سلام
یه تست برای ps4 میخوام لطفا

reza

سلام.ببخشید یه راهنمایی می خواستم.
پینگ من time out mishe دی ان اس خوبی میخوام تو خراسان جنوبی-طبس زندگی میکنم.
ممنون می شم راهنماییم کننین

reza

yek account test baraye pc lotfan

erfan

سلام برای بازی های ps4 یا هر کنسولی دیگه چجوری پینگ را پیدا کنیم چون هر دستگاهی حالا اگه همون بازی هم باشه با کنسول یا دستگاه دیگه سروراش فرق داره مثلا بازی ندای وظیفه سرور پلی 4 با کامیپیوتر فرق داره ip هاش برای تست گرفتن پینگ این بازی ها که روی کنسول هست چجور میشه فهمید ادرس سرورش چیه؟آیا راهی هست ؟یا همین سری بازی های آندروید و ……

محسن

سلام
من بازی war Robots را در گوشی اندرویدی انجام می دهم و همچنین از مخابرات اصفهان اینترنت ADSL می گیرم، همچنین گوشی ام از لحاظ سخت افزاری در وضعیت مناسبی قرار داره و بازی رو بدون لگ اجرا میکنه، اما از سمت سرور با قطعی مکرر و پیاپی نت در بازی مواجه می شوم.
از طرفی در وضعیتی نیستم که بخوام اشتراک پینگ خریداری کنم.
لطفا مرا کمک و راهنمایی نمایید تا مشکلم حل شود.
باتشکر

مهران

ببخشید من میخوام جی تی ای انلاین رو پی اس فور بازی کنم نته مخابرات ۵۱۲ با یه گاد پینگ جواب میده به نظرتون؟؟
اگه جواب گو نیست بازیو دیگ نخرم

علی حاجی رحیمی

مشکل که هست در بازی pes آی پی که با این روش به دست میاد آی پی سرورهایی که آدم توش بازی می کنه نیست و در نتیجه این آی پی واسه مشخص شدن پینگ در اون سرورها ارزشی نداره…آی پی که با این روش بدست میاد واسه ژاپن هست ولی سرور ها واسه اروپا هست معمولا…از کونامی ساپورت هم که پرسیدم گفتن که به دلایل امنیتی آی پی سرورها رو نمی تونم بگن… .

علی حاجی رحیمی

ولی کلن سه تا آی پی میده که دو تاش مال ژاپن هست و یکیش ماله امریکا ولی سرورهای بازی واسه اروپا و جاهای دیگس… چهار تا عکس رو از آپی هایی که نشون میده قرار دادم در زیر…سه تا عکس ها توی قسمت friendly lobby رفتم توی دو تا از سرورهای اروپا و یه عکس هم واسه بخش team play هست واسه سرور ایرلند کلن فرقی نمی کنه توی هر سروری بری همون سه تا آی پی رو نشون میده نه هیچ آی پی دیگه ای رو، آی پی ها این ها هستن همونطور که توی تصاویرهست:
210.148.52.137
210.148.52.111
34.193.147.150

تصاویر رو هم در لینک های زیر می تونید ببنید:
http://uupload.ir/files/yssc_pesipenfl.jpg
http://uupload.ir/files/zsam_pesipfl.jpg
http://uupload.ir/files/qygo_pesiptpirl.jpg
http://uupload.ir/files/zfx_pesipusfrfl.jpg

محمد

با سلام پینگ تایم من در بازی world of tanks blitz برابر با حدود 300 میلی ثانیه با سرور تست پینگ گاد پینگ بود در حالی که در حالت عادی حدود 500میلی ثانیه هست راه حلی وجود که پینگ رو تا 100میلی ثانیه برسونم اگه اینطور بشه یکی از مشتری های گاد پینگ میشم در ضمن از سرور شما پینگ گرفتم و بین 30 تا 50 شد

محمد

بله با VIP:300 و با معمولی:۵۰۰شد

نیما

با سلام
لطفا برنامه با روشی هم برای پیدا کردن آی پی گیم و مشخص کردن پینگ روی سیستم عامل اندروید معرفی کنید.
ممنون

حمید

سلام خسته نباشید
برای پیدا کردن ip بازی fifa17 در قسمت image اسم بازی چندتا در لیست وجود داره که بعضی هاشون ای پی خودم جلوش نوشته .نمیدونم کدوم ای پی سرور بازی است لطفا راهنمایی کنید.

حمید

عکس به ایمل ارسال شد