تماس با ما | گادپینگ

راه های ارتباط با گادپینگ :


Telegram_Messenger  1. تلگرام

کانال + پشتیبانی آنلاین تلگرام : godping_ir@


Whatsapp icon  2. واتساپ

پشتیبانی آنلاین واتساپ : شروع گفتگو

27 03000 0990


Contact_Us_Phone   3. تماس تلفنی

شماره تماس پشتیبانی : 91300027-021 (روزهای کاری: 9 الی 18)


email-icon  4. ایمیل

آدرس ایمیل پشتیبانی :email2


comment-icon (1)  اگر سوال خاصی دارید می توانید زیر همین پست کامنت (نظر) ارسال کنید.

 

.

.

.

.


Godping Logo

159
اشتراک
admin

1 46 47 48

5,449 نظر

  1. 1 هفته قبل - مهر 24, 1400 در 7:05 ب.ظ - پاسخ

    سلام من برای naraka bladepoint اشتراک تهیه کردم ولی هیچ جوره نتونستم اجراش کنم ! همه ی متد ها و سرورا رو تست کردم ولی هیچکدوم کار نکرد

    • 1 هفته قبل - مهر 25, 1400 در 9:25 ب.ظ - پاسخ

      با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی این بازی ساعاتی قبل به لیست بازی های تحت پوشش گادپینگ اضافه شد، خواهشمند است از طریق بخش انتخاب بازی نرم افزار گادپینگ آن را انتخاب کرده و سپس به سرویس متصل شوید.

  2. 1 هفته قبل - مهر 23, 1400 در 3:33 ب.ظ - پاسخ

    سلام خسته نباشید پینگ برای پابجی عالیه ولی اصلا ریجستر تیر خوبی ندارع مشکل از کجاست

    • 1 هفته قبل - مهر 23, 1400 در 8:05 ب.ظ - پاسخ

      با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی توصیه می شود تنظیمات آدرس سرور و پروتکل اتصالی سرویس را تغییر دهید و مجددا بررسی کنید.

  3. 1 هفته قبل - مهر 23, 1400 در 1:28 ق.ظ - پاسخ

    سلام سرویس 3 ماهه کاهش پینک خریدم ولی وقتی تو ویندوز گادپبنگ رو باز میکنم وینویسه” سرویس اصلی در دسترس نمیباشد. در حال بارگذاری سرور پشتیبان. لطفن رسیدگی کنید ممنون

    • 1 هفته قبل - مهر 23, 1400 در 8:03 ب.ظ - پاسخ

      با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی لطفا نسخه Net Framework 4.8 را بر روی ویندوز خود نصب نمایید.

  4. 2 هفته قبل - مهر 19, 1400 در 11:06 ب.ظ - پاسخ

    سلام خسته نباشید گاد پینگ برا من نزدیک ۴ روز میشه بعد از وصل شدن سریعا قط میشه.نت همراه اول استفاده میکنم گوشیم هم xiaomi mi 10t

    • 2 هفته قبل - مهر 20, 1400 در 0:34 ق.ظ - پاسخ

      با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی این مورد می تواند به دلیل اختلال برخی از پروتکل های اینترنت شما باشد، توصیه می شود پروتکل اتصال به سرویس را تغییر داده (برای نمونه پروتکل را از PPTP به L2TP یا OV تغییر دهید) و مجددا امتحان کنید.
      با تشکر، موفق باشید.

  5. 2 هفته قبل - مهر 19, 1400 در 10:21 ب.ظ - پاسخ

    سلام تا هفته ی پیش گاد پینک داشت عالی ار میکرد .ولی چند روزیه بعد وصل شدن قشنگ بعد ۱۰ ثانیه قطع میشه

    • 2 هفته قبل - مهر 20, 1400 در 0:32 ق.ظ - پاسخ

      با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است مشخصات اکانت خود را جهت بررسی های بیشتر ارسال نمایید. با آدرس ایمیلی که وارد کردید سرویس فعالی در سیستم یافت نشد.

    • 2 هفته قبل - مهر 20, 1400 در 2:20 ب.ظ - پاسخ

      سلام ببخشید وقت بخیر
      من سرویس کاهش پینگ رو خریداری کردم
      متصل شدم درست خوب عالی
      ولی بعد یه روز دو روز وصل که میشم میرم تو بازی پابجی خودکار خودش قط میشه
      از دوباره وصل میکنم باز بعد چند ثانیه لغو میشه

      • 2 هفته قبل - مهر 20, 1400 در 8:37 ب.ظ - پاسخ

        با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی این مورد می تواند به دلیل اختلال برخی از پروتکل های اینترنت شما باشد، توصیه می شود پروتکل اتصال به سرویس را تغییر داده (برای نمونه پروتکل را از PPTP به L2TP یا OV تغییر دهید) و مجددا امتحان کنید.
        چنانچه مشکل قطعی از سمت خود سرور باشد پس از قطع شدن امکان اتصال مجدد در همان لحظه را نخواهید داشت، اما مشکل شما احتمال قریب به یقین به دلیل وجود اختلال بر روی درگاه های ارتباطی اینترنت (پروتکل) می باشد.
        با تشکر، موفق باشید.

  6. 2 هفته قبل - مهر 18, 1400 در 5:14 ب.ظ - پاسخ

    سلام ببخشید من پینگ داخلیمو 71 نشون میده. و از کابل LAN متصل میشم .مشکلمو چطور میشه حل کرد؟

    • 2 هفته قبل - مهر 19, 1400 در 1:12 ب.ظ - پاسخ

      با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی ساکن چه شهری هستید و از چه نوع اینترنتی استفاده می کنید؟

  7. 2 هفته قبل - مهر 18, 1400 در 0:04 ق.ظ - پاسخ

    من الان سرویس یک ماهه رو مثل همیشه خریدم فقط موقع اتمام کار بانکی بعداز تاییدیه سریع اومدم بیرون و نزاشتن بره صفحه سرویس گاد پینگ ولی پول از حسابم کسر شد ممنون میشم پیگیری کنید

    • 2 هفته قبل - مهر 19, 1400 در 1:07 ب.ظ - پاسخ

      با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی احتراما پرداخت شما بصورت ناموفق در سیستم ثبت شده است، در صورتی که مبلغ تاکنون بصورت خودکار به حساب شما برگشت نخورده است لطفا 4 رقم آخر شماره کارت خود را جهت استعلام از درگاه پرداخت برای ما ارسال نمایید.
      با تشکر، موفق باشید.

  8. 2 هفته قبل - مهر 17, 1400 در 4:05 ب.ظ - پاسخ

    سلام. خواهش میکنم تدبیری بیندیشید که سرویس فقط روی گیم فعال بشه و ما بتونیم ازاد باشیم کار های دیگه رو انجام بدیم.

  9. 2 هفته قبل - مهر 16, 1400 در 5:44 ب.ظ - پاسخ

    سلام خسته نباشید من سرویس پلاس خریدم برا فیس ایت میخواستم فقط تنظیم دقیقشو بلد نیستم راهنمایی کنید

    • 2 هفته قبل - مهر 19, 1400 در 12:47 ب.ظ - پاسخ

      با سلام، وقت بخیر. پس از اجرای نرم افزار گادپینگ و وارد کردن مشخصات سرویس خریداری شده، بر روی گزینه انتخاب بازی کلیک کرده و Faceit را از لیست نمایشی انتخاب نمایید و در نهایت به سرویس متصل شوید.

  10. 2 هفته قبل - مهر 16, 1400 در 1:10 ق.ظ - پاسخ

    سلام وقتی اپ گادپینگ رو در ویندوز باز میکنم مینویسه سرور اصلی در دسترس نمیباشد در حال بارگزاری سرور پشتیبانی . ولی باز نمیکنه چرا؟

    • 2 هفته قبل - مهر 16, 1400 در 12:47 ب.ظ - پاسخ

      با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی در صورتی که اخیرا با این مشکل روبرو شده اید موارد زیر را انجام دهید:
      – اگر به سرویس های جانبی (مانند فیل//ترشکن) متصل هستید آن ها را قطع نمایید.
      – در صورتی که اخیرا تنظیماتی بر روی ویندوز اعمال کرده اید (مانند نصب نرم افزارهای مرتبط با ایجاد محدودیت در دسترسی به اینترنت، تنظیم و فعالسازی DNS های خاص و …) آن ها را به حالت اولیه بازگردانید.
      – آنتی ویروس و فایروال ویندوز خود را در صورت فعال بودن خاموش نمایید.
      – یکبار رایانه و اینترنت را خاموش روشن کنید.
      اما چنانچه از همان ابتدا با این اخطار روبرو بوده اید و نسخه ویندوزتان 7 می باشد توصیه می شود نسخه Net Framework 4.8 را نصب نمایید.

  11. 2 هفته قبل - مهر 16, 1400 در 0:04 ق.ظ - پاسخ

    سلام وقت بخیر من الان سرویس یک ماهه رو مثل همیشه خریدم فقط موقع اتمام کار بانکی بعداز تاییدیه سریع اومدم بیرون و نزاشتن بره صفحه سرویس گاد پینگ ولی پول از حسابم کسر شد ممنون میشم پیگیری کنید

    • 2 هفته قبل - مهر 16, 1400 در 12:42 ب.ظ - پاسخ

      با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی احتراما پرداخت شما بصورت ناموفق در سیستم ثبت شده است، در صورتی که مبلغ تاکنون بصورت خودکار به حساب شما برگشت نخورده است لطفا 4 رقم آخر شماره کارت خود را جهت استعلام از درگاه پرداخت برای ما ارسال نمایید.
      با تشکر، موفق باشید.

  12. 2 هفته قبل - مهر 15, 1400 در 11:22 ب.ظ - پاسخ

    تا دیروز به لیگ وصل میشیدیم
    اما امشب مثل اینکه گاد پیتگ جواب نمیده و بازی میذاره وارد شیم

    • 2 هفته قبل - مهر 16, 1400 در 1:08 ب.ظ - پاسخ

      با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است خود بازی League of Legends را از طریق برنامه گادپینگ انتخاب کرده و سپس به سرویس متصل شوید. تنظیمات اتصال شما صحیح نمی باشد.

      • 2 هفته قبل - مهر 17, 1400 در 2:07 ق.ظ - پاسخ

        دوست عزیز کلا league if legend یا riot clinte فرقی نداره هر کدوم رو با هر سروری انتخاب میکنیم اصلا load نمیکنه faile to resive SIPT error میده

        • 2 هفته قبل - مهر 19, 1400 در 12:49 ب.ظ - پاسخ

          با سلام، وقت بخیر. تغییراتی از سمت ما بر روی تنظیمات اتصال بازی مذکور انجام شد، لطفا مجددا بررسی کرده و نتیجه را به ما اطلاع دهید.

          • 2 هفته قبل - مهر 19, 1400 در 10:47 ب.ظ - پاسخ

            سلام بله چند روزه این مشکل هست هنوز هم برطرف نشده و همون ارور رو میده

            • 2 هفته قبل - مهر 20, 1400 در 0:33 ق.ظ -

              سلام مجدد، وقت بخیر. ضمن عرض پوزش بابت مشکل به وجود آمده، این مورد توسط واحد فنی در حال بررسی بوده و نتیجه آن بزودی اعلام می گردد.

  13. 3 هفته قبل - مهر 15, 1400 در 10:00 ب.ظ - پاسخ

    سلام من خریدم ولی چرا بهم پیامکش نمیاد؟؟

    • 2 هفته قبل - مهر 16, 1400 در 12:43 ب.ظ - پاسخ

      با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی احتراما پرداخت شما بصورت ناموفق در سیستم ثبت شده است، در صورتی که مبلغ تاکنون بصورت خودکار به حساب شما برگشت نخورده است لطفا 4 رقم آخر شماره کارت خود را جهت استعلام از درگاه پرداخت برای ما ارسال نمایید.
      با تشکر، موفق باشید.

  14. 3 هفته قبل - مهر 15, 1400 در 9:34 ب.ظ - پاسخ

    Salam
    dar zaman teast fogholade bud vali badesh na
    man narahatam ye meghdar

    • 2 هفته قبل - مهر 16, 1400 در 12:40 ب.ظ - پاسخ

      با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است موارد زیر را اعلام فرمایید:
      – در زمان استفاده از اکانت تست توسط چه تنظیماتی (پروتکل – سرور) به سرویس متصل شدید و با اکانت خریداری شده چطور؟
      – آیا حالت (سولو – اسکواد) بازی کردنتان با هر دو سرویس تست و اصلی یکسان بود؟
      – آیا از استاندارد بودن پینگ داخلی اینترنت خود و بالا نرفتن آن بر حسب اتفاق اطمینان دارید؟
      توضیحات تکمیلی را می توانید از طریق این لینک مشاهده فرمایید.

  15. 3 هفته قبل - مهر 14, 1400 در 8:22 ب.ظ - پاسخ

    سلام و خسته نباشی از گاد پینگ راضی ام فقط یه مشکلی داره اینه تاریخ انقضا ساغت دقیق اعلام نمیکنه تاریخ انقضا اکانت من امروز زده من به خیال خودم فکر کردم بامداد امشب قطع میشه تو وسط گیم قطع شد که مهلت شما تمام شده لذا راهی هست تاریخ انقضا ساعت و دقیقه رو مشخص بذارید تا این مشکل پیش نیاد

    • 3 هفته قبل - مهر 15, 1400 در 12:12 ب.ظ - پاسخ

      با سلام، وقت بخیر. ضمن تشکر از نظر شما، این موضوع را به واحد مربوطه ارجاع خواهیم داد.

  16. 3 هفته قبل - مهر 12, 1400 در 7:58 ب.ظ - پاسخ

    سلام ۱ روز تست رایگان خواستم اگه میشه آدرس ایمیل
    بفرستید اگه پینگ زیر ۱۰۰ صد گاد پینگ میخرم

    • 3 هفته قبل - مهر 13, 1400 در 0:05 ق.ظ - پاسخ

      با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی جهت دریافت سرویس تست می توانید از طریق لینک مندرج در سایت اقدام فرمایید. (تست رایگان)

  17. 3 هفته قبل - مهر 12, 1400 در 7:08 ب.ظ - پاسخ

    با سلام و خسته نباشید از اینترنت شاتل ptmp استفاده میکنم داخل بازی pubg mobile پینگ پایینی دارم اما فیک به طوری که تیرام ریجستر نمیشه پینگ داخلیم زیره ۵ هستش ایا گادپینگ وضعیت ریجستر رو بهبود میبخشه ؟

    • 3 هفته قبل - مهر 13, 1400 در 0:04 ق.ظ - پاسخ

      با سلام، وقت بخیر. با توجه به اینکه پینگ داخلی اینترنت شما بسیار مناسب است، بله به احتمال زیاد مشکلتان داخل بازی به کمک گادپینگ تا حد زیادی رفع خواهد شد، با این حال توصیه می شود قبل از خرید از سرویس تست رایگان موجود در سایت استفاده فرمایید.

  18. 3 هفته قبل - مهر 12, 1400 در 5:22 ب.ظ - پاسخ

    سلام ببخشید گاد پینگ یک نوع v–p–n هست؟ برای فری فایر هم فایده داره؟

    • 3 هفته قبل - مهر 13, 1400 در 0:02 ق.ظ - پاسخ

      با سلام، وقت بخیر. بله کاربر گرامی، اما فیل//ترشکن نمی باشد. بازی Free Fire نیز در حال تحت پشتیبانی می باشد، اما با این حال توصیه می شود ابتدا از سرویس تست رایگان استفاده نمایید.

یک نظری بگذارید