درخواست عودت وجه پرداختی
شرایط لازم جهت درخواست عودت وجه در گادپینگ :
- بیشتر از 7 روز از تاریخ خرید سرویس نگذشته باشد.
- سرویس مورد نظر دارای ترافیک و مهلت زمانی کافی باشد.
- مشکل و دلیل موجه خود مبنی بر لغو سرویس را قبلا از طریق پشتیبانی تلگرام/واتساپ گادپینگ اعلام کرده باشید.
قبل از این کار به شما پیشنهاد می کنیم که:
- اگر به سرویس متصل شده اید و نتیجه رضایت بخشی نگرفته اید این مقاله مهم و کاربردی را مشاهده فرمایید: چرا پینگم با سرویس تغییری نکرده است؟
- اگر اصلا نتوانسته اید به سرویس متصل شوید مشکل می تواند به دلیل یک خطای جزئی، ساده و قابل رفع باشد. در این صورت توصیه می شود مشکل خود را با پشتیبانی آنلاین واتس آپ یا تلگرام (آیدی: godping) مطرح نمایید تا سریعا راهنمایی شوید.
روش های واریز :
1. کارت به کارت (واریز شتابی): این نوع واریز دارای کارمزد به مبلغ 600 تومان بوده که جهت انجام فرآیند واریز از وجه انتقالی کسر می گردد. در این نوع واریز شماره 16 رقمی کارت بانکی باید ارائه شود.
2. حواله بین بانکی (پایا): این نوع واریز بدون کارمزد بوده و کاربر می بایست کد شبا حساب بانکی خود را به گادپینگ اعلام نماید. حواله های بین بانکی در اولین روز کاری پس از ثبت واریز توسط گادپینگ و توسط کارمندان بانک مربوطه صورت می پذیرند (در برخی موارد واریز توسط بانک زودتر یا دیرتر هم انجام خواهد شد)
نحوه ارسال درخواست :
- نام کاربری و کلمه عبور اکانت گادپینگ
- دلیل برگشت وجه + شماره موبایل واتساپ یا آیدی تلگرامی که با آن مشکل خود را با پشتیبانی گادپینگ مطرح کرده اید
- شماره کارت (و یا کد شبا حساب) بانکی
- نام دارنده حساب
موارد بالا را به آدرس ایمیل مقابل ارسال نمایید: admin@godping.ir
(*) دقت داشته باشید ایمیلی که درخواست را از طریق آن ارسال می کنید باید حتما با ایمیلی که موقع پرداخت ثبت کرده اید یکی باشد.
توجه: واریز وجه 2 الی 5 روز کاری پس از ثبت درخواست انجام خواهد شد، لذا خواهشمند است تا انجام درخواست صبور باشید.
توجه: در سرویس هایی که بصورت حجمی هستند مبلغ برگشتی با در نظر گرفتن میزان مصرف سرویس مورد نظر محاسبه می گردد.
سلام وقت به خیر
من ۲۹ مرداد مبلغ ۳,۴۰۰,۰۰۰ برا رزرو وقت دو نفر واریز کردم ولی وقت ندادن از سفر منصرف شدم می خواستم وجه پرداختی عودت داده شه
ممنون
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی احتراما وبسایت گادپینگ را با وبسایت دیگری اشتباه گرفتهاید.
سلام من مبلغ 3900000تومان برای شرکت واریز کردم ولی هنوز نه اسمی دادم نه فرمی پر شده میخواستم وجه پرداختی من عودت داده شود
شماره کارتم 5022XXXXXXXX7254بنام رویا ******** میباشد تاریخ پرداختی من1403/5/29 میباشد
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی احتمالا ما را با جای دیگری اشتباه گرفتید. روال خرید از ما بصورت اینترنتی و با تعرفههای مشخص است، چیزی تحت عنوان واریز آن هم با مبلغی که فرمودید اصلا در سیستم تعریف نشده و وجود ندارد.
من پینگم بالایه چیکار کنم سرویس هم دارم
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی متاسفانه به دلیل آتش سوزی در یکی از مراکز مخابراتی، اینترنت بصورت سراسری از دیروز با اختلال همراه می باشد و کاری جز صبر نمی توان انجام داد.
سلام وقت بخیر
بنده اشتباه انتخاب کردم بجای اشتراک پلاس + اشتراک اینترنت به اینترنت را انتخاب کردم که برای بازی کردن مناسب نیست خواستم برام اگه امکانش هست تغییر دهید به گادپینگ +
با سلام، وقت بخیر. بله کاربر گرامی مشکلی نیست، لطفا مشخصات سرویس خود را از طریق پشتیبانی واتس اپ یا تلگرام گادپینگ ارسال نمایید.
من سرویس شما رو دوست نداشتم و درخواست عودت وجه دارم ولی الان پشتیبانی به من میگه که نمیشه
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی احتراما از آنجایی که امکان تست رایگان قبل از خرید داخل سایت قرار گرفته، و در بخش قوانین نیز به شرایط ثبت درخواست عودت وجه اشاره شده، تنها در صورتی امکان لغو سرویس وجود دارد که مشکلی غیرقابل رفع از سمت ما رخ داده باشد.
لطفا پول را برگشت دهید
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است مطابق با توضیحات موجود در مطلب بالا اقدام فرمایید.
درخواست برگشت وجه نیازمند تایید هویت شما (به عنوان صاحب اصلی اکانت) بوده و لازم است درخواست خود را (به همراه مشخصاتی که ذکر شده است) از همان ایمیلی که موقع پرداخت ثبت کردید ارسال نمایید و متاسفانه انجام این روند از طریق ثبت صرفا یک کامنت امکان پذیر نمی باشد.
من سرور هارا یک روزه امتحان کردم خوب بود ولی سرور های که خریدم کار نمیکند
با سلام، وقت بخیر. مشکل شما احتمال قریب به یقین به دلیل یک خطای جزئی، ساده و قابل رفع می باشد، توصیه می شود مشکل خود را با پشتیبانی آنلاین واتس آپ یا تلگرام (آیدی: godping) مطرح نمایید تا سریعا راهنمایی شوید.
با این حال چنانچه نسبت به درخواست برگشت وجه و لغو اکانت گادپینگ خود اطمینان دارید می توانید مطابق با توضیحات مندرج در مطلب بالا اقدام فرمایید.
من تلگرام و واتس آپ ندارم و نمی توانم ایدی آن را به ایمیل ارسال کنم ایرادی ندارد
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی احتراما در نظر داشته باشید که جهت ثبت درخواست برگشت وجه، می بایست یک مشکل غیرقابل رفع از سمت ما رخ داده باشد تا درخواست تایید گردد. لطفا ابتدا مشکل خود را با کارشناسان در میان بگذارید. با توجه به مهیا بودن امکان تست سرویس قبل از خرید، مواردی مانند عدم اطلاع از تاثیر سرویس بر روی اینترنت، غیر استاندارد بودن اینترنت، انصراف از خرید و … مشمول قانون عودت وجه نخواهد بود.
سلام خسته نباشید
سرویس پینگ من رو کم نکرد و بدون حجم مصرف درخواست عودت دارم
ممنون
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است مطابق با توضیحات موجود در مطلب بالا اقدام فرمایید.
درخواست برگشت وجه نیازمند تایید هویت شما (به عنوان صاحب اصلی اکانت) بوده و لازم است درخواست خود را (به همراه مشخصاتی که ذکر شده است) از همان ایمیلی که موقع پرداخت ثبت کردید ارسال نمایید و متاسفانه انجام این روند از طریق ثبت صرفا یک کامنت امکان پذیر نمی باشد.