درخواست عودت وجه پرداختی

شرایط لازم جهت درخواست عودت وجه در گادپینگ :

  1. بیشتر از 7 روز از تاریخ خرید سرویس نگذشته باشد.
  2. سرویس مورد نظر دارای ترافیک و مهلت زمانی کافی باشد.
  3. مشکل و دلیل موجه خود مبنی بر لغو سرویس را قبلا از طریق پشتیبانی تلگرام/واتس‌اپ گادپینگ اعلام کرده باشید.


 

قبل از این کار به شما پیشنهاد می کنیم که:

  • اگر به سرویس متصل شده اید و نتیجه رضایت بخشی نگرفته اید این مقاله مهم و کاربردی را مشاهده فرمایید: چرا پینگم با سرویس تغییری نکرده است؟
  • اگر اصلا نتوانسته اید به سرویس متصل شوید مشکل می تواند به دلیل یک خطای جزئی، ساده و قابل رفع باشد. در این صورت توصیه می شود مشکل خود را با پشتیبانی آنلاین واتس آپ یا تلگرام (آیدی: godping) مطرح نمایید تا سریعا راهنمایی شوید.

 

روش های واریز :

1. کارت به کارت (واریز شتابی): این نوع واریز دارای کارمزد به مبلغ 600 تومان بوده که جهت انجام فرآیند واریز از وجه انتقالی کسر می گردد. در این نوع واریز شماره 16 رقمی کارت بانکی باید ارائه شود.

2. حواله بین بانکی (پایا): این نوع واریز بدون کارمزد بوده و کاربر می بایست کد شبا حساب بانکی خود را به گادپینگ اعلام نماید. حواله های بین بانکی در اولین روز کاری پس از ثبت واریز توسط گادپینگ و توسط کارمندان بانک مربوطه صورت می پذیرند (در برخی موارد واریز توسط بانک زودتر یا دیرتر هم انجام خواهد شد)

 

نحوه ارسال درخواست :

  • نام کاربری و کلمه عبور اکانت گادپینگ
  • دلیل برگشت وجه + شماره موبایل واتس‌اپ یا آیدی تلگرامی که با آن مشکل خود را با پشتیبانی گادپینگ مطرح کرده اید
  • شماره کارت (و یا کد شبا حساب) بانکی
  • نام دارنده حساب

موارد بالا را به آدرس ایمیل مقابل ارسال نمایید: admin@godping.ir

(*) دقت داشته باشید ایمیلی که درخواست را از طریق آن ارسال می کنید باید حتما با ایمیلی که موقع پرداخت ثبت کرده اید یکی باشد.

 

توجه: واریز وجه 2 الی 5 روز کاری پس از ثبت درخواست انجام خواهد شد، لذا خواهشمند است تا انجام درخواست صبور باشید.

توجه: در سرویس هایی که بصورت حجمی هستند مبلغ برگشتی با در نظر گرفتن میزان مصرف سرویس مورد نظر محاسبه می گردد.

26
اشتراک
admin

3 16 رای ها
امتیاز مطلب
مشترک شدن
مطلع شدن از
guest

229 کامنت
Inline Feedbacks
دیدن همه نظرات
رضا

با سلام بنده یک اکانت خریداری کردم که همکار ها و کارشناسان گفتند که روی اینترنت من تاثیر نداره تازه بد تر هم میکنه درخواست عودت دارم 2 روز یا 3 روز هم خریداری کردم و درخواست عودت دارم .
5859XXXXXXXX8050
User.: [Removed By Admin]
Pass.: [Removed By Admin]

محمدرضا

سلام.تغییر محسوسی نداشت برام و درخواست وجه دارم
[Removed By Admin]
czhablog[at]gmail.com
5892XXXXXXXX3519
محمد رضا ****

میلاد

سلام خسته نباشید.بنده یک اکانت اینترانت خریداری کردم برای شرکتمون .گفته شده بود که دوکاربرست ولی با اتصال کاربر دوم کاربر اول قطع میشه،طی صحبت با همکارانتون مشخص شده که دوکاربر باید از دو اینترنت متفاوت استفاده کنند که برای ما غیر استفادست چون از یک اینترنت استفاده میکنند کارمندانمون
بنابراین درخواست عودت وجه دارم
یوزرنیم
[Removed By Admin]

میلاد

باشه ممنون
شماره کارت:
5041XXXXXXXX9155

mNm

با سلام یک اکانت خریدم ولی بخاطر پینگ (داخلی) بالایی که ISP خودم میده بم ،نتونستم از سرویس شما استفاده کنم
درخواست عودت رو دارم متشکر

شماره کارت : 6273XXXXXXXX5343
به نام محمد مهدی *****

محمدرضا

با سلام و خسته نباشید.بنده یک اکانت خریداری کردم به مبلغ 5 هزارتومان. ولی متاسفانه تاثیری در روند بازی نداشت درخواست عودت وجه دارم
[Removed By Admin]
[Removed By Admin]
شماره کارت:5022XXXXXXXX7459
نام دارنده حساب : محمدرضا ********

mohamad reza

‎با سلام و خسته نباشید.بنده یک اکانت خریداری کردم به مبلغ 5 هزارتومان.ولی متاسفانه با اقداماتی که توسط همکاران شما شد موفق به استفاده از آن نشدم به دليل پينگ داخلي بالا درخواست برگشت وجه دارم
5022XXXXXXXX9325
به نام :محمد رضا **** ***
shahrouz1577[at]gmail.com

فرشید

با سلام و خسته نباشید.بنده یک اکانت خریداری کردم به مبلغ 4 هزارتومان.ولی متاسفانه با اقداماتی که توسط همکاران شما شد موفق به استفاده از آن نشدم و تاثیری در روند بازی مورد نظر نداشت
اسم اکانت : [Removed By Admin]
farshidmir1377[at]gmail.com
شماره کارت :6104XXXXXXXX5724
به نام : فرشید ********

mehrzad

با سلام
با پشتیبانی صحبت کردم به دلیل پینگ داخلی با نوسان جواب معکوس میده و بدتر میشه
اکانت: [Removed By Admin]

مهرزاد ****** 6221XXXXXXXX0519

amirhossein

سلام وقت بخیر اکانت رو. گرفتم سرع اینترنتم کم شد. با پشتیبانی حرف زدم. یهدلینک بهدمن دادن گفتن میتونید. از این طریق وجه رو پس بگیرید.
5892XXXXXXXX1739
به نام امیرحسین ******
sharafkhah78[@]gmail.com
نام کاربری = [Removed By Admin]

majid

سلام درخواست بازگشت وجه دارم دایما disconnect میشم و قابل استفاده نیست
شماره کارت : 6037XXXXXXXX7418
نام :مجید *****
ایمیل : majid.knj[at]gmail.com
نام کاربری : [Removed By Admin]

امیرحسین

سلام وقت بخیر اکانت رو. گرفتم سرع اینترنتم کم شد. با پشتیبانی حرف زدم. یهدلینک بهدمن دادن گفتن میتونید. از این طریق وجه رث پس بگیرید.

امير محسن نرماشيري

از ديتا استفاده ميً كردم قطع ميشد تند تند با پشتيبانيً هم صحبت كردم
[Removed By Admin]
5859XXXXXXXX8108
درخواست عودت وجه دارم

erfan

سلام. من وقتی وصل میشم کلا از سرور بازی دی سی میشم. کانکشن دستی هم تفاوتی نداشت. اصلا نتونستم استفاده کنم. یوزر :[Removed By Admin]
شماره کارت 6273XXXXXXXX6109
عرفان *** *** درخواست عودت وجه دارم.

mahdi

درخواست بازگشت وجه
mafff98@gmail.com
[Removed By Admin]
[Removed By Admin]

mahdi

[Removed By Admin]
[Removed By Admin]
maffff98@gmail.com
بنام مهدی **** ***
شماره کارت : 6273XXXXXXXX7111

sajad

سلام درخواست بازگشت وجه دارم.شماره کارت:۶۰۳۷XXXXXXXX۹۱۴۲
USERNAME:[Removed By Admin]
password:[Removed By Admin]
بنام سجاد ******