درخواست عودت وجه پرداختی

شرایط لازم جهت درخواست عودت وجه در گادپینگ :

  1. بیشتر از 7 روز از تاریخ خرید سرویس نگذشته باشد.
  2. سرویس مورد نظر دارای ترافیک و مهلت زمانی کافی باشد.
  3. مشکل و دلیل موجه خود مبنی بر لغو سرویس را قبلا از طریق پشتیبانی تلگرام/واتس‌اپ گادپینگ اعلام کرده باشید.


 

قبل از این کار به شما پیشنهاد می کنیم که:

  • اگر به سرویس متصل شده اید و نتیجه رضایت بخشی نگرفته اید این مقاله مهم و کاربردی را مشاهده فرمایید: چرا پینگم با سرویس تغییری نکرده است؟
  • اگر اصلا نتوانسته اید به سرویس متصل شوید مشکل می تواند به دلیل یک خطای جزئی، ساده و قابل رفع باشد. در این صورت توصیه می شود مشکل خود را با پشتیبانی آنلاین واتس آپ یا تلگرام (آیدی: godping) مطرح نمایید تا سریعا راهنمایی شوید.

 

روش های واریز :

1. کارت به کارت (واریز شتابی): این نوع واریز دارای کارمزد به مبلغ 600 تومان بوده که جهت انجام فرآیند واریز از وجه انتقالی کسر می گردد. در این نوع واریز شماره 16 رقمی کارت بانکی باید ارائه شود.

2. حواله بین بانکی (پایا): این نوع واریز بدون کارمزد بوده و کاربر می بایست کد شبا حساب بانکی خود را به گادپینگ اعلام نماید. حواله های بین بانکی در اولین روز کاری پس از ثبت واریز توسط گادپینگ و توسط کارمندان بانک مربوطه صورت می پذیرند (در برخی موارد واریز توسط بانک زودتر یا دیرتر هم انجام خواهد شد)

 

نحوه ارسال درخواست :

  • نام کاربری و کلمه عبور اکانت گادپینگ
  • دلیل برگشت وجه + شماره موبایل واتس‌اپ یا آیدی تلگرامی که با آن مشکل خود را با پشتیبانی گادپینگ مطرح کرده اید
  • شماره کارت (و یا کد شبا حساب) بانکی
  • نام دارنده حساب

موارد بالا را به آدرس ایمیل مقابل ارسال نمایید: admin@godping.ir

(*) دقت داشته باشید ایمیلی که درخواست را از طریق آن ارسال می کنید باید حتما با ایمیلی که موقع پرداخت ثبت کرده اید یکی باشد.

 

توجه: واریز وجه 2 الی 5 روز کاری پس از ثبت درخواست انجام خواهد شد، لذا خواهشمند است تا انجام درخواست صبور باشید.

توجه: در سرویس هایی که بصورت حجمی هستند مبلغ برگشتی با در نظر گرفتن میزان مصرف سرویس مورد نظر محاسبه می گردد.

24
اشتراک
admin

3.3 14 رای ها
امتیاز مطلب
مشترک شدن
مطلع شدن از
guest
223 کامنت
Inline Feedbacks
دیدن همه نظرات
حسین

میشه وجه پس بدین 18 تومان نمیتونم درست کنم

امیر فخرایی

سلام
من چون تلگرام اصلی هستم و فیلتر هس،پیام های شما رو ندیده بودم ک لینک عودت فرستادین شماره من ۰۹۳۶XXXX۳۵۵ سه ماه ۳۹ تومن خریدم و پینگم کاهش پیدا نکرد شماره کارت ۵۰۲۵XXXXXXXX۸۲۹۳ به نام امیر ****
تشکر

علی

سلام خسته نباشیدممنون ازحماتون ولی درخواست عودت وجه دادم ولی تا الان پول بم واریز نکردین میخواهم سرویس کاهش پینگ پلاس بخرم ومنتظر واریزتون هستم تا بخرم کد پیگیرمBCG10293

Keivan.R

سلام. من 5 روزه یک اکانت کاهش پینگ خریداری کردم. همه ی سرورها رو توی هردوحالت tpp و l2p تست کردم ولی دربهترین حالت پینگم توی بازی عددش 75شده که اونم روتینگ ترکیه بود و بیشتر بالای 100وحتی تا 300 روهم نشون داده.باچندین نرم افزارهم تست کردم همون رونشون میده.جااب اینجاست که وقتی ازسرویس شما استفاده نمیکنم پینگ بازی حداقل 50 وحداکثر 65 هست واکثرمواقع رو 60 هست.رجین بازی روهم منطبق با منطقه آی پی ها گذاشته بودم.هرجور تستی که فکرشو بکنید انجام دادم.بازم پینگم بدون آی پی شما بهتره.شما یه راه حل بهم پیشنهاد بدید…بازی call of هست ولی من چندتا نرم افزار تست پینگ روهم برای اطمینان تست کردم.پولش برام مهم نیست،میترسم سرویس پلاس روبخرم و بازم مشکلم حل نشه اخه خیلی ازکاربرای سرویس پلاس هم راضی نیستن.با ov هم واردشدم ولی فاجعه شد.

wiki

اصلا راضی نیستم وصل نمیشه از بازی میندازه بیرون حیف پوله خدایش
چطوری هزینه رو پس بگیرم

FeriYT

خیلی هم خوبه به درد نوب ها نمیخوره

شاهین

با سلام من چطوری کانکشن دستی رو گوشی رو وصل کنم

جلال

اصلا راضی نیستم از سرویستون اصلا وصل نشده بعد بابت چیز وصل نشده درصد هم کم میکنین و هزینه انتقال وجه میگیرین همون اول این قوانین الکی تونو میزدین تا خرید نکنیم اونم چیزی که وصل نمیشه این همه خرید کردم ندیده بودم درصد کم کنن و هزینه انتقال وجه کسر کنن و چند روزم طول بکشه

علیرضا فرزانیان

سلام من دو روز هست که درخواست عدوت وجه دادم لطفا پیگیری کنید

سید علی جعفری

سلام مم الان 7 روزه پولم عودت داده نشده اگه عودت نمیدین حداقل برای سرویس کاهش پینگ پلاس فعلا کنید چون سرور خاورمیانه میخوام

سید علی جعفری

سلام عملیات ایمیل رو انجام دادم پینگم 70تا 80 بود ولی بدترش کرد
میشه ولی هنوز خبری نشده یک روزم گذشته

ali

سلام من میخوام اشتراکمو پس بدم

hesam

درخواست وجه پرداختیم

Arash

سلام من می‌خوام اشتراکمو پس بدم

میلاد

سلام.من میخواستم سرویس پلاس فعال کنم،اما معمولی فعال کردم. امکانش هس که مابه التفاوتش رو جور دیگه واریز کنم و شما پلاس رو واسم فعال کنید؟

عارف

با سلام .من سرویس اشتباهی گرفتم و الان عودت وجه برام انجام بدین .ممنون میشم

user

باسلام و احترام من اشتباها سرویس معمولی را هم شارژ کرده ام وهم سرویس پلاس را و می خواهم سرویس پلاس داشته باشم . آیا امکان دارد وجه پرداختی برای سرویس معمولی که از آن استفاده نشده است به حساب سرویس پلاس من منظور کنید ؟