درخواست عودت وجه پرداختی
شرایط لازم جهت درخواست عودت وجه در گادپینگ :
- بیشتر از 7 روز از تاریخ خرید سرویس نگذشته باشد.
- سرویس مورد نظر دارای ترافیک و مهلت زمانی کافی باشد.
- مشکل و دلیل موجه خود مبنی بر لغو سرویس را قبلا از طریق پشتیبانی تلگرام/واتساپ گادپینگ اعلام کرده باشید.
قبل از این کار به شما پیشنهاد می کنیم که:
- اگر به سرویس متصل شده اید و نتیجه رضایت بخشی نگرفته اید این مقاله مهم و کاربردی را مشاهده فرمایید: چرا پینگم با سرویس تغییری نکرده است؟
- اگر اصلا نتوانسته اید به سرویس متصل شوید مشکل می تواند به دلیل یک خطای جزئی، ساده و قابل رفع باشد. در این صورت توصیه می شود مشکل خود را با پشتیبانی آنلاین واتس آپ یا تلگرام (آیدی: godping) مطرح نمایید تا سریعا راهنمایی شوید.
روش های واریز :
1. کارت به کارت (واریز شتابی): این نوع واریز دارای کارمزد به مبلغ 600 تومان بوده که جهت انجام فرآیند واریز از وجه انتقالی کسر می گردد. در این نوع واریز شماره 16 رقمی کارت بانکی باید ارائه شود.
2. حواله بین بانکی (پایا): این نوع واریز بدون کارمزد بوده و کاربر می بایست کد شبا حساب بانکی خود را به گادپینگ اعلام نماید. حواله های بین بانکی در اولین روز کاری پس از ثبت واریز توسط گادپینگ و توسط کارمندان بانک مربوطه صورت می پذیرند (در برخی موارد واریز توسط بانک زودتر یا دیرتر هم انجام خواهد شد)
نحوه ارسال درخواست :
- نام کاربری و کلمه عبور اکانت گادپینگ
- دلیل برگشت وجه + شماره موبایل واتساپ یا آیدی تلگرامی که با آن مشکل خود را با پشتیبانی گادپینگ مطرح کرده اید
- شماره کارت (و یا کد شبا حساب) بانکی
- نام دارنده حساب
موارد بالا را به آدرس ایمیل مقابل ارسال نمایید: admin@godping.ir
(*) دقت داشته باشید ایمیلی که درخواست را از طریق آن ارسال می کنید باید حتما با ایمیلی که موقع پرداخت ثبت کرده اید یکی باشد.
توجه: واریز وجه 2 الی 5 روز کاری پس از ثبت درخواست انجام خواهد شد، لذا خواهشمند است تا انجام درخواست صبور باشید.
توجه: در سرویس هایی که بصورت حجمی هستند مبلغ برگشتی با در نظر گرفتن میزان مصرف سرویس مورد نظر محاسبه می گردد.
میشه وجه پس بدین 18 تومان نمیتونم درست کنم
با سلام، وقت بخیر. بله حتما کاربر گرامی، خواهشمند است مطابق با توضیحات موجود در مطلب بالا اقدام فرمایید.
سلام
من چون تلگرام اصلی هستم و فیلتر هس،پیام های شما رو ندیده بودم ک لینک عودت فرستادین شماره من ۰۹۳۶XXXX۳۵۵ سه ماه ۳۹ تومن خریدم و پینگم کاهش پیدا نکرد شماره کارت ۵۰۲۵XXXXXXXX۸۲۹۳ به نام امیر ****
تشکر
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است مطابق با توضیحات موجود در مطلب بالا اقدام فرمایید.
سلام خسته نباشیدممنون ازحماتون ولی درخواست عودت وجه دادم ولی تا الان پول بم واریز نکردین میخواهم سرویس کاهش پینگ پلاس بخرم ومنتظر واریزتون هستم تا بخرم کد پیگیرمBCG10293
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی احتراما درخواست واریز شما 3 روز قبل بصورت پایا در سیستم بانکی ثبت شده است و تا امروز می بایست به حسابتان واریز شده باشد، خواهشمند است گردش حساب بانکی خود را بررسی نمایید و در صورت عدم واریز، مراتب را از طریق پشتیبانی تلگرام (آیدی: godping) به ما اطلاع دهید.
با تشکر، موفق باشید.
سلام. من 5 روزه یک اکانت کاهش پینگ خریداری کردم. همه ی سرورها رو توی هردوحالت tpp و l2p تست کردم ولی دربهترین حالت پینگم توی بازی عددش 75شده که اونم روتینگ ترکیه بود و بیشتر بالای 100وحتی تا 300 روهم نشون داده.باچندین نرم افزارهم تست کردم همون رونشون میده.جااب اینجاست که وقتی ازسرویس شما استفاده نمیکنم پینگ بازی حداقل 50 وحداکثر 65 هست واکثرمواقع رو 60 هست.رجین بازی روهم منطبق با منطقه آی پی ها گذاشته بودم.هرجور تستی که فکرشو بکنید انجام دادم.بازم پینگم بدون آی پی شما بهتره.شما یه راه حل بهم پیشنهاد بدید…بازی call of هست ولی من چندتا نرم افزار تست پینگ روهم برای اطمینان تست کردم.پولش برام مهم نیست،میترسم سرویس پلاس روبخرم و بازم مشکلم حل نشه اخه خیلی ازکاربرای سرویس پلاس هم راضی نیستن.با ov هم واردشدم ولی فاجعه شد.
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی از آنجایی که موقعیت سرورهای بازی Call of Duty Mobile بر روی خاورمیانه قرار دارد بهترین روتینگ جهت اتصال به سرویس روتینگ ایران-بحرین می باشد که تنها در سرویس پلاس فعال است. اما جدا از این مورد، با توجه به اینکه پینگ اینترنت شما داخل بازی در حالت عادی و بدون استفاده از سرویس های جانبی زیر 65 میلی ثانیه است می توان نتیجه گرفت که نیازی به استفاده از سرویس کاهش پینگ ندارید چراکه تاثیر مطلوبی برایتان در پی نخواهد داشت.
سوالی بود دریغ نکنید، موفق باشید.
اصلا راضی نیستم وصل نمیشه از بازی میندازه بیرون حیف پوله خدایش
چطوری هزینه رو پس بگیرم
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی احتراما شما می توانید مشکل خود را از طریق پشتیبانی سایت مطرح نمایید تا در صورت امکان برطرف گردد، در غیر اینصورت توسط توضیحات مندرج در مطلب بالا می توانید نسبت به عودت وجه پرداختی و کنسل کردن سرویس خود اقدام فرمایید.
با تشکر، موفق باشید.
خیلی هم خوبه به درد نوب ها نمیخوره
با سلام من چطوری کانکشن دستی رو گوشی رو وصل کنم
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی احتراما شما می توانید کلیه توضیحات لازم را از طریق بخش آموزش استفاده سایت مشاهده فرمایید.
در صورتی که به هنگام انجام مراحل با مشکل یا سوال خاصی روبرو شدید کافیست از طریق بخش تماس با ما سایت با کارشناسان گادپینگ در ارتباط باشید.
با تشکر، موفق باشید.
اصلا راضی نیستم از سرویستون اصلا وصل نشده بعد بابت چیز وصل نشده درصد هم کم میکنین و هزینه انتقال وجه میگیرین همون اول این قوانین الکی تونو میزدین تا خرید نکنیم اونم چیزی که وصل نمیشه این همه خرید کردم ندیده بودم درصد کم کنن و هزینه انتقال وجه کسر کنن و چند روزم طول بکشه
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی احتراما ما جزو معدود سایت هایی هستیم که به احترام حقوق مشتری قانون برگشت وجه بدون قید و شرط را وضع کرده ایم.
در خصوص کارمزد انتقال نیز این مورد بصورت واضح در بخش قوانین سایت درج شده است، ضمن اینکه بخش تست رایگان داخل وبسایت به همین منظور در دسترس قرار گرفته تا بتوانید قبل از خرید از سازگاری اینترنت خود با سرویس اطمینان حاصل فرمایید.
سلام من دو روز هست که درخواست عدوت وجه دادم لطفا پیگیری کنید
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی احتراما همانطور که در بخش توضیحات مطلب بالا نیز اشاره شده است درخواست های واریز ظرف 2 الی 5 روز کاری انجام خواهند شد، از شکیبایی شما سپاسگزاریم.
سلام مم الان 7 روزه پولم عودت داده نشده اگه عودت نمیدین حداقل برای سرویس کاهش پینگ پلاس فعلا کنید چون سرور خاورمیانه میخوام
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است به صندوق ورودی (Inbox) ایمیل خود مراجعه فرمایید، 5 روز قبل در پاسخ به درخواست شما ایمیلی مبنی بر نادرست بودن شماره کارت بانکی برایتان ارسال شده است که پاسخی به آن نداده اید.
در صورتی که قصد تغییر سرویس را دارید می توانید از طریق پشتیبانی آنلاین تلگرام (آیدی: godping) اقدام فرمایید.
سلام عملیات ایمیل رو انجام دادم پینگم 70تا 80 بود ولی بدترش کرد
میشه ولی هنوز خبری نشده یک روزم گذشته
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است به موارد زیر توجه داشته باشید:
1. احتمالا پینگ داخلی اینترنتتان از محدوده استاندارد بالاتر بوده و لذا استفاده از سرویس کاهش پینگ تاثیر مطلوبی برایتان به دنبال نداشته است.
2. ایمیل درخواست برگشت وجه شما مربوط به همین امروز می باشد.
3. همانطور که در بخش توضیحات روال عودت وجه نیز ذکر شده است، درخواست های واریز ظرف 2 الی 5 روز کاری انجام می شوند.
موفق باشید.
سلام من میخوام اشتراکمو پس بدم
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است درخواست خود را مطابق با توضیحات مندرجِ فوق و بصورت ایمیل ارسال کنید.
با تشکر، موفق باشید
درخواست وجه پرداختیم
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی در صورتی که درخواست عودت وجه دارید کافیست مطابق با توضیحات فوق عمل نمایید.
سلام من میخوام اشتراکمو پس بدم
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است درخواست خود را مطابق با توضیحات مندرجِ فوق و بصورت ایمیل ارسال کنید.
با تشکر، موفق باشید
سلام.من میخواستم سرویس پلاس فعال کنم،اما معمولی فعال کردم. امکانش هس که مابه التفاوتش رو جور دیگه واریز کنم و شما پلاس رو واسم فعال کنید؟
با سلام، وقت بخیر. بله کاربر گرامی امکان تغییر سرویس وجود دارد و نیازی به پرداخت هزینه اضافی نمی باشد، می توانید بدین منظور از طریق بخش تماس با ما سایت با کارشناسان در ارتباط باشید.
با سلام .من سرویس اشتباهی گرفتم و الان عودت وجه برام انجام بدین .ممنون میشم
با سلام، وقت بخیر. بله کاربر گرامی حتما، تنها کافیست درخواست خود را مطابق با توضیحات بالا و بصورت ایمیل ارسال نمایید.
با تشکر، موفق باشید.
باسلام و احترام من اشتباها سرویس معمولی را هم شارژ کرده ام وهم سرویس پلاس را و می خواهم سرویس پلاس داشته باشم . آیا امکان دارد وجه پرداختی برای سرویس معمولی که از آن استفاده نشده است به حساب سرویس پلاس من منظور کنید ؟
با سلام، وقت بخیر. بله کاربر گرامی، هم می توانید سرویس قبلی خود را کنسل کرده و برگشت بزنید، و هم می توانید مشخصات آن را از طریق پشتیبانی برای ما ارسال نمایید تا سرویس شما از معمولی به پلاس تغییر یابد.
سوالی بود دریغ نکنید، موفق باشید.