سوالات متداول قبل از خرید – گادپینگ

admin

« سوالات متدوال قبل از خرید »


« سوالات متداول مربوط به استفاده از سرویس کاهش پینگ »

■ مزایای استفاده از این سرویس چیست؟
با استفاده از این سرویس پینگ تایم اینترنت تا حد زیادی کاهش یافته و بازی به اصطلاح روان تر خواهد شد. همچنین ارسال های ناموفق بسته ها (Packet loss) و لگ (Delay) نیز به طرز چشمگیری کاهش می یابد.

■ چه کسانی می توانند این سرویس را تهیه کنند؟
هیچ شخصی در خرید و استفاده از این سرویس محدودیتی ندارد. اما حتما قبل از خرید به کمک اکانت تست رایگان از سازگاری سرویس بر روی اینترنت خود اطمینان حاصل فرمایید. (لینک صفحه اکانت تست در منوی بالا درج شده است)

■ عملکرد این سرویس بر روی بستر اینترنت انواع شرکت (ISP) ها چگونه است؟
این سرویس عموما عملکرد فوق العاده و ایده آلی بر روی پینگ تایم اینترنت ADSL ها دارد. تنها محدودیت این سرویس بر روی اینترنت وایمکس (WiMax) و سیم کارت (GPRS) می باشد که ممکن است تاثیر سرویس بر روی این دسته از اینترنت ها به مراتب کمتر باشد (یا بصورت کلی تر بر روی هر نوع اینترنتی که پینگ داخلی آن بیشتر از 50 میلی ثانیه باشد : اطلاعات تکمیلی).

■ آیا این سرویس تاثیری بر روی سرعت اینترنت دارد؟
بله، این سرویس علاوه بر کاهش پینگ، در بهبود سرعت اینترنت (مانند وبگردی و …) نیز تاحدودی نقش دارد. اما به هیچ عنوان توصیه نمی شود که به منظور دانلود از آن استفاده شود.

■ آیا این سرویس تاثیری بر روی کاهش پینگ تایم داخلی نیز دارد؟
خیر، پینگ تایم داخلی (پینگ تایم اینترنت کاربر تا سرورهای ما واقع در تهران) خارج از دسترسی ما بوده و جزء وظایف ISP (شرکت ارائه دهنده اینترنت) می باشد. این سرویس تنها باعث کاهش پینگ تایم خارجی اینترنت کاربر می شود.

■ من روی سرورهای ایرانی بازی می کنم و پینگ بالایی دارم، آیا می توانم از این سرویس استفاده کنم ؟
خیر، پینگ داخلی خارج از دسترسی ما بوده و جزء وظایف ISP (شرکت ارائه دهنده اینترنت) می باشد. این سرویس تنها باعث کاهش پینگ خارجی اینترنت کاربر می شود.

■ آیا من می توانم قبل از خرید، سرویس شما را بصورت رایگان تست کنم ؟
بله . از طریق لینک مقابل می توانید اقدام کنید : تست رایگان سرویس کاهش پینگ

■ آیا سرویس کاهش پینگ بدون محدودیت مصرف (حجمی) هم دارید ؟
بله، سرویس کاهش پینگ گادپینگ نامحدود بوده و در سقف مصرف و ترافیک آن محدودیتی وجود ندارد.

■ آیا اکانت های شما محدودیت زمانی هم دارند ؟
بله، کلیه سرویس ها دارای محدودیت زمانی بوده و بصورت یک ماهه، دو ماهه و سه ماهه ارائه می شوند.

■ اکانت دو کاربره به چه معناست ؟
اکانت های دو کاربره قابلیت اتصال از دو سیستم (رایانه، کنسول، موبایل و …) با اینترنت متفاوت را دارا می باشند.

آیا می توانم در صورت اتمام مهلت/ترافیک اکانت خود آن را شارژ کنم ؟
بله، از طریق پنل کاربری می توانید اکانت خود را بصورت آنلاین شارژ کنید و امتیاز اکانت خود را نیز افزایش دهید.

آیا به هنگام تمدید/شارژ اکانت تخفیف هم دارید ؟
بله، از طریق پنل کاربری می توانید اکانت خود را بصورت آنلاین شارژ کنید و امتیاز اکانت خود را افزایش دهید. پس از رسیدن امتیازات به حد نصاب می توانید ترافیک هدیه دریافت کنید. (اطلاعات تکمیلی)

آیا می توانم کلمه عبور سرویس خود را تغییر دهم ؟
بله، از طریق پنل کاربری می توانید اقدام کنید.

■ آیا این سرویس بر روی کنسول نیز قابل استفاده است ؟
بله. شما می توانید از طریق آموزش های موجود در سایت این مورد را انجام دهید. آموزش استفاده از سرویس در xboxآموزش استفاده از سرویس در ps4 و ps3

■ آیا پینگ اینترنت من زمانی که با وایرلس به اینترنت وصل هستم با زمانی که از کابل لن استفاده میکنم تفاوتی هم خواهد داشت؟
در اکثر مواقع بله. همانطور که در آموزش ها اشاره شده است، هنگامی که توسط کابل لن به اینترنت متصل هستید پینگ بهتر و ثابت تری نسبت به زمانی که از وایرلس استفاده می کنید خواهید داشت. لذا توصیه می کنیم تاجایی که امکان دارد از کابل لن استفاده کنید و در غیراینصورت در نزدیک ترین فاصله ممکن از مودم قرار بگیرید.

■ آیا این سرویس قابلیت اتصال همزمان چند کاربر را دارد؟
بله، در تمامی اکانت های ما دو کاربر می توانند بصورت همزمان به یک اکانت یکسان متصل شوند و از آن استفاده کنند.

■ ویندوز من Xp است و نمی توانم کانکشن هوشمند شما را روی آن اجرا کنم. باید چه کار کرد؟
این آموزش را مشاهده فرمایید.

■ من گیم نت دارم و می خواهم برای کاهش پینگ کاربران از سرویس شما استفاده کنم ، آیا این مورد امکان پذیر است ؟
بله . می توانید از قسمت تماس با ما درخواست خود را ثبت نمایید.

■ من یک اکانت خریداری کردم، اما هیچ ایمیل یا پیامکی برایم ارسال نشده است، باید چه کار کنم؟
از طریق این لینک نسبت به بازیابی اکانت خود اقدام فرمایید. در صورتی که مشکل حل نشد از طریق تماس با ما سایت اقدام نمایید.

■ من یک اکانت خریداری کردم و مبلغ نیز از حسابم برداشت شد، اما پس از بازگشت به سایت با خطای نامعتبر بودن تراکنش مواجه شدم، باید چه کار کنم ؟
در صورتی که وجه پرداختی تا 3 ساعت پس از خرید بصورت خودکار و از طرف سیستم شاپرک به حسابتان برگشت نخورد از طریق تماس با ما سایت اقدام نمایید.

■ من از سرویس راضی نیستم، چگونه می توانم درخواست برگشت وجه دهم ؟
از طریق لینک مقابل تا 7 روز پس از خرید می توانید درخواست عودت وجه دهید : درخواست عودت وجه

آموزش رفع ارورهای رایج در اتصال به کانکشن


« سوالات متداول مربوط به استفاده از سرویس تبدیل اینترانت به اینترنت + افزایش سرعت دانلود »

■ مزایای استفاده از این سرویس چیست ؟
با استفاده از این سرویس می توانید اینترانت (ادارات، مدارس، مراکز دولتی و …) را به اینترنت جهانی تبدیل کرده و علاوه بر سایت های داخلی، سایت های خارج از کشور را نیز مشاهده کنید. هم چنین اگر سرعت دانلود شبانه شما در ساعات رایگان، پایین تر از سرعت دانلودتان در طول روز می باشد می توانید از این سرویس جهت رفع این مشکل و افزایش سرعت دانلود استفاده کنید (در صورتی که قصد افزایش سرعت اینترنت را دارید حتما قبل از اقدام به خرید سرویس را تست نمایید : تست رایگان)

■ چه کسانی می توانند این سرویس را تهیه کنند؟
هیچ فردی در تهیه این سرویس محدودیتی ندارد.

■ من سرویس تست را امتحان کردم ولی تاثیری روی سرعت دانلودم نداشت. چرا ؟
همانطور که در توضیحات این سرویس عنوان شده است، تاثیر سرویس مذکور تنها بر روی برخی از ISP ها می باشد.

■ آیا سرویس های شما تعرفه نامحدود هم دارند ؟
در حال حاضر خیر.

■ آیا من می توانم قبل از خرید، سرویس شما را بصورت رایگان تست کنم ؟
بله . از طریق لینک مقابل می توانید اقدام کنید : تست رایگان سرویس افزایش سرعت (تبدیل)

■ اکانت دو کاربره به چه معناست ؟
اکانت های دو کاربره قابلیت اتصال از دو سیستم (رایانه، کنسول، موبایل و …) با اینترنت متفاوت را دارا می باشند.

آیا می توانم در صورت اتمام مهلت/ترافیک اکانت خود آن را شارژ کنم ؟
بله، از طریق پنل کاربری می توانید اکانت خود را بصورت آنلاین شارژ کنید و امتیاز اکانت خود را نیز افزایش دهید.

آیا به هنگام تمدید/شارژ اکانت تخفیف هم دارید ؟
بله، از طریق پنل کاربری می توانید اکانت خود را بصورت آنلاین شارژ کنید و امتیاز اکانت خود را افزایش دهید. پس از رسیدن امتیازات به حد نصاب می توانید ترافیک هدیه دریافت کنید. (اطلاعات تکمیلی)

آیا می توانم کلمه عبور سرویس خود را تغییر دهم ؟
بله، از طریق پنل کاربری می توانید اقدام کنید.

■ من در اداره کار میکنم، آیا همکارانم نیز می توانند از این سرویس استفاده کنند ؟
بله. باتوجه به اینکه کلیه اکانت ها بصورت پیش فرض دو کاربره می باشند می توانید سرویس خریداری شده را در دسترس شخص دیگری نیز قرار دهید. (در صورتی که بیش از دو نفر قصد اتصال همزمان به سرویس را دارند از طریق تماس با ما سایت در ارتباط باشید)

■ من یک اکانت خریداری کردم، اما هیچ ایمیل یا پیامکی برایم ارسال نشده است، باید چه کار کنم؟
از طریق این لینک نسبت به بازیابی اکانت خود اقدام فرمایید. در صورتی که مشکل حل نشد از طریق تماس با ما سایت اقدام نمایید.

■ من یک اکانت خریداری کردم و مبلغ نیز از حسابم برداشت شد، اما پس از بازگشت به سایت با خطای نامعتبر بودن تراکنش مواجه شدم، باید چه کار کنم ؟
در صورتی که وجه پرداختی تا 3 ساعت پس از خرید بصورت خودکار و از طرف سیستم شاپرک به حسابتان برگشت نخورد از طریق تماس با ما سایت اقدام نمایید.

■ من از سرویس راضی نیستم، چگونه می توانم درخواست برگشت وجه دهم ؟
از طریق لینک مقابل تا 7 روز پس از خرید می توانید درخواست عودت وجه دهید : درخواست عودت وجه


 ورود به صفحه خرید

آموزش رفع ارورهای رایج در اتصال به کانکشن

پایین اوردن پینگ،پایین آوردن پینگ،کاهش پینگ در بازی،پایین اوردن پینگ بازی

سرویس کاهش پینگ

1
اشتراک
admin
admin

1 2 3

261 نظر

  1. Avatar
    amir

    مرسی بابت پشتیبانی مشکل حل شد.

  2. Avatar
    amir

    با سلام
    بله اگه امکان پذیره.

    • admin
      admin

      سلام مجدد، وقت بخیر. یکسری تغییرات بر روی شبکه سرورهای معمولی صورت گرفت، خواهشمند است مجددا مورد را بررسی کرده و نتیجه را اطلاع دهید.
      با تشکر، موفق باشید.

  3. Avatar
    amir

    سلام
    من وقتی کانکت میشم دیگه نمیتونه هیچ صفحه ای رو باز کنه اگه میشه راهنمایی کنید.

    • admin
      admin

      با سلام، روز بخیر. ضمن عرض پوزش فراوان از شما کاربر گرامی، متاسفانه مشکلی بر روی شبکه سرورهای معمولی رخ داده است که در حال پیگیری و رفع آن هستیم، مایل هستید موقتا اکانتتان را به VIP تغییر دهیم ؟
      با تشکر، موفق باشید.

  4. Avatar
    فرزاد

    سلام من دیروز از سرویستون خریدم .بار اول عالی کار کردن ولی حالا که میخوام استفاده کنم وصل که میشه کلا انگار راینترت ندارم .مرورگرم باز نمیکنه ؟ چی کنم ؟؟

    • admin
      admin

      با سلام، روز بخیر. کاربر گرامی یک ایمیل حاوی اطلاعات تکمیلی خدمت شما ارسال شد، لطفا بررسی فرمایید.
      با تشکر، موفق باشید.

  5. Avatar
    یوسف

    سلام خسته نباشید
    من سرویس یک ماهه دو گیگ از شما خریدم
    و بعد از دانلود نرم افزار و گذاشتن یوزرنیم و پسورد
    خطا میده
    میگه:value can not be null.
    parameter name : device
    بعدش به فارسی مینویسه : خطای نامشخص
    لطفا برنامه را بسته و دوباره وارد شوید

    • admin
      admin

      با سلام، شب بخیر. کاربر گرامی یک ایمیل حاوی اطلاعات تکمیلی خدمت شما ارسال شد، لطفا بررسی فرمایید.
      با تشکر، موفق باشید.

  6. Avatar
    مهدی

    سلام من سرویس رو از سایت خریداری کردم 1 ساعت دارم میگردم دنبال ادرس سرور میگردم
    خب 10 تا اوزش زدین این ادرس سرور نوشتنش سخت بوده ؟؟؟؟

    • admin
      admin

      با سلام، روز بخیر. کاربر گرامی به دلایل امنیتی از قرار دادن آدرس سرورها داخل وبسایت معذوریم. آدرس سرور خدمت شما ایمیل شد.
      موفق باشید

  7. Avatar
    علی

    سلام
    تازه سرویس گرفتم موقع کانکشن ارور میده
    the modemis already in use or is not configourd propeley

    اینترنتن وصله هیچ چیزی متله فیل//تر//شک//ن و … هم فعال نیست مودم هم ریست کردم نشد

  8. Avatar
    Moein

    سلام یک اکانت تست لطفا ارسال کنید

    • admin
      admin

      با سلام، وقت بخیر. مشخصات اکانت تست خدمت شما ایمیل شد.
      موفق باشید

      • Avatar
        Moein

        سلام و خسته نباشید
        من با روش اول تونستم v.p.n رو با پی اس4 شیر کنم
        اما وقتی تست اینترنت با پی اس4 میگیرم همه ی مراحل موفقیت آمیزه اما وقتی میرسه به sign into psn همه fail میشه
        در آخر هم یک ارور با کد NW-31205-1 ظاهر میشه
        و این مشکل مثل اینکه با همه ی v.p.n ها هست چون سرویس های کاهش پینگ دیگر رو هم که تست کردم همین مشکل رو داشتند ، حتی همه ی تنظیمات dns و MTU رو هم تغییر دادم و امتحان کردم اما مشکل حل نشد
        در ضمن روش کارم درست هست چونکه وقتی v.p.n رو قطع میکنم راحت به psn وصل میشم
        اگر امکانش هست لطفا راهنمایی کنید…

        • admin
          admin

          سلام مجدد، وقت بخیر. فایروال و آنتی ویروس رایانه خود را خاموش کرده اید ؟
          با تشکر

          • Avatar
            Moein

            سلام ، بله همه چی خاموشه اگر هم قرار بود بخاطر این موارد مشکلی پیش بیاد که اصلا پی اس4 کانکت نمیشد ، اما کانکشن برقراره به اینترنت هم وصل میشه اما به psn نمیتونه لاگین کنه ، با همه ی v.p.n ها همین مشکل رو داره
            آیا راهی هست؟؟؟
            (در ضمن سیستم نظردهی خیلی مشکل داره ، فقط بعضی مواقع میشه نظر ارسال کرد برای همین تا الان طول کشید کامنت بزارم)

            • admin
              admin

              سلام مجدد، روز بخیر. تمامی موارد درست به نظر می رسند، در نهایت ممکن است با تغییر سرور مشکل برطرف گردد اما باتوجه به اینکه شما تاکنون پرداختی در سیستم نداشته اید متاسفانه امکان ارسال سرورهایی دیگر بغیر از سرور تست امکان پذیر نمی باشد.
              با تشکر

  9. Avatar
    ALI

    با سلام من ی گادپینگ 1 گیگ خریداری کردم وکاهش پینگ خوبی بهم داد ولی من از انترنت رایتل کانکت میشم از گوشیم به کامپیوتر متصل میکنم ولی تایم اوت میزنه در حین بازی اتصال قطع میشه. بنظرتون مودم دانگل بخرم برای کاهش پینگ و بدون قطعی مناسب هست.

    • admin
      admin

      با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است جهت بررسی دقیق تر مورد، کانکشن هوشمند Godping Client را اجرا کرده و از قسمت “بررسی پینگ” پینگ داخلی اینترنت خود را به مدت چند دقیقه بررسی فرمایید.
      در صورتی که این پینگ تایم از 40 میلی ثانیه بیشتر باشد بدین معنیست که پینگ تایم داخلی اینترنت شما مناسب نبوده و در نتیجه استفاده از سرویس کاهش پینگ نیز تاثیری به دنبال نخواهد داشت.
      هم چنین توجه داشته باشید که به هنگام پینگ گرفتن، به سرویس گادپینگ و یا V–P–N دیگری متصل نباشید.
      با تشکر. موفق باشید

  10. Avatar
    moein

    سلام من رو ویندوز 10 قبلیم بی مشکل کانکت میشدم ولی روی سیستم جدیدم که ویندوز 8 نصب هستش وصل میشه ولی هیچ صفحه ای باز نمیشه و پینگ هم ندارم ممنون میشم راهنماییم کنید با تشکر

  11. Avatar
    سروش

    سلام میخواستم بدونم این سرویس روی مودم سیمکارت رایتل 3G کار میکنه یا نه
    یه مودم 4G دارم که توش سیمکارت رایتله 3G هستش
    چون گفتین با GPRS محدودیت داره اما GPRS همون 2G هستش
    روی 3G چطوره ؟ همونه بازم؟

    • admin
      admin

      با سلام، روز بخیر. بصورت کلی در اینترنت هایی که ارتباط آنها از نوع امواج می باشد پینگ تایم (داخلی) نسبتا بالا بوده و با نوسانات لحظه ای همراه است، لذا ممکن است تاثیر سرویس کاهش پینگ بر روی این دسته از ISP ها چندان مطلوب و قابل قبول نباشد، به همین دلیل توصیه می شود کارکرد سرویس گادپینگ را بصورت کامل به کمک اکانت تست و داخل گیم (بازی آنلاین) بررسی فرمایید.
      موفق باشید

  12. Avatar
    محمد

    سلام
    وقت ب خیر
    من وقتی از سرویس شما استفاده میکنم نمیتونم وارد بازی بشم تو قسمت جوینیگ میمونه و هیچ اتفاقی نمی‌افته
    درمورد بازی BF4 صحبت میکنم
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • admin
      admin

      با سلام، شب بخیر. کاربر گرامی یک ایمیل حاوی اطلاعات تکمیلی خدمت شما ارسال شد، لطفا بررسی فرمایید.
      موفق باشید

  13. Avatar

    salam man az connection hoshmand nemitonam estefade konam login game nemishe safe web ham baz nemikone amma coonection dastim kar mikone vali ip kharab has va koliw lag mide ip jadid ersal konid game serveramam EU West hast Tnx

    • admin
      admin

      با سلام، شب بخیر. کاربر گرامی یک ایمیل حاوی اطلاعات تکمیلی خدمت شما ارسال شد، لطفا بررسی فرمایید.
      با تشکر، موفق باشید.

  14. Avatar
    بهنام

    سلام . من هم مشکل dns و باز نشدن صفحات وب رو دارم

  15. Avatar
    amaz

    سلام . من هم مشکل dns و باز نشدن صفحات وب رو دارم

  16. Avatar
    حسین

    سلام من مشکل DNS دارم کمکم کنید لطفا

  17. Avatar
    Yousef

    salam man moshkele (dns) ro daram lotfan rahnamyi konid

  18. Avatar
    sina

    salam,lodfan adrese server ro baraye connection e dasti ersal konid

  19. Avatar
    abas

    سلام.

    دوست عزیز بدون استفاده از اکانت پینگ بنده با 4.2.2.4 ، 66 هستش! ولی فکر نکنم تو واقعیت اینطور باشه درسته؟

    http://8pic.ir/images/pu2jet2dzt1g2cwo8100.png

    میشه راهنمایی کنید.

    • admin
      admin

      با سلام، وقت بخیر. پینگ تایمی که اعلام کردید بسیار پایین و مناسب می باشد، اما در نظر داشته باشید که برای بررسی بهتر لازم است تا پینگ اینترنت خود از گیم سروری که روی آن بازی می کنید را بررسی فرمایید.
      سوالی بود دریغ نکنید.
      موفق باشید

  20. Avatar
    Hamid

    سلام رو سرویس وایمکس ایرانسل کار میکنه ؟ واسه وارکرفت تو RGC میخوام خیلی لازمش دارم اخه تو سرور EU Public بازی میکنم و لگ شدیدی دارم …

    • admin
      admin

      با سلام، شب بخیر. بصورت کلی تاثیر این سرویس بر روی اینترنت های از نوع امواج (وایمکس یا سیم کارت) نسبت به اینترنت های از نوع سیم (ADSL) کمتر می باشد.
      شایان ذکر است که میزان تاثیر سرویس کاهش پینگ بر روی اینترنت شما در وهله اول به پینگ تایم داخلی اینترنت خودتان بستگی دارد. جهت بررسی پینگ تایم داخلی اینترنت خود می توانید از godping.ir پینگ گرفته و در صورتی که پینگ تایم مذکور از 50 میلی ثانیه کمتر باشد می توانید به راحتی از سرویس ما استفاده نمایید.
      سوالی بود دریغ نکنید.
      موفق باشید

  21. Avatar
    Kia

    سلام مجدد.
    بنده برای سرویس افزایش سرعت از بخش دانلود کانکشن <>رو دانلود کردم ، وقتی یوزر پس رو وارد می کردم Error 623 داشتم که طبق آموزش پیش رفتم .
    ولی الان که از کانکشن دستی استفاده می کنم با Error 734 مواجه میشم که آموزشی برای حل این ارور تو این سایت ندیدم .
    ss از ارور :
    http://8pic.ir/images/t4feslaqf3exc1d91c8z.png

    یه سوال دیگه : ( IX = ….. + 5 ) چند میشه ؟ D:
    ممنون میشم کمکم کنید 🙂

    • admin
      admin

      با سلام، شب بخیر. کاربر گرامی توصیه می شود یکبار مودم و رایانه خود را ریست فرمایید.
      ضمن اینکه پاسخ سوالی که فرمودید نیز 4 می شود 🙂
      موفق باشید

  22. Avatar
    mohammad

    salam man vaghean be moshkel khordam nemitoonam connection ro dl konam az sitetoon khahesh mikonam vasam mail konid
    mohammad.ikara@gmail.com
    mamnoon

  23. Avatar
    kaveh

    سلام فقط خاستم بدونم از کجا حجممو ببینم ممنون میشم

    • admin
      admin

      با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی می توانید از قسمت “پنل کاربری” مندرج در صفحه اصلی سایت ترافیک باقیمانده اکانت خود را مشاهده فرمایید.
      موفق باشید

  24. Avatar
    reza

    سلام یوزر پسوردی که گرفتم کار نمیکنه دلیلش چه ؟!؟
    همه ارور چک کردم ولی بازم کار نمیکنه!!!

    • admin
      admin

      درود، وقت بخیر. کاربر گرامی اکانت شما بررسی شد و مشکلی مشاهده نگردید.
      خواهشمند است مجددا مورد را بررسی کرده و در صورت بروز مشکل مراتب را در ادامه همین کامنت اعلام فرمایید.
      با تشکر. موفق باشید

  25. Avatar
    meyzio

    نمی توان با سرور ارتباط برقرار کرد…این چه مشکلیه ؟

  26. Avatar
    mohammad

    با سلام من پینگ داخلی رو قیل از اینکه به سرویس شما وصل شم بررسی کردم میانگین پینگ پینگ 80 ودر 4:30دقیقه time out نداشتم و وقتی هم به سرویس وصل شدم وپینگ رو بررسی کردم پینگ هیچ تغییری نکرد ومیانگین پینگ 80 بود , من بعضی موقع ها در بازی دچار لگ میشم ممنون میشم راهنمایی کنید

    • admin
      admin

      با سلام. کاربر گرامی خواهشمند است توجه داشته باشید برای اینکه سرویس کاهش پینگ روی اینترنت شما تاثیر گذار باشد می بایست پینگ تایم داخلی اینترنت شما کمتر از 30 میلی ثانیه باشد.
      برای درک بهتر موضوع توصیه می شود این لینک را مطالعه فرمایید.
      موفق باشید

  27. Avatar
    mohammad

    سلام من چرا نمیتونم شارژ کنم اکانتمو این خطا رو میده: خطای سیستم

    در ارتباط با درگاه dargahpardakht.com مشکلی به وجود آمده است. لطفا مطمئن شوید کد MerchantID خود را به درستی در قسمت مدیریت وارد کرده اید. شماره خطا: مشکل چیه

    • admin
      admin

      درود، شب بخیر. ضمن عرض پوزش بابت اختلال پیش آمده، به اطلاع حضور می رساند که مشکل تا چند ساعت دیگر بصورت کامل رفع خواهد شد.
      موفق باشید

  28. Avatar
    mohammad

    سلام من پینگ خارجی رو بدون اینکه به سرور شما وصل شم گرفتم میانگین 350 بود و هر 40 ثانیه time out میخورد از سرویس کاهش پینگ شما استفاده کردم میانگین پینگم 190 هست ولی هر 15 ثانیه یکبار پینگم میره بالا ودر بازی دچار مشکل و لگ میشم ممنون میشم راهنمایمم کنیید

    • admin
      admin

      درود، شب بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است در صورتی که مجددا با مشکل روبرو شدید سریعا از سرویس قطع شده و به صورت زیر عمل نمایید :
      کانکشن هوشمند Godping Client را اجرا کرده و از قسمت “بررسی پینگ” پینگ داخلی اینترنت خود را به مدت چند دقیقه بررسی فرمایید.
      میانگین پینگ، نوسان و یا تعداد تایم اوت های احتمالی را در ادامه اعلام نمایید.
      هم چنین توجه داشته باشید که به هنگام پینگ گرفتن، به سرویس گادپینگ و یا V–P–N دیگری متصل نباشید.
      سوالی بود دریغ نکنید.
      موفق باشید

  29. Avatar
    amrol

    سلام
    من تازه میخوام سرویستون رو بخرم ولی یه سوال دارم
    این قضیه ترافیک چی هستش ؟
    الان مثلا اگر من هر روز روزی 3 تا 4 ساعت بخوام آنلاین بازی کنم کدوم حجم ترافیکی خوب هستش

    • admin
      admin

      سلام، شب بخیر. ترافیک درج شده در تعرفه های سایت به معنای میزان مصرف شما از اینترنت می باشد و طبیعتا هنگامی که به سرویس ما متصل هستید ترافیک اینترنت شما به واسطه سرور ما انجام می شود که همان مصرف ترافیک سرور، برای ما نیز هزینه بردار است.
      میزان مصرف ترافیک در ساعت بستگی به گیمی که بازی می کنید دارد دوست گرامی، اما معمولا هر ساعت گیم آنلاین از 40 تا 120 مگابایت ترافیک مصرف می کند.
      سوالی بود دریغ نکنید.
      موفق باشید

  30. Avatar
    mohammad

    با سلام من از سرویس کاهش پینگ شما استفاده میکنم ولی با این حال پینگ زیاد ناسب نیس ودر بازی دچار لگ میشم مشکل از چی؟؟؟ منون میشم راهنماییم کنید

    • admin
      admin

      با سلام. کاربر گرامی خواهشمند است عنایت داشته باشید که دیروز یک اختلال از طرف دیتاسنتر و زیرساخت روی شبکه بصورت سراسری رخ داده بود که منجر به بالا رفتن ناگهانی پینگ تایم به خارج از کشور شده بود. طی بررسی هایی که هم اکنون از وضعیت سرورها صورت گرفت، ظاهرا مشکل رفع شده است.
      خواهشمند است این مورد را مجددا بررسی کرده و در صورتی که مشکل رفع نشد به این صورت عمل فرمایید:
      کانکشن هوشمند Godping Client را اجرا کرده، از قسمت “بررسی پینگ” پینگ داخلی اینترنت خود را به مدت چند دقیقه بررسی فرمایید.
      میانگین پینگ، نوسان و یا تعداد تایم اوت های احتمالی را در ادامه اعلام نمایید. هم چنین توجه داشته باشید که به هنگام پینگ گرفتن به سرویس گادپینگ و یا V–P–N دیگری متصل نباشید.
      سوالی بود دریغ نکنید.
      موفق باشید

  31. Avatar
    hose

    وقتی کانکشن رو اجرا میکنم از من domain میخواد جواب بدین لطفا

  32. Avatar
    hose

    سلام و خسته نباشید
    من الان یه اکالنت گرفتم ولی اصلا به سرور وصل نمیشه
    رو کانکت میمونه مشگل از کجاست ضروریه زود جواب بدین لطفا

  33. Avatar
    محمد علی

    سلام
    وضعیت و کیفیت سرورهاتون خیلی بد شده من همش timeout دارم و نمی تونم درست بازی کنم تمام سرور هارو هم امتحان کردم ولی تفاوتی نداره ، مدت زمان خرابی سرور هاتونم خیلی زیاده یه فکری کنید لطفا
    با تشکر

    • admin
      admin

      با سلام. کاربر گرامی چند روزی است که اینترنت سراسر کشور و Isp ها با اختلال مواجه می باشند.
      آیا وضعیت اینترنت خود و تایم اوت های احتمالی آن را بدون وصل شدن به سرویس بررسی کرده اید ؟

      • Avatar
        محمد علی

        بله من ping خودم رو قبل از وصل شدن به سرور های شما چک کردم بسیار کمتر در حد 1 – 2 تا در هر 30 تا ولی وقتی به سرور های شما وصل میشم میشه 1-2 تا در هر 10 تا اگر مایل بودید می توانم عکس بگیرم و برایتان بفرستم

        • admin
          admin

          سلام مجدد، شب بخیر. کاربر گرامی لطفا به تصاویر تهیه شده توجه فرمایید. تصویر 1 | تصویر 2
          این تصاویر مربوط می شوند به پینگ دوعدد از سرورهای ما از 4.2.2.4 که چند دقیقه پیش تهیه شد.
          همانطور که مشاهده می فرمایید از حدود 4900 پکت ارسالی، حدود 4897 پکت دریافت شده است. با زبانی ساده تر تعداد تایم اوت ها طی این مدت 81 دقیقه و 40 ثانیه 3 عدد بوده است (0 درصد پکت لاس) .
          هم چنین میانگین پینگ تقریبا 82 میلی ثانیه بوده با بیشترین پینگ تایم 122 و 206 میلی ثانیه.
          لازم به ذکر است که طی چند روز اخیر اینترنت سراسر کشور با اختلال روبرو بوده و گادپینگ نیز از این قاعده مستثنی نبوده است (که ممکن است اختلال های لحظه ای را به دنبال داشته باشد).
          در نهایت خدمت شما عرض نماییم که این مشکلات لحظه ای چند روز اخیر فقط مربوط به گادپینگ نبوده و سایت های دیگر کاهش پینگ نیز با آن مواجه هستند.
          سوالی بود دریغ نکنید
          موفق باشید

  34. Avatar
    احسان

    سلام … دوست عزیز دیروز ک سرورا پکیده بود الانم ک برطرف شده هی میگه مودم و سیستم خود را ریستارت کنید … 1000 بار این کارو کردم اما درست نمیشه … مشکل کجاست؟چیکار کنم؟

  35. Avatar
    Mojtaba

    سلام
    من قبلا یک بار یه سرویس 1 گیگی گرفتم و خیلی خوب کار میکرد، اما این سری جدید که برای 5 گیگ شارژش کردم بعد از چند روز دیگه کلا نمیتونم ازش استفاده کنم و وقتی نرم افزارو فعال میکنم، کلا اتصالم با نت قط میشه مثلا وقتی مرورگرو باز میکنم مینویسه:
    Unable to connect to the pr–ox–y server
    و توی بازی هم کلا دیسکانکت میشه، و وقتی غیر فعالش میکنم دووباره درست میشه. لطفا بررسی کنید!

    • admin
      admin

      با سلام. کاربر گرامی مشکلی که فرمودید دیروز برای چند ساعت روی سرور گانا پیش آمده بود.
      لازم به ذکر است در صورتی که گارنا بازی نمی کنید تیک مربوطه داخل کانکشن هوشمند را علامت نزنید.
      موفق باشید

  36. Avatar
    saeed

    خسته نباشید.من پینگ 4 تا 8 رو میگیرم پینگ اصلیم رو 130 یعنی بدون کاهش پینگ همینه ولی وقتی کاهش پینگو وصل میکنم پینگم میشه 62 ولی خیلی لگ میزنه!!! حتما باید پینگ بالا باشه ؟؟؟

    • admin
      admin

      با سلام. لطفا کانکشن هوشمند Godping Client را اجرا کرده، از قسمت “بررسی پینگ” پینگ داخلی اینترنت خود را به مدت چند دقیقه بررسی فرمایید.
      میانگین پینگ، نوسان و یا تعداد تایم اوت های احتمالی را در ادامه اعلام نمایید. هم چنین توجه داشته باشید که به هنگام پینگ گرفتن به سرویس گادپینگ و یا V–P–N دیگری متصل نباشید.
      با تشکر

  37. Avatar
    mohsen

    با سلام.
    من 1 ساعت قبل اکانت کاهش پینگ خریداری کردم به صورت معمولی (بدون گادپینگ) که دوتا پِلِی میکنم پینگم روی 260-270 هستش ولی وقتی به گادپینگ وصل میشوم پینگ تا 330 بالا می آید.
    لطفا راهنمایی کنید.

    • admin
      admin

      درود، شب بخیر. لطفا ابتدا کانکشن هوشمند Godping Client را بازکرده،از قسمت “بررسی پینگ”، پینگ داخلی اینترنت خود را چک کنید و نتیجه را در ادامه اعلام فرمایید.
      با تشکر

      • Avatar
        mohsen

        پینگ داخلی 11ms

        • admin
          admin

          سلام مجدد. طی بررسی های صورت گرفته از پینگ سرورهای ما به یکی از گیم سرورهای اروپای دوتا2، پینگ تایم در حدود 98 میلی ثانیه بود که با احتساب پینگ داخلی شما، طبیعتا با گادپینگ می بایست پینگ تایمی در حدود 110 میلی ثانیه داشته باشید .
          در صورت تمایل اعلام فرمایید تا تصاویر مستند برای شما ارسال شود .
          اگر هم چنان با این مشکل روبرو هستید توصیه می شود توضیحات کامل در مورد گیم سرورهای انتخابی دوتا2 را ایمیل نمایید.
          موفق باشید

          • Avatar
            mohsen

            ادمین جان نمیدونم چه حرکتی زدی ولی پینگم اومد رو 160 دستت درد نکنه.
            شبتم بخیر

          • Avatar
            mohsen

            سلام .
            من الان دوباره به سرور شما وصل شدم پینگ ثانیه ای بالا میرفت.
            من نه دانلود دارم و آپلود همه ی برنامه های مربوط به اینترنت میبندم حتی دانلود منیجر.
            بازم به شکل عجیبی پینگ بالاس.
            اینم عکسش.
            هیچ استفاده ای از کانکشن نکردم حتی 1 دست هم بازی نکردم با این حال از 1024 مگابایت الان 970 مگابایت مونده.
            اینم عکس تست پینگ
            http://s6.uplod.ir/i/00662/9oh351v0xn2b.jpg
            http://s6.uplod.ir/i/00662/b75bzw3gewql.jpg

            • admin
              admin

              با سلام. کاربر گرامی سرورها دیشب وضعیت پایداری داشتند و با اختلال خاصی روبرو نبودیم.
              خواهشمند است در صورتی که مجددا با این مشکل مواجه شدید یک تصویر از “پینگ داخلی” خود در حالتی که به سرویس متصل نیستید تهیه کرده و برای ما ارسال نمایید.
              با تشکر

  38. Avatar
    amirali

    سلام من بسته رو خریداری کردم و متاستفانه خیلی بد تر از اون موقعی بوده که بسته رو بخرم چیکار کنم ؟

  39. Avatar
    mohammad

    salam man in moshkelo daram age momkene komakam konid
    (The network connection between your computer and the v..p..n server was interrupted. this can be caused by a problem in the v..p..n transmission and is commonly the result of internet latency or simply that your v..p..n server has persist contact the v..p..n administrator and analyze quality of network connectivity.

    • admin
      admin

      سلام دوست عزیز. حقیقتا این مشکل همیشه روی تعدادی از Isp ها وجود داشته است .
      یکی از راه حل ها، تماس گرفتن با پشتیبانی Isp اینترنتتان می باشد. حتما به آنها یادآوری کنید که می خواهید به یک سرور داخل کشور متصل شوید.
      راه حل دیگری که بعضی از کاربران آن را گزارش دادند، ریست کردن مودم (یا کشیدن سیم تلفن متصل به آن) جهت دریافت Ip جدید می باشد .
      موفق باشید

        • Avatar
          mohammad

          salam bebakhshid baz mozahem shodam vali manba poshtibanam tamas gereftam goftan hameye isp ha bazan age emkanesh has bazam baresi konid

          • admin
            admin

            سلام مجدد، شب بخیر. قبل از بحث پیرامون مشکل شما، خدمتتان عرض کنیم که پشتیبانی Isp اطلاعات اشتباه به حضرت عالی داده است، با اینکه پورت های مربوط به v..p..n روی اکثر Isp ها باز می باشد اما باز هم تعداد اندکی وجود دارند که با اختلال روبرو می باشند.
            دلیل اصلی مشکلی که در کامنت های قبلی گزارش دادید باز یا بسته بودن پورت نمی باشد، بلکه دلیل آن Resolve نشدن آدرس سرور ما توسط اینترنت شما می باشد.
            راه حلی هم که قبلا خدمت شما عرض کردیم یک راه حل تجربی بوده و هیچ دلیل منطقی ای ندارد !
            توصیه ما این است که با ایمیل مدیریت در ارتباط باشید تا چند سرور دیگر جهت بررسی موضوع به شما داده شود .
            موفق باشید

  40. Avatar
    سعید

    چرا اینقدر نوسان پینگ بالاست همش از 160 میره 400

    • admin
      admin

      با سلام . کاربر گرامی لطفا به تصویر مقابل توجه فرمایید : لینک
      این تصویر مربوط می شود که پینگ همین الان یکی از سرور های گادپینگ از آی پی 4.2.2.4
      همانطور که مشاهده می کنید از 253 پکت ارسالی تمامی پکت ها دریافت شده اند. این بدین معنی می باشد که تعداد تایم اوت ها صفر بوده است .
      هم چنین طی این مدت 4 دقیقه ای میانگین پینگ 87 میلی ثانیه و حداکثر پینگ تایم در این مدت، 90 میلی ثانیه بوده است .
      یعنی نوسان پینگ در سرور مشاهده نمی شود . لازم به ذکر است در صورتی که مجددا با این مشکل روبرو شدید حتما از سرویس دیسکانکت شده و پینگ داخلی اینترنت خود را بررسی نمایید .
      در آخر دوباره تاکید می کنیم که این سرویس بر روی وایمکس و اینترنت سیم کارت (GPRS) تاثیر مطلوبی نخواهد داشت و حتما در اتصال خود به اینترنت از کابل لن استفاده کنید .
      با تشکر – موفق باشید

  41. Avatar
    saeedVII

    ممنون عزیز میتونم الان تماس بگیرم؟

  42. Avatar
    saeedVII

    سلام خسته نباشین من میخوام از روش لپتاب = مودم wifi + کابل لن استفاده کنم ولی هر کاری میکنم کانکت نمیشه راهی هست با شما در تماس باشم مستقیم راهنمایی کنین منو؟

  43. Avatar
    sepehr

    توی سرویس اینترانت ….domain چه چیزی باید وارد بشه؟ توی اطلاعات اکانتم نبود‌!

  44. Avatar
    shayanshadow

    ببخشید چرا جدیدا من هروقت وصل میشم کلا اتصالم به اینترنت قطع میشه یعنی نه تو استیم میره نه اوریجین

    • admin
      admin

      با سلام. کاربر گرامی مشکل شما نیازمند بررسی دقیق می باشد . لطفا در صورتی که مورد برطرف نشده، موارد زیر را به ایمیل مدیریت ارسال فرمایید :
      1. به هنگام اتصال به سرویس از 8.8.8.8 پینگ دارید یا خیر ؟
      2. از کانکشن هوشمند استفاده می کنید یا کانکشن دستی ؟
      3. از کی با این مشکل روبرو شده اید ؟

      • Avatar
        shayanshadow

        1 بله
        2 هر دو رو امتحان کردم
        3 سه روز پیش

        • admin
          admin

          با سلام مجدد. کاربر گرامی لطفا عنایت داشته باشید باتوجه به اینکه هنگام اتصال به سرویس پینگ دارید بدین معنیست که اتصال شما به اینترنت برقرار می باشد و اینکه نمی توانید وارد گیم شوید مشکلی جداگانه به حساب می آید .
          توصیه می شود این مورد را مجددا با تمامی سرور ها بررسی کرده و در صورتی که مشکل حل نشد با ایمیل مدیریت ارتباط برقرار کنید .
          با تشکر

          • Avatar
            shayanshadow

            بله ببخشد من چک کردم هنگام اتصال پینگ ندارم

            • admin
              admin

              درود. کاربر گرامی لطفا با کانکشن هوشمند به گادپینگ متصل شوید. در صورتی که از کانکشن دستی استفاده می کنید با ایمیل مدیریت در ارتباط باشید تا آدرس سرور مخصوص خدمت شما ارسال شود .
              موفق باشید

یک نظری بگذارید

هفده − یازده =