سوالات متداول قبل از خرید – گادپینگ

admin

« سوالات متدوال قبل از خرید »


« سوالات متداول مربوط به استفاده از سرویس کاهش پینگ »

 

■ سرویس گادپینگ چیست و چگونه عمل می کند ؟

کلیه سرویس های سایت مانند یک V–P–N عمل می کنند، با این تفاوت که ایرانی بوده و فیلتر//شکن نمی باشند. بعد از خرید یک نام کاربری و کلمه عبور از طرف سیستم برای شما ارسال می شود که به کمک آن می توانید به سرویس متصل شوید.

 

■ سرویس گادپینگ روی چه دستگاه هایی قابل اجراست ؟

سرویس گادپینگ روی کلیه دستگاه ها (انواع رایانه، انواع موبایل و تبلت و انواع کنسول) قابل اجرا می باشد.

 

■ گادپینگ چقدر روی پینگ بازی من تاثیر می گذارد ؟

تاثیر سرویس روی اینترنت شما در مرحله اول به میزان پینگ داخلی اینترنتتان (پینگ تا سرورهای داخل کشور) بستگی دارد. اما در حال حاضر پینگ بعد از اتصال به گادپینگ در بهترین حالت به سرورهای اروپایی حدود 90 الی 120 و به سرورهای خاورمیانه 45 الی 70 خواهد شد. تاثیر دقیق سرویس را می توانید به کمک تست رایگان موجود در سایت بررسی فرمایید.

 

■ بازی من تحریم شده، برای رفع تحریم هم سرویس دارید ؟

بله، سرویس گادپینگ تا 90% از بازی ها و نرم افزارهایی که کاربران ایرانی را تحریم کرده اند را رفع تحریم می کند. می توانید از اینجا لیست برخی از بازی های رفع تحریم شده را ببینید.

 

■ آیا این سرویس تاثیری بر روی کاهش پینگ تایم داخلی نیز دارد ؟
خیر، پینگ تایم داخلی (پینگ تایم اینترنت کاربر تا سرورهای ما واقع در تهران) خارج از دسترسی ما بوده و جزء وظایف ISP (شرکت ارائه دهنده اینترنت) می باشد. این سرویس تنها باعث کاهش پینگ تایم خارجی اینترنت کاربر می شود.

 

■ من روی سرورهای ایرانی بازی می کنم و پینگ بالایی دارم، آیا می توانم از گادپینگ استفاده کنم ؟
خیر، پینگ داخلی خارج از دسترسی ما بوده و جزء وظایف ISP (شرکت ارائه دهنده اینترنت) می باشد. این سرویس تنها باعث کاهش پینگ خارجی اینترنت کاربر می شود.

 

■ آیا می توانم قبل از خرید گادپینگ را بصورت رایگان تست کنم ؟
بله . از طریق لینک مقابل می توانید سرویس را تست کنید : تست رایگان سرویس کاهش پینگ

 

■ من از سرویس تست استفاده کردم اما تاثیری روی پینگ اینترنتم نداشت ؟
حتما تمام سرورهای اکانت تست را امتحان کنید. در غیراینصورت توصیه می شود جهت بررسی های دقیق تر از طریق پشتیبانی سایت با ما در ارتباط باشید.

 

■ من از سرویس تست استفاده کردم اما بازی مورد نظرم رفع تحریم نشد ؟
این آموزش را ببینید تا درصورتی که بازی مورد نظر شما از سمت ایران فیل//تر نشده باشد رفع تحریم شود!

 

■ آیا سرویس کاهش پینگ بدون محدودیت مصرف (حجمی) هم دارید ؟
بله، سرویس کاهش پینگ گادپینگ نامحدود بوده و در سقف مصرف و ترافیک آن محدودیتی وجود ندارد. تنها یک سقف مصرف برای سرویس در نظر گرفته شده تا کاربران متخلفی که از سرویس استفاده ای بغیر از بازی آنلاین (مانند دانلود) دارند امکان استفاده همیشگی از آن را نداشته باشند.

 

■ آیا اکانت های شما محدودیت زمانی هم دارند ؟
بله، کلیه سرویس ها دارای محدودیت زمانی بوده و بصورت یک ماهه، دو ماهه و سه ماهه ارائه می شوند.

 

■ اکانت دو کاربره به چه معناست ؟
اکانت های دو کاربره قابلیت اتصال از دو سیستم (رایانه، کنسول، موبایل و …) با اینترنت متفاوت را دارا می باشند.

 

آیا تخفیف هم دارید ؟
بله، شما پس از شارژ سرویس خود از طریق پنل کاربری می توانید امتیاز اکانت خود را افزایش دهید و پس از رسیدن امتیازات به حد نصاب می توانید هدیه رایگان دریافت کنید. (اطلاعات تکمیلی)

 

آیا می توانم کلمه عبور سرویس خود را تغییر دهم ؟
بله، از طریق پنل کاربری می توانید اقدام کنید.

 

■ آیا گادپینگ بر روی کنسول نیز قابل استفاده است ؟
بله. شما می توانید از طریق آموزش های موجود در سایت این مورد را انجام دهید. آموزش استفاده از سرویس در xboxآموزش استفاده از سرویس در ps4 و ps3

 

■ من گیم نت دارم و می خواهم برای کاهش پینگ کاربران از سرویس شما استفاده کنم ، آیا این مورد امکان پذیر است ؟
بله . می توانید از قسمت تماس با ما درخواست خود را ثبت نمایید.

 

■ هزینه این سرویس چقدر است ؟

در حال حاضر سرویس یک ماهه 10,000 تومان، دو ماهه 18,000 تومان و سه ماهه 25,000 تومان قیمت داره.

 

■ از کجا می توانم یک گادپینگ بخرم ؟

از طریق صفحه اصلی سایت : لینک

 

■ من یک گادپینگ خریدم، اما هیچ ایمیل یا پیامکی برایم ارسال نشده است، باید چه کار کنم ؟
از طریق این لینک نسبت به بازیابی اکانت خود اقدام فرمایید. در صورتی که مشکل حل نشد از طریق تماس با ما سایت اقدام نمایید.

 

■ من یک اکانت خریداری کردم و مبلغ نیز از حسابم برداشت شد، اما پس از بازگشت به سایت با خطای نامعتبر بودن تراکنش مواجه شدم، باید چه کار کنم ؟
در صورتی که وجه پرداختی تا 3 ساعت پس از خرید بصورت خودکار و از طرف سیستم شاپرک به حسابتان برگشت نخورد از طریق تماس با ما سایت اقدام نمایید.

 

■ در لیست درگاه های بانکی، بانک صادر کننده کارت من وجود ندارد، باید چه کار کنم ؟

مشکلی نیست، شما با در دست داشتن کارت عضو شتاب (متعلق به هر بانکی که باشد) و فعال بودن رمز دوم آن می توانید از کلیه درگاه های پرداخت بانکی خرید اینترنتی انجام دهید.

 

■ من از سرویس راضی نیستم، چگونه می توانم درخواست برگشت وجه دهم ؟
از طریق لینک مقابل تا 7 روز پس از خرید می توانید درخواست عودت وجه دهید : درخواست عودت وجه

 

آموزش رفع ارورهای رایج در اتصال به کانکشن


« سوالات متداول مربوط به استفاده از سرویس تبدیل اینترانت به اینترنت + افزایش سرعت دانلود »

 

■ مزایای استفاده از این سرویس چیست ؟
با استفاده از این سرویس می توانید اینترانت (ادارات، مدارس، مراکز دولتی و …) را به اینترنت جهانی تبدیل کرده و علاوه بر سایت های داخلی، سایت های خارج از کشور را نیز مشاهده کنید. هم چنین اگر سرعت دانلود شبانه شما در ساعات رایگان، پایین تر از سرعت دانلودتان در طول روز می باشد می توانید از این سرویس جهت رفع این مشکل و افزایش سرعت دانلود استفاده کنید (در صورتی که قصد افزایش سرعت اینترنت را دارید حتما قبل از اقدام به خرید سرویس را تست نمایید : تست رایگان)

 

■ چه کسانی می توانند این سرویس را تهیه کنند؟
هیچ فردی در تهیه این سرویس محدودیتی ندارد.

 

■ من سرویس تست را امتحان کردم ولی تاثیری روی سرعت دانلودم نداشت. چرا ؟
همانطور که در توضیحات این سرویس عنوان شده است، تاثیر سرویس مذکور تنها بر روی برخی از ISP ها می باشد.

 

■ آیا سرویس های شما تعرفه نامحدود هم دارند ؟
در حال حاضر خیر.

 

■ آیا من می توانم قبل از خرید، سرویس شما را بصورت رایگان تست کنم ؟
بله . از طریق لینک مقابل می توانید اقدام کنید : تست رایگان سرویس افزایش سرعت (تبدیل)

 

■ اکانت دو کاربره به چه معناست ؟
اکانت های دو کاربره قابلیت اتصال از دو سیستم (رایانه، کنسول، موبایل و …) با اینترنت متفاوت را دارا می باشند.

 

آیا می توانم در صورت اتمام مهلت/ترافیک اکانت خود آن را شارژ کنم ؟
بله، از طریق پنل کاربری می توانید اکانت خود را بصورت آنلاین شارژ کنید و امتیاز اکانت خود را نیز افزایش دهید.

 

آیا به هنگام تمدید/شارژ اکانت تخفیف هم دارید ؟
بله، از طریق پنل کاربری می توانید اکانت خود را بصورت آنلاین شارژ کنید و امتیاز اکانت خود را افزایش دهید. پس از رسیدن امتیازات به حد نصاب می توانید ترافیک هدیه دریافت کنید. (اطلاعات تکمیلی)

 

آیا می توانم کلمه عبور سرویس خود را تغییر دهم ؟
بله، از طریق پنل کاربری می توانید اقدام کنید.

 

■ من در اداره کار میکنم، آیا همکارانم نیز می توانند از این سرویس استفاده کنند ؟
بله. باتوجه به اینکه کلیه اکانت ها بصورت پیش فرض دو کاربره می باشند می توانید سرویس خریداری شده را در دسترس شخص دیگری نیز قرار دهید. (در صورتی که بیش از دو نفر قصد اتصال همزمان به سرویس را دارند از طریق تماس با ما سایت در ارتباط باشید)

 

■ من یک اکانت خریداری کردم، اما هیچ ایمیل یا پیامکی برایم ارسال نشده است، باید چه کار کنم؟
از طریق این لینک نسبت به بازیابی اکانت خود اقدام فرمایید. در صورتی که مشکل حل نشد از طریق تماس با ما سایت اقدام نمایید.

 

■ من یک اکانت خریداری کردم و مبلغ نیز از حسابم برداشت شد، اما پس از بازگشت به سایت با خطای نامعتبر بودن تراکنش مواجه شدم، باید چه کار کنم ؟
در صورتی که وجه پرداختی تا 3 ساعت پس از خرید بصورت خودکار و از طرف سیستم شاپرک به حسابتان برگشت نخورد از طریق تماس با ما سایت اقدام نمایید.

 

■ من از سرویس راضی نیستم، چگونه می توانم درخواست برگشت وجه دهم ؟
از طریق لینک مقابل تا 7 روز پس از خرید می توانید درخواست عودت وجه دهید : درخواست عودت وجه

 


 ورود به صفحه خرید

آموزش رفع ارورهای رایج در اتصال به کانکشن

پایین اوردن پینگ،پایین آوردن پینگ،کاهش پینگ در بازی،پایین اوردن پینگ بازی

سرویس کاهش پینگ

1
اشتراک
admin
admin

1 2 3

299 نظر

  1. Avatar
    2 سال قبل - آبان 16, 1397 در 12:34 ب.ظ - پاسخ

    سلام ببخشید آیا استفاده از این سرویس برای مدارس غیر قانونی نیست و ایجاد مشکل نمی کنه؟

    • admin
      2 سال قبل - آبان 16, 1397 در 11:19 ب.ظ - پاسخ

      با سلام، وقت بخیر. خیر کاربر گرامی، کلیه سرورها داخل کشور بوده و تماما ایرانی می باشند، هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.
      موفق باشید

  2. Avatar
    2 سال قبل - اردیبهشت 10, 1397 در 3:41 ب.ظ - پاسخ

    سلام تو اینترنت td lte ایرانسل که نت تایپ سه با این سرویس به نت تایپ دو تبدیل میشه؟

    • admin
      2 سال قبل - اردیبهشت 10, 1397 در 3:52 ب.ظ - پاسخ

      با سلام، وقت بخیر. بله کاربر گرامی نت تایپ کنسول 2 (Moderate) خواهد شد، ضمن اینکه شما می توانید قبل از خرید به کمک اکانت تست رایگان نسبت به این مورد اطمینان حاصل فرمایید.
      سوالی بود دریغ نکنید.
      موفق باشید.

  3. Avatar
    2 سال قبل - فروردین 28, 1397 در 3:36 ب.ظ - پاسخ

    آیا در وسط بازی گادپینگ رو روشن کنیم هم میتونه مسیر اطلاعات رو درست کنه یا باید حتمی قبل از اجرای بازی گادپینک رو روشن کنیم

    • admin
      2 سال قبل - فروردین 29, 1397 در 4:01 ب.ظ - پاسخ

      با سلام، وقت بخیر. بصورت دقیق نمی توان در این خصوص اظهار نظر کرد، چراکه این مورد بستگی به خود بازی مورد نظر دارد. هر دو حالت محتمل و شدنی هست.
      سوالی بود دریغ نکنید.
      موفق باشید.

  4. Avatar
    2 سال قبل - بهمن 7, 1396 در 0:35 ق.ظ - پاسخ

    سلام بانک من ملی هستش چیکار کنم تو لیست بانکها نیست

    • admin
      2 سال قبل - بهمن 7, 1396 در 1:32 ق.ظ - پاسخ

      با سلام، شب بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است عنایت داشته باشید که پرداخت اینترنتی توسط کلیه کارت های عضو شتاب قابل انجام می باشد و ارتباطی با درگاه پرداخت ندارد.
      موفق باشید.

  5. Avatar
    3 سال قبل - آبان 17, 1396 در 5:23 ب.ظ - پاسخ

    کدوم بازی هارو ساپورت میکنید؟؟

    • admin
      3 سال قبل - آبان 17, 1396 در 7:07 ب.ظ - پاسخ

      با سلام، وقت بخیر. سرویس کاهش پینگ اکثر بازی هایی که گیم سرور آنها در موقعیت (روتینگ) مناسبی نسبت به ایران باشد را پشتیبانی می کند.
      موفق باشید.

  6. Avatar
    3 سال قبل - مرداد 29, 1396 در 1:46 ب.ظ - پاسخ

    سلام آیا از سرویس های شما می توانم برای بهبود پینگ و nat type اینترنت موبایل (که بصورت هات اسپات ps4 رو بهش وصل کردم) استفاده کنم.
    ممنون

    • admin
      3 سال قبل - مرداد 29, 1396 در 4:36 ب.ظ - پاسخ

      با سلام، وقت بخیر. در صورتی که پینگ داخلی اینترنت مناسب باشد بله تاثیر گذار خواهد بود، با این وجود توصیه می شود قبل از خریدِ سرویس اکانت تست رایگان را بررسی فرمایید.
      موفق باشید.

  7. Avatar
    3 سال قبل - تیر 23, 1396 در 8:26 ب.ظ - پاسخ

    برای یه بازی پیس چقدر حجم نیاز هست؟

    • admin
      3 سال قبل - تیر 24, 1396 در 10:11 ق.ظ - پاسخ

      با سلام، وقت بخیر. هر یک ساعت بازی آنلاین برای گیم مذکور حدود 50 الی 100 مگابایت ترافیک مصرف خواهد شد.
      سوالی بود دریغ نکنید.
      موفق باشید.

  8. Avatar
    3 سال قبل - خرداد 26, 1396 در 10:14 ق.ظ - پاسخ

    سلام من خریداری کردم و الان این رمز و یوزر به چه درد میخوره ؟؟ باید چه کارش کنم ؟؟

    • admin
      3 سال قبل - خرداد 26, 1396 در 11:09 ق.ظ - پاسخ

      با سلام، روز بخیر. بخش آموزش استفاده را مشاهده فرمایید.
      موفق باشید.

  9. Avatar
    3 سال قبل - اردیبهشت 21, 1396 در 4:09 ق.ظ - پاسخ

    سلام خسته نباشید. من در مالزی زندگی میکردم و یک گیمر حرفه ای هستم. Overwatch بازی میکردم و پینگ من 9ms بود. ۲هفتست که به ایران آمدم که اینجا بمونم ولی کلا افسردگی گرفتم با پینگ 150ms. از برنامه WTFast و pingzapper استفاده کردم ولی تغیری ندیدم. من به پینگ 50 راضی هستم. چرا روتینگ ایران به اروپا آنقدر بده؟ این برنامه میتونه کمکی به من کنه؟ یکی از دلایلی که ما کمتر بازیکن حرفه ای ایرانی در سطح دنیا میبینیم این هست که پینگ بسیار بدی داریم. من مشکل سرعت ندارم فقط پینگ خوب برای بازی شوتر میخوام. پلت‌فرم من پی سی هستش. اگر میشه یه راهنمایی هم کنید که کدوم Internet provider تو ایران اینترنت بهتری برای بازی ارائه میده.

    • admin
      3 سال قبل - اردیبهشت 21, 1396 در 1:18 ب.ظ - پاسخ

      با سلام، وقت بخیر. بله متاسفانه این مشکل در زیرساخت اینترنت کشور وجود دارد. خواهشمند است عنایت داشته باشید که دستیابی به پینگ تایم پایین تر از 90 میلی ثانیه برای بازی های آنلاین خارجی در ایران حتی به کمک سرویس های کاهش پینگ تقریبا غیرممکن می باشد. در میان ISP های ایرانی شاتل برای گیمینگ بهتر از سایر شرکت ها می باشد.
      سوالی بود دریغ نکنید.
      موفق باشید.

  10. Avatar
    3 سال قبل - اسفند 7, 1395 در 8:12 ق.ظ - پاسخ

    با سلام من یک مشکلی در رابطه با پینگ گرفتن دارم که هنوز حتی با استفاده از گاد پینگ هم همون مشکل پابرجاست مشکل من اینه که هر چند لحظه به بار یه دونه پینگ بالا میدم و دوباره بقبه پینگ اوکی هست نمیدونم چی کار کنم این موضوع تاثیر بدی روی گیمینگ گذاشته لصفا راهنمایی کنید

    • admin
      3 سال قبل - اسفند 7, 1395 در 3:03 ب.ظ - پاسخ

      با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است قبل از اتصال به سرویس توسط CMD ویندوز و با وارد کردن دستور زیر در آن میزان نوسانات پینگ تایم را بررسی کرده و نتیجه را در ادامه همین کامنت اطلاع دهید.
      ping 185.8.173.29 -t
      با تشکر، موفق باشید.

  11. Avatar
    3 سال قبل - اسفند 5, 1395 در 0:47 ق.ظ - پاسخ

    مرسی بابت پشتیبانی مشکل حل شد.

    • admin
      3 سال قبل - اسفند 5, 1395 در 0:56 ق.ظ - پاسخ

      سلام مجدد، شب بخیر. ضمن تشکر از اطلاع رسانی شما در این خصوص، سوال دیگری بود دریغ نکنید.
      موفق باشید.

  12. Avatar
    3 سال قبل - اسفند 4, 1395 در 7:27 ب.ظ - پاسخ

    با سلام
    بله اگه امکان پذیره.

    • admin
      3 سال قبل - اسفند 4, 1395 در 8:27 ب.ظ - پاسخ

      سلام مجدد، وقت بخیر. یکسری تغییرات بر روی شبکه سرورهای معمولی صورت گرفت، خواهشمند است مجددا مورد را بررسی کرده و نتیجه را اطلاع دهید.
      با تشکر، موفق باشید.

  13. Avatar
    3 سال قبل - اسفند 4, 1395 در 2:55 ب.ظ - پاسخ

    سلام
    من وقتی کانکت میشم دیگه نمیتونه هیچ صفحه ای رو باز کنه اگه میشه راهنمایی کنید.

    • admin
      3 سال قبل - اسفند 4, 1395 در 3:00 ب.ظ - پاسخ

      با سلام، روز بخیر. ضمن عرض پوزش فراوان از شما کاربر گرامی، متاسفانه مشکلی بر روی شبکه سرورهای معمولی رخ داده است که در حال پیگیری و رفع آن هستیم، مایل هستید موقتا اکانتتان را به VIP تغییر دهیم ؟
      با تشکر، موفق باشید.

  14. Avatar
    3 سال قبل - اسفند 3, 1395 در 2:14 ق.ظ - پاسخ

    سلام من دیروز از سرویستون خریدم .بار اول عالی کار کردن ولی حالا که میخوام استفاده کنم وصل که میشه کلا انگار راینترت ندارم .مرورگرم باز نمیکنه ؟ چی کنم ؟؟

    • admin
      3 سال قبل - اسفند 3, 1395 در 1:50 ب.ظ - پاسخ

      با سلام، روز بخیر. کاربر گرامی یک ایمیل حاوی اطلاعات تکمیلی خدمت شما ارسال شد، لطفا بررسی فرمایید.
      با تشکر، موفق باشید.

  15. Avatar
    3 سال قبل - بهمن 22, 1395 در 9:40 ب.ظ - پاسخ

    سلام خسته نباشید
    من سرویس یک ماهه دو گیگ از شما خریدم
    و بعد از دانلود نرم افزار و گذاشتن یوزرنیم و پسورد
    خطا میده
    میگه:value can not be null.
    parameter name : device
    بعدش به فارسی مینویسه : خطای نامشخص
    لطفا برنامه را بسته و دوباره وارد شوید

    • admin
      3 سال قبل - بهمن 22, 1395 در 10:09 ب.ظ - پاسخ

      با سلام، شب بخیر. کاربر گرامی یک ایمیل حاوی اطلاعات تکمیلی خدمت شما ارسال شد، لطفا بررسی فرمایید.
      با تشکر، موفق باشید.

  16. Avatar
    3 سال قبل - بهمن 21, 1395 در 10:37 ق.ظ - پاسخ

    سلام من سرویس رو از سایت خریداری کردم 1 ساعت دارم میگردم دنبال ادرس سرور میگردم
    خب 10 تا اوزش زدین این ادرس سرور نوشتنش سخت بوده ؟؟؟؟

    • admin
      3 سال قبل - بهمن 21, 1395 در 3:03 ب.ظ - پاسخ

      با سلام، روز بخیر. کاربر گرامی به دلایل امنیتی از قرار دادن آدرس سرورها داخل وبسایت معذوریم. آدرس سرور خدمت شما ایمیل شد.
      موفق باشید

  17. Avatar
    3 سال قبل - بهمن 19, 1395 در 4:48 ب.ظ - پاسخ

    سلام
    تازه سرویس گرفتم موقع کانکشن ارور میده
    the modemis already in use or is not configourd propeley

    اینترنتن وصله هیچ چیزی متله فیل//تر//شک//ن و … هم فعال نیست مودم هم ریست کردم نشد

    • admin
      3 سال قبل - بهمن 19, 1395 در 5:28 ب.ظ - پاسخ

      با سلام، وقت بخیر. یکبار رایانه و مودم اینترنت خود را ریست فرمایید.
      موفق باشید

  18. Avatar
    4 سال قبل - دی 21, 1395 در 1:34 ب.ظ - پاسخ

    سلام یک اکانت تست لطفا ارسال کنید

    • admin
      4 سال قبل - دی 21, 1395 در 5:35 ب.ظ - پاسخ

      با سلام، وقت بخیر. مشخصات اکانت تست خدمت شما ایمیل شد.
      موفق باشید

      • Avatar
        4 سال قبل - دی 21, 1395 در 8:32 ب.ظ - پاسخ

        سلام و خسته نباشید
        من با روش اول تونستم v.p.n رو با پی اس4 شیر کنم
        اما وقتی تست اینترنت با پی اس4 میگیرم همه ی مراحل موفقیت آمیزه اما وقتی میرسه به sign into psn همه fail میشه
        در آخر هم یک ارور با کد NW-31205-1 ظاهر میشه
        و این مشکل مثل اینکه با همه ی v.p.n ها هست چون سرویس های کاهش پینگ دیگر رو هم که تست کردم همین مشکل رو داشتند ، حتی همه ی تنظیمات dns و MTU رو هم تغییر دادم و امتحان کردم اما مشکل حل نشد
        در ضمن روش کارم درست هست چونکه وقتی v.p.n رو قطع میکنم راحت به psn وصل میشم
        اگر امکانش هست لطفا راهنمایی کنید…

        • admin
          4 سال قبل - دی 21, 1395 در 10:00 ب.ظ - پاسخ

          سلام مجدد، وقت بخیر. فایروال و آنتی ویروس رایانه خود را خاموش کرده اید ؟
          با تشکر

          • Avatar
            3 سال قبل - دی 24, 1395 در 10:55 ق.ظ - پاسخ

            سلام ، بله همه چی خاموشه اگر هم قرار بود بخاطر این موارد مشکلی پیش بیاد که اصلا پی اس4 کانکت نمیشد ، اما کانکشن برقراره به اینترنت هم وصل میشه اما به psn نمیتونه لاگین کنه ، با همه ی v.p.n ها همین مشکل رو داره
            آیا راهی هست؟؟؟
            (در ضمن سیستم نظردهی خیلی مشکل داره ، فقط بعضی مواقع میشه نظر ارسال کرد برای همین تا الان طول کشید کامنت بزارم)

            • admin
              3 سال قبل - دی 24, 1395 در 1:04 ب.ظ -

              سلام مجدد، روز بخیر. تمامی موارد درست به نظر می رسند، در نهایت ممکن است با تغییر سرور مشکل برطرف گردد اما باتوجه به اینکه شما تاکنون پرداختی در سیستم نداشته اید متاسفانه امکان ارسال سرورهایی دیگر بغیر از سرور تست امکان پذیر نمی باشد.
              با تشکر

  19. Avatar
    4 سال قبل - آبان 17, 1395 در 4:17 ب.ظ - پاسخ

    با سلام من ی گادپینگ 1 گیگ خریداری کردم وکاهش پینگ خوبی بهم داد ولی من از انترنت رایتل کانکت میشم از گوشیم به کامپیوتر متصل میکنم ولی تایم اوت میزنه در حین بازی اتصال قطع میشه. بنظرتون مودم دانگل بخرم برای کاهش پینگ و بدون قطعی مناسب هست.

    • admin
      4 سال قبل - آبان 17, 1395 در 5:29 ب.ظ - پاسخ

      با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است جهت بررسی دقیق تر مورد، کانکشن هوشمند Godping Client را اجرا کرده و از قسمت “بررسی پینگ” پینگ داخلی اینترنت خود را به مدت چند دقیقه بررسی فرمایید.
      در صورتی که این پینگ تایم از 40 میلی ثانیه بیشتر باشد بدین معنیست که پینگ تایم داخلی اینترنت شما مناسب نبوده و در نتیجه استفاده از سرویس کاهش پینگ نیز تاثیری به دنبال نخواهد داشت.
      هم چنین توجه داشته باشید که به هنگام پینگ گرفتن، به سرویس گادپینگ و یا V–P–N دیگری متصل نباشید.
      با تشکر. موفق باشید

  20. Avatar
    4 سال قبل - شهریور 8, 1395 در 4:52 ب.ظ - پاسخ

    سلام من رو ویندوز 10 قبلیم بی مشکل کانکت میشدم ولی روی سیستم جدیدم که ویندوز 8 نصب هستش وصل میشه ولی هیچ صفحه ای باز نمیشه و پینگ هم ندارم ممنون میشم راهنماییم کنید با تشکر

    • admin
      4 سال قبل - شهریور 8, 1395 در 11:53 ب.ظ - پاسخ

      با سلام، شب بخیر. کاربر گرامی یک ایمیل حاوی اطلاعات تکمیلی خدمت شما ارسال شد، لطفا بررسی فرمایید.
      موفق باشید

  21. Avatar
    4 سال قبل - مرداد 22, 1395 در 2:25 ب.ظ - پاسخ

    سلام میخواستم بدونم این سرویس روی مودم سیمکارت رایتل 3G کار میکنه یا نه
    یه مودم 4G دارم که توش سیمکارت رایتله 3G هستش
    چون گفتین با GPRS محدودیت داره اما GPRS همون 2G هستش
    روی 3G چطوره ؟ همونه بازم؟

    • admin
      4 سال قبل - مرداد 22, 1395 در 3:25 ب.ظ - پاسخ

      با سلام، روز بخیر. بصورت کلی در اینترنت هایی که ارتباط آنها از نوع امواج می باشد پینگ تایم (داخلی) نسبتا بالا بوده و با نوسانات لحظه ای همراه است، لذا ممکن است تاثیر سرویس کاهش پینگ بر روی این دسته از ISP ها چندان مطلوب و قابل قبول نباشد، به همین دلیل توصیه می شود کارکرد سرویس گادپینگ را بصورت کامل به کمک اکانت تست و داخل گیم (بازی آنلاین) بررسی فرمایید.
      موفق باشید

  22. Avatar
    4 سال قبل - مرداد 2, 1395 در 5:20 ب.ظ - پاسخ

    سلام
    وقت ب خیر
    من وقتی از سرویس شما استفاده میکنم نمیتونم وارد بازی بشم تو قسمت جوینیگ میمونه و هیچ اتفاقی نمی‌افته
    درمورد بازی BF4 صحبت میکنم
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • admin
      4 سال قبل - مرداد 2, 1395 در 10:42 ب.ظ - پاسخ

      با سلام، شب بخیر. کاربر گرامی یک ایمیل حاوی اطلاعات تکمیلی خدمت شما ارسال شد، لطفا بررسی فرمایید.
      موفق باشید

  23. Avatar
    4 سال قبل - خرداد 20, 1395 در 2:42 ب.ظ - پاسخ

    salam man az connection hoshmand nemitonam estefade konam login game nemishe safe web ham baz nemikone amma coonection dastim kar mikone vali ip kharab has va koliw lag mide ip jadid ersal konid game serveramam EU West hast Tnx

    • admin
      4 سال قبل - خرداد 20, 1395 در 8:04 ب.ظ - پاسخ

      با سلام، شب بخیر. کاربر گرامی یک ایمیل حاوی اطلاعات تکمیلی خدمت شما ارسال شد، لطفا بررسی فرمایید.
      با تشکر، موفق باشید.

  24. Avatar
    4 سال قبل - اردیبهشت 5, 1395 در 4:22 ب.ظ - پاسخ

    سلام . من هم مشکل dns و باز نشدن صفحات وب رو دارم

    • Poshtiban 1
      4 سال قبل - اردیبهشت 5, 1395 در 4:29 ب.ظ - پاسخ

      با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی یک ایمیل حاوی اطلاعات تکمیلی خدمت شما ارسال شد، لطفا بررسی فرمایید.
      موفق باشید

  25. Avatar
    4 سال قبل - فروردین 15, 1395 در 2:04 ب.ظ - پاسخ

    سلام . من هم مشکل dns و باز نشدن صفحات وب رو دارم

    • Poshtiban 1
      4 سال قبل - فروردین 15, 1395 در 2:23 ب.ظ - پاسخ

      با سلام، وقت بخیر. یک راهکار پیشنهادی خدمت شما ایمیل شد.
      موفق باشید

  26. Avatar
    4 سال قبل - فروردین 14, 1395 در 11:01 ب.ظ - پاسخ

    سلام من مشکل DNS دارم کمکم کنید لطفا

    • admin
      4 سال قبل - فروردین 15, 1395 در 0:36 ق.ظ - پاسخ

      با سلام، شب بخیر. یک راهکار پیشنهادی خدمت شما ایمیل شد.
      موفق باشید

  27. Avatar
    4 سال قبل - اسفند 13, 1394 در 4:46 ب.ظ - پاسخ

    salam man moshkele (dns) ro daram lotfan rahnamyi konid

    • Poshtiban 1
      4 سال قبل - اسفند 13, 1394 در 4:56 ب.ظ - پاسخ

      با سلام، وقت بخیر. یک راهکار پیشنهادی خدمت شما ایمیل شد.
      موفق باشید

  28. Avatar
    4 سال قبل - بهمن 9, 1394 در 1:06 ق.ظ - پاسخ

    salam,lodfan adrese server ro baraye connection e dasti ersal konid

    • Poshtiban 1
      4 سال قبل - بهمن 9, 1394 در 1:29 ق.ظ - پاسخ

      با سلام،شب بخیر.آدرس سرور خدمت شما ایمیل شد.
      موفق باشید

  29. Avatar
    5 سال قبل - دی 8, 1394 در 6:19 ب.ظ - پاسخ

    سلام.

    دوست عزیز بدون استفاده از اکانت پینگ بنده با 4.2.2.4 ، 66 هستش! ولی فکر نکنم تو واقعیت اینطور باشه درسته؟

    http://8pic.ir/images/pu2jet2dzt1g2cwo8100.png

    میشه راهنمایی کنید.

    • admin
      5 سال قبل - دی 8, 1394 در 6:25 ب.ظ - پاسخ

      با سلام، وقت بخیر. پینگ تایمی که اعلام کردید بسیار پایین و مناسب می باشد، اما در نظر داشته باشید که برای بررسی بهتر لازم است تا پینگ اینترنت خود از گیم سروری که روی آن بازی می کنید را بررسی فرمایید.
      سوالی بود دریغ نکنید.
      موفق باشید

  30. Avatar
    5 سال قبل - دی 4, 1394 در 10:55 ب.ظ - پاسخ

    سلام رو سرویس وایمکس ایرانسل کار میکنه ؟ واسه وارکرفت تو RGC میخوام خیلی لازمش دارم اخه تو سرور EU Public بازی میکنم و لگ شدیدی دارم …

    • admin
      5 سال قبل - دی 5, 1394 در 0:37 ق.ظ - پاسخ

      با سلام، شب بخیر. بصورت کلی تاثیر این سرویس بر روی اینترنت های از نوع امواج (وایمکس یا سیم کارت) نسبت به اینترنت های از نوع سیم (ADSL) کمتر می باشد.
      شایان ذکر است که میزان تاثیر سرویس کاهش پینگ بر روی اینترنت شما در وهله اول به پینگ تایم داخلی اینترنت خودتان بستگی دارد. جهت بررسی پینگ تایم داخلی اینترنت خود می توانید از godping.ir پینگ گرفته و در صورتی که پینگ تایم مذکور از 50 میلی ثانیه کمتر باشد می توانید به راحتی از سرویس ما استفاده نمایید.
      سوالی بود دریغ نکنید.
      موفق باشید

  31. Avatar
    5 سال قبل - آذر 23, 1394 در 3:39 ب.ظ - پاسخ

    سلام مجدد.
    بنده برای سرویس افزایش سرعت از بخش دانلود کانکشن <>رو دانلود کردم ، وقتی یوزر پس رو وارد می کردم Error 623 داشتم که طبق آموزش پیش رفتم .
    ولی الان که از کانکشن دستی استفاده می کنم با Error 734 مواجه میشم که آموزشی برای حل این ارور تو این سایت ندیدم .
    ss از ارور :
    http://8pic.ir/images/t4feslaqf3exc1d91c8z.png

    یه سوال دیگه : ( IX = ….. + 5 ) چند میشه ؟ D:
    ممنون میشم کمکم کنید 🙂

    • admin
      5 سال قبل - آذر 23, 1394 در 6:18 ب.ظ - پاسخ

      با سلام، شب بخیر. کاربر گرامی توصیه می شود یکبار مودم و رایانه خود را ریست فرمایید.
      ضمن اینکه پاسخ سوالی که فرمودید نیز 4 می شود 🙂
      موفق باشید

  32. Avatar
    5 سال قبل - آذر 15, 1394 در 11:53 ب.ظ - پاسخ

    salam man vaghean be moshkel khordam nemitoonam connection ro dl konam az sitetoon khahesh mikonam vasam mail konid
    mohammad.ikara@gmail.com
    mamnoon

    • admin
      5 سال قبل - آذر 15, 1394 در 11:56 ب.ظ - پاسخ

      با سلام، شب بخیر. ارسال شد کاربر گرامی.
      موفق باشید

  33. Avatar
    5 سال قبل - آذر 11, 1394 در 1:57 ب.ظ - پاسخ

    سلام فقط خاستم بدونم از کجا حجممو ببینم ممنون میشم

    • admin
      5 سال قبل - آذر 11, 1394 در 3:15 ب.ظ - پاسخ

      با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی می توانید از قسمت “پنل کاربری” مندرج در صفحه اصلی سایت ترافیک باقیمانده اکانت خود را مشاهده فرمایید.
      موفق باشید

  34. Avatar
    5 سال قبل - آذر 10, 1394 در 11:28 ق.ظ - پاسخ

    سلام یوزر پسوردی که گرفتم کار نمیکنه دلیلش چه ؟!؟
    همه ارور چک کردم ولی بازم کار نمیکنه!!!

    • admin
      5 سال قبل - آذر 10, 1394 در 2:24 ب.ظ - پاسخ

      درود، وقت بخیر. کاربر گرامی اکانت شما بررسی شد و مشکلی مشاهده نگردید.
      خواهشمند است مجددا مورد را بررسی کرده و در صورت بروز مشکل مراتب را در ادامه همین کامنت اعلام فرمایید.
      با تشکر. موفق باشید

  35. Avatar
    5 سال قبل - آبان 25, 1394 در 0:27 ق.ظ - پاسخ

    نمی توان با سرور ارتباط برقرار کرد…این چه مشکلیه ؟

    • admin
      5 سال قبل - آبان 25, 1394 در 1:31 ق.ظ - پاسخ

      درود. دوست گرامی باتوجه به تغییر یافتن DNS هاست که امشب انجام شد خواهشمند است مورد را مجددا طی 10 الی 24 ساعت آینده بررسی فرمایید.
      سوالی بود دریغ نکنید.
      موفق باشید

      • Avatar
        5 سال قبل - آبان 25, 1394 در 1:58 ق.ظ - پاسخ

        سپاس…

  36. Avatar
    5 سال قبل - آبان 21, 1394 در 2:19 ب.ظ - پاسخ

    با سلام من پینگ داخلی رو قیل از اینکه به سرویس شما وصل شم بررسی کردم میانگین پینگ پینگ 80 ودر 4:30دقیقه time out نداشتم و وقتی هم به سرویس وصل شدم وپینگ رو بررسی کردم پینگ هیچ تغییری نکرد ومیانگین پینگ 80 بود , من بعضی موقع ها در بازی دچار لگ میشم ممنون میشم راهنمایی کنید

    • admin
      5 سال قبل - آبان 21, 1394 در 2:31 ب.ظ - پاسخ

      با سلام. کاربر گرامی خواهشمند است توجه داشته باشید برای اینکه سرویس کاهش پینگ روی اینترنت شما تاثیر گذار باشد می بایست پینگ تایم داخلی اینترنت شما کمتر از 30 میلی ثانیه باشد.
      برای درک بهتر موضوع توصیه می شود این لینک را مطالعه فرمایید.
      موفق باشید

  37. Avatar
    5 سال قبل - آبان 20, 1394 در 3:51 ب.ظ - پاسخ

    سلام من چرا نمیتونم شارژ کنم اکانتمو این خطا رو میده: خطای سیستم

    در ارتباط با درگاه dargahpardakht.com مشکلی به وجود آمده است. لطفا مطمئن شوید کد MerchantID خود را به درستی در قسمت مدیریت وارد کرده اید. شماره خطا: مشکل چیه

    • admin
      5 سال قبل - آبان 20, 1394 در 10:26 ب.ظ - پاسخ

      درود، شب بخیر. ضمن عرض پوزش بابت اختلال پیش آمده، به اطلاع حضور می رساند که مشکل تا چند ساعت دیگر بصورت کامل رفع خواهد شد.
      موفق باشید

  38. Avatar
    5 سال قبل - آبان 16, 1394 در 10:38 ب.ظ - پاسخ

    سلام من پینگ خارجی رو بدون اینکه به سرور شما وصل شم گرفتم میانگین 350 بود و هر 40 ثانیه time out میخورد از سرویس کاهش پینگ شما استفاده کردم میانگین پینگم 190 هست ولی هر 15 ثانیه یکبار پینگم میره بالا ودر بازی دچار مشکل و لگ میشم ممنون میشم راهنمایمم کنیید

    • admin
      5 سال قبل - آبان 16, 1394 در 11:30 ب.ظ - پاسخ

      درود، شب بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است در صورتی که مجددا با مشکل روبرو شدید سریعا از سرویس قطع شده و به صورت زیر عمل نمایید :
      کانکشن هوشمند Godping Client را اجرا کرده و از قسمت “بررسی پینگ” پینگ داخلی اینترنت خود را به مدت چند دقیقه بررسی فرمایید.
      میانگین پینگ، نوسان و یا تعداد تایم اوت های احتمالی را در ادامه اعلام نمایید.
      هم چنین توجه داشته باشید که به هنگام پینگ گرفتن، به سرویس گادپینگ و یا V–P–N دیگری متصل نباشید.
      سوالی بود دریغ نکنید.
      موفق باشید

  39. Avatar
    5 سال قبل - آبان 14, 1394 در 10:53 ب.ظ - پاسخ

    سلام
    من تازه میخوام سرویستون رو بخرم ولی یه سوال دارم
    این قضیه ترافیک چی هستش ؟
    الان مثلا اگر من هر روز روزی 3 تا 4 ساعت بخوام آنلاین بازی کنم کدوم حجم ترافیکی خوب هستش

    • admin
      5 سال قبل - آبان 14, 1394 در 11:15 ب.ظ - پاسخ

      سلام، شب بخیر. ترافیک درج شده در تعرفه های سایت به معنای میزان مصرف شما از اینترنت می باشد و طبیعتا هنگامی که به سرویس ما متصل هستید ترافیک اینترنت شما به واسطه سرور ما انجام می شود که همان مصرف ترافیک سرور، برای ما نیز هزینه بردار است.
      میزان مصرف ترافیک در ساعت بستگی به گیمی که بازی می کنید دارد دوست گرامی، اما معمولا هر ساعت گیم آنلاین از 40 تا 120 مگابایت ترافیک مصرف می کند.
      سوالی بود دریغ نکنید.
      موفق باشید

  40. Avatar
    5 سال قبل - آبان 11, 1394 در 2:23 ب.ظ - پاسخ

    با سلام من از سرویس کاهش پینگ شما استفاده میکنم ولی با این حال پینگ زیاد ناسب نیس ودر بازی دچار لگ میشم مشکل از چی؟؟؟ منون میشم راهنماییم کنید

    • admin
      5 سال قبل - آبان 11, 1394 در 4:33 ب.ظ - پاسخ

      با سلام. کاربر گرامی خواهشمند است عنایت داشته باشید که دیروز یک اختلال از طرف دیتاسنتر و زیرساخت روی شبکه بصورت سراسری رخ داده بود که منجر به بالا رفتن ناگهانی پینگ تایم به خارج از کشور شده بود. طی بررسی هایی که هم اکنون از وضعیت سرورها صورت گرفت، ظاهرا مشکل رفع شده است.
      خواهشمند است این مورد را مجددا بررسی کرده و در صورتی که مشکل رفع نشد به این صورت عمل فرمایید:
      کانکشن هوشمند Godping Client را اجرا کرده، از قسمت “بررسی پینگ” پینگ داخلی اینترنت خود را به مدت چند دقیقه بررسی فرمایید.
      میانگین پینگ، نوسان و یا تعداد تایم اوت های احتمالی را در ادامه اعلام نمایید. هم چنین توجه داشته باشید که به هنگام پینگ گرفتن به سرویس گادپینگ و یا V–P–N دیگری متصل نباشید.
      سوالی بود دریغ نکنید.
      موفق باشید

  41. Avatar
    5 سال قبل - آبان 5, 1394 در 9:40 ب.ظ - پاسخ
    • admin
      5 سال قبل - آبان 5, 1394 در 10:24 ب.ظ - پاسخ

      سلام، شب بخیر. فونت های مربوط به کانکشن هوشمند را از طریق این لینک دانلود و نصب نمایید.
      در صورتی که مشکل رفع نشد مراتب را در ادامه همین کامنت اعلام کنید.
      موفق باشید

      • Avatar
        5 سال قبل - آبان 5, 1394 در 10:39 ب.ظ - پاسخ

        ممنون درست شد.

        • admin
          5 سال قبل - آبان 5, 1394 در 10:53 ب.ظ - پاسخ

          سلام مجدد. با تشکر از اطلاع رسانی شما.
          موفق باشید.

  42. Avatar
    5 سال قبل - مهر 25, 1394 در 11:04 ق.ظ - پاسخ

    وقتی کانکشن رو اجرا میکنم از من domain میخواد جواب بدین لطفا

    • admin
      5 سال قبل - مهر 25, 1394 در 12:01 ب.ظ - پاسخ

      درود. کاربر گرامی خواهشمند است توجه داشته باشید که برای متصل شدن به سرویس کاهش پینگ می بایست از کانکشن هوشمند Godping Client استفاده نمایید.
      سوالی بود دریغ نکنید.
      موفق باشید

  43. Avatar
    5 سال قبل - مهر 25, 1394 در 10:51 ق.ظ - پاسخ

    سلام و خسته نباشید
    من الان یه اکالنت گرفتم ولی اصلا به سرور وصل نمیشه
    رو کانکت میمونه مشگل از کجاست ضروریه زود جواب بدین لطفا

    • admin
      5 سال قبل - مهر 25, 1394 در 12:00 ب.ظ - پاسخ

      با سلام. کاربر گرامی لطفا از خطای دریافتی یک تصویر تهیه کرده و برای ما ایمیل نمایید.
      با تشکر

  44. Avatar
    5 سال قبل - مهر 9, 1394 در 2:15 ب.ظ - پاسخ

    سلام
    وضعیت و کیفیت سرورهاتون خیلی بد شده من همش timeout دارم و نمی تونم درست بازی کنم تمام سرور هارو هم امتحان کردم ولی تفاوتی نداره ، مدت زمان خرابی سرور هاتونم خیلی زیاده یه فکری کنید لطفا
    با تشکر

    • admin
      5 سال قبل - مهر 9, 1394 در 2:26 ب.ظ - پاسخ

      با سلام. کاربر گرامی چند روزی است که اینترنت سراسر کشور و Isp ها با اختلال مواجه می باشند.
      آیا وضعیت اینترنت خود و تایم اوت های احتمالی آن را بدون وصل شدن به سرویس بررسی کرده اید ؟

      • Avatar
        5 سال قبل - مهر 9, 1394 در 10:37 ب.ظ - پاسخ

        بله من ping خودم رو قبل از وصل شدن به سرور های شما چک کردم بسیار کمتر در حد 1 – 2 تا در هر 30 تا ولی وقتی به سرور های شما وصل میشم میشه 1-2 تا در هر 10 تا اگر مایل بودید می توانم عکس بگیرم و برایتان بفرستم

        • admin
          5 سال قبل - مهر 10, 1394 در 1:28 ق.ظ - پاسخ

          سلام مجدد، شب بخیر. کاربر گرامی لطفا به تصاویر تهیه شده توجه فرمایید. تصویر 1 | تصویر 2
          این تصاویر مربوط می شوند به پینگ دوعدد از سرورهای ما از 4.2.2.4 که چند دقیقه پیش تهیه شد.
          همانطور که مشاهده می فرمایید از حدود 4900 پکت ارسالی، حدود 4897 پکت دریافت شده است. با زبانی ساده تر تعداد تایم اوت ها طی این مدت 81 دقیقه و 40 ثانیه 3 عدد بوده است (0 درصد پکت لاس) .
          هم چنین میانگین پینگ تقریبا 82 میلی ثانیه بوده با بیشترین پینگ تایم 122 و 206 میلی ثانیه.
          لازم به ذکر است که طی چند روز اخیر اینترنت سراسر کشور با اختلال روبرو بوده و گادپینگ نیز از این قاعده مستثنی نبوده است (که ممکن است اختلال های لحظه ای را به دنبال داشته باشد).
          در نهایت خدمت شما عرض نماییم که این مشکلات لحظه ای چند روز اخیر فقط مربوط به گادپینگ نبوده و سایت های دیگر کاهش پینگ نیز با آن مواجه هستند.
          سوالی بود دریغ نکنید
          موفق باشید

  45. Avatar
    5 سال قبل - شهریور 31, 1394 در 9:39 ب.ظ - پاسخ

    سلام … دوست عزیز دیروز ک سرورا پکیده بود الانم ک برطرف شده هی میگه مودم و سیستم خود را ریستارت کنید … 1000 بار این کارو کردم اما درست نمیشه … مشکل کجاست؟چیکار کنم؟

    • admin
      5 سال قبل - شهریور 31, 1394 در 11:54 ب.ظ - پاسخ

      درود، شب بخیر. لطفا ایمیل خود را بررسی فرمایید.
      لازم به ذکر است که مشکل پیش آمده دیروز به دلیل اختلال DNS هاست سایت بود و سرورهای گادپینگ هیچ موردی نداشتند.
      موفق باشید

      • Avatar
        5 سال قبل - مهر 1, 1394 در 0:11 ق.ظ - پاسخ

        این کانکشن هم مشکل داره این ارور رو میده
        http://8pic.ir/images/ul9n8wlqz3m9soleio52.png
        لطفا یه راه حل قطعی بگید
        خیلی لازمش دارم
        مرسی

        • admin
          5 سال قبل - مهر 1, 1394 در 0:25 ق.ظ - پاسخ

          سلام مجدد. قسمت ارور 711 این آموزش را مشاهده فرمایید.
          موفق باشید

          • Avatar
            5 سال قبل - مهر 2, 1394 در 7:28 ق.ظ - پاسخ

            دوست عزیز مشکل بنده با این آموزش حل نشد اگه ممکنه یه راهکار دیگه بدید واقعا این سرویس رو لازم دارم کمک کنید

            • Poshtiban 1
              5 سال قبل - مهر 2, 1394 در 10:01 ق.ظ -

              با سلام
              ضمن عرض پوزش از شما بزرگوار، درخواست ها با کمی تاخیر پاسخ داده می شوند. نتیجه در ادامه همین نظر اعلام خواهد شد.
              با تشکر از همکاری شما.
              موفق باشید

            • admin
              5 سال قبل - مهر 2, 1394 در 12:10 ب.ظ -

              با سلام. توصیه می شود لینک های زیر را مشاهده فرمایید.
              123
              اگر بازهم مشکل رفع نشد توصیه می کنیم ویندوز را توسط DVD نصب آن Repair نمایید.
              موفق باشید

  46. Avatar
    5 سال قبل - شهریور 24, 1394 در 1:48 ق.ظ - پاسخ

    سلام
    من قبلا یک بار یه سرویس 1 گیگی گرفتم و خیلی خوب کار میکرد، اما این سری جدید که برای 5 گیگ شارژش کردم بعد از چند روز دیگه کلا نمیتونم ازش استفاده کنم و وقتی نرم افزارو فعال میکنم، کلا اتصالم با نت قط میشه مثلا وقتی مرورگرو باز میکنم مینویسه:
    Unable to connect to the pr–ox–y server
    و توی بازی هم کلا دیسکانکت میشه، و وقتی غیر فعالش میکنم دووباره درست میشه. لطفا بررسی کنید!

    • admin
      5 سال قبل - شهریور 24, 1394 در 12:11 ب.ظ - پاسخ

      با سلام. کاربر گرامی مشکلی که فرمودید دیروز برای چند ساعت روی سرور گانا پیش آمده بود.
      لازم به ذکر است در صورتی که گارنا بازی نمی کنید تیک مربوطه داخل کانکشن هوشمند را علامت نزنید.
      موفق باشید

  47. Avatar
    5 سال قبل - مرداد 31, 1394 در 4:18 ب.ظ - پاسخ

    خسته نباشید.من پینگ 4 تا 8 رو میگیرم پینگ اصلیم رو 130 یعنی بدون کاهش پینگ همینه ولی وقتی کاهش پینگو وصل میکنم پینگم میشه 62 ولی خیلی لگ میزنه!!! حتما باید پینگ بالا باشه ؟؟؟

    • admin
      5 سال قبل - مرداد 31, 1394 در 5:02 ب.ظ - پاسخ

      با سلام. لطفا کانکشن هوشمند Godping Client را اجرا کرده، از قسمت “بررسی پینگ” پینگ داخلی اینترنت خود را به مدت چند دقیقه بررسی فرمایید.
      میانگین پینگ، نوسان و یا تعداد تایم اوت های احتمالی را در ادامه اعلام نمایید. هم چنین توجه داشته باشید که به هنگام پینگ گرفتن به سرویس گادپینگ و یا V–P–N دیگری متصل نباشید.
      با تشکر

  48. Avatar
    5 سال قبل - مرداد 26, 1394 در 10:53 ب.ظ - پاسخ

    با سلام.
    من 1 ساعت قبل اکانت کاهش پینگ خریداری کردم به صورت معمولی (بدون گادپینگ) که دوتا پِلِی میکنم پینگم روی 260-270 هستش ولی وقتی به گادپینگ وصل میشوم پینگ تا 330 بالا می آید.
    لطفا راهنمایی کنید.

    • admin
      5 سال قبل - مرداد 26, 1394 در 10:58 ب.ظ - پاسخ

      درود، شب بخیر. لطفا ابتدا کانکشن هوشمند Godping Client را بازکرده،از قسمت “بررسی پینگ”، پینگ داخلی اینترنت خود را چک کنید و نتیجه را در ادامه اعلام فرمایید.
      با تشکر

      • Avatar
        5 سال قبل - مرداد 26, 1394 در 11:01 ب.ظ - پاسخ

        پینگ داخلی 11ms

        • admin
          5 سال قبل - مرداد 26, 1394 در 11:26 ب.ظ - پاسخ

          سلام مجدد. طی بررسی های صورت گرفته از پینگ سرورهای ما به یکی از گیم سرورهای اروپای دوتا2، پینگ تایم در حدود 98 میلی ثانیه بود که با احتساب پینگ داخلی شما، طبیعتا با گادپینگ می بایست پینگ تایمی در حدود 110 میلی ثانیه داشته باشید .
          در صورت تمایل اعلام فرمایید تا تصاویر مستند برای شما ارسال شود .
          اگر هم چنان با این مشکل روبرو هستید توصیه می شود توضیحات کامل در مورد گیم سرورهای انتخابی دوتا2 را ایمیل نمایید.
          موفق باشید

          • Avatar
            5 سال قبل - مرداد 26, 1394 در 11:50 ب.ظ - پاسخ

            ادمین جان نمیدونم چه حرکتی زدی ولی پینگم اومد رو 160 دستت درد نکنه.
            شبتم بخیر

          • Avatar
            5 سال قبل - مرداد 27, 1394 در 2:51 ق.ظ - پاسخ

            سلام .
            من الان دوباره به سرور شما وصل شدم پینگ ثانیه ای بالا میرفت.
            من نه دانلود دارم و آپلود همه ی برنامه های مربوط به اینترنت میبندم حتی دانلود منیجر.
            بازم به شکل عجیبی پینگ بالاس.
            اینم عکسش.
            هیچ استفاده ای از کانکشن نکردم حتی 1 دست هم بازی نکردم با این حال از 1024 مگابایت الان 970 مگابایت مونده.
            اینم عکس تست پینگ
            http://s6.uplod.ir/i/00662/9oh351v0xn2b.jpg
            http://s6.uplod.ir/i/00662/b75bzw3gewql.jpg

            • admin
              5 سال قبل - مرداد 27, 1394 در 2:54 ب.ظ -

              با سلام. کاربر گرامی سرورها دیشب وضعیت پایداری داشتند و با اختلال خاصی روبرو نبودیم.
              خواهشمند است در صورتی که مجددا با این مشکل مواجه شدید یک تصویر از “پینگ داخلی” خود در حالتی که به سرویس متصل نیستید تهیه کرده و برای ما ارسال نمایید.
              با تشکر

  49. Avatar
    5 سال قبل - مرداد 15, 1394 در 9:09 ب.ظ - پاسخ

    سلام من بسته رو خریداری کردم و متاستفانه خیلی بد تر از اون موقعی بوده که بسته رو بخرم چیکار کنم ؟

    • admin
      5 سال قبل - مرداد 15, 1394 در 9:28 ب.ظ - پاسخ

      شب بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است منظور خود را بصورت واضح بیان فرمایید.

  50. Avatar
    5 سال قبل - مرداد 10, 1394 در 11:50 ق.ظ - پاسخ

    salam man in moshkelo daram age momkene komakam konid
    (The network connection between your computer and the v..p..n server was interrupted. this can be caused by a problem in the v..p..n transmission and is commonly the result of internet latency or simply that your v..p..n server has persist contact the v..p..n administrator and analyze quality of network connectivity.

    • admin
      5 سال قبل - مرداد 10, 1394 در 12:24 ب.ظ - پاسخ

      سلام دوست عزیز. حقیقتا این مشکل همیشه روی تعدادی از Isp ها وجود داشته است .
      یکی از راه حل ها، تماس گرفتن با پشتیبانی Isp اینترنتتان می باشد. حتما به آنها یادآوری کنید که می خواهید به یک سرور داخل کشور متصل شوید.
      راه حل دیگری که بعضی از کاربران آن را گزارش دادند، ریست کردن مودم (یا کشیدن سیم تلفن متصل به آن) جهت دریافت Ip جدید می باشد .
      موفق باشید

      • Avatar
        5 سال قبل - مرداد 11, 1394 در 0:53 ق.ظ - پاسخ

        mamnoon

        • Avatar
          5 سال قبل - مرداد 12, 1394 در 1:03 ق.ظ - پاسخ

          salam bebakhshid baz mozahem shodam vali manba poshtibanam tamas gereftam goftan hameye isp ha bazan age emkanesh has bazam baresi konid

          • admin
            5 سال قبل - مرداد 12, 1394 در 2:16 ق.ظ - پاسخ

            سلام مجدد، شب بخیر. قبل از بحث پیرامون مشکل شما، خدمتتان عرض کنیم که پشتیبانی Isp اطلاعات اشتباه به حضرت عالی داده است، با اینکه پورت های مربوط به v..p..n روی اکثر Isp ها باز می باشد اما باز هم تعداد اندکی وجود دارند که با اختلال روبرو می باشند.
            دلیل اصلی مشکلی که در کامنت های قبلی گزارش دادید باز یا بسته بودن پورت نمی باشد، بلکه دلیل آن Resolve نشدن آدرس سرور ما توسط اینترنت شما می باشد.
            راه حلی هم که قبلا خدمت شما عرض کردیم یک راه حل تجربی بوده و هیچ دلیل منطقی ای ندارد !
            توصیه ما این است که با ایمیل مدیریت در ارتباط باشید تا چند سرور دیگر جهت بررسی موضوع به شما داده شود .
            موفق باشید

یک نظری بگذارید