آموزش گرفتن پینگ بازی + پیدا کردن آی پی گیم سرور

آموزش گرفتن پینگ بازی + پیدا کردن آی پی گیم سرور

——[ اختصاصی گادپینگ ]——


اگر یک گیمر واقعی باشید با وارد بازی شدن و تنها چند دقیقه بازی کردن متوجه وضعیت اینترنت خود حتی بدون اطلاع داشتن از میزان عددی پینگ تایم خواهید شد.

اما این روش تجربی پاسخگوی برخی از نیاز های شما نخواهد بود، ممکن است قصد داشته باشید از پینگ تایم دقیق اینترنت خود داخل گیم مورد علاقه تان اطلاع داشته باشید. اما مشکل اصلی اینجاست که اکثر بازی های آنلاین پینگ کاربر داخل گیم را نمایش نمی دهند. پس اگر می خواهید آی پی (Ip) گیم سرور مقصد که بر روی آن بازی می کند را بدست آورید تا بتوانید وضعیت پینگ اینترنت خود نسبت به آن را بررسی کنید تا انتهای این آموزش با ما همراه باشید.

ابتدا گیم (بازی) مورد نظر خود را اجرا کرده و صبر کنید تا گیم بصورت کامل بارگذاری شود.

سپس Task Manager ویندوز خود را اجرا کرده و وارد تب Performance آن شوید. Task Manager ویندوز را می توانید با راست کلیک کردن بر روی نوار پایین ویندوز خود اجرا کنید.

task manager1

.

پس از انتخاب گزینه Performance وارد بخش دیگری می شوید. در این قسمت دنبال گزینه Open Resource Monitor که معمولا در پایین صفحه قرار دارد بگردید و در نهایت بر روی آن کلیک کنید.

.

task manager2

.

پنجره جدیدی به شکل زیر برایتان باز می شود. در این قسمت ابتدا می بایست وارد تب network شوید و در آنجا به دنبال ردیف tcp connections (ردیف های نقره ای رنگ) باشید.

.

task manager3

در بخش tcp connections فایل ها و برنامه هایی که در حال ارتباط (از نوع کانکشن TCP) با سرورهایی دیگر می باشند را مشاهده می کنید. در این لیست می بایست به دنبال گیم مورد نظر خود باشید. کافیست در ستون Image دنبال نام آن بگردید. به عنوان مثال برای سری بازی های Call Of Duty نام فایل اجرا شده در این بخش چیزی مشابه با cod.exe می باشد.

کار تقریبا تمام است، پس از پیدا کردن نام گیم خود کافیست عددی که مقابل آن و در ستون Remote Address آمده است را یادداشت و ذخیره نمایید. این عدد در واقع همان آی پی گیم سرور می باشد. حال می توانید به راحتی از آن پینگ بگیرید. آموزش گرفتن پینگ را قبلا در مطالب آموزشی سایت منتشر کرده ایم.

توجه مهم : ممکن است پروتکل پینگ (icmp) بر روی سرور مقصد بنا به دلایلی مسدود شده باشد، در این صورت با گرفتن پینگ از سرور پاسخی دریافت نخواهید کرد و تنها چیزی که مشاهده می کنید Request timed out خواهد بود.

موفق و پیروز باشید.

در پناه حق

—————————————————–

freetest

« گادپینگ برترین ارائه دهنده سرویس کاهش پینگ از دیدگاه بینندگان مجلات و وبسایت های معتبر بازی های آنلاین در ایران »

30
اشتراک
admin

4.2 6 رای ها
امتیاز مطلب
مشترک شدن
مطلع شدن از
guest

96 کامنت
Inline Feedbacks
دیدن همه نظرات
ایلیا

سلام وقت بخیر
من تو بازی پابجی موبایل پینگم ۲۰۰ هستش و تست رایگان رو هم انجام دادم باز هم پینگم فرقی نکرد
شما چه بسته ای رو پیشنهاد میدین؟؟
نامحدود یا پلاس؟؟

محمد

سلام ببخسید میخواستم بدونم این سیستم چقدر از پینگ بازی پابجی در موبایل کم میکنه و اینکه از کجا بفهمیم بعد از وارد کردن اطلاعات توی بخش v–p–nاین سیستم فعال شده

Amir

سلام‌من بازی موبایل لجندزم دون فیل//تر شکن اصن بالا نمیاد یه سوال دارم‌اگه از سیستم‌شما استفاده کنم بالا میاد اخه الان از تست رایگان امتحان کردم بازی بالا نمیاورد

ali

سلام
خسته نباشید برای بازی ولورانت پینگ چند میگیرد سرویس رفع تحریم و اصلا میاره یانه

amirreza

سلام یه اکانت تست برای ps4 میخواستم

Yasimman

سلام میشه سرور تست برای من بفرستید

shayan

من با tencent game body یا همون game loop توو ویندوز10 pubg mobile و call of duty mobile بازی میکنم pubg پینگ سروراش رو میده ولی call of duty فقط ارم وای فای رنگی داره که از رنگ باید پینگت رو بفهمی که دقیق نیستو نسبیه,واسه همین من مجبورم مودم رو 10 بار خاموش روشن کنم تا ip با پینگ 90 , 95 رو از pubg بگیرم هردفعه پینگ 120 , 130 داد باید مودم رو واسه تغییر ip خاموش روشن کنم,هر دفعه که این کارو کنم بازی میپره بیرون دوباره از اول load میشه که حساب کن چه قدر وقت گیره,واسه call of هم اول باید pubg رو بالا بیارم اگه 90 , 95 داد برم call of اصن مکافاتی داره,راهی هست واسه tencent که شبیه ساز اندرویده قبل ورود به بازی پینپ بازیو بگیریم؟ این راهو میرم time out میده بهم

َAli

سلام ممنون از آموزش مفیدتون…
این روش فقط برای بازی های تحت ویندوز جواب میده. آیا برای بدست آوردن ip بازی های تحت کنسول مثل ps4 هم روشی هست؟؟

Mobin

سلام من freefire رو تو گوشی بازی میکنم داخل صفحه بازی یک علامت وای فای هست که زیرش عدد هست اون پینگ بازی هستش؟

Mehdi.mir

سلام داداش خوبی ؟شما مشکلت حل شد تو free fire ؟؟؟

رامین

سلام پنگ تستی برای gta v آنلاین میخواستم

علی

سلام و خسته نباشید
اموزش پیدا کردن ای پی بازی با گوشی اندروید رو نمیشه بذازین؟

عباس

اگر این زمینه ها فراهم هست یه اکانت تستی لطف کنید

0_0

سلام سرویس گاد پینگ برای بازی پابجی کاربرد داره؟

علی

سلام ، میشه یک اکانت تست برای من بفرستید

امیرعلی

سلام ایپی سرور های رینبو رو میخواستم برای اروپای غربی ممنون