تماس با ما | گادپینگ
راه های ارتباط با گادپینگ :
اولویت پاسخگویی با (تلگرام) و (چت آنلاین) میباشد، لطفا از ارسال پیام تکراری در راههای ارتباطی متفاوت خودداری نمایید
1. تلگرام
کانال + پشتیبانی آنلاین تلگرام: godping_ir@
2. چت آنلاین
از طریق آیکون سمت راست پایین صفحه
3. واتساپ
پشتیبانی آنلاین واتساپ: شروع گفتگو
27 03000 0990
4. تماس تلفنی
شماره تماس پشتیبانی: 91300027-021 (روزهای کاری: 9 الی 18)
5. ایمیل
اگر سوال خاصی دارید می توانید زیر همین پست کامنت (نظر) ارسال کنید.
.
.
.
.
سلام و خسته نباشید
لطفا قسمت sync کردن گیم ها تو کلاینت steam رو درست کنید هر وقت سرویس رو اکتیو میکنم یکدفعه ای steam پیام میده steam sync error .
یک مشکل بد دیگه هم داره اینه که وقتی استیم بالا باشه و گاد پینگ رو اکتیو کنم استیم تو حالت آفلاین مود میمونه و مجبورم reset بدم تا درست بشه در صورتی که وقتی از v–p–n استفاده میکنم این مشکل وجود نداره.
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی ضمن تشکر از شما، موارد گزارشی جهت بررسی به واحد مربوطه ارجاع داده شد و نتیجه در ادامه از همین بخش اطلاعرسانی میگردد.
2روزه پینگ با این برنامه داره میره بالا تر جای اینکه کمتر شه
با عرض سلام و خسته نباشید خواستم بپرسم برای بازی لیگ آف لجندز فرق اروپا یک (پایه) اروپا دو (پلاس) ترکیه و روسیه با هم چیه؟؟؟؟؟؟ ممنون.
با سلام، وقت بخیر. هر چهار ریجن برای بازی مورد نظر مناسب میباشند. تفاوت میان آنها در روتینگ اتصالی شما داخل بازی میباشد. برای مثال زمانی که ریجن ترکیه را انتخاب کنید درخواستهای شما ابتدا به مسیر ترکیه و سپس به بازی مورد نظر میرسد و خود بازی نیز موقعیت شما را از ترکیه تشخیص میدهد. برای مواردی که ریجن اکانت بازی شما بر روی ترکیه قرار داشته باشد و یا قصد دارید بیشتر با بازیکنان این کشور بازی کنید مناسبتر است.
سلام
من وارد بازی که میشم همچی اوکی هست تا جای که دی سی میشم و افلاین میزنه برام
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی وضعیت سروری که سیستم شما را به آن متصل کرده مناسب و پایدار بوده است. از آنجایی که بیشتر با پروتکل PPTP و یکی دو بار نیز با IK2 به سرویس متصل شدید توصیه میگردد پروتکلهای L2TP و OV را نیز بررسی فرمایید. پروتکل PPTP روی برخی از ISPها با چنین اختلالی که فرمودید همراه است.
نرم افزار را نصب کردم و برای بازی مورد نظرم سرور متصل نشد با پشتیبانی هم صحبت کردم اما به نتیجه ای نرسید و دیگه پاسخ من را ندادند نرم افزار را هم پاک کردم اگر برگشت هزینه انجام میشه انجام بدید وگرنه هم که هیچ تشکر بابت حروم کردن 1 ساعتو نیم وقتم
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی میتوانید از طریق این لینک اقدام بفرمایید.
سلام من چند روز میشه که من از شما اکانت گرفتم و اوایل خوب بود ولی الان هی وسط بازی میفتم بیرون ممنون میشم پیگیری کنید
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی ضمن عرض پوزش از شما، اخیرا وضعیت برخی از دیتاسنترها و همچنین شبکه زیرساخت ناپایدار و در برخی از ساعات با اختلال همراه بوده است، تا جایی که حتی ISPها (شرکتهای ارائهدهنده اینترنت) نیز از این قاعده مستثنی نبودند. با این حال ما در حال جایگزینی مداوم و بهینهسازی بیوقفه سرورها هستیم تا این اتفاقات به حداقل ممکن برسد.
ممنون
سلام ، سرویس پلاس واقعا افتضاحه نه تنها پینگو کاهش نداد الان اصلا وارد پابجیهم نمیتونه بشه لطفا درصورت امکان وجه رو برگشت بدین و سرویس من رو غیر فعال کنید ممنون
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی اتصال موفقی بر روی اکانت شما یافت نشد. لطفا بفرمایید با کدام روش به سرویس متصل شدید؟
لطفا عنایت داشته باشید که بازی پابجی در حال حاضر تحت پشتیبانی گادپینگ بوده و مشکلی در اجرای آن وجود ندارد. مشکل شما پس از پیگیری قابل رفع میباشد.
نه درست شد ..زود قصاوت کردم…حلال اوسون کارداشلر
[ادغام شد]
سلام برا تنها بازی کردن خوبه نرمافزارتون اما برا استریم به هیچ دردی نمیخوره ..میخوام استریم کنم بازی انلاین وصل نمیشه .میخوام آنلاین بازی کنم باز obsقطع میشه.یکاریش کنین با obs همخوانی داشته باشه ////////
سلام گروه پشتیبانی شما خیلی ضعیفه من از دیشب یک سرویس خریداری کردم ولی وضل نمیشه و با پشتیبانی صحبت کردم ولی پاسخ گو نیستن لطفا پیگیری کنید
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی بخش پشتیبانی بصورت دو شیفت از ساعت 8.30 الی 00 بامداد آنلاین هستند. لطفا بفرمایید از طیق کدام راه ارتباطی پیام ارسال کردید؟ نام کاربری خود را جهت بررسی ارسال فرمایید.
godping_336793
سلام مجدد، وقت بخیر. کاربر گرامی پیام شما توسط کارشناسان نیز پاسخ داده شده است. نسخه ویندوز شما Windows 7 میباشد و اپلیکیشن روی این ورژن قدیمی از ویندوز به درستی اجرا نمیشود.
شما میتوانید از بخش عودت وجه سایت نسبت به ثبت درخواست برگشت وجه اقدام فرمایید.
سبام من یه سرویس خریدم ولی چیزی برام ارسال نشد
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی پرداخت شما با آدرس ایمیل arefpour*******@gmail.com بصورت تکمیلنشده داخل سیستم ثبت شده است. چنانچه تاکنون وجه مورد نظر به حسابتان برگشت نخورده است لطفا 4 رقم آخر شماره کارت بانکی خود را جهت بررسی ارسال فرمایید.