برچسب ها: error 711, ارور 711, حل error 605, حل error 619, حل error 621, حل error 622, حل error 623, حل error 624, حل error 625, حل error 691, حل error 720, حل error 721, حل error 789, حل error 806, حل error 807, حل error 809, حل ارور 605, حل ارور 619, حل ارور 621, حل ارور 622, حل ارور 623, حل ارور 624, حل ارور 625, حل ارور 691, حل ارور 720, حل ارور 721, حل ارور 789, حل ارور 806, حل ارور 807, حل ارور 809, رفع error 711, رفع ارور 711, مشکل error 605, مشکل error 619, مشکل error 621, مشکل error 622, مشکل error 623, مشکل error 624, مشکل error 625, مشکل error 691, مشکل error 720, مشکل error 721, مشکل error 789, مشکل error 806, مشکل error 807, مشکل error 809, مشکل ارور 605, مشکل ارور 619, مشکل ارور 621, مشکل ارور 622, مشکل ارور 623, مشکل ارور 624, مشکل ارور 625, مشکل ارور 691, مشکل ارور 720, مشکل ارور 721, مشکل ارور 789, مشکل ارور 806, مشکل ارور 807, مشکل ارور 809
حل ارور های رایج در کانکشن (اتصال به سرویس) + آموزش رفع آنها
–[ به روز رسانی آموزش در 8 اسفند ماه 1398 ]–
آموزش حل و برطرف سازی ارورها و خطاهای رایج به هنگام اتصال به سرویس (به ترتیب شماره ارور)
شماره ارور چیست ؟ به تصویر زیر دقت کنید. همانطور که عبارت Error 629 با کادر قرمز مشخص شده است، عدد 629 در این حالت شماره ارور می باشد.
برای رفع کردن این خطاها به هنگام استفاده از سرویس، تا انتهای این آموزش با ما همراه باشید.
ارورها و خطاهای رایج که به هنگام متصل شدن به سرویس ممکن است رخ دهد به شرح زیر می باشند (به ترتیب شماره خطا) :
ERROR 605 : سيستم شما قادر به باز کردن port بر روي windows نمي باشد و حتما نرم افزاري بر روي سيستم خود داريد که جلوي اين کار را ميگيرد. یکبار ریست کردن ویندوز هم خالی از لطف نیست.
Error 619
A connection to the remote computer could not be established, so the port used for this connection was closed
بیشتر زمانی با این خطا مواجه می شوید که پروتوکل PPTP در شبکه مسدود شده باشد و یا پینگ داخلی اینترنت از محدوده استاندارد بالاتر رفته باشد. در این حالت پروتوکل L2TP را تست کرده و وضعیت پینگ داخلی اینترنت خود را بررسی نمایید. هم چنین ممکن است رایانه شما به یک بارگذاری مجدد (Restart) نیاز داشته باشد. درصورتی که مشکل رفع نشد توضیحات مندرج در بخش ارور 720 را مشاهده کنید.
621 – 622 – 623 – 624 – 625 : شما لازم است تا کانکش V–P–N را به صورت دستي بر روي ویندوز خود بسازيد. (نحوه ساخت کانکشن PPTP در ویندوز)
ERROR 633
The modem (or other connecting device) is already in use or not configured properly.
این ارور اکثرا به دلیل مشکلات مودم می باشد. جهت رفع این مشکل کابل لن متصل به مودم را جدا کرده و رایانه خود را ریست کنید، پس از بارگذاری مجدد رایانه کابل را مجددا به مودم وصل کنید.
ERROR 691
The remote connection was denied because the user name and password combination you provided is not recognized, or the selected authentication protocol is not permitted on the remote access server.
احتمالا نام کاربری و کلمه عبور (یوزرنیم و پسورد) را اشتباه وارد کرده اید. در وارد کردن آن دقت کنید. (ترجیحا آن را کپی پیست – Copy Paste – کنید). در صورتی که مشکل رفع نشد ممکن است اعتبار (ترافیک یا مهلت زمانی) اکانت شما به اتمام رسیده باشد.
ERROR 711
cannot load the remote access connection manager service
The operation could not finish because it could not start the Remote Access Connection Manager service in time. Please try the operation again.
این ارور از جانب مشکلات نرم افزاری و ویندوزی می باشد، جهت رفع آن مراحل زیر را بصورت گام به گام و کامل انجام دهید :
ابتدا پنجره Run ویندوز را اجرا کرده (از طریق نگه داشتن همزمان کلید های ویندوز و R روی کیبورد) و سپس داخل آن تایپ کنید : services.msc
سپس در پنجره باز شده به ترتیب روی موارد زیر کلیک راست کرده و Propertise را انتخاب کنید.
شما می بایست Startup Type تمامی موارد زیر را بر روی Manual گذاشته و سپس بر روی Start کلیک کنید.
Secure Socket Tunneling Protocol Service
Windows Event Log
Telephony
Plug and Play
Windows Remote Management – WS-Management
Remote Access Auto Connection Manager
Remote Access Connection Manager
در صورتی که مشکل رفع نشد بخش ارور 720 را مشاهده نمایید.
ERROR 721 , 720
A connection to the remote computer could not be established. You might need to change the network settings for this connection
این خطا عموما به دلیل مشکلات ویندوز می باشد، در برخی موارد نیز مشاهده شده است که علت وقوع این خطا مسدود بودن پورت های V–P–N از جانب ISP بوده است.
راه حل اول :
درصورتی که ریجن (Region/Country) ویندوز خود را تغییر داده اید آن را مجددا بر روی کشور ایران تنظیم کنید و رایانه را یکبار بارگذاری مجدد (Restart) نمایید.
راه حل دوم :
ابتدا از خاموش بودن کامل فایروال و آنتی ویروس رایانه خود اطمینان حاصل کرده و سپس مراحل زیر را انجام دهید.
دو نرم افزار زیر را برای نسخه مناسب ویندوز خود دانلود کنید :
برای ویندوز های 64 بیتی : فایل 1 – فایل 2
برای ویندوز های 32 بیتی : فایل 1 – فایل 2
نرم افزار اول را اجرا کرده و پس از اتمام مراحل نصب رایانه خود را بارگذاری مجدد (Restart) کنید. پس از بارگذاری مجدد ویندوز نرم افزار دوم را نیز اجرا کرده و همانند بار قبل پس از اتمام نصب رایانه را یکبار ریست کنید.
در صورتی که مشکل رفع نشد این فایل را دانلود کرده و پس از خارج کردن از حالت فشرده آن را بر روی رایانه خود اجرا کنید. در نهایت یکبار ویندوز را بارگذاری مجدد (Restart) کنید.
Error 789
The L2TP connection attempt failed because the security layer encountered a processing error during initial negotiations with the remote computer
این خطا عموما به هنگام استفاده از پروتوکل L2TP رخ می دهد. سعی کنید به جای آن از پروتوکل PPTP استفاده کنید.
اگر مشکل رفع نشد ابتدا از خاموش بودن کامل فایروال و آنتی ویروس رایانه خود اطمینان حاصل کرده و مراحل زیر را دنبال نمایید.
چهت برطرف کردن این خطا ابتدا این فایل را دانلود کرده و پس از خارج کردن از حالت فشرده آن را بر روی رایانه خود اجرا کنید. در نهایت یکبار ویندوز را بارگذاری مجدد (Restart) کنید.
Error 807 , 806
The network connection between your computer and the V–P–N server was interrupted. This can be caused by a problem in the V–P–N transmission and is commonly the result of internet latency or simply that your V–P–N server has reached capacity. Please try to reconnect to the V–P–N server. If this problem persists, contact the V–P–N administrator and analyze quality of network connectivity.
The V–P–N connection between your computer and the V–P–N server could not be completed. The most common cause for this failure is that at least one Internet device (for example, a firewall or a router) between your computer and the V–P–N server is not configured to allow Generic Routing Encapsulation (GRE) protocol packets. If the problem persists, contact your network administrator or Internet Service Provider.
این خطا اکثرا به دلیل در دسترس نبودن سرور مقصد، مسدود بودن پورت PPTP اینترنت، و یا متصل بودن به فیل//ترشکن اتفاق می افتد.
درصورتی که نسبت به موارد مذکور مطمئن شدید و مشکل همچنان پابرجا بود ابتدا از خاموش بودن کامل فایروال و آنتی ویروس رایانه خود اطمینان حاصل کرده و سپس این فایل را دانلود نمایید.
فایل مربوطه را از حالت فشرده خارج کرده و آن را اجرا کنید. سپس تنظیمات لازم را مطابق با تصویر زیر انجام داده و در نهایت رایانه خود را یکبار بارگذاری مجدد (Restart) کنید.
در صورتی که مشکل رفع نشد به احتمال قریب به یقین پورت PPTP اینترنت شما از جانب ISP (شرکت ارائه دهنده اینترنت) مسدود شده است.
Error 809
The network connection between your computer and the V–P–N server could not be established because the remote server is not responding. This could be because one of the network devices (e.g, firewalls, NAT, routers, etc) between your computer and the remote server is not configured to allow V–P–N connections.
این خطا غالبا به دلیل مسدود بودن پروتوکل L2TP بر روی شبکه ISP شما می باشد.
ابتدا از خاموش بودن کامل فایروال و آنتی ویروس رایانه خود اطمینان حاصل کرده و سپس این فایل را دانلود نمایید. فایل مربوطه را از حالت فشرده خارج کرده و آن را اجرا کنید. در نهایت رایانه خود را یکبار بارگذاری مجدد (Restart) کنید.
در صورتی که مشکل رفع نشد توصیه می شود از پروتوکل PPTP استفاده کنید، و یا مورد را از طریق پشتیبانی ISP خود پیگیری نمایید.
Error 868
the remote connection was not made because the name of the remote access server did not resolve
ابتدا از اتصال اینترنت خود اطمینان حاصل کنید. هم چنین دقت کنید که آدرس سرور را به درستی وارد کرده باشد، در نظر داشته باشید که به سرویس دیگری (مانند فیل//ترشکن) متصل نباشید.
آموزش غیرفعال سازی آنتی ویروس Eset Smart Security :
ابتدا آنتی ویروس را اجرا کنید. کلید F5 روی صفحه کلید رایانه را فشار داده تا وارد بخش تنظیمات آنتی ویروس شوید.
سپس وارد بخش Network و زیرشاخه Personal firewall شده و در بخش System integration گزینه Personal firewall is completely disabled را انتخاب کرده و در نهایت بر روی گزینه Ok کلیک کنید.
رایانه خود را یکبار بارگذاری مجدد (Restart) کنید.
در صورتی که از نسخه های قدیمیتر ویندوز (مانند 7) استفاده می کنید و در اجرای نرم افزار گادپینگ با مشکل روبرو هستید آخرین نسخه Net Framework (مانند نسخه 4.8) را نصب نمایید.
سلام
من به ارور 789 برخوردم و همه اوزش ها رو دنبال کردم اما به نتیجه ای نرسیدم
میشه راهنمایی کنید
راستی L2TP رو باز نمی کنه
درود . کانکشن فعلی خود را حذف کرده و مجددا آن را از سایت دانلود کنید . دوباره این مورد را بررسی فرمایید.
اگر اخیرا با این ارور مواجه شدید و مشکل هم چنان پابرجاست، با پشتیبانی Isp تماس بگیرید .
موفق باشید
جواب نداد
اگر تبلت یا گوشی آندرویدی دارید این مورد را روی دستگاه بررسی کنید و پاسخ را در ادامه اعلام فرمایید .
آموزش استفاده از سرویس کاهش پینگ در آندروید
دمتون گرم
فقط کیفیت رو ثابت نگه دارین تا همیشه مشتری باشیم
خیلی ممنون از شما دوست عزیز . اما حقیقتا بعضی اوقات اختلالاتی در دیتاسنتر یا زیرساخت پیش می آید که از کنترل ما خارج هستند .
موفق باشید
سلام. نمیتونم به سرور های pptp کانکت شم. ارور 807 میده. فایروال و uac هم خاموشن.
چیکار کنم؟ ممنون
درود . با پروتوکل L2TP هم تست بفرمایید . اگر مشکل برطرف نشد، پورت ها از طرف Isp بسته شدند .
با پشتیبانی Isp تماس بگیرید امیدوارم که رسیدگی کنن .
موفق باشید
خودش اوکی شد 😐
ممنون 🙂
موفق باشید
سلام
برای من ارور 900 میده و مینویسه
the router is not runing
سرویس کاهش پینگ رو تست زدم.میشه بگین مشکل چیه؟
كاربر عزیز اروری كه می فرمایید مربوط به اتصال به شبكه نیست.
ارورهای اتصال به شبكه تا شماره 800 هستند.
لطفا نام کاربری خود را اعلام فرمایید .
اکانت تست رو میگم.
نام کاربری نداره که!
اکانت تست کاهش پینگ رو زدم وصل نشد و اونو نوشت.کجایین شما دیر جواب میدین؟تو انجمن هم ندیدمتون.
معنی این چی میشه؟ the router is not runing
خب پس ارور 900 چیه؟ و چرا وصل نمیشه
درود . دوست گرامی هنگام ارسال نظر حتما ایمیل واقعی خود را وارد نمایید تا در صورت ارسال پاسخ به شما اطلاع رسانی شود .
نظرات ظرف کمتر از چند ساعت پاسخ داده می شوند.
در مورد ارور 900 همانطور که قبلا گفته شد مربوط به ارور های شبکه نیست . اطلاعات بشتری در این ضمینه ندارم .
این لینک را مشاهده کنید
ایمیل خود را بفرمایید تا اکانت تست خدمت شما ارسال شود دوباره تست کنید .
موفق باشید
با سلام
من دیروز یک اکانت یک ماهه گرفتم و خیلی خوب وصل شد و به دوستان هم توصیه کردم
ولی امروز ارور 809 میده ، طبق راهنما فایل مربوطه را دانلود و اجرا کردم ، ویروس کش و فایر وال را هم غیر فعال کردم ، حتی روی سیستم که ویروس کش نداشت تست کردم ولی همچنان همان ارور را می دهد
سلام کاربر عزیز. مشکلی از جانب سرور به وجود آمده که پس از رفع آن خدمتتان اعلام می شود
با عرض پوزش .
اما سرور جدیدی که انشالله چند روز آینده تهیه خواهد شد بدون شک این مشکلات دیتاسنتر شاتل را نخواهد داشت، با سرعت بسیار بالاتر …
موفق باشید
درود. سرور جدید با پورت قدرتمند جایگزین شد .
موفق باشید
سلام منم این برنامه ایترنت به اینترنت دانلود کردم باش میکنم ارور میده این پیام ارورش 😐
Network Connectinos
Eror 711:the poeration Coul not finish because it could not start the Remote Access
اینم ارور عکس
http://8pic.ir/images/ejydrk3rby9g1tc5fg4r.png
درود. مشکل جناب عالی در یاهو در حال پیگیریست .
موفق باشید
سلام.وقتی میخوام وصل بشم این ارور رو میده the service has not been started چرا؟؟
سلام دوست گرامی. به این صورت عمل کنید :
سلام و درود . پنجره Run را باز کرده و تایپ کنید : services.msc
سپس در پنجره باز شده دنبال موارد زیر بگردید و روی تک تک آنها کلیک سمت راست کرده و Propertise را کلیک کنید .
Startup Type همگی را روی Automatic بگذارید و سپس Ok کنید . سیستم را ریستارت بفرمایید .
Remote Access Auto Connection Manager
Remote Access Connection Manager
——————————————————-
چنانچه مشکل برطرف نشد بجز دو مورد بالا، این سه گزینه را نیز روی Automatic قرار دهید :
Telephony
Windows Remote Management (WS-Management)
TCP/IP NetBIOS Helper
——————————————————-
اگر باز هم مشکل برطرف نشد، اعلام کنید.
موفق باشید
سلام داش ما همه این کار ها را کردیم درست نشد اگه ممکنه یه راه خوب بگین و یه راه هم هست حذف فایل ها از system32 اجام دادیم بازم نشد!
درود. دوست گرامی ارور 711 تنها یک دلیل دارد : اجرا نبودن سرویس لازم برای اتصال کانکشن به سرور .
لطفا اعلام کنید که در قسمت سرویس ها، وضعیت سرویس Remote Access Connection Manager به چه صورت هستش ؟ متوقف یا در حال اجرا ؟ مشاهده تصویر
آموزشی هم که خدمتتان ارسال شد قبلا تست شده و عملی بوده است .
اگر مشکل برطرف نشد ممکن است به دلیل وجود ویروس و یا خرابی ویندوز، سرویس مورد نظر نتواند اجرا شود .
سلام علیکم من متصل میشم به سرورهای تبدیل اینترانت ولی هیچ جا حتی گوگل باز نمی شود و عملا همان اینترانت هست .فکرکنم سرور حالت کما رفته..بعضا بازهم خطای 807 رو دارم .
سلام دوست عزیز. اکانت تست دچار مشکل شده بود که برطرف شد . لطفا دوباره بررسی فرمایید .
موفق باشید
ممنون حل نشد هرکاری انجام دادم از پینگ و فایروال هنوز موفق نشدم سایت بازکنم
درود. با Isp خودتون تماس گرفتید ؟
خیر اگر تماس بگیرم ایرادی به بنده گرفته نمی شود.؟از جانب ای اس پی
درود. فکر نکنم جناب … شما فقط بهشون اعلام کنید که وقتی با V–p–n به سرور ایران وصل میشم، اینترنتم قطع میشه .
نتیجه را همین جا اعلام فرمایید.
موفق باشید
سلام
من سرویس تبدیل اینترنت به اینترانت استفاده می کنم . روز شنبه 20/10/93 کانکت شدم ولی هیچ سایتی را باز نکرد . لطفا راهنمایی فرمایید.
سلام . کاربر گرامی لطفا این آموزش را مشاهده فرمایید
قسمت بالا که نوشته شده “مشکل : وصل شدن به سرویس کاهش پینگ / سرویس تبدیل اینترانت به اینترنت اما باز نشدن سایت و وارد نشدن به بازی .” /
موفق باشید
سلام
من سرویس تبدیل اینترنت به اینترانت نامحدود یکماهه خریدم دو روزکار کردم راضی هم بودم.
حالا روز چهارشنبه هر کاری کردم وصل نشدم.
حتی به توصیه ها و راهکارها ی ارور 807 و 809 هم عمل کردم ولی تاثیر نداشت.حتی آنتی ویروس را حذف کردم . فایروال را غیر فعال کردم فایده ای نداشت .من از ویندوز سون استفاده می کنم. لطفا راهنمایی کنید.
سلام کاربر گرامی . با عرض پوزش خدمت شما، روز 3 شنبه و 4 شنبه سرور دچار اختلال بود که دوباره راه اندازی شد .
لطفا دوباره بررسی فرمایید .
موفق باشید
درود بر شما انشاله خبر میدم.
موفق باشید .
در پناه حق
آقا سرور دوم شما اصلا کار نمی کنه به کنار ارور 807 و 809 هر دوتا کانکنشن سرور اول با این راه حلی که گذاشتید درس نشد. ببینین شاید مشکل از سرور هاتون باشه چون اصلا پینگ ندارن. این چجوریه v–p–n های دیگم وصل میشن؟؟؟
سلام دوست عزیز. سرور 1 در حال حاضر در دسترس می باشد . لطفا بررسی کنید . ضمن اینکه سرور 2 فعلا تهیه نشده است .
البته سرور های دانلود رو عرض کردم، نه کاهش پینگ …
موفق باشید
باسلام: وقتی من می خواهم وصل شوم ارور 633 را می دهد ، برای رفع اون باید چکار کرد.
سلام دوست عزیز . تا کنون گزارش ارور 633 را نداشتیم و بنده هم زیاد اطلاع ندارم . اما چند راه حل پیشنهاد شده که شامل : آپدیت کردن درایور مودم، عوض کردن ویندوز و … میشود .
اطلاعات بیشتر
موفق باشید
با عرض سلام
من کانکشن دان کردم.ولی وقتی رو گزینه انتخاب سرور میرم هیچی توش نیست و خالیه.چه کنم؟؟؟
سلام . در کامنت قبلی برای شما پاسخ ارسال شد . موفق باشید
با عرض پوزش از اشتباه
خیلی ممنون از جوابتون
موفق باشید
aqa vase man eror 623 mide age mishe ye link motabar baraye sakht cannection v–p–n be soorate dasti bedin
سلام. هر چند که آموزش ساخت v-p-n در سطح اینترنت قابل دسترس می باشد، اما اروری که شما دریافت می کنید ربطی به کانکشن ندارد.
اول، کانکشن روی سیستم خود را پاک کرده و دوباره آن را از سایت دانلود کنید. اگر مشکل پابرجا بود، به این صورت عمل کنید :
کانکشن را باز کرده و روی Propertise کلیک کنید . سپس در قسمت پایینی پنجره باز شده، عبارت Dial another conection first را تیک زده و سپس Ok کنید .
اکنون دوباره امتحان کنید که مشکل برطرف شده است یا خیر .
موفق باشید
سلام و خسته نباشین
من از سرویس کاهش پینگ استفاده میکنم و کاملا راضی هستم
ولی سرویس دانلود رو که میزنم رو L2tp ارور 789 میده و رو pptp ارور 807
تمام مراحل آموزش هم استفاده کردم فایروال هم بستم . ولی کار نکرد .
یعنی روی نت من جواب نمیده.
از پاسخ گوییتون ممنونم .اگه مثل سرویس پینگ پاسخ رو به امیل ارسال کنین ممنون میشم
من آسیا تک 2MB دارم
سلام کاربر گرامی. در آموزش حل ارور های رایج، نحوه ی رفع ارور 789 آورده شده .
این فایل را دانلود کرده و روی سیستم خود اجرا کنید . سیستم را ریستارت کرده و دوباره امتحان فرمایید .
موفق باشید