درخواست عودت وجه پرداختی
شرایط لازم جهت درخواست عودت وجه در گادپینگ :
- بیشتر از 7 روز از تاریخ خرید سرویس نگذشته باشد.
- سرویس مورد نظر دارای ترافیک و مهلت زمانی کافی باشد.
- مشکل و دلیل موجه خود مبنی بر لغو سرویس را قبلا از طریق پشتیبانی تلگرام/واتساپ گادپینگ اعلام کرده باشید.
قبل از این کار به شما پیشنهاد می کنیم که:
- اگر به سرویس متصل شده اید و نتیجه رضایت بخشی نگرفته اید این مقاله مهم و کاربردی را مشاهده فرمایید: چرا پینگم با سرویس تغییری نکرده است؟
- اگر اصلا نتوانسته اید به سرویس متصل شوید مشکل می تواند به دلیل یک خطای جزئی، ساده و قابل رفع باشد. در این صورت توصیه می شود مشکل خود را با پشتیبانی آنلاین واتس آپ یا تلگرام (آیدی: godping) مطرح نمایید تا سریعا راهنمایی شوید.
روش های واریز :
1. کارت به کارت (واریز شتابی): این نوع واریز دارای کارمزد به مبلغ 600 تومان بوده که جهت انجام فرآیند واریز از وجه انتقالی کسر می گردد. در این نوع واریز شماره 16 رقمی کارت بانکی باید ارائه شود.
2. حواله بین بانکی (پایا): این نوع واریز بدون کارمزد بوده و کاربر می بایست کد شبا حساب بانکی خود را به گادپینگ اعلام نماید. حواله های بین بانکی در اولین روز کاری پس از ثبت واریز توسط گادپینگ و توسط کارمندان بانک مربوطه صورت می پذیرند (در برخی موارد واریز توسط بانک زودتر یا دیرتر هم انجام خواهد شد)
نحوه ارسال درخواست :
- نام کاربری و کلمه عبور اکانت گادپینگ
- دلیل برگشت وجه + شماره موبایل واتساپ یا آیدی تلگرامی که با آن مشکل خود را با پشتیبانی گادپینگ مطرح کرده اید
- شماره کارت (و یا کد شبا حساب) بانکی
- نام دارنده حساب
موارد بالا را به آدرس ایمیل مقابل ارسال نمایید: admin@godping.ir
(*) دقت داشته باشید ایمیلی که درخواست را از طریق آن ارسال می کنید باید حتما با ایمیلی که موقع پرداخت ثبت کرده اید یکی باشد.
توجه: واریز وجه 2 الی 5 روز کاری پس از ثبت درخواست انجام خواهد شد، لذا خواهشمند است تا انجام درخواست صبور باشید.
توجه: در سرویس هایی که بصورت حجمی هستند مبلغ برگشتی با در نظر گرفتن میزان مصرف سرویس مورد نظر محاسبه می گردد.
سلام خسته نباشید من بسته ۱ماه خریدم دفعه اول خریدم پینگم رو بالا برد گفتم میرم یک بسته ۱ماه دیگه ای رو خریداری میکنم خریداری کردم اما هر رو بسته پینگم رو به شدت بالا میبرد حتی از چیزی که قبلا بازی میکردم به پشتیبانی پیام دادم پس از خرید راه حل هایی رو بهم گفتم و پینگ داخلی من رو برسی کردن گفتن پینگ داخلی خوبه اما وقتی ایپی که خودشون بهم دادن گفتم پینگش رو بگیر خودشون هم متعجب شدن این مراحل بیشتر از ۷روز طول کشید بخاطر همین الان به بنده گفتن میتونید مبلخ تون رو پس بگیرید من پیام دادم تا مبلغم رو پس بگیرم لطفا بهم بدین چون هیچ سودی برام نداشت در پایین آوردن پینگ بلکه پینگم رو هم افزایش داد
با سلام، وقت بخیر. درخواست عودت وجه خود را به همراه مشخصاتی که با آن با پشتیبانی در تماس بودید ارسال نمایید، واحد مالی در صورت تایید موارد فوق درخواست شما را انجام خواهد داد.
با تشکر، موفق باشید.
با سلام درخواست دادم توسط ایمیل
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی درخواست شما طبق روال عادی و همیشگی توسط بخش مالی بررسی و انجام خواهد شد.
لطفا سرور های جدید بزارید این سرور ها خوب نیستند لطفا سریعتر بروز کنید
فعال نمیشه،لطفا پول پرداخت شده رو برگردونید
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است درخواست خود را مطابق با توضیحات مندرج و بصورت ایمیل ارسال کنید.
با تشکر، موفق باشید
سلام من ازتون یک سرویس یک ماهه خریداری کردم ولی رمز و یوزری که به من دادین میگه اشتباه با واحد پشتیبانی تلگرام هم که پیام میدم جواب نمیدن
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است آیدی تلگرام خود را جهت بررسی ارسال نمایید.
با تشکر.
سلام من ایمل کردم
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی احتراما درخواست شما بزودی توسط واحد مالی بررسی می شود.
با تشکر، موفق باشید.
سلام خسته نباشید من میخام وارد شم توی تنظیمات میگه ناموفق چرا ؟؟؟؟؟
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است از طریق یکی از راه های ارتباطی مندرج در بخش تماس با ما سایت اقدام فرمایید.
با تشکر، موفق باشید.
سلام لطفا بازی. کالاف موبایل رو پشتیبانی کنید…, پینگم خراب بود ، خرابترش کرد
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی احتراما این بازی در حال حاضر تحت پشتیبانی سرویس بوده و مشکل خاصی ندارد، خواهشمند است قبل از اتصال به سرویس پینگ داخلی اینترنت خود را بررسی کرده و نتیجه را به اطلاع ما برسانید.
با تشکر، موفق باشید.
سلام من پینگ کالافم قبلا بود ۵ ۵۵ الان اینو گرفتم بیشتر شد پینگم اومدم پشتیبانی درخواست دادم میگین به شما پیام بدم والان باید وجه رو برگردونین ممنون از تیمتون و خدمات
با سلام، وقت بخیر. بله کاربر گرامی پینگ شما مناسب بوده و نیازی به استفاده از سرویس کاهش پینگ ندارید، خواهشمند است درخواست خود را مطابق با دستورالعمل بالا و بصورت ایمیل برای ما ارسال فرمایید.
با تشکر، موفق باشید.
سلام خسته نباشید
من برای خرید اکانت یک ماهه 10 هزار تومن واریز کردم ولی ارور داد
حالا هم دیدم 10 هزار تومن کم شده ولی اکانت برام فعال نشده
چیکار کنم؟
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی احتراما پرداخت شما بصورت ناموفق و تکمیل نشده در سیستم ثبت شده است، لذا در صورتی که وجه مورد نظر از حسابتان کسر شده است ظرف 1 الی 72 ساعت آینده، بصورت خودکار و از سمت سیستم پرداخت الکترونیک شاپرک به حساب بانکیتان برگشت خواهد خورد.
سوالی بود دریغ نکنید، موفق باشید.
باسلام
درخواست عودت وجه عينا همانطوريكه در سايت ذكر شده بود فرستادم اما نه پاسخي دريافت كرده ام و نه وجهي برگشته.
كلا نيم ساعت كار كرد سرويستون
اطفا ايميلتون رو چك كنين.
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی احتراما همانطور که در بخش توضیحات نیز اشاره شده است درخواست های عودت وجه چند روز کاری به طول می انجامند.
با تشکر، موفق باشید.
وقت بخیر به دو روز پیش یک سرویس یک ماهه کاهش پینگ خریدم به دلیل عدم پشتیبانی مودمم درتواست عودت وجه دارم با تشکر
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است درخواست خود را مطابق با توضیحات مندرج و بصورت ایمیل ارسال کنید.
با تشکر، موفق باشید
سلام پینگم بالا شد.
ilyadthegamer[at]gmail.com
[Removed By Admin]
6104XXXXXXXX2260
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است درخواست خود را مطابق با توضیحات مندرج و بصورت ایمیل ارسال کنید.
با تشکر، موفق باشید
نام کاربری: [Removed By Admin]
6037XXXXXXXX9837
[Email Removed By Admin]
پینگ با همه سرورها بدتر شد!
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است درخواست خود را مطابق با توضیحات مندرج و بصورت ایمیل ارسال کنید.
با تشکر، موفق باشید
سلام وقتتون بخیر.جناب من بازی فورتنایت میکنم و پینگ برام خیلی اهمیت داره.اکانت تستی خوب بود اما متاسفانه من یکماهه خریدم و نتونستم اصلا استفاده کنم رفع تحریمش که اصلا جواب نداد.بصورت عادی هم که فعالش میکنی اصلا جوابگوی پینگ نیست حتی اذیت کننده شده.من پول نمیخوام.اما ما تو ایران تحریمیم درست اما اگه میخواین امکاناتی در اختیار بزارین اول کیفیت کارتونو بالا ببرین بعد درآمد زایی.با تشکر
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی احتراما از آنجایی که تعداد سرورهای گادپینگ بالاست و میزان سازگاری اینترنت کاربر با هر کدام از آنها لزوما برابر نیست، به احتمال قریب به یقین مشکل شما با یک بررسی کوتاه و ساده و تغییر سرور اکانتتان رفع خواهد شد، لذا خواهشمند است از طریق بخش تماس با ما سایت اقدام فرمایید.
با تشکر، موفق باشید.