قوانین و شرایط لازم جهت استفاده از سرویس و خدمات گادپینگ Godping.ir

« قوانین و شرایط لازم جهت استفاده از سرویس و خدمات گادپینگ Godping.ir »

بروزرسانی : 8 بهمن 1402


1. تمامی سرورهای گادپینگ واقع در ایران بوده و کلیه فعالیت های این وبسایت مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. بدیهیست که کاربران نیز موظف به رعایت این قوانین می باشند.

2. مسئولیت هرگونه استفاده نادرست و یا سوء استفاده از سرویس به هر نحو بر عهده کاربر بوده و گادپینگ هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص ندارد.

3. کاربر حق ندارد پس از اتمام ترافیک یا مهلت زمانی اکانت خود سهوا یا عمدا از سرویس استفاده کند و در صورت مشاهده سوءاستفاده حق مسدود سازی اکانتِ ایشان بدون اطلاع قبلی برای گادپینگ محفوظ خواهد بود.

4. انجام دانلود، آپلود، آپدیت و هرگونه مصرف دیگری بجز بازی آنلاین در سرویس کاهش پینگ ممنوع بوده و در صورت بروز این مورد، اکانت کاربر از جانب سیستم اخطار دریافت کرده و چنانچه نسبت به آن بی توجه باشد سرویس وی بصورت خودکار مسدود خواهد شد.

5. سرویس کاهش پینگ نامحدود مناسب برای بازی آنلاین بوده و استفاده از آن جهت انجام دانلود و آپدیت های حجیم، وبگردی های طولانی، تماشای فیلم آنلاین و … مجاز نمی باشد، لذا یک سقف مصرف ماهانه (40 گیگابایت) برای سرویس در نظر گرفته شده است که کاربر ملزم به رعایت آن می باشد.

6. به دلیل حفظ کیفیت، محدودیت پهنای باند (سرعت) 5 مگابیت بر ثانیه بر روی سرویس کاهش پینگ اعمال شده است که البته برای روال بازی آنلاین مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

7. استفاده از سرویس گادپینگ مشکلی برای بازی (اعم از بن شدن اکانت بازی و …) پیش نخواهد آورد، اما در صورتی که کاربر همزمان با سرویس گادپینگ از سایر سرویس ها مانند DNS و یا فیل//ترشکن استفاده کند و یا سرور اتصال نرم افزار را مرتبا تغییر دهد مسئولیت مسدود شدن احتمالی اکانت بازی کاربر بر عهده ایشان خواهد بود.

8. با توجه به احتمال بروز اختلالات زیرساختی شبکه ای و اینترنتی خارج از کنترل، گادپینگ هیچگونه تضمینی مبنی بر عدم قطعی، بی عیب بودن، نبود اختلال و یا همیشگی بودن کیفیت ایده آل در سرویس ارائه نخواهد داد.

9. افشا سازی آدرس سرور(ها) به هر نحو خلاف قوانین سایت بوده و حق مسدود سازی اکانتِ کاربر متخلف بدون اطلاع قبلی برای گادپینگ محفوظ خواهد بود.

10. کاربر متعهد می‌شود که از سرویس‌(های) خود برای نفوذ، اختلال، خراب‌کاری و یا به دست آوردن غیرقانونی اطلاعات در شبکه اینترنت به هیچ نحوی استفاده نکند.

11. کاربر حق فروش سرویس گادپینگ و در اختیار قرار دادن مشخصات اکانت به سایر اشخاص را ندارد، حق مسدود سازی اکانتِ کاربر متخلف بدون اطلاع قبلی برای گادپینگ محفوظ خواهد بود.

12. مسئولیت حفظ اطلاعات اکانت (شامل نام کاربری، کلمه عبور و غیره) بر عهده کاربر می باشد.

13. کاربر می تواند تا 7 روز پس از خرید سرویس خود را (تنها با ذکر دلیل موجه و اعلام مشکل در پشتیبانی تلگرام/واتس‌اپ) لغو کرده و وجه خود را پس بگیرد. با توجه به اینکه امکان تست رایگان سرویس قبل از خرید داخل سایت مهیا می باشد، بدیهیست در صورتی که کاربر به دلیل بی اطلاعی، عدم سازگاری اینترنت با سرویس و غیره از خرید خود منصرف شود امکان برگشت وجه وجود نخواهد داشت. چنانچه مشکلی غیرقابل رفع از سمت گادپینگ رخ داده باشد، امکان برگشت وجه کاربر امکان پذیر خواهد بود.

14. حق ویرایش، اضافه و یا حذف کردن هر کدام از بندهای این توافقنامه در آینده برای گادپینگ محفوظ خواهد بود.

657
اشتراک
admin

4 50 رای ها
امتیاز مطلب
مشترک شدن
مطلع شدن از
guest

365 کامنت
Inline Feedbacks
دیدن همه نظرات
Sepehr

سلام من پینگم خاورمیانه تو فورت نایت ۵۰هستش ولی خیلی جیتر و پکت لاس و نوسان دارم اگ سرویس پلاس بگیرم درست مبشه؟

mh shakiba

سلام ، من پینگم حدود 88 هست توی پابجی موبایل پینگ کم میشه آیا اگر استفاده کنم؟؟؟
به یکی از دوستان پایین پاسخ دادین به من هم اگر میشه پاسخ بدین
بعد اگر پینگم خوب باشه ،بهتر میکنه یا فقط برای افرادی که پینگشون بده مورد استفاده قرار میگیره

Alireza69640

ببخشید ما حالت عادی تو پابجی موبای
ل پینگمون ۱۳۰ هست بعد از اشتراک با گاد پینگ چند میشه

علی

الان یک ساعته از خریدم میگذره ولی برام ایمیل نیومده

علی

سلام بازیهای مثل پابجی که بدون دی ان اس و فیل//تر شکن وارد نمیشن رو چیکار کنیم؟

رضا باقری

سلام بنده خرید 2 گیگ پلاس کردم متاسفانه نتم سازگازی نداشت فکر میکردم با تست فرق کنه پینگش ولی نکرد میشه خرید رو کنسل کنم و وجه رو پس بگیرم از سرویس هیچ استفاده ای نشده

امیرمحمد

با سلام وخسته نباشید
بنده زمانی ک نرم افزار گاد پینگ رو باز میکنم با ارور (سرور اصلی در دسترس نیست در حال بارگذاری سرور پشتیبان) میاد دلیلش چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امیرمحمد

ممنون ?

محمدرضا

سلام
ببخشید میشه دقیق توضیح بدید چجوری میتونیم اشتراک بخریم؟؟

م.ح

سلام آیا می شود هنگام استفاده از نرم افزار گادپینگ از نرم افزار های چت صوتی مانند دیسکورد و تیم اسپیکر هم استفاده کرد؟

x_.amir_rsh

سلام و عرض خسته نباشید
ببخشید اگر من الان سرویس پلاس پنج ماهه بخرم برای ps4 م یه اکانت پی اسفر بری من میفرستید یا میتونم رو اکانت خودم اجراش کنم سرویسو از طریق لپ تاپم ؟
و دوم اینکه برنامه ی پروکسی روی لپ تپ ویندور 7 نصب میشه ؟
[ادغام شد]
و یک سوال دیگه من پینگم اکثرا 55 هستش . اگر سرویس پلاس بخرم این پینگ تا 30 یا 35 پایین میاد ؟
[ادغام شد]
و اگر استفاده از روی اشتباه کنیم اکانت گاد پینگمونو بن میکنین یا پی اس فر

ali

با چه نتی تو چه بازی پینگت پنجاه هست؟

امیر

ببخشید این سرویس شما نسخه اندروید داره و اینکه من می تونم هم با گوشی متصل بشم هم با کامپیوتر و اینکه اگه پینگ داخلی من ۲۸ باشه پینگ پابجی موبایل و فورتنایتpc من چقدر میشه با adsl مخابراط با تشکر از شما

Mohsen

سلام من سرویس کاهش پینگ نامحدود رو خریدم ولی هنوز پکت لاس دارم. چه کار کنم؟
و اینکه میتونم ازش برای وبگردی استفاده کنم؟(بیشتر برای reddit.com میخوام چون انگار جدیدا تحریم شده و با dns هم باز نمیشه)

محدی

سلام آیا سرویس کاهش پینگ مصرف اینترنت را افزایش میدهد

امیر

سلام ببخشید چه بازی هایی با سرور گاد پینگ رفع تحریم میشود؟

امیر

سلام ببخشید،،من ولورانت بازی میکنم،،میخواستم ببینم،،ایا باید بعد از خریداری اکانت به شکرشکن وصل بشوم یا اگر به سرور شما وصل بشوم ،،بازی رفع تحریم میشود برای من یا نه.