درخواست برگشت وجه و لغو سرویس
شرایط لازم جهت درخواست عودت وجه و لغو اشتراک سرویس در گادپینگ :
- بیشتر از 7 روز از تاریخ خرید سرویس نگذشته باشد.
- سرویس مورد نظر دارای اعتبار (ترافیک باقیمانده) باشد.
قبل از این کار به شما پیشنهاد می کنیم که:
- اگر نتیجه رضایت بخشی از عملکرد سرویس نگرفتهاید این مقاله مهم و کاربردی را مشاهده فرمایید: چرا پینگم با سرویس تغییری نکرده است؟
- اگر اصلا نتوانستهاید به سرویس متصل شوید مشکل میتواند به دلیل یک خطای جزئی، ساده و قابل رفع باشد. در این صورت توصیه میشود مشکل خود را با پشتیبانی آنلاین واتس آپ یا تلگرام (آیدی: godping) مطرح نمایید تا سریعا مورد پیگیری شود.
مبلغ برگشتی:
- در صورتی که مشکلی غیرقابل حل از سمت گادپینگ رخ داده باشد کل مبلغ پرداختی به حساب کاربر برگشت داده میشود (فقط کارمزد انتقال بانکی کسر میگردد)
- در سایر موارد (مانند عدم تست سرویس و اطمینان از عملکرد مطلوب بر روی اینترنت، منصرف شدن از خرید و…) مقدار 15% از مبلغ سرویس کسر شده و بقیه پول به حساب کاربر برگشت خواهد خورد.
روشهای واریز:
- کارت به کارت: این نوع واریز دارای کارمزد به مبلغ 700 تومان بوده که جهت انجام فرآیند واریز از وجه انتقالی کسر میگردد. در این نوع واریز شماره 16 رقمی کارت بانکی باید ارائه شود.
- حواله شبا بین بانکی (پایا): این نوع واریز بدون کارمزد بوده و کاربر میبایست کد شبا حساب بانکی خود را به گادپینگ اعلام نماید. حوالههای بین بانکی در اولین روز کاری پس از ثبت واریز توسط گادپینگ و توسط کارمندان بانک مربوطه صورت میپذیرند.
ارسال درخواست:
- نام کاربری و کلمه عبور اکانت گادپینگ
- دلیل برگشت وجه
- شماره کارت (و یا کد شبا حساب) بانکی
- نام دارنده حساب
موارد بالا را به آدرس ایمیل مقابل ارسال نمایید: admin@godping.ir
توجه: دقت داشته باشید ایمیلی که درخواست را از طریق آن ارسال میکنید باید حتما با ایمیلی که موقع پرداخت ثبت کردهاید یکی باشد.
توجه: واریز وجه 2 الی 5 روز کاری پس از ثبت درخواست انجام خواهد شد، لذا خواهشمند است تا انجام درخواست صبور باشید.
توجه: مبلغ برگشتی با در نظر گرفتن میزان مصرف سرویس مورد نظر محاسبه میگردد.
چطوربایدعودت وجه م روثبت کنم
با سلام، وقت بخیر. از طریق آدرس ایمیل مندرج در مطلب بالا میتوانید درخواست خود را ارسال فرمایید، تنها فراموش نکنید که به نکات عنوان شده توجه نمایید.
سلام وقت به خیر
من ۲۹ مرداد مبلغ ۳,۴۰۰,۰۰۰ برا رزرو وقت دو نفر واریز کردم ولی وقت ندادن از سفر منصرف شدم می خواستم وجه پرداختی عودت داده شه
ممنون
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی احتراما وبسایت گادپینگ را با وبسایت دیگری اشتباه گرفتهاید.
سلام من مبلغ 3900000تومان برای شرکت واریز کردم ولی هنوز نه اسمی دادم نه فرمی پر شده میخواستم وجه پرداختی من عودت داده شود
شماره کارتم 5022XXXXXXXX7254بنام رویا ******** میباشد تاریخ پرداختی من1403/5/29 میباشد
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی احتمالا ما را با جای دیگری اشتباه گرفتید. روال خرید از ما بصورت اینترنتی و با تعرفههای مشخص است، چیزی تحت عنوان واریز آن هم با مبلغی که فرمودید اصلا در سیستم تعریف نشده و وجود ندارد.
من پینگم بالایه چیکار کنم سرویس هم دارم
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی متاسفانه به دلیل آتش سوزی در یکی از مراکز مخابراتی، اینترنت بصورت سراسری از دیروز با اختلال همراه می باشد و کاری جز صبر نمی توان انجام داد.
سلام وقت بخیر
بنده اشتباه انتخاب کردم بجای اشتراک پلاس + اشتراک اینترنت به اینترنت را انتخاب کردم که برای بازی کردن مناسب نیست خواستم برام اگه امکانش هست تغییر دهید به گادپینگ +
با سلام، وقت بخیر. بله کاربر گرامی مشکلی نیست، لطفا مشخصات سرویس خود را از طریق پشتیبانی واتس اپ یا تلگرام گادپینگ ارسال نمایید.
من سرویس شما رو دوست نداشتم و درخواست عودت وجه دارم ولی الان پشتیبانی به من میگه که نمیشه
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی احتراما از آنجایی که امکان تست رایگان قبل از خرید داخل سایت قرار گرفته، و در بخش قوانین نیز به شرایط ثبت درخواست عودت وجه اشاره شده، تنها در صورتی امکان لغو سرویس وجود دارد که مشکلی غیرقابل رفع از سمت ما رخ داده باشد.
لطفا پول را برگشت دهید
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است مطابق با توضیحات موجود در مطلب بالا اقدام فرمایید.
درخواست برگشت وجه نیازمند تایید هویت شما (به عنوان صاحب اصلی اکانت) بوده و لازم است درخواست خود را (به همراه مشخصاتی که ذکر شده است) از همان ایمیلی که موقع پرداخت ثبت کردید ارسال نمایید و متاسفانه انجام این روند از طریق ثبت صرفا یک کامنت امکان پذیر نمی باشد.
من سرور هارا یک روزه امتحان کردم خوب بود ولی سرور های که خریدم کار نمیکند
با سلام، وقت بخیر. مشکل شما احتمال قریب به یقین به دلیل یک خطای جزئی، ساده و قابل رفع می باشد، توصیه می شود مشکل خود را با پشتیبانی آنلاین واتس آپ یا تلگرام (آیدی: godping) مطرح نمایید تا سریعا راهنمایی شوید.
با این حال چنانچه نسبت به درخواست برگشت وجه و لغو اکانت گادپینگ خود اطمینان دارید می توانید مطابق با توضیحات مندرج در مطلب بالا اقدام فرمایید.
من تلگرام و واتس آپ ندارم و نمی توانم ایدی آن را به ایمیل ارسال کنم ایرادی ندارد
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی احتراما در نظر داشته باشید که جهت ثبت درخواست برگشت وجه، می بایست یک مشکل غیرقابل رفع از سمت ما رخ داده باشد تا درخواست تایید گردد. لطفا ابتدا مشکل خود را با کارشناسان در میان بگذارید. با توجه به مهیا بودن امکان تست سرویس قبل از خرید، مواردی مانند عدم اطلاع از تاثیر سرویس بر روی اینترنت، غیر استاندارد بودن اینترنت، انصراف از خرید و … مشمول قانون عودت وجه نخواهد بود.
سلام خسته نباشید
سرویس پینگ من رو کم نکرد و بدون حجم مصرف درخواست عودت دارم
ممنون
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است مطابق با توضیحات موجود در مطلب بالا اقدام فرمایید.
درخواست برگشت وجه نیازمند تایید هویت شما (به عنوان صاحب اصلی اکانت) بوده و لازم است درخواست خود را (به همراه مشخصاتی که ذکر شده است) از همان ایمیلی که موقع پرداخت ثبت کردید ارسال نمایید و متاسفانه انجام این روند از طریق ثبت صرفا یک کامنت امکان پذیر نمی باشد.