سوالات متداول قبل از خرید – گادپینگ

« سوالات متدوال قبل از خرید »
« سوالات متداول مربوط به استفاده از سرویس کاهش پینگ »
■ مزایای استفاده از این سرویس چیست؟
با استفاده از این سرویس پینگ تایم اینترنت تا حد زیادی کاهش یافته و بازی به اصطلاح روان تر خواهد شد. همچنین ارسال های ناموفق بسته ها (Packet loss) و لگ (Delay) نیز به طرز چشمگیری کاهش می یابد.
■ چه کسانی می توانند این سرویس را تهیه کنند؟
هیچ شخصی در خرید و استفاده از این سرویس محدودیتی ندارد. اما حتما قبل از خرید به کمک اکانت تست رایگان از سازگاری سرویس بر روی اینترنت خود اطمینان حاصل فرمایید. (لینک صفحه اکانت تست در منوی بالا درج شده است)
■ عملکرد این سرویس بر روی بستر اینترنت انواع شرکت (ISP) ها چگونه است؟
این سرویس عموما عملکرد فوق العاده و ایده آلی بر روی پینگ تایم اینترنت ADSL ها دارد. تنها محدودیت این سرویس بر روی اینترنت وایمکس (WiMax) و سیم کارت (GPRS) می باشد که ممکن است تاثیر سرویس بر روی این دسته از اینترنت ها به مراتب کمتر باشد (یا بصورت کلی تر بر روی هر نوع اینترنتی که پینگ داخلی آن بیشتر از 50 میلی ثانیه باشد : اطلاعات تکمیلی).
■ آیا این سرویس تاثیری بر روی سرعت اینترنت دارد؟
بله، این سرویس علاوه بر کاهش پینگ، در بهبود سرعت اینترنت (مانند وبگردی و …) نیز تاحدودی نقش دارد. اما به هیچ عنوان توصیه نمی شود که به منظور دانلود از آن استفاده شود.
■ آیا این سرویس تاثیری بر روی کاهش پینگ تایم داخلی نیز دارد؟
خیر، پینگ تایم داخلی (پینگ تایم اینترنت کاربر تا سرورهای ما واقع در تهران) خارج از دسترسی ما بوده و جزء وظایف ISP (شرکت ارائه دهنده اینترنت) می باشد. این سرویس تنها باعث کاهش پینگ تایم خارجی اینترنت کاربر می شود.
■ من روی سرورهای ایرانی بازی می کنم و پینگ بالایی دارم، آیا می توانم از این سرویس استفاده کنم ؟
خیر، پینگ داخلی خارج از دسترسی ما بوده و جزء وظایف ISP (شرکت ارائه دهنده اینترنت) می باشد. این سرویس تنها باعث کاهش پینگ خارجی اینترنت کاربر می شود.
■ آیا من می توانم قبل از خرید، سرویس شما را بصورت رایگان تست کنم ؟
بله . از طریق لینک مقابل می توانید اقدام کنید : تست رایگان سرویس کاهش پینگ
■ آیا سرویس کاهش پینگ بدون محدودیت مصرف (حجمی) هم دارید ؟
بله، سرویس کاهش پینگ گادپینگ نامحدود بوده و در سقف مصرف و ترافیک آن محدودیتی وجود ندارد.
■ آیا اکانت های شما محدودیت زمانی هم دارند ؟
بله، کلیه سرویس ها دارای محدودیت زمانی بوده و بصورت یک ماهه، دو ماهه و سه ماهه ارائه می شوند.
■ اکانت دو کاربره به چه معناست ؟
اکانت های دو کاربره قابلیت اتصال از دو سیستم (رایانه، کنسول، موبایل و …) با اینترنت متفاوت را دارا می باشند.
■ آیا می توانم در صورت اتمام مهلت/ترافیک اکانت خود آن را شارژ کنم ؟
بله، از طریق پنل کاربری می توانید اکانت خود را بصورت آنلاین شارژ کنید و امتیاز اکانت خود را نیز افزایش دهید.
■ آیا به هنگام تمدید/شارژ اکانت تخفیف هم دارید ؟
بله، از طریق پنل کاربری می توانید اکانت خود را بصورت آنلاین شارژ کنید و امتیاز اکانت خود را افزایش دهید. پس از رسیدن امتیازات به حد نصاب می توانید ترافیک هدیه دریافت کنید. (اطلاعات تکمیلی)
■ آیا می توانم کلمه عبور سرویس خود را تغییر دهم ؟
بله، از طریق پنل کاربری می توانید اقدام کنید.
■ آیا این سرویس بر روی کنسول نیز قابل استفاده است ؟
بله. شما می توانید از طریق آموزش های موجود در سایت این مورد را انجام دهید. آموزش استفاده از سرویس در xbox | آموزش استفاده از سرویس در ps4 و ps3
■ آیا پینگ اینترنت من زمانی که با وایرلس به اینترنت وصل هستم با زمانی که از کابل لن استفاده میکنم تفاوتی هم خواهد داشت؟
در اکثر مواقع بله. همانطور که در آموزش ها اشاره شده است، هنگامی که توسط کابل لن به اینترنت متصل هستید پینگ بهتر و ثابت تری نسبت به زمانی که از وایرلس استفاده می کنید خواهید داشت. لذا توصیه می کنیم تاجایی که امکان دارد از کابل لن استفاده کنید و در غیراینصورت در نزدیک ترین فاصله ممکن از مودم قرار بگیرید.
■ آیا این سرویس قابلیت اتصال همزمان چند کاربر را دارد؟
بله، در تمامی اکانت های ما دو کاربر می توانند بصورت همزمان به یک اکانت یکسان متصل شوند و از آن استفاده کنند.
■ ویندوز من Xp است و نمی توانم کانکشن هوشمند شما را روی آن اجرا کنم. باید چه کار کرد؟
این آموزش را مشاهده فرمایید.
■ من گیم نت دارم و می خواهم برای کاهش پینگ کاربران از سرویس شما استفاده کنم ، آیا این مورد امکان پذیر است ؟
بله . می توانید از قسمت تماس با ما درخواست خود را ثبت نمایید.
■ من یک اکانت خریداری کردم، اما هیچ ایمیل یا پیامکی برایم ارسال نشده است، باید چه کار کنم؟
از طریق این لینک نسبت به بازیابی اکانت خود اقدام فرمایید. در صورتی که مشکل حل نشد از طریق تماس با ما سایت اقدام نمایید.
■ من یک اکانت خریداری کردم و مبلغ نیز از حسابم برداشت شد، اما پس از بازگشت به سایت با خطای نامعتبر بودن تراکنش مواجه شدم، باید چه کار کنم ؟
در صورتی که وجه پرداختی تا 3 ساعت پس از خرید بصورت خودکار و از طرف سیستم شاپرک به حسابتان برگشت نخورد از طریق تماس با ما سایت اقدام نمایید.
■ من از سرویس راضی نیستم، چگونه می توانم درخواست برگشت وجه دهم ؟
از طریق لینک مقابل تا 7 روز پس از خرید می توانید درخواست عودت وجه دهید : درخواست عودت وجه
آموزش رفع ارورهای رایج در اتصال به کانکشن
« سوالات متداول مربوط به استفاده از سرویس تبدیل اینترانت به اینترنت + افزایش سرعت دانلود »
■ مزایای استفاده از این سرویس چیست ؟
با استفاده از این سرویس می توانید اینترانت (ادارات، مدارس، مراکز دولتی و …) را به اینترنت جهانی تبدیل کرده و علاوه بر سایت های داخلی، سایت های خارج از کشور را نیز مشاهده کنید. هم چنین اگر سرعت دانلود شبانه شما در ساعات رایگان، پایین تر از سرعت دانلودتان در طول روز می باشد می توانید از این سرویس جهت رفع این مشکل و افزایش سرعت دانلود استفاده کنید (در صورتی که قصد افزایش سرعت اینترنت را دارید حتما قبل از اقدام به خرید سرویس را تست نمایید : تست رایگان)
■ چه کسانی می توانند این سرویس را تهیه کنند؟
هیچ فردی در تهیه این سرویس محدودیتی ندارد.
■ من سرویس تست را امتحان کردم ولی تاثیری روی سرعت دانلودم نداشت. چرا ؟
همانطور که در توضیحات این سرویس عنوان شده است، تاثیر سرویس مذکور تنها بر روی برخی از ISP ها می باشد.
■ آیا سرویس های شما تعرفه نامحدود هم دارند ؟
در حال حاضر خیر.
■ آیا من می توانم قبل از خرید، سرویس شما را بصورت رایگان تست کنم ؟
بله . از طریق لینک مقابل می توانید اقدام کنید : تست رایگان سرویس افزایش سرعت (تبدیل)
■ اکانت دو کاربره به چه معناست ؟
اکانت های دو کاربره قابلیت اتصال از دو سیستم (رایانه، کنسول، موبایل و …) با اینترنت متفاوت را دارا می باشند.
■ آیا می توانم در صورت اتمام مهلت/ترافیک اکانت خود آن را شارژ کنم ؟
بله، از طریق پنل کاربری می توانید اکانت خود را بصورت آنلاین شارژ کنید و امتیاز اکانت خود را نیز افزایش دهید.
■ آیا به هنگام تمدید/شارژ اکانت تخفیف هم دارید ؟
بله، از طریق پنل کاربری می توانید اکانت خود را بصورت آنلاین شارژ کنید و امتیاز اکانت خود را افزایش دهید. پس از رسیدن امتیازات به حد نصاب می توانید ترافیک هدیه دریافت کنید. (اطلاعات تکمیلی)
■ آیا می توانم کلمه عبور سرویس خود را تغییر دهم ؟
بله، از طریق پنل کاربری می توانید اقدام کنید.
■ من در اداره کار میکنم، آیا همکارانم نیز می توانند از این سرویس استفاده کنند ؟
بله. باتوجه به اینکه کلیه اکانت ها بصورت پیش فرض دو کاربره می باشند می توانید سرویس خریداری شده را در دسترس شخص دیگری نیز قرار دهید. (در صورتی که بیش از دو نفر قصد اتصال همزمان به سرویس را دارند از طریق تماس با ما سایت در ارتباط باشید)
■ من یک اکانت خریداری کردم، اما هیچ ایمیل یا پیامکی برایم ارسال نشده است، باید چه کار کنم؟
از طریق این لینک نسبت به بازیابی اکانت خود اقدام فرمایید. در صورتی که مشکل حل نشد از طریق تماس با ما سایت اقدام نمایید.
■ من یک اکانت خریداری کردم و مبلغ نیز از حسابم برداشت شد، اما پس از بازگشت به سایت با خطای نامعتبر بودن تراکنش مواجه شدم، باید چه کار کنم ؟
در صورتی که وجه پرداختی تا 3 ساعت پس از خرید بصورت خودکار و از طرف سیستم شاپرک به حسابتان برگشت نخورد از طریق تماس با ما سایت اقدام نمایید.
■ من از سرویس راضی نیستم، چگونه می توانم درخواست برگشت وجه دهم ؟
از طریق لینک مقابل تا 7 روز پس از خرید می توانید درخواست عودت وجه دهید : درخواست عودت وجه
آموزش رفع ارورهای رایج در اتصال به کانکشن
پایین اوردن پینگ،پایین آوردن پینگ،کاهش پینگ در بازی،پایین اوردن پینگ بازی
چرا اینقدر نوسان پینگ بالاست همش از ۱۶۰ میره ۴۰۰
با سلام . کاربر گرامی لطفا به تصویر مقابل توجه فرمایید : لینک
این تصویر مربوط می شود که پینگ همین الان یکی از سرور های گادپینگ از آی پی ۴.۲.۲.۴
همانطور که مشاهده می کنید از ۲۵۳ پکت ارسالی تمامی پکت ها دریافت شده اند. این بدین معنی می باشد که تعداد تایم اوت ها صفر بوده است .
هم چنین طی این مدت ۴ دقیقه ای میانگین پینگ ۸۷ میلی ثانیه و حداکثر پینگ تایم در این مدت، ۹۰ میلی ثانیه بوده است .
یعنی نوسان پینگ در سرور مشاهده نمی شود . لازم به ذکر است در صورتی که مجددا با این مشکل روبرو شدید حتما از سرویس دیسکانکت شده و پینگ داخلی اینترنت خود را بررسی نمایید .
در آخر دوباره تاکید می کنیم که این سرویس بر روی وایمکس و اینترنت سیم کارت (GPRS) تاثیر مطلوبی نخواهد داشت و حتما در اتصال خود به اینترنت از کابل لن استفاده کنید .
با تشکر – موفق باشید
ممنون عزیز میتونم الان تماس بگیرم؟
بله موردی نداره دوست من .
سلام خسته نباشین من میخوام از روش لپتاب = مودم wifi + کابل لن استفاده کنم ولی هر کاری میکنم کانکت نمیشه راهی هست با شما در تماس باشم مستقیم راهنمایی کنین منو؟
با سلام. می توانید از قسمت تماس با ما با شماره تماس مدیریت در ارتباط باشید .
موفق باشید
توی سرویس اینترانت ….domain چه چیزی باید وارد بشه؟ توی اطلاعات اکانتم نبود!
سلام دوست عزیز. این قسمت می بایست خالی باشد .
موفق باشید
ببخشید چرا جدیدا من هروقت وصل میشم کلا اتصالم به اینترنت قطع میشه یعنی نه تو استیم میره نه اوریجین
با سلام. کاربر گرامی مشکل شما نیازمند بررسی دقیق می باشد . لطفا در صورتی که مورد برطرف نشده، موارد زیر را به ایمیل مدیریت ارسال فرمایید :
۱. به هنگام اتصال به سرویس از ۸.۸.۸.۸ پینگ دارید یا خیر ؟
۲. از کانکشن هوشمند استفاده می کنید یا کانکشن دستی ؟
۳. از کی با این مشکل روبرو شده اید ؟
۱ بله
۲ هر دو رو امتحان کردم
۳ سه روز پیش
با سلام مجدد. کاربر گرامی لطفا عنایت داشته باشید باتوجه به اینکه هنگام اتصال به سرویس پینگ دارید بدین معنیست که اتصال شما به اینترنت برقرار می باشد و اینکه نمی توانید وارد گیم شوید مشکلی جداگانه به حساب می آید .
توصیه می شود این مورد را مجددا با تمامی سرور ها بررسی کرده و در صورتی که مشکل حل نشد با ایمیل مدیریت ارتباط برقرار کنید .
با تشکر
بله ببخشد من چک کردم هنگام اتصال پینگ ندارم
درود. کاربر گرامی لطفا با کانکشن هوشمند به گادپینگ متصل شوید. در صورتی که از کانکشن دستی استفاده می کنید با ایمیل مدیریت در ارتباط باشید تا آدرس سرور مخصوص خدمت شما ارسال شود .
موفق باشید
ببخشد سرویس رو خریدم اکانتشو دو کاربره برای بتل عالیه اما در دوتا۲ حتی پینگمو افزایش هم میده و خرابترش میکنه
با سلام . مجددا این مورد را روی سرورهای مختلف دوتا۲ تست بفرمایید . در صورت اطلاع از آی پی سرورها، خواهشمند است آنها را در ادامه اعلام نمایید.
با تشکر
ای پی رو نمیدونم اما پینگ روی سرورای اروپا تقریبا دویست هست و تفاوت چندانی با قبل از خرید سرویس نداره و همچنین هنگام بازی کردن پینگ اون بالاترم میره
با سلام مجدد. گاها چنین مواردی پیش می آید که یکی از دلایل اصلی آن مسیریابی بین روتر های شبکه می باشد . یعنی به زبان ساده تر سرویس کاهش پینگ روی اینترنت شما تاثیر خود را از دست خواهد داد. بعضی اوقات نیز بصورت کلی پینگ سرورهای ما به سرور مقصد بالا می رود که با توجه به مستندات با این مورد مواجه نیستیم .
در آخر یادآوری کنم که در صورتی که به هر دلیلی از سرویس گادپینگ راضی نبوده اید، می توانید درخواست بازگشت وجه اعلام نمایید .
موفق باشید
نفرمایید. بسیار سرویس دهنده خوبی هستید
با سلام مجدد ، لطف دارید .
امیدواریم بتوانیم همیشه بهترین سرویس دهی رو به شما دوستان عزیز ارائه دهیم.
سلام ببخشید من سرویس کاهش پینگتونو به دوستم معرفی کزدم بعد خریداری کرد ازتون خیلی هم راضیه اما متاسفانه نمیدونم اصلا ما دوتا نمیتونیم به سرورهای همدیگه وصل شیم نه میتونیم باهم بازی کنیم یا اینکه به یه سرور ایرنی وصل شیم من ادرس سرورمو عوض کردم ولی باز هیچ تاثیری نداشت میشه این مشکلو حل کرد؟؟؟؟؟
درود. خیلی ممنون دوست گرامی، از اینکه از سرویس راضی بودید خوشحالیم .
ولی بنده منظور شما را متوجه نشدم ؟ منظورتان از اینکه به سرور های همدیگر متصل شوید چیست ؟
یعنی کلا تو ایکس باکس نمیتونم با ایرانیا بازی کنم یا سرور ایرانیا بهم نمیخوره یا ملا جوین پارتی دوستم نمیشه چرا اینجوریه؟؟؟
سلام مجدد. لطفا در صورتی که از آی پی سرور مقصد اطلاع دارید، آن را در ادامه همین کامنت ارسال کنید.
هم چنین توجه داشته باشید که برای بازی روی سرور های داخل کشور نیازی به استفاده از سرویس کاهش پینگ نیست .
موفق باشید
من نمیدونم فقط فقط روی سرورهای ایراننی مشکل داره واین خیلی بده من مبدونم برای اینکه بخوام با سرور های داخلی بازی کنم نیازی به سرویس کاهش پینگ ندارم ولی فک نمی کنم ربطی داشته باشه چون یعنی کلا باید دیگه قطع کنم سرویسو؟؟؟؟اینجوری که نمیشه من لگم برطرف شده ولی نمیخوام که در عوضش این مشکلم باشه هیچ راه حلی ندارید؟؟؟؟
سلام مجدد. کاربر گرامی لطفا توجه داشته باشید که برای بازی روی سرور های داخل کشور استفاده از سرویس کاهش پینگ نه تنها تاثیری ندارد بلکه اصلا مقرون به صرفه نیست و توصیه نمی شود .
چون شما روی سرور داخل کشور باید هزینه ترافیک مصرفی سرویس کاهش پینگ را نیز بپردازید که اصلا لازم به این کار نیست ! بدون وصل شدن به سرویس روی سرور های داخلی بازی کنید .
مطمئن باشید با این کار مشکل شما برطرف خواهد شد.
موفق و پیروز باشید
سلام،ببخشید از وقتی که از تست کاهش پینگ استفاده کردم،الان واسه چک کردن ping باید حتما از برنامه کاهش پینگ استفاده کنم ،درغیر اینصورت timeout میده بهم،در صورتیکه اینترنت دارم،صفحه باز میکنم ،دانلود میکنم
با سلام. برای پینگ گرفتن نیازی نیست که حتما از خود برنامه استفاده کنید.
هم چنین لطفا اعلام بفرمایید که از چه آی پی ای پینگ گرفتید ؟
با تشکر
واقعا ببخشید مشکل از ویندوزم بود عوضش کردم درست شد،با ping 4.2.2.4 -t پینگم رو چک میکنم،راستی پینگم معمولی بین ۱۳۰ تا ۱۴۰ با برنامه تست که میرم به ۱۲۰ میرسه،میخواستم تو بازی ببینم تاثیر زیادی داره یا نه ولی با این دو دقیقه قبل از اینکه تو بازی برم disconnect شده
با سلام مجدد. بستگی به سروری دارد که بر روی آن بازی می کنید (موقعیت جغرافیایی سرور مقصد) . برای بررسی دقیق تر این موضوع، شما ابتدا از آی پی زیر پینگ گرفته و نتیجه را در ادامه اعلام فرمایید .
۳۷.۱۳۰.۲۰۲.۷۵
ضمن اینکه در صورت درخواست حضرت عالی، امکان ارسال اکانت تست به منظور بررسی پینگ داخل گیم میسر می باشد .
موفق باشید
مجددا سلام،پینگم با آی پی که گفتین گرفتم بین ۳۶ تا ۴۰ بود،اگه زحمتی نیست میخواستم اکانت تست درون بازی رو برام بفرستین
سلام دوست من. پینگ داخلی شما نسبتا مناسب می باشد . شما در حال حاضر کافیست به سرویس کاهش پینگ متصل شده و وضعیت پینگ خود را داخل گیم بررسی فرمایید .
لازم به ذکر است که مشخصات اکانت تست نیز برای شما ایمیل شد .
موفق باشید
با عرض سلام و خسته نباشید میخواستم بدانم که این سرویس ها روی بازی لیگ افلجندز سرور گارنا هم تاثیر داره یا نه ؟
درود. بله دوست گرامی تاثیر دارد . اما برای بررسی دقیق تر بهتر است از اکانت تست داخل سایت استفاده فرمایید .
موفق باشید
من الان تمدید کردم وقتی وصل می شم کلا نت قطع می شه قبلا یعنی قبل از تمدید یعنی چن دقیقه قبلش وصل می شد نت یه ثانیه قطع می شه و لی دوباره کانکت می شه ولی الان از وقتی تمدید کردم کانکت می شه ولی نت کلا قطع می شه البته همه سرورارو امتحان کردم
درود. اگر دقت بفرمایید داخل اخبار کانکشن هوشمند نوشته شده : “اختلال شدید سراسری | توصیه می شود فعلا از سرویس استفاده نفرمایید”
موفق باشید
به روز رسانی : اطلاعیه ۱۵ اردیبهشت را مشاهده فرمایید .
سلام. من وقتی از سرویس کاهش ینگ استفاده میکنم نت من لیمیت میده. امکانش هست راهنماییم کنید مشکل از کجاست؟؟
سلام دوست عزیز . این مورد را با هر ۴ سرور بررسی فرمایید . در صورت برطرف نشدن مشکل، آموزش تنظیم دستی Dns را از اینجا ببینید . قسمتی که نوشته شده “مشکل : وصل شدن به سرویس کاهش پینگ / سرویس تبدیل اینترانت به اینترنت اما باز نشدن سایت و وارد نشدن به بازی .” مربوط می شود به مشکل شما .
موفق باشید
به روز رسانی :
اطلاعیه ۲۷ فروردین را مشاهده فرمایید .
سلام خسته نباشید.اول باید به خواطر سرویستون تحسینتون کنم چون واقعا عالیه 🙂 . من حدوده یه ماهه که از سروریساتون استفاده میکنم و واقعا هم عالی بوده. اون اول اولا پینگ بینم ۱۳۰ تا ۱۵۰ بود ولی بعدش شد ۱۷۰ تا ۲۰۲ ولی حوری که دیدم دوستان میگفتم ۱۰۰۰ هیچوقت اونجوری نشده بودم.یه مدتی گزشت الان یه یه هفته که اینجوری شدم این ارور میاد……….
http://8pic.ir/images/383915r0835qgou8qmhf.png
لطفا رسیدگی کنید مرسی :)))
درود. سال نو مبارک. خیلی ممنون دوست گرامی، رضایت شما هدف ماست .
با عرض پوزش مشکل از جانب ما بود و برطرف گردید .
موفق باشید
سلام.من یه چند روزیه سرویس کاهش پینگ از شما خریدم که چند روز اول پینگم بین ۱۳۰ تا ۱۵۰ بود ولی حدود ۴ روزه پینگم بین ۱۷۰ تا ۲۲۰ و از شرکت داتک ای دی اس ال ۱ مگ دارم چند تا از دوستام هم از همین شرکت اینترنت دارن که همچین مشکلی ندارن اگه میشه راهنمایی کنید.باتشکر.
سلام دوست عزیز. لطفا تصویر پینگ خود را قبل و بعد از وصل شدن به سرویس در ادامه ارسال نمایید .
با تشکر
سلام ، تا الان که من دارم تایپ میکنم ۴ روز شده که سرویس شما برای اینترنت مخابرات غیر قابل استفاده شده . نه تنها سرویس شما حتی رقبا شما هم دچار این مشکل شدن . من با تعدادی از دوستانم همه جوره این سرویس ها رو امتحان کردیم و ارور ۸۰۷ مانع اتصال ما به سرور های شماست و با بخش NOC مخبرات تماس گرفیم اونها گفتن که بعضی از پرت ها بسته شدن .
جدا از این خواسته ما استفاده کننده های سرویس شما اینه که آیا شما پیگیری می کنید ؟ بنظر نمیرسه که این سرویس غیرقانونی باشه !
درود . کاربر گرامی قبلا پاسخ نظر شما در اینجا ارسال شده است .
لطفا از ارسال نظرات تکراری بپرهیزید .
موفق باشید
سلام. من اینترنت مخابرات دارم و از سرویس تست استفاده کردم. پینگ نرمالم از ۳۰۰ تا ۴۵۰ تغییر میکرد و با تست شما ۸۶-۹۰ میشد. ولی یه request timed out که قبل از اتصال بوده بازم هست. من اطلاعی در این زمینه ندارم. آیا این مشکل داره ؟ خیلی این ارور رو میده. بعد از هر ۶-۷ بار یا هر ۲-۳ بار که پینگ رو نمایش میده این ارور نمایش داده می شه. و سرویس شما فقط کمی تعداد این تکرار رو میبره بالا. مثلا بعد از هر ۱۰ بار اون ارور میده. آیا این مشکلی ایجاد می کنه ؟ من World of Warcraft بازی می کنم. اگه این مشکل با این کار برطرف نمی شه چه راه حلی دارید شما؟ مشکل از مخابرات هست؟ خود این ارور آیا باعث ایجاد لگ در بازی می شه ؟ یا فقط پینگ موثر هست ؟
سلام . Time Out یا Packet Loss به معنی قطع ارتباط با سرور مقصد در آن لحظه می باشد . عامل به وجود آمدن لگ در بازی، همان تایم اوت می باشد . به عبارت دیگر اگر شما تایم اوت زیادی داشته باشید داخل گیم آنلاین اصلا بازی خوبی را تجربه نخواهید کرد …
با استفاده از سرویس ما فقط مقدار کمی از تایم اوت های شما کاهش می باید . به این دلیل که عامل تایم اوت ها از طرف اینترنت شما می باشد و می بایست آن را برطرف کنید . معمولا از هر ۱۵ یا ۲۰ دریافت، وجود یک تایم اوت نرمال می باشد .
به نظر بنده راه های زیر می تواند برای شما مفید باشد :
۱. حتما از اتصال توسط کابل لن استفاده کنید (به جای وای فای)
۲. روی خط تلفن، نویز گیر (اسپلینتر) نصب کنید .
۳. حتما با پشتیبانی اینترنت در این مورد صحبت کنید
سلام من میخوام شارژ اکانت بزنم نمیشه میرم قسمت خرید پنجره تمدیدیا شارز اکانت رو میزنم نام کاربری و بیه رو پر میکنم بعد میخوام برم تو بانک میگه کارتی انتخاب نکرده اید چجوری شارز کنم اکانتو ایا؟
سلام کاربر گرامی. لطفا دقت فرمایید که علاوه بر مراحلی که شما طی کرده اید، می بایست مقدار شارژ مورد نظر یا همان کارت مد نظر را انتخاب فرمایید .
مثلا اگر کارت “سرویس کاهش پینگ با ترافیک ۲ گیگ” را انتخاب کنید، اکانت شما به مقدار ۲ گیگ شارژ می شود …
موفق باشید
چرا وقتی سرویس رو میزنم انقد تایم اوت داره ؟ الان مشکلی هست ؟ اینترنت خودم تایم اوت نداره پینگم هم ۲۹۰ با سرویس میشه ۱۴۰ تا ۱۶۰ ولی تایم اوتش امروز خیلیه …
درود . لطفا با هر دو سرور تست کنید . اگر مشکلی بوده از جانب دیتاسنتر بوده، چون متاسفانه اخیرا از سمت زیر ساخت شاهد اختلالاتی هستیم …
موفق باشید
ye soal dige ham dashtam
من قبل از این که برم تو یه svلتنسیم زیر ۵۰ هستش ولی زمانی که واردsv میشم پینگم میره بالای ۵۰۰
تو یهsvایرانیم میرم
از تو استیم
کانتر گلوبال
از تست ۱۰۰ مگابایتی شما هم استفاده کردم تغییری نکرد
سرور داخل ایرانه ؟
پاسخ در نظر ۶۸۳ ارسال شد .
سرور داخل ایرانه دوست عزیز ؟؟؟
بله
gameserver.hostiran.net:۲۷۰۳۱
دوست عزیز لطفا دقت فرمایید که سرویس کاهش پینگ روی پینگ داخلی شما تاثیر چندانی ندارد و فقط برای کاهش پینگ سرور های خارجی مناسب است .
موفق باشید
الان مثلا با یه بسته ۳ گیگ پینگ چقدر میشه تو استیم بازی کرد؟؟چند ساعت؟
وقت بخیر . به بازی بستگی داره دوست عزیز. بازی هایی با گرافیک بالاتر طبیعتا حجم بیشتری مصرف می کنند .
برای تست پینگ داخل بازی هم اگر مایل هستید اعلام فرمایید تا اکانت با حجم ۱۰۰ مگابایت خدمتتان ارسال شود .
موفق باشید
اگه امکانش هست برام بفرستید.چون میخوام ببینم اگه درست نمیشه نتم رو پهنای باندش رو ببرم بالا تر
بازی هم که میخوام انجام بدم کانتر گلوبال هستش
ارسال شد .
موفق باشید
با سلام و خسته نباشید ,پینگ معمولی و روال عادی من ۱۳۵-۱۳۰ هست (با سرور ۴.۲.۲.۴) , وقتی با سرویس کاهش پینگ شما کانکت میشم پینگ ۹۹ میشه و وقتی بازیه Battlefield Bad Company 2 رو اجرا میکنم برای مولتی پلیرش که از شرکت ea هم هست پینک با سرویس شما از ۹۹ به ۲۲۱ میرسه , میخواستم بدونم این افزایش پینگ زمان اجرای بازی برای چیه؟
سلام دوست گرامی. لطفا توجه داشته باشید که پینگ شما در حد مطلوب می باشد و نیازی به استفاده از سرویس کاهش پینگ نخواهید داشت . اگر هم این سرویس تاثیر داشته باشد، شاید در حد ۱۰ میلی ثانیه در پینگ تایم تاثیر مفید می گذارد .
دلیل اختلاف پینگ هم فاصله سرور مقصد با ایران می باشد .
موفق باشید
سلام
وقتی کانکت میشم گیم رنجر به کلی بسته میشه
و یا بعد ۲۰ ثانیه بسته میشه که تو این مدت هم نه هاست میشه و نه جوین !!!!
درود. با هر دو سرور تست کردید ؟ وقتی به سرویس مصتل می شید پینگنون روی چنده ؟
در ضمن اطلاع دارید که آیا برای گیم رنجر نیازی به باز بودن پورت خاصی نیست ؟؟
موفق باشید
سلام من اشتراک کاهش پینگو برای ایکس باکس گرفتم ولی دستگاه به اینترنت وصل نمیشه. طبق همون روشی که گفته شده بود انجامش دادم ولی وصل نشد
درود. لطفا توع اتصال به اینترنت خود را اعلام کنید (با لپ تاپ یا Pc ؟)
دقت فرمایید که کانکشن را باید بصورت دستی وارد نمایید .
کانکشن را Share کرده اید ؟
با لپ تاپم . طبق روشی که نوشته بود رفتم جلو
کانکشن Share شده ؟ چه اروری دریافت می کنید ؟
متاسفانه چون عوامل زیادی ممکن است در پیش آمدن مشکل نقش داشته باشند، بنده نمی توانم خیلی شما را راهنمایی کنم .
لذا اگر اطلاعات کامل و تصویری از وضعیت کانکشن و Share و … برای ایمیل بنده بفرستید بهتر می توان پیگیری کرد .
موفق باشید
سلام
چطور میشه نامحدود یک ماهه سفارش داد و قیمتش چقدر میشه؟
ممنون
درود . دوست عزیز سرویس های کاهش پینگ تعرفه نامحدود ندارند .
تنها سرویس “تبدیل اینترانت به اینترنت” با ترافیک نامحدود ارائه می شود که می توانید از صفحه اصلی سایت اقدام به خرید فرمایید.
موفق باشید
سلام الان این پیامی که امد ترافیک مارو بر میگردونه ؟؟؟
سلام دوست گرامی. لطفا منظورتون رو واضح اعلام فرمایید
salam man kharid karedam ama asan asetefade nakaredam feghad 2 bazi rafetam tamom shod lotefan check konid
پاسخ برای ایمیل شما ارسال گردید .
موفق باشید
با سلام من با کانکشن به سرور وصل میشم ولی به بازی کانکت نمیشه اصلا ping نمی گیرم در حالی که به سرور وصل هستم. می خواستم بدونم مشکل از کجاست؟
سلام دوست بزرگوار . دیشب سرور از سمت دیتاسنتر به مدت ۳۴ دقیقه آفلاین بود و بعد از آن مشکل برطرف گردید .
لطفا دوباره بررسی بفرمایید که مشکل شما حل شده یا خیر .
موفق باشید
با سلام خسته نباشید .psn psfبر روی v.p.n های شما sign in نمیشه با اینترنت مستقیم و k ر و sign in میشن می خداستم بدونم راه حلی داره.
سلام دوست گرامی . این مورد بررسی خواهد شد .
موفق باشید
با سلام مجدد.بنده سرویس تستون رو در ساعت ۲ بامداد که شبانه صبانت آغاز میشه امتحان کردم اما متاسفانه جواب نداد و سرعت دانلود بین ۱۰ تا ۱۵ در تغییر بود.یعنی واقعا راهی برای نجات از این مخمصه وجود نداره؟
درود . خیر متاسفانه … راهی نیست .
موفق باشید
Salam man 1 service kharidam az shoma pool ham kam shode az hesab vali username va password ro neshon nadad va be shomare mobile va email ham narafte mikhastam bedoonam az koja user va pass ro bebinam ?
سلام دوست گرامی. با آدرس ایمیل شما پرداختی ثبت نشده است، اما پرداخت صورت گرفته .
این مورد گاها هنگام پرداخت پیش می آید …
آدرس ایمیل + شماره همراه خودتون رو اعلام بفرمایید تا مشخصات اکانت ارسال بشه .
موفق باشید
چطور میتونم رمز عبور رو عوض کنم ؟
سلام کاربر گرامی. از طریق لینک مقابل : “لینک حذف شد”
موفق باشید
سلام مشکل کانکشن کی حل میشه
سلام دوست عزیز … کانکشن که مشکلی نداره دوست عزیز. اگر منظورتون سرویس تبدیل اینترانت به اینترنت هستش، سرور جدید بزودی جایگزین خواهد شد .
موفق باشید
فایل را من دانلود کردم ولی باز نمی شه open with میاد با چی بازش کنم
سلام دوست عزیز. این نرم افزار را دانلود بفرمایید
موفق باشید
چرا وقتی گفته میشه کار نمیکنه جواب نمیدین و نظر رو پاک میکنین؟
الان بنویسم تشکر عالی بود نظر رو تایید میکنید دیگه ؟
دوست بزرگوار ما تمامی کامنت ها رو تایید میکنیم (بجز مواردی که از کلمات رکیک استفاده شود)
نظر شما چند روز پیش با متن “رو شاتل ما که تاثیر نداشت” تایید شد و همون روز هم پاسخ ارسال شد . لینک
لطفا دقت فرمایید.
موفق باشید
salam man acount ro pardakht kardam va pardakht shod vali vagti varede site shoma shod error dad va user pass ro nadad.
سلام دوست عزیز. از طریق بازیابی اکانت اقدام فرمایید . لینک
رو شاتل ما که تاثیر نداشت
درود . دوست گرامی لطفا پینگ ۴.۲.۲.۴ خود را قبل و بعد از اتصال به سرویس اعلام نمایدد .
نوع اتصال اینترنت شما ؟ (سعی کنید از کابل Lan استفاده فرمایید) .
بدون استفاده از سرویس، تایم اوت بالا دارید یا خیر ؟
موفق باشید
سلام. آقا کارت ۲۰ ه …
دمت گرم .
تشکر دوست گرامی .
رضایت شما خشنودی ماست .
موفق باشید
خیلی ممنون از پاسخ سریعتون
مشکلم رفع شد
سلام
موقع کانکت شدن به سرور۱ pptp و سرور ۱ l2tp ارور ۸۶۸ رو می ده و سرور دوم lt2p کانکت می شه ولی پینگ رو تغییری نمی ده
سرور ۲ pptp هم کانکت می شه ولی مشکل داره
روز اول درست بود ولی الان نه
سلام دوست عزیز. هم از طریق پیامک، هم از طریق ایمیل و هم از طریق بنر در سایت اصلی اطلاع رسانی شده که سرور ها تعویض شدند و مشکل برطرف گردید .
تنها کاری که لازمه انجام بدید، دانلود کانکشن جدید هستش …
ضمن اینکه چند روز پیش اختلالات از طرف دیتاسنتر پیش اومد و متاسفانه از کنترل ما خارج بود .
در صورتی که ارور رفع نشد ، این آموزش رو مشاهده بفرمایید .
موردی بود دریغ نکنید .
موفق باشید
راستی یوزرنیم اکانتم : [Removed By Admin]
سلام
آقا شما اگر خودتون آنلاین بازی میکنین باید بدونین ۱ تایم اوت یعنی از سرور افتادن بیرون و به باد فنا رفتن همه ی stat ها. حالا توی ۳-۴ ساعت ۲۰ بار تایم اوت داره میده دیتا سنتری که ازش استفاده میکنین. خدایی من ۴ بار ازتون گرفتم قبلش اینطوری نبود ولی الآن چند روزه دیگه کلا بی استفاده شده. اگه قراره به همین روال باشه مجبور میشیم مشترک جای دیگه شیم.. چه بسا که اونجا هم همین تایم اوت هارو داشته باشه..
سلام. بله فرمایش شما کاملا درسته . اما لطفا در نظر داشته باشید که دیتاسنتر اخیرا مشکلات و اختلالاتی داشته که متاسفانه از کنترل ما خارج هستش .
این نکته رو هم اضافه کنم که تمام دوستانی که سرویس کاهش پینگ ارائه میدن از یه دیتاسنتر یکسان استفاده می کنن .
در صورتی که خواستید اعلام کنید تا آی پی ها رو خدمتتون بدم ، هویز کنید، خودتون می بینید که همگی از یک دیتاسنتر هستن. با این وجود مشکل از طرف ما، یعنی مشکل از طرف همگی و کاریش نمیشه کرد .
موفق باشید
من هم ارور ۶۹۱ دریافت میکنم. با این که هنوز ۱۴۰۰Meg اعتبار دارم.بار اولم هم نیست. جند بار هم وسط بازی دچار قطع و وصلی شدید شدم به طوری که کاملا بازیم رو به هم ریخته!
سلام. دوباره امتحان کنید . ضمن اینکه مشکل اختلالات اخیر از زیر ساخت دیتاسنتر بوده و از کنترل ما خارج .
موفق باشید
سلام
تست کردم پینگ ۴۲۲۴ ام غث ۱۵۰ تایی اومد پایین ولی پر از timeout شد و غیر قابل استفاده.
چیکار کنم این رو ؟؟؟؟
سلام. متاسفانه چند روز اخیر دیتاسنتر وضعیت بسیار بدی داشته و پر از تایم اوت بوده .
از کنترل ما خارج هستش .
موفق باشید
salam man pingam mire bala bejaii ke biyad paiin chekar konam ?! conection test ro emtehan kardam
سلام دوست عزیز . لطفا در نظر داشته باشید، تا جایی که امکان دارد از اتصال توسط کابل Lan استفاده فرمایید .
مورد بعدی اینکه پینگ ۴.۲.۲.۴ شما قبل از استفاده از سرویس روی چند می باشد ؟
موفق باشید
salam dadash man acc test ro gereftam vali pingamo bejaii ke biyare paiin mibare bala time outam behesh ezafe mikone chekar konam ?!!!?
سلام دوست عزیز . لطفا در نظر داشته باشید، تا جایی که امکان دارد از اتصال توسط کابل Lan استفاده فرمایید .
مورد بعدی اینکه پینگ ۴.۲.۲.۴ شما قبل از استفاده از سرویس روی چند می باشد ؟
موفق باشید
Ba salam man error 691 daram sharj ham kardam alan vali hanooz error daram
سلام. از طریق Live Chat صفحه اصلی اقدام فرمایید .
موفق باشید
سلام
من پینگ در ۸.۸.۸.۸ و ۴.۲.۲.۴ زیر ۱۲۰ ولی در باز های bf4 و cod adv warfare
پینگ نا مناسبی دارم آیا سرویس شما برای بازی ها کار میکند؟
سلام دوست عزیز. پینگ شما بسیار مناسب است . مگر اینکه تعداد تایم اوت های شما زیاد باشد که در این صورت برای بازی های ذکر شده مطلوب نیست …
سرویس تست در سایت قرار داده شده است . قبل و بعد از استفاده از سرویس کاهش پینگ، پینگ و تعداد تایم اوت های خود را بررسی فرمایید .
موفق باشید
من سری قبل هم اکانت گرفتم همینمدلی شد ۳۰۰ مگ مصرف کردیم بعد پولمون سوخت
سلام. در نظرات قبلی پاسخ داده شد .
موفق باشید
سلام من user godping_12
هستم ولی اکنتم از دیشب ارور ۶۹۱ میده در صورتی که ۳ روز کار کردش سرویسم ججمش ۴.۷گیگ مونده ولی ولی ارور میده تو سایت خودش وصل میشه ولی کانکت نمیشه
سلام. کاربر گرامی همانطور که قبلا خدمت شما عرض شد ترافیک اکانت شما به پایان رسیده است .
این تصویر را مشاهده فرمایید.
موفق باشید
salam bebakhshid ye soal dashtam man pingam 100 hast mikhastam bedonam ba in service shoma pingam pain tar miad ya na ? ba tashakor
سلام دوست گرامی. اگر پینگ سرور خارج (مثل ۴.۲.۲.۴) شما ۱۰۰ می باشد، یعنی پینگ بسیار مطلوب و مناسب … و نیازی به تهیه سرویس ما نخواهید داشت .
موفق باشید
سلام !!
من رمز عبورمو فراموش کردم !چه کنم !
همین ایمیلی که اینجا وارد کردم همون ایمیلی هست که موقع خرید وارد کردم !
لطفا کمک کنید !
سلام. نام کاربری و پسورد به ایمیل شما ارسال گردید .
موفق باشید