تماس با ما | گادپینگ
راه های ارتباط با گادپینگ :
اولویت پاسخگویی با (تلگرام) و (چت آنلاین) میباشد، لطفا از ارسال پیام تکراری در راههای ارتباطی متفاوت خودداری نمایید
1. تلگرام
کانال + پشتیبانی آنلاین تلگرام: godping_ir@
2. چت آنلاین
از طریق آیکون سمت راست پایین صفحه
3. واتساپ
پشتیبانی آنلاین واتساپ: شروع گفتگو
27 03000 0990
4. تماس تلفنی
شماره تماس پشتیبانی: 91300027-021 (شنبه تا چهارشنبه: 8.30 الی 16.30)
5. ایمیل
اگر سوال خاصی دارید می توانید زیر همین پست کامنت (نظر) ارسال کنید.
.
.
.
.
سلام وقت بخیر هنگام اتصال به گادپینگ درست سر 30 دقیقه گیم تایم اوت میخوره و کلا از بازی پرت میشم بیرون
اولش گفتم شاید من مشکل دارم کابل هارو عوض کردم حتی سرعت مودم رو هم اوردم پایین تر اما در حالت عادی روی سی دقیقه تایم اوت نمیخوره فقط داخل بازی اینطوری میشه
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی لاگ اتصال اکانت شما بررسی گردید. از آنجایی که فقط توسط پروتکل PPTP به سرویس متصل شدید و احتمال اینکه این درگاه ارتباطی بر روی ISP شما دچار اختلال باشد بسیار بالاست توصیه میشود از سایر پروتکلها جهت اتصال به سرویس استفاده فرمایید.
سلام خسته نباشین دیروز از شما اکانت خرید اما هنوز نتونستم بازی کنم من سرور وارکرافت بازی می کنم لطفا کمک کنیدانم اسم سر ور بازی https://firestorm-servers.com/us/welcome/
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی تغییراتی بر روی اکانت شما صورت گرفت، لطفا مجددا از بخش انتخاب بازی نرم افزار گادپینگ بازی WOW را انتخاب کرده و به سرویس متصل شوید. در صورتی که مشکلتان رفع نشد از طریق پشتیبانی آنلاین (تلگرام یا چت آنلاین سایت) با کارشناسان در ارتباط باشید.
سلام امروز گادپینگ برام بارگذاری نمیشه مشکل از چی میتونه باشه؟
با سلام، وقت بخیر. بله برخی از کاربران گزارش این مشکل را دادند، طی بررسیهای صورت گرفته توسط تیم فنی ظاهرا مشکل از اختلالات زیرساختی DNS و ISPها میباشد و بزودی برطرف میگردد.
سلام برای برنامه استیم برای اجرای بازی فوتبال کدام پروتکل باید استفاده کرد؟؟
با سلام، وقت بخیر. تمامی پروتکلها از سمت ما بهینه بوده و جهت استفاده مناسب هستند. بستگی به شرایط زیرساختی اینترنت و ISP شما دارد، توصیه میشود همه پروتکلها را امتحان نمایید و با هر کدام نتیجه بهتری دریافت کردید همیشه با همان پروتکل به سرویس متصل شوید.
سلام
این برنامه همه ریجن های بازی lost ark رو پشتیبانی نمیکنه و جدیدا وسط بازی از سرور kick میشیه لطفا رسیدگی کنین جند بار هست دارم تیکت میفرستم.
ممنون
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی مشکل شما جهت بررسی به واحد مربوطه ارجاع داده شد و نتیجه از همین طریق اطلاعرسانی میگردد.
با سلام، وقت بخیر. مورد شما چند روز قبل توسط همکاران بخش فنی بررسی گردید لطفا چنانچه مشکل دیگری داشتید مراتب را به ما اطلاع دهید.
من انتی ویروس اینترنت سکیوریتی در سیستمم دارم و سرویس را برای استیم می خواهم ولی در هنگام وصل با خطای The modem (or other connecting device) is already in use or is not configured properly. مواجه می شوم
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی در صورتی که حدیدا با این مشکل روبرو شدید لطفا بفرمایید که چه تغییراتی بر روی دستگاه اعمال کردید که این اتفاق رخ داد؟ در غیر اینصورت توصیه میشود یکبار دستگاه و اینترنت را خاموش روشن کرده و مجددا بررسی فرمایید. انتخاب سایر پروتکلها جهت اتصال نیز خالی از لطف نیست.
با عرض سلام ممنون الان وصل می شود اما بازی پابجی در استیم بارگذاری نمی شود
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی لطفا توسط اپلیکیشن گادپینگ و با انتخاب بازی مورد نظر خود از بخش تنظیمات آن به سرویس متصل شوید.
با سلام بنده تنظیمات سرویس را دربرنامه ی استیم و سرور pptp قرار دادم که پینگ را از 120 به 80 میلی ثانیه اورد
با عرض سلام دوباره چند بار اول پینگ را کاهش می داد اما الان با وجود امتحان همه ی سرور ها و پروتوکل ها باز هم تغییری صورت نگرفته لطفا اگر می شود توضیحاتی کامل در جهت کاهش پینگ پابجی استیم بفرمایید
سلام مجدد، وقت بخیر. کاربر گرامی لاگ اتصالی اکانت شما بررسی گردید، به نظر میرسد پینگ داخلی اینترنتتان از محدوده استاندارد بالاتر است. ساکن کدام شهر هستید؟
– از چه اینترنتی استفاده میکنید؟
– آیا پینگ را داخل خود بازی (PUBG) بررسی کردید یا بیرون از آن؟
– بر روی چه ریجن و موقعیتی بازی میکنید؟
با سلام ، پروتکل L2TP چند روز است که کار نمیکند، پشتیبانی هم جواب مناسبی نمی دهد و تنها جواب اینه که اینترنت و عوض کنم ، تو این چند روز از پروتکل OV استفاده میکنم که آن هم بازی قدیمی مانند Battlefield™ V را جواب میدهد و بازی من که Warframe است را کانکت نمی کند.من آدمی نیستم که به مشکلی بر بخورم صریعا اعلام کنم ، صبر کردم و بعد 1 روز با پشتیبانی تماس گرفتم و الان هم روز 2 است که مشکل پا برجاست. لطفا رسیدگی بفرمایید ، ماه گذشته سرویس گاد حتی 1 ساعت هم اشکالی نداشت و من کمال تشکرم را هم ابلاغ نمودم.منتظر پاسخ شما هستم ، با تشکر و موفق باشید
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی لاگ اتصالی اکانت شما بررسی گردید. خطایی که در پروتکل L2TP با آن روبرو شدید به دلایل زیر ممکن است رخ دهد:
1. مسدود بودن پروتکل مورد نظر از سمت ISP (شرکت اینترنتی شما)
2. مسدود بودن پروتکل مورد نظر از سمت سرور (گادپینگ)
3. وجود یک مشکل نرمافزاری (مانند نصب کردن یا تغییر یک نرمافزار به خصوص مانند آنتیویروس یا موارد فایروالی و امنیتی)
4. تغییر در اتصلات اینترنتی (مثلا چنانچه قبلا از اینترنت ADSL استفاده کردید و در حال حاضر قصد دارید به کمک اینترنتی که از طریق موبایل Share کردید به سرویس متصل شوید)
در صورتی که تغییری از سمت شما بر روی خود دستگاه (ویندوز) و اینترنت صورت نگرفته است توصیه میشود سرور دیگری را جهت اتصال و با انتخاب همان پروتکل L2TP تست نمایید. اگر امکان اتصال داشتید میتوان نتیجه گرفت مشکل در ارتباط میان اینترنت شما با آن سرور به خصوصِ ما میباشد و سعی میکنیم چارهای برای مشکلتان بیاندیشیم. اما اگر با سایر سرورها هم نتوانستید متصل شوید یعنی ایراد از سمت محدودیت پروتکل ISP شما بوده و کار خاصی نمیتوان انجام داد.
با سلام و تشکر مشکل در ساعت 22:27 دقیقه درست شد و L2 بخوبی کار میکند.
با عرض سلام و خسته نباشید.
احتراما…
بعد از اتصال گاد پینگ ساعت سیستم سینک رو نایز شده و دچار خطا میشود و ساعت اشتباه را نشان میدهد از شما خواهشمندم این مشکل را حل نمایید چون لایسنس ها و برخی از آنتی ویروس ها دچار مشکل میشوند.
با تشکر از زحمات شما
با سلام، وقت بخیر.
کاربر گرامی کافیست وارد تنظیمات برنامه گادپینگ شده و گزینه تغییر محدوده زمانی (Timezone) ویندوز پس از اتصال را غیرفعال نمایید.
salam
alan 3roze hichkodom az protocal ha vasl nemishe chikar bayad konim
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی تغییری از سمت ما بر روی سرورها یا شبکه صورت نگرفته است، خواهشمند است به عنوان تست از اینترنت دیگری استفاده کرده و نتیجه را به ما اطلاع دهید.
سلام اقا چرا کلاه برداری میکنید وقتی سرور رایگان تست میفرستید پینگ اوکی وقتی اشتراک میخریم پینگ افتضاح یعنی چه اخه
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی این مورد که ممکن است بطور اتفاقی رخ دهد، به دلیل گسترده بودن تعداد سرورها و تفاوت سازگاری اینترنت شما با آنها میباشد.
در واقع زمانی با دو اکانت متفاوت به سرویس متصل میشوید، حتی اگر تنظیمات اتصالی یکسان باشد به دلیل بالا بودن تعداد سرورها ممکن است در آن لحظه سیستم سرور متفاوتی برایتان در نظر گرفته باشد. (با زبان ساده تر، ممکن است اینترنت شما با سرور X مربوط به اکانت تست سازگاری بهتری داشته باشد تا سرور Y اکانت اصلی).
کافیست با پشتیبانی در ارتباط باشید تا دستهبندی اکانتتان را تغییر داده و مشکلتان برطرف گردد.
من با دوتا اکانت وصل نشدم فقط یدونه اونم که افتضاحه
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی منظور از دو اکانت در واقع اکانت تستی که قبل از خرید با آن متصل شدید و اکانت اصلی شما میباشد.
با آدرس ایمیلی که در اینجا ثبت کردید سرویس فعالی در سیستم یافت نشد لطفا جهت پیگیری و رفع مشکل با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید و یا مشخصات سرویس خود را در ادامه ارسال نمایید.
پشتیبانی اصلا جواب میده ؟
نه
کاربر گرامی از طریق کدام راه ارتباطی و با چه مشخصات و نامی سعی در برقراری تماس با پشتیبانی داشتید لطفا جهت پیگیری آنها را برای ما ارسال فرمایید.
سلام وقت بخیر… بازی the finals فقط روی پروتکل l2tp. و ov اجرا میشه که هردو مشکلات خودشون رو دارن….l2tp که قابل قبول تره پینگ پایینی میده و حتی گاهی اوقات پکت لاس هم شاملش میشه و اکثر اوقات حتی از دسترس خارجه.. ov اما پینگ خوبی داره همیشه وصله اما مهم تر از همه اصلا نمیشه باهاش رنک پلی داد چون موقع مچ پیدا کردن به بازی وصل نمیشه و تا حالا کلی از رنک من سر همین موضوع کم شده..اینترنتمم مال مخابراته…. میشه لطفا رسیدگی کنید به این موضوع؟
با تشکر
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی یکسری تنظیمات بر روی اکانت شما اعمال شد. لطفا هم اکنون مجددا (با پروتکل OV و IK2) تست فرمایید و نتیجه را به ما اطلاع دهید.
با سلام و خسته نباشید ، در هفته گذشته هر روز صبح از ساعت 4:30 به بعد گاد قطع میشه و فایلی هم ارسال شد به نام “uac” و من این فایل و نصب کردم اما قطعی ها تمامی نداره و وسط بازی تمامی زحماتم به باد میره ، ممنون میشم برای این دیس کانکت ها کمک بفرمایید . در ما بقی تماما از گاد راضی هستم و با کمال تشکر فراوان.
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی لاگ اتصال شما و وضعیت سروری که به آن متصل شدید بررسی گردید و مشکل خاصی مشاهده نشد. با توجه به اینکه در همه موارد از پروتکل L2TP استفاده کردید این مشکل میتواند به دلیل یک نوع اختلال پروتکل از سمت ISP شما باشد. توصیه میشود در تایمی که میفرمایید با قطعی روبرو میشوید توسط یک پروتکل دیگر به سرویس متصل شوید و یا از اینترنت دیگری استفاده نمایید.
با سلام ، از پاسخ و راهنمایی شما ممنون هستم ، موفق باشید
zibast dozdi nist to servicetoon minevisid namahdood bad 4 rooz hajmemoon
tamoom mishe faghat ba roozi 4 suat play ddn
jaye taasof dare irani boodn ,,,,,
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی در بخشهای مختلف و همینطور صفحه قوانین سایت اشاره شده که سرویس نامحدود دارای سقف مصرف منصفانه (40 گیگ در ماه) میباشد.
با توجه به اینکه شما هر روز و بطور همزمان بر روی 2 دستگاه متفاوت از اکانت استفاده کردید حدود 42 گیگ را ظرف 10 روز مصرف کرده اید و آستانه مصرفتان به اتمام رسیده است.
40gig = namahdood
سلام وقت بخیر
وقعا کارتون حرف نداره خیلی راضی هستم به همه پیشنهاد میکنم تهیه کنند.
فقط به یه مشکل کوچیک با یکی از بازی های خیلی کم طرفدار برخوردم بنام paladins, که خیلی عجیب بود چون همه ی پروتوکل ها و سرور هارو امتحان کردم ولی حتی به سرور هم متصل نتونستم بشم! خیلی برام عجیب بود که یه همچین سرویس پرقدرتی از پس تحریم ساده ی این بازی بر نیومد
ولی درکل سرویستون بی نظیره. با تشکر بی انتها و آرزوی موفقیت هرچه بیشتر.
با سلام، وقت بخیر. ضمن تشکر از حسن نظر و توجه شما کاربر گرامی، بازی مذکور بنا به دلایلی در حال حاضر جزو بازیهای تحت پوشش سرویس گادپینگ قرار ندارد و دلیل عدم اجرای آن توسط سرویس نیز همین میباشد.
salam ostad game the finals faghat ruye protkol ov miyad onam ye dast join mikhore ye dast na ke baes mishe suspend bokhorim
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی متاسفانه با آدرس ایمیلی که در این بخش وارد کردید سرویس فعالی بر روی سیستم یافت نشد، خواهشمند است جهت بررسیهای بهتر مشخصات سرویس خود را از طریق بخش پشتیبانی آنلاین برای کارشناسان گادپینگ ارسال فرمایید، آنها ممکن است متناسب با مشکلی که با آن روبرو هستید یکسری تنظیمات خاص بر روی اکانتتان اعمال کنند که نیازمند در دست داشتن مشخصات سرویسی که از ما خریداری کردید میباشد.