رفع تحریم و کاهش پینگ بازی فیفا 24

بعد از 30 سال، همکاری بین FIFA و EA Sports تموم شد و تولد EA Sports FC آغاز دوران جدیدی برای بازی‌های فوتبال EA بود. با این وجود که بازی آنلاین FC24 طرفداران زیادی تو ایران داره، متاسفانه تو ایران تحریم شده.

بنابراین تصمیم گرفتیم در این مقاله راه‌های رفع تحریم بازی فیفا 24 یا همون FC24 رو به شما عزیزان معرفی کنیم تا بدون هیچ مشکلی وارد بازی بشید و بدون لگ و نوسان از یه بازی فوتبال پرهیجان لذت ببرید.

اگه طرفدار این بازی هستید پیشنهاد می‌کنیم تا آخر این مقاله با ما همراه باشید …

درباره بازی FC24

بازی FIFA یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین سری بازی‌های ویدئویی در دنیاست که توسط استودیوی EA Sports توسعه پیدا کرد.

این سری از بازی‌ها از سال ۱۹۹۳ شروع و از اون زمان به یک پدیده جهانی تبدیل شده. هر ساله بازی FIFA با آپدیت‌های گسترده در گرافیک، امکانات، حالت‌های بازی و بازیکنان واقعی، مخاطبان زیادی رو به خودش جذب میکنه.

امسال با تموم شدن همکاری بین FIFA و EA اسم این بازی به FC24 تغییر پیدا کرد ولی هنوز ادامه‌دهنده روند بازی فیفاست و فقط تغییرات جزئی در اون اعمال شده.

نمایی از بازی فیفا 24 بر روی گوشی موبایل

تیم پشت پرده FIFA یعنی EA Sports سالهاست که پرچم‌دار شبیه‌سازی فوتبال تو بازی‌های ورزشی هست. رقبایی مثل Pro Evolution Soccer (PES) و eFootball هرگز نتونستن فیفا رو از صدر جدول پایین بیارن.

 

معمولاً، هر سال شرکت EA یک سری امکانات جدید رو به حالت‌های مختلف بازی اضافه می‌کنه تا تجربه بازیکنان رو تا حدی جذاب‌تر و متفاوت‌تر کنه. به عنوان مثال، دو سال پیش در بخش کریر، امکان شبیه‌سازی بازی‌ها و سال گذشته امکان تجربه‌ی هایلایت مسابقه‌ها اضافه شد.

اما امسال تغییرات جدید خیلی جزئی هستن و تمرکز بیشتر روی بهبود تاکتیک‌ها و کادر مربی‌های تیم‌ها قرار گرفته.

بازی FIFA مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و امکانات داره که اون رو از بقیه بازی‌های ورزشی متمایز می‌کنه. این امکانات شامل موارد زیر هست:

گرافیک و واقع‌گرایی

بازی FIFA با استفاده از موتور گرافیکی پیشرفته، تصاویر واقع‌گرایانه با جزئیات بالایی ارائه میده که بازیکنان رو به یک تجربه‌ی واقعی‌تر از فوتبال نزدیک میکنه. واقع‌گرایی در این حد که گاهی اوقات تفاوتی بین واقعیت و کاراکترهای بازی به چشم مخاطب نمیاد.

حالت‌های بازی متنوع

این بازی شامل حالت‌های مختلفی از جمله حالت داستانی، حالت آنلاین، حالت مدیریت تیم و … هست که هرکدوم یک تجربه‌ی متفاوت رو به کاربران ارائه میکنه.

تحریم بازی FC24

متاسفانه با توجه به شرایط موجود، تحریم‌هایی علیه کشور عزیزمون ایران وضع شده. این تحریم‌ها شامل موارد زیادی رو شامل شده که البته بازی‌های رایانه‌ای هم از این قاعده مستثنی نیست. پس شما با IP ایران نمی‌تونید وارد گیم‌هایی بشید که تو لیست بازی‌های تحریم شده قرار دارن.

نمایی از بازی FC24 روی PC

بازی فیفا 24 هم تو لیست این تحریم‌ها قرار گرفته که کاربران ایرانی به سرورهای اون دسترسی ندارن و برای ورود به بازی با مشکل مواجه میشن. برای اجرای این بازی شما باید راه‌های رفع تحریم بازی FC24 رو که در ادامه میگیم رو آزمایش کنین و بهترینش رو برای خودتون انتخاب کنید.

راه‌های رفع تحریم بازی FC24

هر ساله EA Sports یک نسخه جدید از بازی FIFA رو عرضه میکنه که با آپدیت‌های گسترده در همه‌ی جنبه‌های بازی، تجربه‌ی جدیدی رو برای کاربران فراهم میکنه. همچنین توسعه‌دهنده‌ها با به‌روزرسانی‌های مداوم و اضافه کردن محتواهای جدید، ارتقاء پایداری و جذابیت بازی رو تضمین میکنن.

تو این مقاله قصد داریم روش‌هایی رو برای رفع تحریم و محدودیت‌های دسترسی به این بازی رو معرفی کنیم تا دسترسی به دنیای گیم و جذابیت‌های اون برای همه گیمرهای ایرانی ممکن باشه.

استفاده از V-P-N

استفاده از V-P-N به شما این امکان رو میده تا اتصال اینترنتی خودتون رو از طریق یک سرور تو کشور دیگه‌ای مسیردهی کنید، به این ترتیب شما با استفاده از IP اون کشور وارد اینترنت میشید.

برای این‌ کار ابتدا باید یک فیل//ترشکن (V-P-N) مناسب انتخاب کنید. بعضی از فیل//ترشکن‌ها رایگان هستن و بقیه به پرداخت هزینه نیاز دارن. که به منظور افزایش امنیت و کیفیت خدمات، بهتره از نسخه‌های پولی استفاده کنید.

بعد از ورود به فیل//ترشکن، باید سروری رو انتخاب کنید که تو کشوری باشه که دسترسی شمارو به FC24 فراهم کنه. بعد از انتخاب سرور، فیل//ترشکن باید اتصال اینترنتی شمارو از طریق اون سرور مسیردهی کنه. حالا که اتصال شما از طریق سرور فیل//ترشکن تو کشور دیگه‌ای هست، می‌تونید به بازی دسترسی پیدا کنید.

نمایی از آیکن وی‌پی‌ان روی گوشی موبایل

 

به طور کلی، استفاده از فیل//ترشکن برای رفع تحریم‌ها نسبتاً ساده‌ست ولی باید به نکات امنیتی هم توجه کرد. باتوجه به غیرقانونی بودن فیل//ترشکن در ایران و عدم پیگیری قانونی در نتیجه کلاه‌برداری‌ها این مورد بهترین گزینه نیست.

علاوه بر تمام موارد بالا V-P-Nها مخصوص گیم طراحی نشده‌اند و استفاده عمومی دارن. پس ترافیک بالایی رو عبور میدن و عموماً پهنای باند کمی دارن و حین اجرای گیم لگ و نوسان ایجاد میکنن.

درکل، استفاده از V-P-N به عنوان راهکاری برای رفع تحریم بازی‌ اف‌سی24 باید با احتیاط و دانش لازم انجام بشه و بهتره قبل از اقدام به این کار، تمام موارد و نکات رو به دقت بررسی کنید.

هشدار: استفاده از این روش به دلیل احتمال تغییر IP و ثابت نبودن آن، ممکن است باعث بن شدن اکانت شود که مسئولیت این اتفاق برعهده خود کاربر می‌باشد.

تغییر DNS

استفاده از تغییر DNS (دی‌ان‌اس) یکی دیگه از راهکارهایی هست که برای رفع تحریم‌ها و دسترسی به بازی‌های تحریم شده مورد استفاده قرار میگیره. باید توجه داشت که تغییر DNS فقط برای بعضی از موارد مؤثر هست و تو بقیه موارد کارایی نداره.

تو این روش، شما DNS استانداردی که توسط ارائه‌دهنده اینترنت شما استفاده میشه رو تغییر میدید و اون رو با DNSهای دیگه‌ جایگزین می‌کنید که ممکنه دسترسی به بازی اف‌سی24 رو فراهم کنن.

نمایی از بازی FC24 روی PC

برای استفاده از تغییر DNS، می‌توانید مراحل زیر رو دنبال کنین:

1- انتخاب DNS مناسب: ابتدا باید یک سرویس DNS مناسب رو برای استفاده انتخاب کنین. بعضی از سرویس‌های DNS عمومی که معمولاً برای رفع تحریم‌ها مورد استفاده قرار میگیرن شامل:

Google public DNS ( 8.8.8.8 – 8.8.4.4 ) و  ( 208.67.220.220 – OpenDNS ( 208.67.222.222

هستن.

2- تغییر DNS تو تنظیمات شبکه: بعد از انتخاب DNS، باید تغییرات مربوط به DNS رو تو تنظیمات شبکه دستگاهتون اعمال کنید. این مراحل بسته به سیستم‌عامل شما ممکنه متفاوت باشه که تو مقالات گذشته کامل توضیح دادیم، ولی معمولاً شامل وارد کردن آدرس DNS جدید تو تنظیمات شبکه‌ست.

3- بررسی دسترسی: بعد از تغییر DNS، باید دسترسیتون به بازی رو بررسی کنین تا مطمئن بشین که تغییرات اعمال شده مؤثر بودن.

توجه داشته باشین که استفاده از تغییر DNS ممکنه تو بعضی موارد عمل نکنه و باید توجه کنین که این راهکار یکی از راهکارهای فنی برای رفع تحریم‌هاست و ممکنه تو بعضی موارد ناکارآمد باشه. همچنین، باید در نظر داشت که تغییر DNS ممکنه امنیت و حریم خصوصی اطلاعات شمارو تحت تاثیر قرار بده؛ بنابراین باید از منابع معتبر و قابل اعتماد استفاده کنید.

هشدار: استفاده از این روش به دلیل احتمال تغییر IP و ثابت نبودن آن، ممکن است باعث بن شدن اکانت شود که مسئولیت این اتفاق برعهده خود کاربر می‌باشد.

استفاده از سرویس کاهش پینگ

سرویس کاهش پینگ، از جمله خدمات اینترنتی هست که طراحی شده تا به کاربران کمک کنه پینگ (زمان پاسخ بین کامپیوتر شما و سرور مقصد) حین بازی خودشون رو کاهش بدن. از پینگ معمولاً به عنوان یک معیار اندازه‌گیری تأخیر در شبکه‌های اینترنتی استفاده میشه و تو بازی‌های آنلاین، پینگ بالا ممکنه باعث تأخیر و اختلال تو روند بازی بشه.

اف‌سی24 هم از جمله بازی‌هایی هست که پینگ اینترنت تأثیر زیادی روی اون داره. تصور کنین تو یک لیگ حساس هستین و دقیقا همون لحظه‌ای که قصد شوت کردن توپ به سمت دروازه رو دارین با لَگ در بازی مواجه میشید و فرصت گل رو از دست بدید. جهت پیشگیری از همچین اتفاقی بهتره از قبل اینترنت خودتون رو چک کنین و اقدامات لازم رو انجام بدید.

سرویس کاهش پینگ ممکنه از مجموعه متنوعی از تکنیک‌ها استفاده کنه تا به کاهش پینگ شما داخل بازی کمک کنه. بعضی از این تکنیک‌ها و روش‌ها عبارتند از:

بهینه‌سازی مسیریابی: بعضی از سرویس‌های کاهش پینگ مسیریابی بهینه شده ارائه میدن که از مسیرهای کوتاه‌تر و پایدارتر برای ارسال و دریافت داده استفاده می‌کنن، که میتونه زمان پاسخ رو کاهش بده.

استفاده از سرورهای نزدیک: استفاده از سرورهایی که فاصله فیزیکی کمتری با شما دارن، میتونه تأخیر بین کامپیوتر شما و سرور رو کاهش بده.

استفاده از تکنولوژی‌های شبکه مختلف: بعضی از سرویس‌های کاهش پینگ از تکنولوژی‌هایی مثل V-P-N و تونل‌های شبکه استفاده میکنن تا بهبود پایداری و کاهش پینگ رو فراهم کنن.

راه‌اندازی سرورهای اختصاصی: بعضی از سرویس‌های کاهش پینگ از سرورهای اختصاصی برای ارائه خدمات استفاده می‌کنن که میتونه عملکرد سرویس رو تا حد قابل توجهی بهبود بده.

نمایی از بازی FC24 روی PC

دقت داشته باشید علاوه بر کاهش پینگ این سرویس‌ها بازی‌های تحریم شده رو هم رفع تحریم میکنن. ولی قبل از خرید سرویس کاهش پینگ مشخصات سرویس رو مطالعه کنین و از این مورد مطمئن بشین.

در نهایت، مهمترین نکته اینه که قبل از استفاده از هر سرویسی برای کاهش پینگ، به دقت از اعتبار و امنیت اون اطمینان حاصل کنین، چون تو بعضی از موارد استفاده از سرویس‌های نامعتبر ممکنه به جای کاهش پینگ، مشکلات امنیتی هم ایجاد کنه و یا اینکه موجب بن شدن اکانت بازی شما بشه.

سرویس کاهش پینگ گادپینگ

گادپینگ (Godping) اولین و قدرتمندترین سرویس کاهش پینگ ایرانیه که با قریب به 10 سال سابقه فعالیت، اولین اپلیکیشن کاهش پینگ ایرانی رو منتشر کرده. اپلیکیشن گادپینگ اکثر بازی‌های تحریم شده تو ایران رو تحت پشتیبانی قرار داده.

— مشاهده لیست بازی‌های رفع تحریم شده —

برنامه کاهش پینگ گادپینگ یک وی‌پی‌ان ایرانیه که اختصاصاً برای رفع تحریم بازی‌های آنلاین طراحی شده و خبر خوب برای طرفداران بازی‌های ورزشی اینه که گادپینگ علاوه بر بازی‌های efootball و FIFA از FC24 هم پشتیبانی میکنه.

با دانلود نرم‌افزار کاهش پینگ گادپینگ و خرید اکانت مرتبط با سرور بازی بدون نیاز به هیچ فیل//ترشکنی می‌تونید به سادگی وارد بازی بشید و بدون لگ و نوسان از تجربه بازی رقابتی و پرهیجان فیفا 24 لذت ببرید.

دقت داشته باشید که قبل از خرید سرویس باید حتما پینگ داخلی اینترنتتون رو بررسی کنید. پینگ شما حین بازی هم به پینگ کلی شما وابسته است؛ پینگ کلی مجموعی از پینگ داخلی (پینگ تا سرورهای تهران) و پینگ خارجی (پینگ تا سرورهای بازی) اینترنت شماست. و در صورتی که پینگ داخلی شما مناسب باشد احتمالاً بهترین نتیجه رو از سرویس دریافت کنین.

نمایی از وبسایت گادپینگ روی لپ تاپ

— بررسی پینگ داخلی اینترنت —

گادپینگ برای همه اینترنت‌ها و دستگاه‌ها قابل استفاده‌ست، اما تاثیر متفاوتی روی هرکدام دارد. تاثیر سرویس خیلی زیاد به سازگاری اینترنت شما با سرویس بستگی داره، جهت بررسی سازگاری گادپینگ، یک ویژگی فوق‌العاده به اسم «سرویس تست رایگان» برای شما فراهم شده که می‌تونید با دریافت اون، به صورت کاملاً رایگان و به مدت محدود از سرویس استفاده کنید تا از صحت عملکرد سرویس روی اینترنتتون مطمئن بسید و بعد اقدام به خرید کنید.

— دریافت اکانت تست رایگان —

اپلیکیشن کاهش پینگ گادپینگ طوری طراحی شده که همه افراد تو هر رنج سنی بتونن به راحتی ازش استفاده کنن. شما تنها با انتخاب بازی FC24 و ریجن مناسب و کلیک روی اتصال با خیال راحت بازی خودتون رو اجرا کنید.

خیلی از بازی‌های آنلاین از سیستم هوشمندی برخوردار هستن که به محض اینکه IP اکانت شما تغییر کنه، متوجه واقعی نبودن IP شما میشن و اکانت شما را بن میکنن. شما با استفاده از گادپینگ دیگه لازم نیست نگران بن شدن اکانتتون بشید و تا زمانی‌که خودتون IP اکانتتون رو تغییر ندید IP شما ثابت باقی می‌مونه.

سخن آخر

FC24 با گرافیک بالا، شبیه‌سازی واقعیت و امکانات متنوع، تجربه‌ی واقعی و هیجان‌انگیزی از فوتبال رو برای علاقه‌مندان به این گیم ایجاد میکنه. ولی متاسفانه باتوجه به تحریم بودن این بازی و مشکلات رایج پینگ تو ایران، بهتره که از راه‌هایی برای رفع تحریم و کاهش پینگ بازی فیفا 24 استفاده کنید.

در این مقاله به بررسی گیم FC24 و تحریم‌های موجود علیه این بازی و راه‌های رفع تحریم اون پرداختیم. علاوه بر اون راه‌های کاهش پینگ بازی‌های آنلاین ویدیویی رو هم به صورت کامل بیان کردیم و بهترین راه برای رفع تحریم و کاهش پینگ فیفا را به شما عزیزان معرفی کردیم. ممنون که تا آخر مقاله همراه ما بودید. خوشحال میشیم نظراتتون درباره‌ی این مقاله رو برامون بنویسید.

2
اشتراک
Sana

0 0 رای ها
امتیاز مطلب
مشترک شدن
مطلع شدن از
guest

0 کامنت
Inline Feedbacks
دیدن همه نظرات