تماس با ما | گادپینگ

راه های ارتباط با گادپینگ :


اولویت پاسخگویی با (تلگرام) و (چت آنلاین) می‌باشد، لطفا از ارسال پیام تکراری در راه‌های ارتباطی متفاوت خودداری نمایید

Telegram_Messenger  1. تلگرام

کانال + پشتیبانی آنلاین تلگرام: godping_ir@


  2. چت آنلاین

از طریق آیکون سمت راست پایین صفحه


Whatsapp icon  3. واتساپ

پشتیبانی آنلاین واتساپ: شروع گفتگو

27 03000 0990


Contact_Us_Phone   4. تماس تلفنی

شماره تماس پشتیبانی: 91300027-021 (شنبه تا چهارشنبه: 8.30 الی 16.30)


email-icon  5. ایمیل

آدرس ایمیل پشتیبانی:email2


comment-icon (1)  اگر سوال خاصی دارید می توانید زیر همین پست کامنت (نظر) ارسال کنید.

 

.

.

.

.


Godping Logo

269
اشتراک
admin

2.8 334 رای ها
امتیاز مطلب
مشترک شدن
مطلع شدن از
guest

7.6K کامنت
Inline Feedbacks
دیدن همه نظرات
Emin

salam karbar mokkhaberat ISP hastam moshkel daram llotfan rahnemayi konid

علی

سلام
ISp من مخابرات هست به سرویس وضل میشه ولی خیلی پینگ بالایی داره 1500 تا 2200
راهنمایی کنید

امیرهومن

سلام |: اقا منم همین مخابراطم البته تا 5 دقیقه پیش داشتم از سرویستون استفاده میکردم بدون هیچ مشکلیییییی یک هوو پینگ زد بالا شد 2000 الانم قشنگ وصل میشه هیچچ گونه تایم اوت هم نمیده ولی پینگ بین 500 تا 600 |: عجبب یه راهکاری چیزی هست؟

ashkan

با سلام، من هم از مخابرات سرویس دارم و مشکل وصل شدن رو دارم!
کلا وصل نمیشه! . آخرین بار صبح وصل شد

ashkan

در اتصال مشکل دارم

امین

با سلام، من هم از مخابرات سرویس دارم و مشکل وصل شدن رو دارم!
کلا وصل نمیشه!
نمیدونید کی درست میشه؟

Mahdi

من در اتصال مشکل دارم و از isp مخابراط استفاده میکنم

48farid

man az isp mokhaberat estefadeh mikonam lotfan komak konin 😀

miilad

من در اتصال مشکل دارم و از isp مخابراط استفاده میکنم

milad

من از isp مخابراط استفاده میکنم و در اتصال به سرویس مشکل دارم

مجتبی

سلام
منم از شرکت مخابزات سرویس میگیرم ، الانم اومدم چنتا از نظرات آخر دوستانو خوندم اتفاقا منم دقیقا همین مشکلودارم.
شما تو قسمت پاسخ به دوستان گفتید واسه حل شدن مشکل یک ایمیل واسه اونا فرستاده میشه ، میخواستم بدونم که آیا این ایمیل واسه همه کاربراتون فرستاده میشه یا فقط برای اونایی میاد که با شما تماس میگیرن؟
در هر صورت منم همین مشکلو دارم ممنون میشم یک راهنمایی بکنید.
موفق باشید

آرین ترابی

slm shabetoon bekheir

bandeh internet mokhaberat daram va az emrooz natonestam be server hatoon vasl sham

error:the connection was terminated by remote computer before it could becompleted

be service internet+ ham nemitonam vasl sham

ارشام

با سلام من از مخابرات سرویس میگیرم الان مشکل اتصال دارم و اقا من ریست کردم کانفیگ کردم مودم رو دوباره و … موقع وصل شدن اعتبار اکانت رو میزنه ولی ارور میده هم رو کامپیوتر هم دو تا لپ تاپ در ضمن نه انتی ویروسی هستستش نه فایروالی ( اف ) ممنون میشم کمکی کنید

رضا

سلام شب‌تون بخیر.
حدود یه هفته‌ است که از سایت‌تون اکانت خریدم. دو روز اول تقریبا تمام مشکلات لگ و پکیج لاست‌ام رفع شده بود ولی بعدِ اون، روز به روز شدت لگ زیاد شد و حتی گاهی اوقات (دور و بر ساعت ۱۲ شب) کلاینت دیسکانت میشه که خوشایند نیست.‌
از اونجایی که کاربر مخابرات هستم، با توجه به اخبار داخل برنامه‌تون، اگه راهکاری برای بهتر کردن پینگ وجود داره ممنون میشم راهنمایی کنین.
نتیجه‌ی تست پینگ با سرور خارجی در این ساعت ۲۸۰ هستش.

رضا

نتیجه تست داخلی عموما زیر ۲۰ میلی ثانیه و بدون تایم‌اوت هست (یکی دوبار عدد ۶۰ رو نشون داد).
به نظر شما امکانش هست مشکل از سرور مقصد باشه؟

ممنون از پاسخگویی سریع‌تون.

مهدی

خطای:” اتصال به اینترنت برقرار نمی باشد” وقتی اجرا می کنه میگیرم.
ویندور 8
ریست کردم مودم و PC رو.
پینگ گرفتم پینگ دارم.
v.p.n بسته است. اما موقعی که روشن بود فکر کنم این خطا بوجود اومد.
لازمه که دستی کانکشن بسازم؟