حل ارور های رایج در کانکشن (اتصال به سرویس) + آموزش رفع آنها

2000px-Dialog-error-round.svg

–[ به روز رسانی آموزش در 8 اسفند ماه 1398 ]–

آموزش حل و برطرف سازی ارورها و خطاهای رایج به هنگام اتصال به سرویس (به ترتیب شماره ارور)


شماره ارور چیست ؟ به تصویر زیر دقت کنید. همانطور که عبارت Error 629 با کادر قرمز مشخص شده است، عدد 629 در این حالت شماره ارور می باشد.

حل ارورهای رایج مودم

برای رفع کردن این خطاها به هنگام استفاده از سرویس، تا انتهای این آموزش با ما همراه باشید.

ارورها و خطاهای رایج که به هنگام متصل شدن به سرویس ممکن است رخ دهد به شرح زیر می باشند (به ترتیب شماره خطا) :


ERROR 605 : سيستم شما قادر به باز کردن port بر روي windows نمي باشد و حتما نرم افزاري بر روي سيستم خود داريد که جلوي اين کار را ميگيرد. یکبار ریست کردن ویندوز هم خالی از لطف نیست.


Error 619

A connection to the remote computer could not be established, so the port used for this connection was closed

بیشتر زمانی با این خطا مواجه می شوید که پروتوکل PPTP در شبکه مسدود شده باشد و یا پینگ داخلی اینترنت از محدوده استاندارد بالاتر رفته باشد. در این حالت پروتوکل L2TP را تست کرده و وضعیت پینگ داخلی اینترنت خود را بررسی نمایید. هم چنین ممکن است رایانه شما به یک بارگذاری مجدد (Restart) نیاز داشته باشد. درصورتی که مشکل رفع نشد توضیحات مندرج در بخش ارور 720 را مشاهده کنید.


621 – 622 – 623 – 624 – 625 : شما لازم است تا کانکش V–P–N را به صورت دستي بر روي ویندوز خود بسازيد. (نحوه ساخت کانکشن PPTP در ویندوز)


ERROR 633

The modem (or other connecting device) is already in use or not configured properly.

این ارور اکثرا به دلیل مشکلات مودم می باشد. جهت رفع این مشکل کابل لن متصل به مودم را جدا کرده و رایانه خود را ریست کنید، پس از بارگذاری مجدد رایانه کابل را مجددا به مودم وصل کنید.


ERROR 691

The remote connection was denied because the user name and password combination you provided is not recognized, or the selected authentication protocol is not permitted on the remote access server.

احتمالا نام کاربری و کلمه عبور (یوزرنیم و پسورد) را اشتباه وارد کرده اید. در وارد کردن آن دقت کنید. (ترجیحا آن را کپی پیست – Copy Paste – کنید). در صورتی که مشکل رفع نشد ممکن است اعتبار (ترافیک یا مهلت زمانی) اکانت شما به اتمام رسیده باشد.


ERROR 711

cannot load the remote access connection manager service
The operation could not finish because it could not start the Remote Access Connection Manager service in time. Please try the operation again.

این ارور از جانب مشکلات نرم افزاری و ویندوزی می باشد، جهت رفع آن مراحل زیر را بصورت گام به گام و کامل انجام دهید :

ابتدا پنجره Run ویندوز را اجرا کرده (از طریق نگه داشتن همزمان کلید های ویندوز و R روی کیبورد) و سپس داخل آن تایپ کنید : services.msc

سپس در پنجره باز شده به ترتیب روی موارد زیر کلیک راست کرده و Propertise را انتخاب کنید.

شما می بایست Startup Type تمامی موارد زیر را بر روی Manual گذاشته و سپس بر روی Start کلیک کنید.

Secure Socket Tunneling Protocol Service

Windows Event Log

Telephony

Plug and Play

Windows Remote Management – WS-Management

Remote Access Auto Connection Manager

Remote Access Connection Manager

در صورتی که مشکل رفع نشد بخش ارور 720 را مشاهده نمایید.


ERROR 721 , 720

A connection to the remote computer could not be established. You might need to change the network settings for this connection

این خطا عموما به دلیل مشکلات ویندوز می باشد، در برخی موارد نیز مشاهده شده است که علت وقوع این خطا مسدود بودن پورت های V–P–N از جانب ISP بوده است.

راه حل اول :

درصورتی که ریجن (Region/Country) ویندوز خود را تغییر داده اید آن را مجددا بر روی کشور ایران تنظیم کنید و رایانه را یکبار بارگذاری مجدد (Restart) نمایید.

راه حل دوم :

ابتدا از خاموش بودن کامل فایروال و آنتی ویروس رایانه خود اطمینان حاصل کرده و سپس مراحل زیر را انجام دهید.

دو نرم افزار زیر را برای نسخه مناسب ویندوز خود دانلود کنید :

برای ویندوز های 64 بیتی : فایل 1فایل 2

برای ویندوز های 32 بیتی : فایل 1فایل 2

نرم افزار اول را اجرا کرده و پس از اتمام مراحل نصب رایانه خود را بارگذاری مجدد (Restart) کنید. پس از بارگذاری مجدد ویندوز نرم افزار دوم را نیز اجرا کرده و همانند بار قبل پس از اتمام نصب رایانه را یکبار ریست کنید.

در صورتی که مشکل رفع نشد این فایل را دانلود کرده و پس از خارج کردن از حالت فشرده آن را بر روی رایانه خود اجرا کنید. در نهایت یکبار ویندوز را بارگذاری مجدد (Restart) کنید.


Error 789

The L2TP connection attempt failed because the security layer encountered a processing error during initial negotiations with the remote computer

این خطا عموما به هنگام استفاده از پروتوکل L2TP رخ می دهد. سعی کنید به جای آن از پروتوکل PPTP استفاده کنید.

اگر مشکل رفع نشد ابتدا از خاموش بودن کامل فایروال و آنتی ویروس رایانه خود اطمینان حاصل کرده و مراحل زیر را دنبال نمایید.

چهت برطرف کردن این خطا ابتدا این فایل را دانلود کرده و پس از خارج کردن از حالت فشرده آن را بر روی رایانه خود اجرا کنید. در نهایت یکبار ویندوز را بارگذاری مجدد (Restart) کنید.


Error 807 , 806

The network connection between your computer and the V–P–N server was interrupted. This can be caused by a problem in the V–P–N transmission and is commonly the result of internet latency or simply that your V–P–N server has reached capacity. Please try to reconnect to the V–P–N server. If this problem persists, contact the V–P–N administrator and analyze quality of network connectivity.

The V–P–N connection between your computer and the V–P–N server could not be completed. The most common cause for this failure is that at least one Internet device (for example, a firewall or a router) between your computer and the V–P–N server is not configured to allow Generic Routing Encapsulation (GRE) protocol packets. If the problem persists, contact your network administrator or Internet Service Provider.

این خطا اکثرا به دلیل در دسترس نبودن سرور مقصد، مسدود بودن پورت PPTP اینترنت، و یا متصل بودن به فیل//ترشکن اتفاق می افتد.

درصورتی که نسبت به موارد مذکور مطمئن شدید و مشکل همچنان پابرجا بود ابتدا از خاموش بودن کامل فایروال و آنتی ویروس رایانه خود اطمینان حاصل کرده و سپس این فایل را دانلود نمایید.

فایل مربوطه را از حالت فشرده خارج کرده و آن را اجرا کنید. سپس تنظیمات لازم را مطابق با تصویر زیر انجام داده و در نهایت رایانه خود را یکبار بارگذاری مجدد (Restart) کنید.

حل مشکل ارور 807 و 806

در صورتی که مشکل رفع نشد به احتمال قریب به یقین پورت PPTP اینترنت شما از جانب ISP (شرکت ارائه دهنده اینترنت) مسدود شده است.


Error 809

The network connection between your computer and the V–P–N server could not be established because the remote server is not responding. This could be because one of the network devices (e.g, firewalls, NAT, routers, etc) between your computer and the remote server is not configured to allow V–P–N connections.

این خطا غالبا به دلیل مسدود بودن پروتوکل L2TP بر روی شبکه ISP شما می باشد.

ابتدا از خاموش بودن کامل فایروال و آنتی ویروس رایانه خود اطمینان حاصل کرده و سپس این فایل را دانلود نمایید. فایل مربوطه را از حالت فشرده خارج کرده و آن را اجرا کنید. در نهایت رایانه خود را یکبار بارگذاری مجدد (Restart) کنید.

در صورتی که مشکل رفع نشد توصیه می شود از پروتوکل PPTP استفاده کنید، و یا مورد را از طریق پشتیبانی ISP خود پیگیری نمایید.


Error 868

the remote connection was not made because the name of the remote access server did not resolve

ابتدا از اتصال اینترنت خود اطمینان حاصل کنید. هم چنین دقت کنید که آدرس سرور را به درستی وارد کرده باشد، در نظر داشته باشید که به سرویس دیگری (مانند فیل//ترشکن) متصل نباشید.


آموزش غیرفعال سازی آنتی ویروس Eset Smart Security :

ابتدا آنتی ویروس را اجرا کنید. کلید F5 روی صفحه کلید رایانه را فشار داده تا وارد بخش تنظیمات آنتی ویروس شوید.

سپس وارد بخش Network و زیرشاخه Personal firewall شده و در بخش System integration گزینه Personal firewall is completely disabled را انتخاب کرده و در نهایت بر روی گزینه Ok کلیک کنید.

 رایانه خود را یکبار بارگذاری مجدد (Restart) کنید.


در صورتی که از نسخه های قدیمیتر ویندوز (مانند 7) استفاده می کنید و در اجرای نرم افزار گادپینگ با مشکل روبرو هستید آخرین نسخه Net Framework (مانند نسخه 4.8) را نصب نمایید.

27
اشتراک
admin

4.1 9 رای ها
امتیاز مطلب
مشترک شدن
مطلع شدن از
guest

345 کامنت
Inline Feedbacks
دیدن همه نظرات
محمد

سلام برا من ارور 711 میده کارایی که کردین رو هم کردم ولی درست نشد

پارسا

سلام.ببخشید مشکل “بروز مشکل در دیتاسنتر زیرساخت، کاهش پینگ و Isp ها” هنوزم ادامه داره ؟؟؟ این مشکل کی رفع میشه؟

پوریا

ببخشید اصلا کلا چند روزه هم نمی تونم کانکن شم ارور 807 رو میده که راه حلی هم که این بالا گفته بودیدوانجام دادم ولی تاثیری نداشت 🙁

علی

سلام
من برای کنسول اکانت پینگ گرفتم ولی کانکشن هوشمند فقط کار میکند چه کار کنم؟

مظفری ک

سلام من فقط یک بازی میکنم آن هم بازی http://www.battlesupremacy.com/

روی مک البته نمیدونم چرا با وجود یک اینترنت خیلی خوب حتا با خرید اکانت شما هم باز کانکشنم قطع می شود

قبل تر ها به صورت عادی باز یمیکردم ولی الان با اکانت شما هم نمیشه ..

میشه سرور های این بازی رو یک بررسی کنید ؟

farhang

salam
man emrooz oomadam vasl besham error 807 ro mide ba console bazi mikonam va serverhaye jadid ro az tariq email gereftam
tamame kara ham anjam dadam nashod

isp ham mokhaberate tamasam begiram hamashoon migan kari nemitoonan konan

lotfan mesle hamishe javab bedid

ba tashakor

farhang

khodai tamame khadamati ke midid be kenar in sorate javab dadanatoon bekenar
hal kardam asasi khodai

in addressi ke dadid kar kard ama ip hai ke chand rooz pish gereftam kar nemikonam

addresse jadid ke ferestadid nesbat be baqie server hatoon pingesh paydar nist

farhang

vaqean khaste nabashid jeddi migam harf nadarid

kari be servis hatoon nadaram hamin ke javab midid neshane ehteram be user hatoone

mamnoon az javab hatoon

ba kamale ehteram khaste nabashid

farhang

ba connection hooshmand connect mishe ama man ba console bazi mikonam

پوریا

سلام من از سرویس کاهش پینگتون استفاده میکنم خیلی هم راضیم فقط من از طریق کامپیوتر به کنسولم شیر کردم لگ ندارم ولی اصلا نمیتونی به بعضی از سرور ها ی بازی کانکت شم که بازی کنم ممنون میشم کمک کنید

Ahora

سلام.

ببخشید بنده از سرویس اینترنت مخابرات با سرعت 1024 و حجم 5 گیگابایت استفاده میکنم!

اگر سرویس نامحدود رو سفارش بدم امکانش هست بتونم تا 80 گیگ به صورت رایگان دانلود کنم؟!

Ahora

خوب ببینید …

بنده یک سوال دیگه هم داشتم!

من وقتی حجم اینترنتم تموم میشه , اینترنتم تبدیل میشه به اینترانت!

به طوری که وقتی مثلا میخوام سایت گوگل رو باز کنم سایت مخابرات میاد!

ولی میتونم به سرور های ایران کانکت شم , مثلا به وی پی اسم میتونم کانکت شم!

خواستم ببینم اگر این سرویس رو سفارش بدم میتونم این حالت از اینترانت رو تبدیل به اینترنت کنم یا نه؟!

یعنی ب غیر از سرور های ایران به سرور های خارج از کشور هم بتونم متصل شم!

ممنون.

amir

سلام من وقتی که یوزر و ÷سورد رو میزنم کانکت میشه بعد تست پینگ که میگیرم request timed out میده باید چیکار کنم؟

Siavash

با سلام ببخشید برای من دیروز درست بود کاهش ولی الان وقتی وصلم اینترنت وصل نمیشه یعنی اصلا انگار به اینترنت وصل نمیشم به خود کاهش وصل میشه ها…..دیروز یه دفعه اینجوری شد

مهدی

با سلام من حدود بیست روز از سرویس کاهش پینگ استفاده می کردم الان یه دو روزیه ارور 807 میده و کارهایی رو که جهت رفعش گفته بودید رو انجام دادم ولی رفع نشد.

الیاس

ارور 807 دارم کاری گفتید رو کردم نشد قبلا درست بود بهو این مشکل اومد

الیاس

عزیز سرور خرابه؟؟ وصل نمیشه به گادپینگ
ارور شماره نداره مینویسه به سرور وصل نمیشه قبلا وصل میشد و استفاده میکردم هنوز هم اکانتم حجم ترافیک داره مشکل چیه

Amir

با سلام من مشکل ارور Error 807 رو دارم هرکاری هم کردن رفع نشد هرچی هم تو این پست بود رو انجام دادم نشد کمک کنید پلیز 😐

قبلا درست بود الان جدیدا این اررور امده 🙁

عبدالله

وقت بخیر
خطای 628 دارم مربوط به چیه ؟ ممنون اکانت تبدیل اینترانت به اینترنت