رفع تحریم و کاهش پینگ بازی The Finals

طرفدارای سری بازی‌های سبک Battlefield و علی‌الخصوص بازی The Finals دستا بالا!

میدونستید که این بازی هم مدت کوتاهی بعد از انتشار، به لیست بازی‌هایی که کاربران ایرانی رو تحریم کردند، اضافه شد؟ توی این مقاله بهترین راهکارها برای رفع تحریم این بازی پرطرفدار رو بهتون نشون میدیم تا به عنوان یک کاربر ایرانی شما هم بدون هیچ مشکلی بتونید وارد بازی بشید و همچنین با پینگ (Ping) پایین و بدون لَگ بازی رو اجرا کنید.

بازی The Finals

بازی The Finals در مراسم The Game Awards سال 2023 به بازار عرضه شد و علاقه‌مندان به این سبک بازی رو کاملا غافلگیر کرد. این بازی کاملا رایگان بوده و همین باعث شده که با وجود اینکه مدت زمان کوتاهی از انتشار اون گذشته، توجه مخاطبان زیادی رو به خودش جلب کرده.

این بازی توسط استودیو Embark که خالق سری بازی‌های Battlefield هم هست، ارائه شده. بازی د فاینالز رو می‌تونید روی کنسول‌های پلی‌استیشن 5 (PS5)، ایکس باکس (S/X) و همچنین توی پلتفرم استیم (Steam) روی PC امتحان کنید.

 

د فاینالز یه بازی چند نفره و رقابتی آنلاینه که همین رقابتی و آنلاین بودن میزان حساسیت این بازی به سرعت اینترنت رو نشون میده. بازی کاملا تو یه محیط رقابتیه و هرکی سریع‌تر بتونه عملیات داخل بازی رو انجام بده از بقیه‌ی رقیب‌ها جلو میفته.

تحریم بازی د فاینالز

با وجود غوغایی که این گیم به پا کرد و طرفداران و بازیکن‌های زیادی که توی این مدت زمان کم بدست آورد، بازم بازیکن‌های ایرانی چالش‌هایی برای ورود به این بازی داشتن.

از طرفی سرورهای بازی آی‌پی (IP) ایران رو تحریم کردن و درنتیجه با آی‌پی ایران نمیشه به صورت مستقیم وارد بازی شد؛ از طرف دیگه حتی پلتفرم Steam هم ایران رو تحریم کرده و حتی اگه سرورهای بازی ایران رو تحریم نکرده بودن، باز هم نمی‌تونستیم روی PC بازی کنیم.

راه‌های رفع تحریم بازی د فاینالز

1- فیل//ترشکن

V-P-N یا همون Virtual Private Network یه شبکه‌ی خصوصی مجازیه که ارتباطات داخل اینترنت رو در یک فضای امن و رمزنگاری شده برقرار می‌کنه. یکی از رایج‌ترین راه‌ها برای تغییر آی‌پی و دور زدن تحریم‌ها استفاده از فیل//ترشکنه.

استفاده از این روش ممکنه بازی شمارو رفع تحریم کنه اما آیا واقعاً برای گیم و بازی بهینه‌ست؟ کاربران ممکنه برای مصارف مختلفی از فیل//ترشکن استفاده کنند؛ به همین منظور تنظیماتی که سازندگان این سرویس‌ها بر روی آن اعمال می‌کنند، باید برای استفاده عموم مردم مناسب باشه.

پس اگر میخواید بهترین نتیجه ممکن رو بگیرین، روش‌های بهتری رو در ادامه معرفی کردیم که میتونید با استفاده از اونها، علاوه بر رفع تحریم، پینگ بازی رو تا حد امکان کاهش بدید.

هشدار: استفاده از این روش به دلیل احتمال تغییر IP و ثابت نبودن آن، ممکن است باعث بن شدن اکانت شود که مسئولیت این اتفاق برعهده خود کاربر می‌باشد.

2- تغییر DNS

DNS یا همون Domain Name System سیستمی هست که آدرس دامنه سایت‌ها که برای انسان‌ها قابل فهم هستن رو به آی‌پی یا زبانی که برای رایانه‌ها و سرورها قابل فهمه، تبدیل میکنه. با این کار سرورها تو هر نقطه از دنیا دقیقا مثل آدم‌ها می‌تونن با همدیگه ارتباط داشته باشن.

آدرس وب‌سایت‌ها در واقعیت همون آی‌پی‌ها هستند و اگه DNSها نبودند ما مجبور بودیم آدرس‌های آی‌پی وبسایت‌های مورد نیازمون رو حفظ کنیم و مستقیماً آدرس IP رو در بخش URL وارد کنیم.

آدرس IPها نشون میدن که اون دستگاه تو کدوم نقطه از دنیا قرار گرفته و برای همین اگر با آی‌پی ایران وارد بازی بشید سرورهای بازی از طریق IP شما، میتونن محل دقیق شمارو تشخیص بدن.

برای جلوگیری از شناسایی رد آی‌پی‌تون می‌تونید DNS دستگاه‌تون رو تغییر بدید و لوکیشن دیگه‌ای غیر از ایران رو انتخاب کنید. برای تغییر DNS می‌تونید از دو روش استفاده کنید؛ از ابزارهای آماده‌ی تغییر DNS استفاده کنید و یا به صورت دستی DNSتون رو تغییر بدید.

استفاده از ابزار DNS Changer:

مثل V-P-Nها برای DNSها هم نرم‌افزارهای آماده‌ای وجود داره که با استفاده از اونها می‌تونید آی‌پی دستگاهتون رو به مکان دیگه‌ای غیر از ایران تغییر بدید و یا اینکه می‌تونید از لیست کشورها و آی‌پی‌هایی که خود ابزار پیشنهاد داده، آی‌پی مناسبی که نزدیک‌ترین آی‌پی به سرور بازی هست رو انتخاب کنید.

نرم افزارهای مختلفی برای این کار وجود داره؛ مثلا در ویندوز می‌تونید از ابزار DNS Jumper استفاده کنید.

تغییر دی‌ان‌اس به صورت دستی:

اگر قصد دارید DNS رو به صورت دستی تغییر بدید، برای تغییر دی‌ان‌اس در ویندوز می‌تونید مراحل زیر رو طی کنید:

  1. به قسمت تنظیمات (Settings) ویندوز برید.
  2. Network & Internet رو انتخاب کنید.
  3. در این قسمت اگر به وای-فای متصل شدید گزینه wifi و اگر با کابل به اینترنت متصل شدید، گزینه Ethernet رو انتخاب کنید و بعد از اون روی دستگاهی که به اون متصل شدید کلیک کنید.
  4. توی قسمت IP Settings گزینه‌ی Edite رو انتخاب کنید.
  5. از لیستی که باز شده گزینه‌ی Manual رو انتخاب کنید تا بتونید به صورت دستی تنظیمات DNS رو وارد کنید.
  6. گزینه IPv4 رو انتخاب کنید.
  7. در قسمت Preferred DNS، دی‌ان‌اس مدنظر خودتون رو وارد کنید و گزینه Save رو بزنید.
  8. الان برای اینکه تنظیمات روی سیستمتون اعمال بشه، سیستمتون رو Restart کنید تا بعد از اون به راحتی بتونید با تنظمیات جدیدی که اعمال کردید به اینترنت متصل بشید و بدون نگرانی وارد بازی بشید.

هشدار: استفاده از این روش به دلیل احتمال تغییر IP و ثابت نبودن آن، ممکن است باعث بن شدن اکانت شود که مسئولیت این اتفاق برعهده خود کاربر می‌باشد.

3- سرویس کاهش پینگ

سرویس کاهش پینگ یه سرویس هوشمند و پیشرفته‌ست که با استفاده از سرورهای قدرتمند و متصل به شبکه‌های بین‌المللی، علاوه‌بر اینکه بازیتون رو رفع تحریم میکنه، پینگ شمارو داخل بازی‌های آنلاین به حداقل میرسونه.

این سرویس یه سرویس مطمئن و امنه که از داده‌های شما محافظت می‌کنه و با خیال راحت می‌تونید از بازی لذت ببرید. مزایای استفاده از سرویس‌های کاهش پینگ برای بازی آنلاین عبارتنداز:

  • کاهش پینگ داخل بازی: سرویس‌های کاهش پینگ علاوه‌بر رفع تحریم، پینگ شمارو داخل بازی کاهش میدن.
  • افزایش امنیت و حفظ حریم خصوصی: این سرویس با رمزگذاری داده‌هاتون و پنهان کردن IP واقعی شما از شناسایی و دسترسی ناخواسته به اطلاعات شما جلوگیری می‌کنه.
  • بهبود تجربه گیمینگ و کیفیت گرافیک: سرویس‌های کاهش پینگ با کاهش لَگ و تأخیر و پکت‌لاست، عملکرد شمارو داخل بازی تا حد زیادی بهبود میدن و باعث میشن شما بتونید بازی رو با گیم‌پلی روان‌تر و پایدارتری انجام بدید.

معرفی گادپینگ

گادپینگ یکی از قوی‌ترین و بهترین سرویس‌‌های کاهش پینگ و رفع تحریم در ایرانه. گادپینگ، اولین سرویس کاهش پینگ ایرانیه که برای سهولت استفاده کاربرانش بر روی ویندوز و IOS و اندروید اپلیکیشن اختصاصی خودش رو منتشر کرده.

با گادپینگ هم می‌تونید تحریم‌هایی رو که سرورهای بازی برای گیمرهای ایرانی اعمال کردن رو دور بزنید هم میتونید با یه پینگ عالی وارد بازی بشید و با خیال راحت بازی کنید. شعار گادپینگ همیشه کسب رضایت مشتری‌ها و سرویس‌دهی باکیفیت و مناسب به کاریران بوده و هست.

گادپینگ چیه؟

گادپینگ (Godping) یه سرویس V-P-N ایرانیه که مخصوص گیمرهای ایرانی و برای رفع تحریم و کاهش پینگ بازی‌های محبوب اونا طراحی شده. درسته که گادپینگ وی‌پی‌انه ولی هیچ شباهتی به سرویس‌های فیل//ترشکن نداره و فقط بازی‌هایی رو که از سمت سرور بازی تحریم شدن، رفع تحریم می‌کنه.

.

همین الان گادپینگو نصب کندانلود اپلیکیشن گادپینگ

.

با گادپینگ می‌تونید یه اکانت داشته باشید و همه جا ازش استفاده کنید. این یعنی چی؟ یعنی گادپینگ رو می‌تونید روی دستگاه‌های مختلف گوشی موبایل (اندروید و IOS) و PC و انواع کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس استفاده کنید و تجربه یک گیم عالی رو داشته باشید.

به صورت کلی میشه گفت که گادپینگ مشکلات رایجی که توی بازی‌های آنلاین به خاطر اینترنت پیش میاد و مانع از پیشرفت شما داخل بازی میشه رو برطرف می‌کنه (مشکلاتی مثل پینگ بالا، تایم اوت (timeout)، پکت لاس (packet loss)، نوسانات پینگ و …)

همین الان گادپینگ رو دانلود کن و ازش لذت ببر

مزایای گادپینگ

  • رفع تحریم بازی‌ها: بازی‌های آنلاین زیادی هستن که ایران رو تحریم کردن و گیمرهای ایرانی نمی‌تونند وارد بازی بشن و فقط به خاطر تحریم‌ها از این قابلیت ساده محروم‌اند. با گادپینگ خیلی راحت می‌تونید این تحریم‌هارو دور بزنید و وارد بازی بشید.
  • امنیت بالا و قابل اعتماد: گادپینگ با رعایت اصول امنیتی طراحی شده که باعث شده اعتماد کاربرهارو توی سال‌های اخیر به خودش جلب کنه. بنابراین با خیال راحت میتونید برنامه رو نصب کنید و ازش استفاده کنید.
  • رابط کاربر پسند (User Friendly UI): اپلیکیشن گادپینگ جوری طراحی شده که برای هر کسی توی هر سن و سالی قابل فهمه. کار کردن با گادپینگ خیلی آسونه، فقط کافیه که وارد محیط برنامه بشید، بازی مورد نظر خودتون و سروری که می خواید با اون به بازی وصل بشید رو انتخاب کنید.

  • افزایش سرعت اینترنت و کاهش پینگ: گادپینگ از بین همه مسیر (route)هایی که برای رسیدن به سرور بازی وجود داره کوتاه‌ترین مسیر رو پیدا می کنه و همون رو انتخاب می‌کنه. با این کار سرعت اینترنت شما حین بازی افزایش پیدا می‌کنه و همین افزایش سرعت باعث کاهش پینگ شما هم میشه. با پینگ پایین خیلی راحت می‌تونید بازی رو اجرا کنید و بدون مشکلاتی مثل پکت لاس یا لگ از تجربه‌ی یه گیم عالی لذت ببرید.
  • تست رایگان: راستی گادپینگ تست رایگان هم داره. شما میتونید جهت اطمینان از صحت عملکرد سرویس، قبل از خرید از سرویس تست رایگان گادپینگ استفاده کنید تا درنهایت با خیال راحت سرویس رو خریداری کنید.

دریافت اکانت تست گادپینگ

سخن آخر

و در نهایت توی این مقاله یه معرفی داشتیم از بازی the finals و اینکه تحریم‌ها چه تاثیری روی این بازی داشتن. بهترین روش‌هارو برای رفع این تحریم‌ها که استفاده از فیلترشکن، تغییر دی‌ان‌اس و یا استفاده از یه سرویس کاهش پینگه براتون شرح دادیم. توی بخش آخر هم یکی از قدرتمندترین سرویس‌های کاهش پینگ ایران رو با امکانات بی‌نظیرش بهتون معرفی کردیم.

0
اشتراک
Sana

0 0 رای ها
امتیاز مطلب
مشترک شدن
مطلع شدن از
guest

0 کامنت
Inline Feedbacks
دیدن همه نظرات