سوالات متداول قبل از خرید – گادپینگ
« سوالات متدوال قبل از خرید »
« سوالات متداول مربوط به استفاده از سرویس کاهش پینگ »
سرویس گادپینگ چیست و چگونه عمل می کند؟
کلیه سرویس های سایت مانند یک V–P–N عمل می کنند، با این تفاوت که ایرانی بوده و فیلت//رشکن نمی باشند. بعد از خرید یک نام کاربری و کلمه عبور از طرف سیستم برای شما ارسال می شود که به کمک آن می توانید به سرویس متصل شوید.
سرویس گادپینگ روی چه دستگاه هایی قابل اجراست؟
سرویس گادپینگ روی کلیه دستگاه ها (انواع رایانه، انواع موبایل و تبلت و انواع کنسول) قابل اجرا می باشد.
گادپینگ چقدر روی پینگ بازی من تاثیر می گذارد؟
تاثیر سرویس روی اینترنت شما در مرحله اول به میزان پینگ داخلی اینترنتتان (پینگ تا سرورهای داخل کشور) بستگی دارد.
اگر پینگ اینترنت شما داخل سرورهای اروپایی پایین تر از 110، یا داخل سرورهای خاورمیانه پایین تر از 75، و یا داخل سرورهای آسیایی کمتر از 150 میلی ثانیه می باشد قبل از خرید از سرویس تست رایگان استفاده کنید چراکه ممکن است پینگ اینترنتتان به کمک سرویس تغییری نکند.
بازی من تحریم شده، برای رفع تحریم هم سرویس دارید؟
بله، سرویس گادپینگ تا 90% از بازی ها و نرم افزارهایی که کاربران ایرانی را تحریم کرده اند را رفع تحریم می کند. می توانید از طریق لینک مقابل لیست برخی از بازی های رفع تحریم شده را ببینید: بازی های رفع تحریم شده
سرویس های نامحدود و پلاس+ چه تفاوت هایی با هم دارند؟
هر دو نوعِ سرویس کاهش پینگ (نامحدود و پلاس) مخصوص بازی آنلاین طراحی شده اند، تنها تفاوت اصلی آنها در تعداد سرورهای رفع تحریم می باشد.
در سرویس کاهش پینگ پلاس، علاوه بر سرورهای پایه، چند روتینگِ بیشتر (مخصوص سرورهای بازی خاورمیانه – Middle East یا آسیا) جهت اتصال در دسترس قرار دارد که مهمترین آن روتینگ اختصاصی ایران-بحرین و ایران-امارات می باشد.
لذا در صورتی که بر روی سرورهای خاورمیانه مثل بحرین و امارات و یا آسیا بازی می کنید و با سرورهای سرویس کاهش پینگ نامحدود نتیجه مطلوبی کسب نکرده اید می توانید از سرویس کاهش پینگ پلاس (+) استفاده نمایید.
آیا می توانم قبل از خرید گادپینگ را بصورت رایگان تست کنم؟
بله . از طریق لینک مقابل می توانید سرویس را تست کنید : تست رایگان سرویس کاهش پینگ
از کجا میتوانم اپلیکیشن گادپینگ را دانلود کنم؟
از طریق لینک مقابل می توانید نرم افزار گادپینگ را برای ویندوز و موبایل دریافت نمایید: دریافت گادپینگ
آیا این سرویس تاثیری بر روی کاهش پینگ داخلی نیز دارد؟
خیر، پینگ تایم داخلی (پینگ تایم اینترنت کاربر تا سرورهای ما واقع در تهران) خارج از دسترسی ما بوده و جزء وظایف ISP (شرکت ارائه دهنده اینترنت) می باشد. این سرویس تنها باعث کاهش پینگ تایم خارجی اینترنت کاربر می شود.
من روی سرورهای ایرانی بازی می کنم و پینگ بالایی دارم، آیا می توانم از گادپینگ استفاده کنم؟
خیر، پینگ داخلی خارج از دسترسی ما بوده و جزء وظایف ISP (شرکت ارائه دهنده اینترنت) می باشد. این سرویس تنها باعث کاهش پینگ خارجی اینترنت کاربر می شود.
من از سرویس استفاده کردم اما تاثیری روی پینگ اینترنتم نداشت؟
توصیه می شود ابتدا این مقاله آموزشی (چرا پینگم با سرویس تغییری نکرده است؟) را مطالعه فرمایید. در صورت نیاز به راهنمایی و یا بررسی های بیشتر می توانید از طریق صفحه تماس با ما سایت با کارشناسان گادپینگ در ارتباط باشید.
من از سرویس تست استفاده کردم اما بازی مورد نظرم رفع تحریم نشد؟
این آموزش را ببینید تا درصورتی که بازی مورد نظر شما از سمت ایران فیل//تر نشده باشد رفع تحریم شود!
سرویس تست خیلی خوب عمل کرد اما اکانتی که خریدم اینطور نیست، مشکل از کجاست؟
از آنجایی که تعداد سرورهای گادپینگ بالاست و دسته بندی هر اکانت نیز متفاوت است، این اتفاق معمولا زمانی رخ می دهد که سروری که با اکانت تست به آن متصل شدید با سروری که با اکانت اصلی به آن وصل شدید متفاوت بوده و اینترنت شما نیز بر حسب اتفاق با سرور اولی سازگاری بهتری داشته باشد. در چنین شرایطی کافیست با پشتیبانی فنی گادپینگ در ارتباط باشید تا سرور را از سمت سیستم برایتان جایگزین کنند.
آیا سرویس کاهش پینگ بدون محدودیت مصرف (حجمی) هم دارید؟
بله، سرویس کاهش پینگ نامحدود در دسترس می باشد که ترافیک آن محدودیتی وجود ندارد. تنها یک سقف مصرف برای سرویس در نظر گرفته شده تا کاربران متخلفی که از سرویس استفاده ای بغیر از بازی آنلاین (مانند دانلود) دارند امکان استفاده همیشگی از آن را نداشته باشند. (اطلاعات تکمیلی از طریق بخش قوانین وبسایت در دسترس است)
آیا اکانت های شما محدودیت زمانی هم دارند؟
بله، کلیه سرویس ها دارای محدودیت زمانی بوده و بصورت یک ماهه، دو ماهه و سه ماهه ارائه می شوند.
اکانت دو کاربره به چه معناست؟
اکانت های دو کاربره قابلیت اتصال از دو سیستم (رایانه، کنسول، موبایل و …) با اینترنت متفاوت را دارا می باشند.
آیا تخفیف هم دارید؟
بله، شما پس از شارژ سرویس خود از طریق پنل کاربری می توانید امتیاز اکانت خود را افزایش دهید و پس از رسیدن امتیازات به حد نصاب می توانید هدیه رایگان دریافت کنید. (اطلاعات تکمیلی)
آیا می توانم کلمه عبور سرویس خود را تغییر دهم؟
بله، از طریق پنل کاربری می توانید اقدام کنید.
آیا گادپینگ بر روی کنسول نیز قابل استفاده است؟
بله. شما می توانید از طریق آموزش های موجود در سایت این مورد را انجام دهید. آموزش استفاده از سرویس در xbox | آموزش استفاده از سرویس در ps4 و ps3
من گیم نت دارم و می خواهم برای کاهش پینگ کاربران از سرویس شما استفاده کنم، آیا این مورد امکان پذیر است؟
بله. می توانید از قسمت تماس با ما درخواست خود را ثبت نمایید.
هزینه این سرویس چقدر است؟
کلیه تعرفه ها را از طریق صفحه اصلی سایت می توانید ببینید.
از کجا می توانم یک گادپینگ بخرم؟
از طریق صفحه اصلی سایت : لینک
من یک گادپینگ خریدم، اما هیچ ایمیل یا پیامکی برایم ارسال نشده است، باید چه کار کنم؟
از طریق این لینک نسبت به بازیابی اکانت خود اقدام فرمایید. در صورتی که مشکل حل نشد از طریق تماس با ما سایت اقدام نمایید.
من یک اکانت خریداری کردم و مبلغ نیز از حسابم برداشت شد، اما پس از بازگشت به سایت با خطای نامعتبر بودن تراکنش مواجه شدم، باید چه کار کنم؟
در صورتی که وجه پرداختی تا 3 ساعت پس از خرید بصورت خودکار و از طرف سیستم شاپرک به حسابتان برگشت نخورد از طریق تماس با ما سایت اقدام نمایید.
در لیست درگاه های بانکی، بانک صادر کننده کارت من وجود ندارد، باید چه کار کنم؟
مشکلی نیست، شما با در دست داشتن کارت عضو شتاب (متعلق به هر بانکی که باشد) و فعال بودن رمز دوم آن می توانید از کلیه درگاه های پرداخت بانکی خرید اینترنتی انجام دهید.
من از سرویس راضی نیستم، چگونه می توانم درخواست برگشت وجه دهم؟
شما می توانید مشکل خود را با کارشناسان گادپینگ مطرح نمایید، چنانچه مشکلی غیر قابل رفع در سرویس دهی گادپینگ رخ داده باشد امکان برگشت وجه تا 7 روز پس از خرید وجود خواهد داشت: درخواست عودت وجه
آموزش رفع ارورهای رایج در اتصال به کانکشن
« سوالات متداول مربوط به استفاده از سرویس تبدیل اینترانت به اینترنت + افزایش سرعت دانلود »
■ مزایای استفاده از این سرویس چیست؟
با استفاده از این سرویس می توانید اینترانت (ادارات، مدارس، مراکز دولتی و …) را به اینترنت جهانی تبدیل کرده و علاوه بر سایت های داخلی، سایت های خارج از کشور را نیز مشاهده کنید. هم چنین اگر سرعت دانلود شبانه شما در ساعات رایگان، پایین تر از سرعت دانلودتان در طول روز می باشد می توانید از این سرویس جهت رفع این مشکل و افزایش سرعت دانلود استفاده کنید (در صورتی که قصد افزایش سرعت اینترنت را دارید حتما قبل از اقدام به خرید سرویس را تست نمایید : تست رایگان)
■ چه کسانی می توانند این سرویس را تهیه کنند؟
هیچ فردی در تهیه این سرویس محدودیتی ندارد.
■ من سرویس تست را امتحان کردم ولی تاثیری روی سرعت دانلودم نداشت. چرا؟
همانطور که در توضیحات این سرویس عنوان شده است، تاثیر سرویس مذکور تنها بر روی برخی از ISP ها می باشد.
■ آیا سرویس های شما تعرفه نامحدود هم دارند؟
در حال حاضر خیر.
■ آیا من می توانم قبل از خرید، سرویس شما را بصورت رایگان تست کنم؟
بله . از طریق لینک مقابل می توانید اقدام کنید : تست رایگان سرویس افزایش سرعت (تبدیل)
■ اکانت دو کاربره به چه معناست؟
اکانت های دو کاربره قابلیت اتصال از دو سیستم (رایانه، کنسول، موبایل و …) با اینترنت متفاوت را دارا می باشند.
■ آیا می توانم در صورت اتمام مهلت/ترافیک اکانت خود آن را شارژ کنم؟
بله، از طریق پنل کاربری می توانید اکانت خود را بصورت آنلاین شارژ کنید و امتیاز اکانت خود را نیز افزایش دهید.
■ آیا به هنگام تمدید/شارژ اکانت تخفیف هم دارید؟
بله، از طریق پنل کاربری می توانید اکانت خود را بصورت آنلاین شارژ کنید و امتیاز اکانت خود را افزایش دهید. پس از رسیدن امتیازات به حد نصاب می توانید ترافیک هدیه دریافت کنید. (اطلاعات تکمیلی)
■ آیا می توانم کلمه عبور سرویس خود را تغییر دهم؟
بله، از طریق پنل کاربری می توانید اقدام کنید.
■ من در اداره کار میکنم، آیا همکارانم نیز می توانند از این سرویس استفاده کنند؟
بله. باتوجه به اینکه کلیه اکانت ها بصورت پیش فرض دو کاربره می باشند می توانید سرویس خریداری شده را در دسترس شخص دیگری نیز قرار دهید.
■ من یک اکانت خریداری کردم، اما هیچ ایمیل یا پیامکی برایم ارسال نشده است، باید چه کار کنم؟
از طریق این لینک نسبت به بازیابی اکانت خود اقدام فرمایید. در صورتی که مشکل حل نشد از طریق تماس با ما سایت اقدام نمایید.
■ من یک اکانت خریداری کردم و مبلغ نیز از حسابم برداشت شد، اما پس از بازگشت به سایت با خطای نامعتبر بودن تراکنش مواجه شدم، باید چه کار کنم؟
در صورتی که وجه پرداختی تا 3 ساعت پس از خرید بصورت خودکار و از طرف سیستم شاپرک به حسابتان برگشت نخورد از طریق تماس با ما سایت اقدام نمایید.
■ من از سرویس راضی نیستم، چگونه می توانم درخواست برگشت وجه دهم؟
شما می توانید مشکل خود را با کارشناسان گادپینگ مطرح نمایید، چنانچه مشکلی غیر قابل رفع در سرویس دهی گادپینگ رخ داده باشد امکان برگشت وجه تا 7 روز پس از خرید وجود خواهد داشت: درخواست عودت وجه
آموزش رفع ارورهای رایج در اتصال به کانکشن
پایین اوردن پینگ،پایین آوردن پینگ،کاهش پینگ در بازی،پایین اوردن پینگ بازی
سلام. آقا کارت 20 ه …
دمت گرم .
تشکر دوست گرامی .
رضایت شما خشنودی ماست .
موفق باشید
خیلی ممنون از پاسخ سریعتون
مشکلم رفع شد
سلام
موقع کانکت شدن به سرور1 pptp و سرور 1 l2tp ارور 868 رو می ده و سرور دوم lt2p کانکت می شه ولی پینگ رو تغییری نمی ده
سرور 2 pptp هم کانکت می شه ولی مشکل داره
روز اول درست بود ولی الان نه
سلام دوست عزیز. هم از طریق پیامک، هم از طریق ایمیل و هم از طریق بنر در سایت اصلی اطلاع رسانی شده که سرور ها تعویض شدند و مشکل برطرف گردید .
تنها کاری که لازمه انجام بدید، دانلود کانکشن جدید هستش …
ضمن اینکه چند روز پیش اختلالات از طرف دیتاسنتر پیش اومد و متاسفانه از کنترل ما خارج بود .
در صورتی که ارور رفع نشد ، این آموزش رو مشاهده بفرمایید .
موردی بود دریغ نکنید .
موفق باشید
راستی یوزرنیم اکانتم : [Removed By Admin]
سلام
آقا شما اگر خودتون آنلاین بازی میکنین باید بدونین 1 تایم اوت یعنی از سرور افتادن بیرون و به باد فنا رفتن همه ی stat ها. حالا توی 3-4 ساعت 20 بار تایم اوت داره میده دیتا سنتری که ازش استفاده میکنین. خدایی من 4 بار ازتون گرفتم قبلش اینطوری نبود ولی الآن چند روزه دیگه کلا بی استفاده شده. اگه قراره به همین روال باشه مجبور میشیم مشترک جای دیگه شیم.. چه بسا که اونجا هم همین تایم اوت هارو داشته باشه..
سلام. بله فرمایش شما کاملا درسته . اما لطفا در نظر داشته باشید که دیتاسنتر اخیرا مشکلات و اختلالاتی داشته که متاسفانه از کنترل ما خارج هستش .
این نکته رو هم اضافه کنم که تمام دوستانی که سرویس کاهش پینگ ارائه میدن از یه دیتاسنتر یکسان استفاده می کنن .
در صورتی که خواستید اعلام کنید تا آی پی ها رو خدمتتون بدم ، هویز کنید، خودتون می بینید که همگی از یک دیتاسنتر هستن. با این وجود مشکل از طرف ما، یعنی مشکل از طرف همگی و کاریش نمیشه کرد .
موفق باشید
من هم ارور 691 دریافت میکنم. با این که هنوز 1400Meg اعتبار دارم.بار اولم هم نیست. جند بار هم وسط بازی دچار قطع و وصلی شدید شدم به طوری که کاملا بازیم رو به هم ریخته!
سلام. دوباره امتحان کنید . ضمن اینکه مشکل اختلالات اخیر از زیر ساخت دیتاسنتر بوده و از کنترل ما خارج .
موفق باشید
سلام
تست کردم پینگ 4224 ام غث 150 تایی اومد پایین ولی پر از timeout شد و غیر قابل استفاده.
چیکار کنم این رو ؟؟؟؟
سلام. متاسفانه چند روز اخیر دیتاسنتر وضعیت بسیار بدی داشته و پر از تایم اوت بوده .
از کنترل ما خارج هستش .
موفق باشید
salam man pingam mire bala bejaii ke biyad paiin chekar konam ?! conection test ro emtehan kardam
سلام دوست عزیز . لطفا در نظر داشته باشید، تا جایی که امکان دارد از اتصال توسط کابل Lan استفاده فرمایید .
مورد بعدی اینکه پینگ 4.2.2.4 شما قبل از استفاده از سرویس روی چند می باشد ؟
موفق باشید
salam dadash man acc test ro gereftam vali pingamo bejaii ke biyare paiin mibare bala time outam behesh ezafe mikone chekar konam ?!!!?
سلام دوست عزیز . لطفا در نظر داشته باشید، تا جایی که امکان دارد از اتصال توسط کابل Lan استفاده فرمایید .
مورد بعدی اینکه پینگ 4.2.2.4 شما قبل از استفاده از سرویس روی چند می باشد ؟
موفق باشید
Ba salam man error 691 daram sharj ham kardam alan vali hanooz error daram
سلام. از طریق Live Chat صفحه اصلی اقدام فرمایید .
موفق باشید
سلام
من پینگ در 8.8.8.8 و 4.2.2.4 زیر 120 ولی در باز های bf4 و cod adv warfare
پینگ نا مناسبی دارم آیا سرویس شما برای بازی ها کار میکند؟
سلام دوست عزیز. پینگ شما بسیار مناسب است . مگر اینکه تعداد تایم اوت های شما زیاد باشد که در این صورت برای بازی های ذکر شده مطلوب نیست …
سرویس تست در سایت قرار داده شده است . قبل و بعد از استفاده از سرویس کاهش پینگ، پینگ و تعداد تایم اوت های خود را بررسی فرمایید .
موفق باشید
من سری قبل هم اکانت گرفتم همینمدلی شد 300 مگ مصرف کردیم بعد پولمون سوخت
سلام. در نظرات قبلی پاسخ داده شد .
موفق باشید
سلام من user godping_12
هستم ولی اکنتم از دیشب ارور 691 میده در صورتی که 3 روز کار کردش سرویسم ججمش 4.7گیگ مونده ولی ولی ارور میده تو سایت خودش وصل میشه ولی کانکت نمیشه
سلام. کاربر گرامی همانطور که قبلا خدمت شما عرض شد ترافیک اکانت شما به پایان رسیده است .
این تصویر را مشاهده فرمایید.
موفق باشید
salam bebakhshid ye soal dashtam man pingam 100 hast mikhastam bedonam ba in service shoma pingam pain tar miad ya na ? ba tashakor
سلام دوست گرامی. اگر پینگ سرور خارج (مثل 4.2.2.4) شما 100 می باشد، یعنی پینگ بسیار مطلوب و مناسب … و نیازی به تهیه سرویس ما نخواهید داشت .
موفق باشید
سلام !!
من رمز عبورمو فراموش کردم !چه کنم !
همین ایمیلی که اینجا وارد کردم همون ایمیلی هست که موقع خرید وارد کردم !
لطفا کمک کنید !
سلام. نام کاربری و پسورد به ایمیل شما ارسال گردید .
موفق باشید