سوالات متداول قبل از خرید – گادپینگ
« سوالات متدوال قبل از خرید »
« سوالات متداول مربوط به استفاده از سرویس کاهش پینگ »
سرویس گادپینگ چیست و چگونه عمل می کند؟
کلیه سرویس های سایت مانند یک V–P–N عمل می کنند، با این تفاوت که ایرانی بوده و فیلت//رشکن نمی باشند. بعد از خرید یک نام کاربری و کلمه عبور از طرف سیستم برای شما ارسال می شود که به کمک آن می توانید به سرویس متصل شوید.
سرویس گادپینگ روی چه دستگاه هایی قابل اجراست؟
سرویس گادپینگ روی کلیه دستگاه ها (انواع رایانه، انواع موبایل و تبلت و انواع کنسول) قابل اجرا می باشد.
گادپینگ چقدر روی پینگ بازی من تاثیر می گذارد؟
تاثیر سرویس روی اینترنت شما در مرحله اول به میزان پینگ داخلی اینترنتتان (پینگ تا سرورهای داخل کشور) بستگی دارد.
اگر پینگ اینترنت شما داخل سرورهای اروپایی پایین تر از 110، یا داخل سرورهای خاورمیانه پایین تر از 75، و یا داخل سرورهای آسیایی کمتر از 150 میلی ثانیه می باشد قبل از خرید از سرویس تست رایگان استفاده کنید چراکه ممکن است پینگ اینترنتتان به کمک سرویس تغییری نکند.
بازی من تحریم شده، برای رفع تحریم هم سرویس دارید؟
بله، سرویس گادپینگ تا 90% از بازی ها و نرم افزارهایی که کاربران ایرانی را تحریم کرده اند را رفع تحریم می کند. می توانید از طریق لینک مقابل لیست برخی از بازی های رفع تحریم شده را ببینید: بازی های رفع تحریم شده
سرویس های نامحدود و پلاس+ چه تفاوت هایی با هم دارند؟
هر دو نوعِ سرویس کاهش پینگ (نامحدود و پلاس) مخصوص بازی آنلاین طراحی شده اند، تنها تفاوت اصلی آنها در تعداد سرورهای رفع تحریم می باشد.
در سرویس کاهش پینگ پلاس، علاوه بر سرورهای پایه، چند روتینگِ بیشتر (مخصوص سرورهای بازی خاورمیانه – Middle East یا آسیا) جهت اتصال در دسترس قرار دارد که مهمترین آن روتینگ اختصاصی ایران-بحرین و ایران-امارات می باشد.
لذا در صورتی که بر روی سرورهای خاورمیانه مثل بحرین و امارات و یا آسیا بازی می کنید و با سرورهای سرویس کاهش پینگ نامحدود نتیجه مطلوبی کسب نکرده اید می توانید از سرویس کاهش پینگ پلاس (+) استفاده نمایید.
آیا می توانم قبل از خرید گادپینگ را بصورت رایگان تست کنم؟
بله . از طریق لینک مقابل می توانید سرویس را تست کنید : تست رایگان سرویس کاهش پینگ
از کجا میتوانم اپلیکیشن گادپینگ را دانلود کنم؟
از طریق لینک مقابل می توانید نرم افزار گادپینگ را برای ویندوز و موبایل دریافت نمایید: دریافت گادپینگ
آیا این سرویس تاثیری بر روی کاهش پینگ داخلی نیز دارد؟
خیر، پینگ تایم داخلی (پینگ تایم اینترنت کاربر تا سرورهای ما واقع در تهران) خارج از دسترسی ما بوده و جزء وظایف ISP (شرکت ارائه دهنده اینترنت) می باشد. این سرویس تنها باعث کاهش پینگ تایم خارجی اینترنت کاربر می شود.
من روی سرورهای ایرانی بازی می کنم و پینگ بالایی دارم، آیا می توانم از گادپینگ استفاده کنم؟
خیر، پینگ داخلی خارج از دسترسی ما بوده و جزء وظایف ISP (شرکت ارائه دهنده اینترنت) می باشد. این سرویس تنها باعث کاهش پینگ خارجی اینترنت کاربر می شود.
من از سرویس استفاده کردم اما تاثیری روی پینگ اینترنتم نداشت؟
توصیه می شود ابتدا این مقاله آموزشی (چرا پینگم با سرویس تغییری نکرده است؟) را مطالعه فرمایید. در صورت نیاز به راهنمایی و یا بررسی های بیشتر می توانید از طریق صفحه تماس با ما سایت با کارشناسان گادپینگ در ارتباط باشید.
من از سرویس تست استفاده کردم اما بازی مورد نظرم رفع تحریم نشد؟
این آموزش را ببینید تا درصورتی که بازی مورد نظر شما از سمت ایران فیل//تر نشده باشد رفع تحریم شود!
سرویس تست خیلی خوب عمل کرد اما اکانتی که خریدم اینطور نیست، مشکل از کجاست؟
از آنجایی که تعداد سرورهای گادپینگ بالاست و دسته بندی هر اکانت نیز متفاوت است، این اتفاق معمولا زمانی رخ می دهد که سروری که با اکانت تست به آن متصل شدید با سروری که با اکانت اصلی به آن وصل شدید متفاوت بوده و اینترنت شما نیز بر حسب اتفاق با سرور اولی سازگاری بهتری داشته باشد. در چنین شرایطی کافیست با پشتیبانی فنی گادپینگ در ارتباط باشید تا سرور را از سمت سیستم برایتان جایگزین کنند.
آیا سرویس کاهش پینگ بدون محدودیت مصرف (حجمی) هم دارید؟
بله، سرویس کاهش پینگ نامحدود در دسترس می باشد که ترافیک آن محدودیتی وجود ندارد. تنها یک سقف مصرف برای سرویس در نظر گرفته شده تا کاربران متخلفی که از سرویس استفاده ای بغیر از بازی آنلاین (مانند دانلود) دارند امکان استفاده همیشگی از آن را نداشته باشند. (اطلاعات تکمیلی از طریق بخش قوانین وبسایت در دسترس است)
آیا اکانت های شما محدودیت زمانی هم دارند؟
بله، کلیه سرویس ها دارای محدودیت زمانی بوده و بصورت یک ماهه، دو ماهه و سه ماهه ارائه می شوند.
اکانت دو کاربره به چه معناست؟
اکانت های دو کاربره قابلیت اتصال از دو سیستم (رایانه، کنسول، موبایل و …) با اینترنت متفاوت را دارا می باشند.
آیا تخفیف هم دارید؟
بله، شما پس از شارژ سرویس خود از طریق پنل کاربری می توانید امتیاز اکانت خود را افزایش دهید و پس از رسیدن امتیازات به حد نصاب می توانید هدیه رایگان دریافت کنید. (اطلاعات تکمیلی)
آیا می توانم کلمه عبور سرویس خود را تغییر دهم؟
بله، از طریق پنل کاربری می توانید اقدام کنید.
آیا گادپینگ بر روی کنسول نیز قابل استفاده است؟
بله. شما می توانید از طریق آموزش های موجود در سایت این مورد را انجام دهید. آموزش استفاده از سرویس در xbox | آموزش استفاده از سرویس در ps4 و ps3
من گیم نت دارم و می خواهم برای کاهش پینگ کاربران از سرویس شما استفاده کنم، آیا این مورد امکان پذیر است؟
بله. می توانید از قسمت تماس با ما درخواست خود را ثبت نمایید.
هزینه این سرویس چقدر است؟
کلیه تعرفه ها را از طریق صفحه اصلی سایت می توانید ببینید.
از کجا می توانم یک گادپینگ بخرم؟
از طریق صفحه اصلی سایت : لینک
من یک گادپینگ خریدم، اما هیچ ایمیل یا پیامکی برایم ارسال نشده است، باید چه کار کنم؟
از طریق این لینک نسبت به بازیابی اکانت خود اقدام فرمایید. در صورتی که مشکل حل نشد از طریق تماس با ما سایت اقدام نمایید.
من یک اکانت خریداری کردم و مبلغ نیز از حسابم برداشت شد، اما پس از بازگشت به سایت با خطای نامعتبر بودن تراکنش مواجه شدم، باید چه کار کنم؟
در صورتی که وجه پرداختی تا 3 ساعت پس از خرید بصورت خودکار و از طرف سیستم شاپرک به حسابتان برگشت نخورد از طریق تماس با ما سایت اقدام نمایید.
در لیست درگاه های بانکی، بانک صادر کننده کارت من وجود ندارد، باید چه کار کنم؟
مشکلی نیست، شما با در دست داشتن کارت عضو شتاب (متعلق به هر بانکی که باشد) و فعال بودن رمز دوم آن می توانید از کلیه درگاه های پرداخت بانکی خرید اینترنتی انجام دهید.
من از سرویس راضی نیستم، چگونه می توانم درخواست برگشت وجه دهم؟
شما می توانید مشکل خود را با کارشناسان گادپینگ مطرح نمایید، چنانچه مشکلی غیر قابل رفع در سرویس دهی گادپینگ رخ داده باشد امکان برگشت وجه تا 7 روز پس از خرید وجود خواهد داشت: درخواست عودت وجه
آموزش رفع ارورهای رایج در اتصال به کانکشن
« سوالات متداول مربوط به استفاده از سرویس تبدیل اینترانت به اینترنت + افزایش سرعت دانلود »
■ مزایای استفاده از این سرویس چیست؟
با استفاده از این سرویس می توانید اینترانت (ادارات، مدارس، مراکز دولتی و …) را به اینترنت جهانی تبدیل کرده و علاوه بر سایت های داخلی، سایت های خارج از کشور را نیز مشاهده کنید. هم چنین اگر سرعت دانلود شبانه شما در ساعات رایگان، پایین تر از سرعت دانلودتان در طول روز می باشد می توانید از این سرویس جهت رفع این مشکل و افزایش سرعت دانلود استفاده کنید (در صورتی که قصد افزایش سرعت اینترنت را دارید حتما قبل از اقدام به خرید سرویس را تست نمایید : تست رایگان)
■ چه کسانی می توانند این سرویس را تهیه کنند؟
هیچ فردی در تهیه این سرویس محدودیتی ندارد.
■ من سرویس تست را امتحان کردم ولی تاثیری روی سرعت دانلودم نداشت. چرا؟
همانطور که در توضیحات این سرویس عنوان شده است، تاثیر سرویس مذکور تنها بر روی برخی از ISP ها می باشد.
■ آیا سرویس های شما تعرفه نامحدود هم دارند؟
در حال حاضر خیر.
■ آیا من می توانم قبل از خرید، سرویس شما را بصورت رایگان تست کنم؟
بله . از طریق لینک مقابل می توانید اقدام کنید : تست رایگان سرویس افزایش سرعت (تبدیل)
■ اکانت دو کاربره به چه معناست؟
اکانت های دو کاربره قابلیت اتصال از دو سیستم (رایانه، کنسول، موبایل و …) با اینترنت متفاوت را دارا می باشند.
■ آیا می توانم در صورت اتمام مهلت/ترافیک اکانت خود آن را شارژ کنم؟
بله، از طریق پنل کاربری می توانید اکانت خود را بصورت آنلاین شارژ کنید و امتیاز اکانت خود را نیز افزایش دهید.
■ آیا به هنگام تمدید/شارژ اکانت تخفیف هم دارید؟
بله، از طریق پنل کاربری می توانید اکانت خود را بصورت آنلاین شارژ کنید و امتیاز اکانت خود را افزایش دهید. پس از رسیدن امتیازات به حد نصاب می توانید ترافیک هدیه دریافت کنید. (اطلاعات تکمیلی)
■ آیا می توانم کلمه عبور سرویس خود را تغییر دهم؟
بله، از طریق پنل کاربری می توانید اقدام کنید.
■ من در اداره کار میکنم، آیا همکارانم نیز می توانند از این سرویس استفاده کنند؟
بله. باتوجه به اینکه کلیه اکانت ها بصورت پیش فرض دو کاربره می باشند می توانید سرویس خریداری شده را در دسترس شخص دیگری نیز قرار دهید.
■ من یک اکانت خریداری کردم، اما هیچ ایمیل یا پیامکی برایم ارسال نشده است، باید چه کار کنم؟
از طریق این لینک نسبت به بازیابی اکانت خود اقدام فرمایید. در صورتی که مشکل حل نشد از طریق تماس با ما سایت اقدام نمایید.
■ من یک اکانت خریداری کردم و مبلغ نیز از حسابم برداشت شد، اما پس از بازگشت به سایت با خطای نامعتبر بودن تراکنش مواجه شدم، باید چه کار کنم؟
در صورتی که وجه پرداختی تا 3 ساعت پس از خرید بصورت خودکار و از طرف سیستم شاپرک به حسابتان برگشت نخورد از طریق تماس با ما سایت اقدام نمایید.
■ من از سرویس راضی نیستم، چگونه می توانم درخواست برگشت وجه دهم؟
شما می توانید مشکل خود را با کارشناسان گادپینگ مطرح نمایید، چنانچه مشکلی غیر قابل رفع در سرویس دهی گادپینگ رخ داده باشد امکان برگشت وجه تا 7 روز پس از خرید وجود خواهد داشت: درخواست عودت وجه
آموزش رفع ارورهای رایج در اتصال به کانکشن
پایین اوردن پینگ،پایین آوردن پینگ،کاهش پینگ در بازی،پایین اوردن پینگ بازی
سلام
وقتی کانکت میشم گیم رنجر به کلی بسته میشه
و یا بعد 20 ثانیه بسته میشه که تو این مدت هم نه هاست میشه و نه جوین !!!!
درود. با هر دو سرور تست کردید ؟ وقتی به سرویس مصتل می شید پینگنون روی چنده ؟
در ضمن اطلاع دارید که آیا برای گیم رنجر نیازی به باز بودن پورت خاصی نیست ؟؟
موفق باشید
سلام من اشتراک کاهش پینگو برای ایکس باکس گرفتم ولی دستگاه به اینترنت وصل نمیشه. طبق همون روشی که گفته شده بود انجامش دادم ولی وصل نشد
درود. لطفا توع اتصال به اینترنت خود را اعلام کنید (با لپ تاپ یا Pc ؟)
دقت فرمایید که کانکشن را باید بصورت دستی وارد نمایید .
کانکشن را Share کرده اید ؟
با لپ تاپم . طبق روشی که نوشته بود رفتم جلو
کانکشن Share شده ؟ چه اروری دریافت می کنید ؟
متاسفانه چون عوامل زیادی ممکن است در پیش آمدن مشکل نقش داشته باشند، بنده نمی توانم خیلی شما را راهنمایی کنم .
لذا اگر اطلاعات کامل و تصویری از وضعیت کانکشن و Share و … برای ایمیل بنده بفرستید بهتر می توان پیگیری کرد .
موفق باشید
سلام
چطور میشه نامحدود یک ماهه سفارش داد و قیمتش چقدر میشه؟
ممنون
درود . دوست عزیز سرویس های کاهش پینگ تعرفه نامحدود ندارند .
تنها سرویس “تبدیل اینترانت به اینترنت” با ترافیک نامحدود ارائه می شود که می توانید از صفحه اصلی سایت اقدام به خرید فرمایید.
موفق باشید
سلام الان این پیامی که امد ترافیک مارو بر میگردونه ؟؟؟
سلام دوست گرامی. لطفا منظورتون رو واضح اعلام فرمایید
salam man kharid karedam ama asan asetefade nakaredam feghad 2 bazi rafetam tamom shod lotefan check konid
پاسخ برای ایمیل شما ارسال گردید .
موفق باشید
با سلام من با کانکشن به سرور وصل میشم ولی به بازی کانکت نمیشه اصلا ping نمی گیرم در حالی که به سرور وصل هستم. می خواستم بدونم مشکل از کجاست؟
سلام دوست بزرگوار . دیشب سرور از سمت دیتاسنتر به مدت 34 دقیقه آفلاین بود و بعد از آن مشکل برطرف گردید .
لطفا دوباره بررسی بفرمایید که مشکل شما حل شده یا خیر .
موفق باشید
با سلام خسته نباشید .psn psfبر روی v.p.n های شما sign in نمیشه با اینترنت مستقیم و k ر و sign in میشن می خداستم بدونم راه حلی داره.
سلام دوست گرامی . این مورد بررسی خواهد شد .
موفق باشید
با سلام مجدد.بنده سرویس تستون رو در ساعت 2 بامداد که شبانه صبانت آغاز میشه امتحان کردم اما متاسفانه جواب نداد و سرعت دانلود بین 10 تا 15 در تغییر بود.یعنی واقعا راهی برای نجات از این مخمصه وجود نداره؟
درود . خیر متاسفانه … راهی نیست .
موفق باشید
Salam man 1 service kharidam az shoma pool ham kam shode az hesab vali username va password ro neshon nadad va be shomare mobile va email ham narafte mikhastam bedoonam az koja user va pass ro bebinam ?
سلام دوست گرامی. با آدرس ایمیل شما پرداختی ثبت نشده است، اما پرداخت صورت گرفته .
این مورد گاها هنگام پرداخت پیش می آید …
آدرس ایمیل + شماره همراه خودتون رو اعلام بفرمایید تا مشخصات اکانت ارسال بشه .
موفق باشید
چطور میتونم رمز عبور رو عوض کنم ؟
سلام کاربر گرامی. از طریق لینک مقابل : “لینک حذف شد”
موفق باشید
سلام مشکل کانکشن کی حل میشه
سلام دوست عزیز … کانکشن که مشکلی نداره دوست عزیز. اگر منظورتون سرویس تبدیل اینترانت به اینترنت هستش، سرور جدید بزودی جایگزین خواهد شد .
موفق باشید
فایل را من دانلود کردم ولی باز نمی شه open with میاد با چی بازش کنم
سلام دوست عزیز. این نرم افزار را دانلود بفرمایید
موفق باشید
چرا وقتی گفته میشه کار نمیکنه جواب نمیدین و نظر رو پاک میکنین؟
الان بنویسم تشکر عالی بود نظر رو تایید میکنید دیگه ؟
دوست بزرگوار ما تمامی کامنت ها رو تایید میکنیم (بجز مواردی که از کلمات رکیک استفاده شود)
نظر شما چند روز پیش با متن “رو شاتل ما که تاثیر نداشت” تایید شد و همون روز هم پاسخ ارسال شد . لینک
لطفا دقت فرمایید.
موفق باشید
salam man acount ro pardakht kardam va pardakht shod vali vagti varede site shoma shod error dad va user pass ro nadad.
سلام دوست عزیز. از طریق بازیابی اکانت اقدام فرمایید . لینک
رو شاتل ما که تاثیر نداشت
درود . دوست گرامی لطفا پینگ 4.2.2.4 خود را قبل و بعد از اتصال به سرویس اعلام نمایدد .
نوع اتصال اینترنت شما ؟ (سعی کنید از کابل Lan استفاده فرمایید) .
بدون استفاده از سرویس، تایم اوت بالا دارید یا خیر ؟
موفق باشید