گادپینگ 9 ساله شد!

تاریخچه گادپینگ

همه چیز از سال 1393 شروع شد. مشکل زیرساختی و بالا بودن پینگ و پکت لاس ISPها از یه طرف و تحریم‌های موجود علیه ایران از یه طرف دیگه باعث شد یه کمبودی رو حس کنیم. کمبود پلتفرم یا نرم افزاری هوشمند که تا حد زیادی این مشکلات رو برای گیمرهای ایرانی رفع کنه. تیم جوان و علاقه‌مند به دنیای گیم گادپینگ از همون ابتدا یک هدف اصلی داشت اون هم رفع این تحریم‌ها و بهبود کیفیت اینترنت گیمرهای ایرانی بود که همین هدف بزرگ موجودیت گادپینگ رو رقم زد.

گادپینگ سال 1393 فعالیت خودش رو به عنوان یکی از اولین سرویس های کاهش پینگ در ایران شروع کرد. با افزایش تعداد کاربرها و استقبال اونا از سرویس، در سال 1394 مجموعه خودش رو موظف به گرفتن مجوزهای لازم توی زمینه‌ی کسب و کار دونست و موفق به اخذ لوگوی تاییدیه از ساماندهی محتوای فضای مجازی و همچنین نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت شد. (اون زمان نماد اعتماد مثل امروز گرفتنش اجباری و چندان مهم نبود)

گادپینگ به عنوان اولین وبسایت سرویس کاهش پینگ که مجوزهای رسمی رو هم برای جلب اعتماد کاربرانش داره به فعالیتش ادامه داد و به سرعت جایگاه خود رو توی وبسایت های برتر بدست آورد. گادپینگ هر ساله با بدست آوردن بیشترین آراء توی نظرسنجی “بهترین ارائه دهنده سرویس کاهش پینگ در ایران از دیدگاه شما” در مجله‌های معتبر ایرانی رتبه‌ی 1 رو بدست میاره.

گادپینگ برای اولین بار توی ایران موفق به ارائه‌ی اپلیکیشن نسخه ویندوز (سال 1394) و نسخه موبایل (سال 1401) شد. هم چنین اولین و در حال حاضر تنها اپلیکیشن ایرانی کاهش پینگ در استور Google Play هست.

 

.

همین الان گادپینگو نصب کندانلود اپلیکیشن گادپینگ

.

مصاحبه با اعضای تیم گادپینگ

میرسیم به بخش جذاب مقاله با معرفی اعضای تیم. ما تو گادپینگ علاوه بر بخش فنی و پشتیبانی بخش‌های دیگه‌ای مثل برنامه‌نویسی و تولیدمحتوا و کپی رایتینگ و دیجیتال مارکتینگ و… رو هم داریم. پشت‌صحنه این سرویس قدرتمند قطعا باید یه تیم قوی هم باشه. تموم اعضای گادپینگ تو زمینه کاری خودشون بهترینن و علاوه بر تخصصشون ویژگی مهمی که باعث شده ترکیب کاملی رو شکل بدن مسئولیت پذیری و تعهد اعضا به کار تیمی و هدف مشترک گادپینگه. بریم که باهم نظر همکارانمون راجع به همکاری با گادپینگ رو بخونیم.

الناز (کارشناس پشتیبانی)

چند سالی هست که تو تیم پشتیبانی گادپینگ فعالیت دارم؛ باید بگم از اونجایی که ارتباطات و آموزش رو خیلی دوست دارم با عشق و ذوق هر روز با کاربرانمون ارتباط برقرار می کنم و از اینکه بتونم راه‌حلی بهشون ارائه بدم که بتونن از سرویس به نحو احسن استفاده کنن به شدت خوشحال میشم. لحظه به لحظه کنارشون هستم و این بهم حس قدرت و اعتماد به نفس میده.

فرهام (سرپرست تیم پشتیبانی)

زمانی که کار رو استارت زدیم خیلی چیزها متفاوت بود، زیرساخت فنی و شبکه‌ای مناسبی وجود نداشت و کارمان سخت بود. اما رفته رفته شرایط بهتر شد و همین باعث شد ما هم بتونیم حرفه‌ای تر از قبل خدمات ارائه کنیم.

شکوه (کارشناس دیجیتال مارکتینگ)

همکاری با گادپینگ یکی از نقاط عطف زندگی کاری من بود. همدلی زیادی که بین بچه‌های گادپینگ هست برای من مهمترین فاکتور تو محیط کارمونه. کسی اینجا به چشم  کارمند دیده نمیشه و خیلی به علایق و خواسته‌هامون توجه میشه. همین باعث شده که گادپینگ خونه دوم من بشه. به عنوان کارشناس دیجیتال مارکتینگ تمام تلاشم رو برای  معرفی هرچه بهتر گادپینگ و مزایای اون به مخاطب انجام میدم. و برای ادامه این سفر و دستیابی به نقاط عطف بزرگتر تو آینده هیجان زده‌ام…

مائده (کارشناس پشتیبانی)

کمک کردن به افراد دیگه در زمینه‌هایی که اطلاعات کافی دارم بهم حس خوشایندی میده. به تازگی وارد تیم گادپینگ شدم و به عنوان پشتیبان فنی درحال فعالیت هستم. این که می تونم به کاربرهای عزیز کمک کنم واقعا خوشحالم می کنه. هدف بنده به عنوان عضوی از تیم پشتیبانی گادپینگ جلب رضایت کاربران عزیز هست. گادپینگ متشکل از افراد خوش برخورد، خوش ذوق، و با اراده و پشتکاره که واقعا خوشحالم که تو این تیم هستم.

آرمین (برنامه‌نویس ارشد)

آرمین هستم و توی واحد برنامه‌نویسی گادپینگ حضور دارم کار در فضای حرفه‌ای و  تیمی گادپینگ برای من سفر لذت‌بخشیه که توی اون حل کردن هر چالش شبیه رسیدن به مقصد جدیدی می‌مونه. تصور احساس رضایتی که کاربران از استفاده از سرویس خواهند داشت برای من بسیار خوشایند هست.

نگین (برنامه‌نویس)

تازه وارد تیم برنامه‌نویسی گادپینگ شدم و از همین اول کار به این پی بردم که دنیایی پر از تنوعه و علاقه ی زیادی به کار پیدا کردم. اینجا هر روز یه چالش جدید داریم و کارها اصلا تکراری نمیشه. من با وجود مدت زمانِ کمی که باهاشون بودم با همه ی اعضای تیم احساس صمیمیت می کنم. یه تیم فعال که همیشه در حال تلاش برای یادگیری و پیشرفته انرژیِ مثبتیه که من از این تیم گرفتم.

 

ثنا (سرپرست دیجیتال مارکتینگ)

خوشحالم که عضوی از تیم حرفه‌ای و کاربلد گادپینگ هستم. من و همکارام تو تیم مارکتینگ همه تلاشمون اینه که سرویس گادپینگ رو به بهترین شکل ممکن به کاربران معرفی کنیم و با تولید محتواهای کاربردی نیازهاشون رو برطرف کنیم. شناسایی نیازهای کاربرامون و برنامه‌ریزی برای تامین این نیازها با همکاران واحدهای دیگه لذت‌بخش‌ترین بخش کار منه.

پشت صحنه

خانواده‌ی گادپینگ از جوانانی پرشور و پرانرژی تشکیل شده که همیشه در حال یادگیری و انتقال دانش خودشون هستن. اولین چیزی که در مورد این تیم نظرها رو به خودش جلب می کنه لبخندیه که روی لب همه‌ی اعضای تیمه. این لبخند ناشی از علاقه‌ی زیاد به کار و فضای زنده و دوستانه‌ی محیط کاریه. فرقی نمی‌کنه توی کدوم تیم فعالیت داشته باشی، در نهایت همه‌ی اعضای تیم یک هدف اصلی دارن اون هم ارتقای سرویس و رضایت کاربران گادپینگه. تو این بخش عکس‌هایی از پشت صحنه گادپینگ رو باهاتون به اشتراک میذاریم که بیشتر با فرایند کاری ما آشنا بشید.

 

 

چرا گادپینگ

شعار گادپینگ همیشه “کسب رضایت کاربر و ارائه‌ی سرویس حرفه‌ای” بوده. چنانچه مشکلی غیرقابل رفع از سمت گادپینگ اتفاق بیوفته کاربر تا 7 روز بعد از خرید اکانتش میتونه خرید سرویسش رو لغو کنه و وجه پرداختیش رو پس بگیره. همچنین برای اطمینان از عملکرد صحیح سرویس روی اینترنت کاربر میتونه قبل از خرید از سرویس تست رایگان استفاده کنه سپس اقدام به خرید کنه. در حال حاضر سرویس های زیر توی وبسایت ارائه میشه:

1- سرویس های کاهش پینگ:

این گروه شامل دو سرویس نامحدود و پلاس میشه. سرویسی برای کاهش پینگ اینترنت برای گیمرهای ایرانی و رفع تحریم بازی‌ها و نرم افزارهایی که برای کاربران ایرانی محدودیت ایجاد کرده‌اند. این سرویس برای از بین بردن لگ (نوسان پینگ) و تایم‌اوت‌هایی که حین بازی پیش میاد هم مناسبه و توصیه میشه.

2- سرویس تبدیل اینترانت به اینترنت و افزایش سرعت دانلود:

سرویسی برای بالابردن کیفیت اینترنت و تبدیل اینترانت (اینترنت داخلی) به اینترنت بین الملل. از این سرویس برای بالابردن سرعت دانلود از سرور های خارجی که در ساعات مشخصی محدود شده اند هم میشه استفاده کرد.

هشدار: کل سرورهای استفاده شده توی سرویس در ایران هستن و هیچکدوم قابلیت استفاده به عنوان فیل//ترشکن رو ندارند.

سخن آخر

در آخر میخوایم از شما عزیزان که در تمام این سال ها همراه ما بودید قدردانی کنیم. حضور شما مایه دلگرمی ماست. خوشحال میشیم نظراتتون راجع به گادپینگ و سرویس ها در قسمت نظرات برامون بنویسید. ما هرروز در تلاشیم گامی در جهت بهبود کیفیت و رضایت شما عزیزان برداریم. پس منتظر خبرهای خوب از گادپینگ باشید…

7
اشتراک
Sana

4.8 4 رای ها
امتیاز مطلب
مشترک شدن
مطلع شدن از
guest

1 دیدگاه
Inline Feedbacks
دیدن همه نظرات
Mohsen R63

من جزو اولین کاربراتون بودم، اون موقع حتی اپلیکیشن هم نداشتید! با یه کانکشن دستی pbk وصل میشدیم یادش بخیر…