تماس با ما | گادپینگ
راه های ارتباط با گادپینگ :
اولویت پاسخگویی با (تلگرام) و (چت آنلاین) میباشد، لطفا از ارسال پیام تکراری در راههای ارتباطی متفاوت خودداری نمایید
1. تلگرام
کانال + پشتیبانی آنلاین تلگرام: godping_ir@
2. چت آنلاین
از طریق آیکون سمت راست پایین صفحه
3. واتساپ
پشتیبانی آنلاین واتساپ: شروع گفتگو
27 03000 0990
4. تماس تلفنی
شماره تماس پشتیبانی: 91300027-021 (شنبه تا چهارشنبه: 8.30 الی 16.30)
5. ایمیل
اگر سوال خاصی دارید می توانید زیر همین پست کامنت (نظر) ارسال کنید.
.
.
.
.
من به اشتباه به جای خرید سرویس کاهش پینگ…سرویس تبدیل اینترانت به اینترنت خرید کردم امکان تغییر سرویس وجود داره؟
سلام دوست عزیز.بله امکان تغییر اکانت وجود دارد. با توجه به مبلغ پرداختی شما (9000 تومان) اکانت حضرت عالی می تواند به
“سرویس کاهش پینگ نامحدود زمانی با ترافیک 2.5 گیگ” یا
“سرویس کاهش پینگ 1ماهه با ترافیک 3 گیگ” تغییر کند .
لطفا در ادامه ضمن تایید درخواست خود، نام کاربری سرویس دانلود که برایتان ایمیل شده را اعلام کنید .
موفق باشید
[Removed By Admin]
سرویس کاهش پینگ 1ماهه با ترافیک 3 گیگ لطفا
با تشکر
درود. درخواست شما انجام و مشخصات اکانت جدید برای شما ایمیل + پیامک شد .
موفق باشید
اقا من رفتم اکانت تست رو گرفتم، سرعتش حدود 120 بوده، بعدش رفتم اکانت رو خریدم، سرعت دانلودش 2 بوده. من الان باید چیکار کنم؟ چرا اکانت تست اینقد فرق داره، یعنی ضد حال ازین بزرگتر؟
درود. کاربر گرامی حقیقتا دلیل این تفاوت سرعت که به ندرت پیش می آید برای ما هم مبهم است !
خدای نکرده از عمد که سرعت ها را محدود نمی کنیم .
در ضمن یک راه حل برای مشکل شما وجود دارد که شرح آن را به ایمیل شما ارسال کردم .
موفق باشید
خسته نباشید…
این پنل کاربری اصلا درست کار نمیکنه من میخام الان برم برا تمدید حساب وقتی نوع رو میزنم تب فقط سفید میشه توهر مرورگری زدم درست نشد لطفا بررسی کنید
سلام دوست عزیز . بنده الان این مورد رو بررسی کردم و مشکلی رو مشاهده نکردم .
تصویر ضمیمه شده رو مشاهده بفرمایید .
لینک تصویر
سلام ببخشید من امروز اررو 807 داشتم ماله چهیه؟
سلام . موارد زیر رو انجام بدید :
1. کانکشن رو دوباره از سایت دانلود کنید و کانکشن فعلی خودتون رو پاک کنید .
2. فایروال + آنتی ویروس خود را غیرفعال کنید و سیستم رو ریستارت کنید .
3. این آموزش قسمت ارور 807 هم میتونه مفید باشه .
با سلام
من میخوام یک سایت کاهش پینگ درست کنم میشه منو راهنمایی کنید
و میخوام بدونم شما از کجا این سرور ها را تهیه میکنید و به ما ارائه میدین
با تشکر
سلام دوست من . با عرض پوزش از شما، گادپینگ در چنین مواردی اطلاعاتی ارائه نمی دهد .
موفق باشید
سلام خدمت شما…
دوست عزیز چرا وضعیت سرویس اینترانت شما اینجوری شده الان سرعت با سرور 1 برای دانلود از سرورهای خارجی 4 کیلوبایته در صورتیکه بدون سرویس شما سرعتم 300 کیلوبایت هستش…
من سرعت اصلی سرویسم 3 مگ هستش که هر گیگ رو تو 5 دقیقه میگیره قبلا با سرویس شما راحت از روی سرور های خارجی 1.5 مگ دانلود میکردم چرا انقدر افتضاح شده سرعتش در حد قطع شدنه….
درود. این مورد بررسی شده و در ادامه نتیجه خدمت حضورتان اعلام می گردد .
توجه کنید که بنده الان وضعیت پورت رو تست کردم، سرعت دانلود بنده روی 400 کلیوبایت بود .
موفق باشید
الان من تا به سرورها وصل میشم هیچ سایتی باز نمیکنه میزنه no internet acssess ….کلا هیچ سند و ریسیوی نداره وقتی با سرویس شما وصل میشم خواهشا رسیدگی کنید …
یوزر : [Removed By Admin]
برادر من چرا انقدر سرعت اکانت تستتون فرق داره با اکانتی که من برای اینترانت گرفتم الان با اکانت تستتون تست کردم سرعت 2 مگ فیکس از سرور خارجی ولی با اکانت نامحدود اینترانت 1 ماهه که گرفتم سرعت 4 کیلوبایت خواهشا رسیدگی کننین دلیلش چیه اینهمه فرق بین اکانت تست و اکانت خریداری شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یوزر من : [Removed By Admin]
درود. کاربر گرامی حقیقتا دلیل این تفاوت سرعت که به ندرت پیش می آید برای ما هم مبهم است !
خدای نکرده از عمد که سرعت ها را محدود نمی کنیم .
در ضمن یک راه حل برای مشکل شما وجود دارد که شرح آن را به ایمیل شما ارسال کردم .
موفق باشید
سلام . متاسفانه در دیتاسنتر مشکلی پیش آمده که همکاران در حال پیگیری هستند .
پوزش ما را بپذیرید .
===================================
به روز رسانی :
مشکل سرور بصورت کامل رفع شد .
هم چنین مشکل سرعت دانلود این کاربر گرامی نیز برطرف شد .
agha man azat10t kahrid kardam baram user va pas nayomdae na eamil na shomare to khode pardakht ham bad pardkht behem suer nadade
سلام دوست عزیز. پرداخت موفقی برای ایمیل شما ثبت نشده است .
توجه داشته باشید اگر مبلغ از حسابتان برداشت شده، طی چند ساعت تا چند روز وجه مورد نظر بصورت خودکار به حسابتان برگشت داده می شود .
موفق باشید
سلام و خسته نباشید
مجبور شدم وینددوز روعوض کنمو خدارو شکر درست شد …
الانم درحال استفاده از سرویس هی شما هستم
و خیلی راضیم ولی تو گیم هنوز تست نکردم ولی وقتی میزنم اکانت رو از 8888 پینگم میشه 80 و از 4224 میشه 120 -115
به نظر شما خوبه برای بازی کردن؟ مناسب هست؟
و بسیار ممنون برای پیشتیبانی خوب …
سلام . حتما داخل گیم هم تست بفرمایید .
بله پینگ مناسبی هستش اگر تایم اوت نداشته باشید.
خواهش میکنم دوست عزیز. موفق باشید
سلام و ممنون بابت راهنمایی ها نشد آخر هر کاری کردم ولی ویندوز عوض کردم و درست شد ….
میخام از سایت شما بگیرم ..
ممنون بابت وقتی که گذاشتید!!
سلام . خواهش میکنم دوست عزیز. انجام وظیفه بود .
موفق باشید
سلام این ارور هارو میده
http://gyazo.com/e27334c077fcae80326bcd7ed39ea613
درود. لینک باز نمی شود . توصیه می شود شرح مشکل و تصاویر مربوطه را به ایمیل Mr.farogh [@] Gmail.com ارسال فرمایید .
تشکر
سلام خسته نباشید.
کاربر اینترانت تبدیلی 3202 هستم… ممنون میشم که اکانتم تک کاربره هست رو دو کاربره کنید برای استفاده موبایلم…
ممنون.
سلام . درخواست شما انجام شد .
موفق باشید
سلام بنده از ساعت 1 تا 8 صبح برام رایگان هست برای سرور های ایرانی سرعت خوبی دانلود می کنم برای بعضی از سرور های خارجیو ایرانی سرعت پایین تری دانلود می کنم ایا با این سرویس مشکلم حل می شود
درود . با توجه به اینکه وضعیت هر کدام از Isp ها با دیگری متفاوت است نمی توان در این مورد نظر قطعی داد .
بهترین کار استفاده از اکانت تست است که در سایت قرار گرفته .
موفق باشید
سلام . سال نو مبارک
ببخشید من آی دی اوریجین دارم و بسیار اوقات که میخام بتلفیلد پلی کنم میگه “You have been disconnected from EA servers , please try again late r” یا هر وقت هم وصل میشه بعد ده دیقه یا 2 دیقه بازی کردن باز میندازه بیرون . اگه این سرویسو بخرم درست میشه؟!
درود . سال نو شما هم مبارک .
احتمال خیلی زیاد شما مشکل تایم اوت دارید. طبق این آموزش پینگ بگیرید و در ادامه تعداد تایم اوت ها را اعلام نمایید و یا در صورت امکان تصویر پینگ را ارسال کنید .
مشکل تایم اوت طوری است که با استفاده از سرویس ما هم برطرف نمی شود . ممکن است تعداد تایم اوت ها با سرویس ما مقداری کاهش یابد اما بازهم وجود خواهند داشت .
اگر مدت هاست که با این مشکل مواجه هستید پیشنهاد میکنم این مورد را با پشتیبانی Isp در میان بگذارید و در صورت برطرف نشدن این اختلال، Isp خود را عوض کنید .
موفق باشید
پینگ های من 157 و 168 اینا هستن
gyazo.com/0425061b753dab08ddea4a4cf2d2fd33
درود. بله همونطور که قبلا عرض کردم مشکل تایم اوت دارید . هر چند که با این تصویر نمی توان بصورت دقیق مشکل را بررسی نمود، اما واضح است که دلیل بیرون افتادن شما از گیم همین تعداد بالای تایم اوت ها می باشد.
موفق باشید
من مشکل 609 دارم الانم چیکار کنم . این ارور هارو میده تو CMD
http://gyazo.com/fa1e03b1aa02911a04b332db3a343a74
درود . متاسفانه لینکی که ارسال کردید باز نمی شود .
type رو هم بزنم یا فقط اون متن جلوش بدون اینا : “
نه عزیز . پنجره Run رو که باز کردید توش بنویسید CMD و Ok کنید .
یه پنجره سیاه رنگ میاره براتون توش باید کد های زیر رو کپی کنید (نکته : هر خط رو باید جداگانه وارد کنید و Enter بزنید)
Netcfg -u MS_L2TP
Netcfg -u MS_PPTP
Netcfg -l %windir%infetrast.inf -c p -i MS_PPTP
Netcfg -l %windir%infetrast.inf -c p -i MS_L2T
موفق باشید
سلام ببخشید دیر جواب دادم مسافرت بودم..شرمنده
من اینا رو تو cmd زدم مثلا اولی روکه میزنم میگه not installed باید از جایی چیزی بگیرم؟؟؟
این ارور مربوط به netcfg هست
سلام . خواهش میکنم دوست من .
مشکلی نیست، شما کد های دیگر رو هم به ترتیب وارد نمایید.اگر مشکل برطرف نشد راه حل دوم رو که قبلا خدمتتون عرض کردم انجام بدید .
اگر باز هم مشکل حل نشد، کانکشن رو مجددا از سایت دانلود کنید و آنتی ویروس + فایروال رو غیرفعال کنید .
امیدوارم مشکل شما برطرف گردد .
موفق باشید
سلام و درود
سال نو خدمت شما مبارک
من یه مشکل خیلی بد دارم و اینکه هر وقت میخوام وصل شم چه به شما چه به کاهش پینگ جاهای دیگه ارور 609 اکسس میده
مشکل از کجاست هر کاری میکنم درست نمیشه؟
سلام . عید شما هم مبارک .
روش های زیر برای حل ارور 609 ارائه شدند. اون ها رو انجام بدید ، سیستم رو ریستارت کرده و دوباره بررسی کنید .
1. Click ‘Start’ and then click on ‘Run’
Type ‘CMD’
Click ‘OK’
Type “Netcfg -u MS_L2TP”
Type “Netcfg -u MS_PPTP”
Type “Netcfg -l %windir%infetrast.inf -c p -i MS_PPTP”
Type “Netcfg -l %windir%infetrast.inf -c p -i MS_L2T”
منبع
—————————————————————-
2. بهینه سازی رجستری و حذف موارد اضافی توسط نرم افزار
برای دانلود نرم افزار کلیک کنید
شما با این نرم افزار فقط قسمت Registry را پاک سازی نمایید .