افزایش قیمت سرویس گادپینگ در سال جدید

کاربران عزیز و همراهان همیشگی گادپینگ، سلام!

امروز با کمال تأسف باید خبر افزایش قیمت سرویس‌های کاهش پینگ گادپینگ را به اطلاع شما عزیزان برسانیم. این تصمیم دشوار که از تاریخ 14 فروردین 1403 اعمال خواهد شد، نتیجه‌ی شرایط پیچیده اقتصادی و افزایش چشمگیر تورم در سال گذشته بوده است. ما می‌دانیم که این خبر ممکن است برای برخی از شما ناخوشایند باشد، اما توجه داشته باشید که این یک گام ضروری برای حفظ کیفیت سرویس‌های گادپینگ در جهت ارائه بهترین تجربه گیمینگ به شماست.

حتماً بعد از شنیدن این خبر این سوال برای شما پیش می‌آید که دلیل این افزایش قیمت چیست؟ جهت دریافت پاسخ این سوال در ادامه‌ی این مقاله با ما همراه باشید.

نمایی از قیمت های گادپینگ بر روی مانیتور

در طی سالیان گذشته، گادپینگ همواره در تلاش بوده است تا سرویس‌های خود را با بالاترین کیفیت ممکن برای کاربران خود فراهم کند. اما برای تحقق این هدف، نیازمند سرمایه‌گذاری مستمر در زیرساخت‌ها، فناوری‌های جدید و منابع انسانی متخصص است. متاسفانه، در سال‌های اخیر با وجود تمام تلاش‌های ما برای حفظ قیمت‌ها، هزینه‌های عملیاتی مانند هزینه سرورها، نگهداری تجهیزات و مدیریت شبکه به طور چشمگیری افزایش یافته است.

به علاوه، در سال‌های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و افزایش استفاده از اینترنت پرسرعت، نیاز به سرویس‌های کاهش پینگ بیش از پیش احساس می‌شود. گادپینگ خود را متعهد می‌داند که همگام با این پیشرفت‌ها، بهترین کیفیت سرویس را برای کاربران خود فراهم آورد. ما جهت همگام‌سازی خود با پیشرفت‌های سریع دنیای تکنولوژی و تهیه‌ی زیرساخت‌های لازم برای سرویس ناچار به افزایش قیمت سرویس‌ها هستیم.

سرویس کاهش پینگ گادپینگ همواره هدفش ارائه‌ی بهترین کیفیت سرویس با کمترین قیمت ممکن به کاربران خود بوده و هست. سرویس‌های ما با در نظر گرفتن طیف گسترده‌ای از کاربران، از سال گذشته هیچ افزایش قیمتی نداشته‌اند و تمرکز ما فقط بر روی ارائه‌ی بهترین کیفیت سرویس به کاربرها همراه با حفظ قیمت‌ها بوده است. اما اکنون با توجه به افزایش نسبتاً بالای تورم‌ها نسبت به سال گذشته جهت حفظ کیفیت سرویس‌ها و ارائه‌ی بهترین سرویس کاهش پینگ به کاربران عزیز، ما نیز مجبور به افزایش قیمت 20 درصدی سرویس‌ها هستیم. این در حالی است که برخی از دیتاسنترها حتی افزایش قیمت 70 درصدی نسبت به سال گذشته داشته‌اند.

مشاهده لیست قیمت‌های جدید

نمایی از کیبورد و دسته بازی پلی استیشن

باید خاطر نشان کنیم که این افزایش قیمت 20 درصدی، کمتر از میانگین صنعت است. متاسفانه برخی از دیتاسنترهای دیگر، افزایش قیمت‌های بسیار بالاتر، حتی تا 70 درصد را هم داشته‌اند. اما گادپینگ همچنان سعی دارد سرویس‌های مقرون‌به‌صرفه با بهترین کیفیت ممکن را ارائه دهد. ما می‌دانیم که ممکن است این تغییر قیمت برای برخی از کاربران چالش برانگیز باشد. به همین دلیل، تیم پشتیبانی حرفه‌ای ما آماده است تا به هر گونه سوال یا نگرانی شما در این زمینه پاسخ دهد.

ارتباط با تیم پشتیبانی

سرویس کاهش پینگ گادپینگ همراه با ارائه‌ی بهترین کیفیت سرویس و پایین‌ترین پینگ به کاربران از سال 1402 هیچ افزایش قیمتی نداشته است. اما متاسفانه علیرغم تلاش‌های ما برای حفظ قیمت‌ها، افزایش تورم و هزینه‌های جاری مانند هزینه‌های سرور، نگهداری تجهیزات، مدیریت شبکه و … لازم است تا برای حفظ کیفیت و ارائه‌ی بهترین سرویس با پینگ کم، قیمت سرویس‌ها را افزایش دهیم.

تمام تلاش ما بر این بوده که این تغییر قیمت به حداقل ممکن محدود شده باشد و شما گادپینگی‌های عزیز همچنان از سرویس‌های با کیفیت و مقرون‌به‌صرفه‌ی گادپینگ بهره‌مند باشید. گادپینگ همواره سعی داشته تا بهترین تجربه را برای کاربران خود فراهم بیاورد. ما مرتباً در حال ارتقای زیرساخت‌ها، افزودن سرورهای جدید در نقاط مختلف جهان و بهینه‌سازی شبکه هستیم تا پایین‌ترین پینگ ممکن را به شما ارائه دهیم.

تیم گادپینگ قدردان اعتماد و وفاداری شماست و ما امیدواریم که با حمایت همیشگی شما، بتوانیم بهترین سرویس کاهش پینگ را برایتان عرضه کنیم. همراهی شما انگیزه‌ی ما برای پیشرفت و ارتقای مستمر خدمات است. تیم پشتیبانی حرفه‌ای ما آماده پاسخگویی به هرگونه سوال یا مشکلی است که ممکن است برایتان پیش بیاید. ما مشتاقانه منتظر دریافت بازخوردهای شما هستیم تا بتوانیم سرویس‌های خود را بیش از پیش ارتقا دهیم.

ارتباط با تیم پشتیبانی

نمایی از ویژگی های گادپینگ بر روی گوشی

 

دلایل افزایش قیمت سرویس کاهش پینگ گادپینگ

سرویس کاهش پینگ گادپینگ هم مانند بقیه‌ی دیتاسنترها جهت حفظ کیفیت سرویس‌های خود، سرمایه‌گذاری در فناوری‌های جدید و پاسخگویی به هزینه‌های روزافزون عملیاتی ناچار به افزایش قیمت سرویس‌های خود می‌باشد. همراه با پیشرفت سریع تکنولوژی ما نیازمند ارتقای زیرساخت‌های سرویس، استفاده از فناوری‌های به‌روز، افزودن سرورهای جدید در نقاط مختلف جهان و بهینه‌سازی شبکه هستیم تا همگام با این پیشرفت‌ها خدمات سرویس به‌روز باشد و بهترین کیفیت را به کاربران ارائه دهد.

هر کدام از اعمال ذکر شده هزینه‌ی مخصوص به خود را دارند و جهت تهیه‌ی این هزینه‌ها برای حفظ کیفیت سرویس ما ناچار به افزایش قیمت سرویس‌ها هستیم. ما به طور مداوم در حال ارتقای زیرساخت‌ها، اضافه کردن سرورهای جدید و بهینه‌سازی مسیرهای شبکه هستیم تا بتوانیم کمترین پینگ را برای شما فراهم کنیم. تلاش ما بر این است که با افزایش کیفیت و کارایی سرویس‌ها، ارزش بیشتری را در قبال این افزایش قیمت برای شما ایجاد کنیم.

سرویس را از اینجا می توانید تهیه کنید

نمایی از اپلیکیشن موبایل گادپینگ

چرا گادپینگ؟

گادپینگ اولین سرویس کاهش پینگ در ایران است و در طی سال‌های گذشته با ارائه‌ی بهترین کیفیت سرویس به کاربران جزو با کیفیت‌ترین سرویس‌های کاهش پینگ در ایران بوده‌ و طی این سال‌ها همیشه از رضایت و حمایت کاربران خود برخودار بوده است. از جمله مزایای گادپینگ نسبت به بقیه‌ی سرویس‌های کاهش پینگ می‌توان به تست رایگان، قابلیت Kill Switch، قابلیت حالت روح، پشتیبانی سریع و حرفه‌ای، اپلیکیشن اختصاصی و … اشاره کرد. همچنین گادپینگ را می‌توانید روی انواع سیستم‌عامل‌های گوشی‌های موبایل از جمله اندروید و iOS، و همچنین سیستم‌عامل ویندوز نصب کنید و از با کیفیت‌ترین و پایین‌ترین پینگ ممکن بهره‌مند شوید.

 

1
اشتراک
Sana

1.9 9 رای ها
امتیاز مطلب
مشترک شدن
مطلع شدن از
guest

12 کامنت
Inline Feedbacks
دیدن همه نظرات
Amir Unknown

اگزیت لگ 200 تومنه نامحدود این 140 واقعا خیلی گرونه سرویستون 10 روزه اولم میگه مصرف زیاد کردید شارژ کن دوباره

admin

با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی لطفا توجه داشته باشید که هزینه پهنای‌باند در زیرساخت و سرورهای ایران بیشتر بوده و هم‌چنین سرویس‌های کاهش پینگ خارجی در ایران سرور ندارند و لذا برای گیمرهای ایرانی نیز بهینه نیستند.
سعی داریم تا چند هفته آتی سرویس‌های جدیدی منتشر کنیم که دارای پهنای‌باند و ترافیک بیشتری می‌باشند.

دکتر

نخرین بمولا این فقط رو اکانت تست درست کار میکنه بعد خرید یه دقیقه ام کار نمیده اره داداش کامنتارو هم پاک کن ????
حقیقت زود میپیچه پاک کن منتشر نکن
۴ روزه خریدم ده دقیقه هم نتونستم استفادع کنم چون کار نمیکنه
پشتبانی هم هیچ کاری انجام نمیده فقط میگه درست میشه اطلاع میدم
سرویسهای رایگان کار میکنن
جیب مردمو میزنن اینا

admin

با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی لطفا مشخصات سرویسی که خریداری کردید را جهت بررسی ارسال نمایید. با آدرس ایمیلی که وارد کردید سرویس فعالی در سیستم ما ندارید.

Amir Akbari

این افزایش قیمت به هر دلیل برای منه کاربر به صرفه نیست،
کما این که سرویستون از عید به این ور واقعا بد بود.
باقی ماجرا مشخصه…
موفق باشید

mehdi

اسم نمیارم ولی یه شرکت دیگه با یک سوم مبلغ اشتراک شما و با حجم بیشتر کیفیت بهتری هم ارائه میده … عدو شود سبب خیر /// این افزایش قیمتتون باعث شد با اون مجموعه آشنا بشم .

حامد

میشه معرفی کنید

Shayan

دادا این آیدی تلگرام هست @Shayanoo21
میشه به ما هم معرفی کنی ممنون

Patsa

داداش آیدی تلگرامم اینه @parsafzt میتونی برای منم بفرستی اسمشو؟ دمت گرم

امیرحسین

خب مثل این که سرویس کاهش پینگمون رو باید کلا تغییر بدیم

صادق زاده

متاسفانه کیفیت سرور ها همین الانش هم بد هست که من فاینالزو ۲۰ بار گزارش دادم متصل نمیشه و هیچکس هم پیگیر نبود
واقعا نمیصرفه ، سرور V2ray با نصف قیمت بهتر جوابگوعه و تازه فیل//ترشکن هم هست
امیدوارم حداقل واقعا با ۲۰ درصد افزایش قیمتی که بوجود اومده بهبودی توی سرویس ها ایجاد بشه
یادش بخیر موقعی که گادپینگ ۱۸ هزار تومان بود

admin

با سلام، وقت بخیر. ضمن عرض پوزش از شما کاربر گرامی بابت تجربه بدی که در مدت اخیر از سرویس داشتید، بله حق با شماست در چند هفته گذشته اختلالات شبکه بیشتر از قبل بوده و با اینکه بطور مداوم در حال جایگزینی مسیرهای ارتباطی بودیم اما تاکنون شرایط به حالت ایده‌آل نرسیده است. این اطمینان را به شما می‌دهیم که تیم فنی بدون وقفه در حال رفع اختلالات بوده و برای بهبود کیفیت شبکه تلاش می‌کند. بزودی نیز از چند سرویس جدید با پهنای‌باند بیشتر رونمایی خواهد شد.