تماس با ما | گادپینگ
راه های ارتباط با گادپینگ :
اولویت پاسخگویی با (تلگرام) و (چت آنلاین) میباشد، لطفا از ارسال پیام تکراری در راههای ارتباطی متفاوت خودداری نمایید
1. تلگرام
کانال + پشتیبانی آنلاین تلگرام: godping_ir@
2. چت آنلاین
از طریق آیکون سمت راست پایین صفحه
3. واتساپ
پشتیبانی آنلاین واتساپ: شروع گفتگو
27 03000 0990
4. تماس تلفنی
شماره تماس پشتیبانی: 91300027-021 (شنبه تا چهارشنبه: 8.30 الی 16.30)
5. ایمیل
اگر سوال خاصی دارید می توانید زیر همین پست کامنت (نظر) ارسال کنید.
.
.
.
.
سلام ببخشید میخواستم برای iOS هم کار میده؟
با سلام، وقت بخیر. بله کاربر گرامی سرویس بر روی سیستم عامل iOS نیز قابل استفاده می باشد.
با سلام لطفا تاریخ خرید بسته و انقضاء بسته رو نمایش دهید الان من موندم ماه دومی شروع میشه یا کلا تمام شده
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی احتراما این موارد از طریق پنل کاربری سایت قابل مشاهده می باشد.
سلام من برای naraka bladepoint اشتراک تهیه کردم ولی هیچ جوره نتونستم اجراش کنم ! همه ی متد ها و سرورا رو تست کردم ولی هیچکدوم کار نکرد
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی این بازی ساعاتی قبل به لیست بازی های تحت پوشش گادپینگ اضافه شد، خواهشمند است از طریق بخش انتخاب بازی نرم افزار گادپینگ آن را انتخاب کرده و سپس به سرویس متصل شوید.
سلام ممنون از پشتیبانیتون… متاسفانه بازی همچنان مشکل اتصال داره
سلام،بازی Genshin impact در لیست بازی های تحت پوششتون هست یا نه؟
با سلام، وقت بخیر. در حال حاضر خیر، چنانچه درخواست رفع تحریم بازی خاصی را دارید می توانید از طریق این لینک اقدام فرمایید.
سلام خسته نباشید پینگ برای پابجی عالیه ولی اصلا ریجستر تیر خوبی ندارع مشکل از کجاست
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی توصیه می شود تنظیمات آدرس سرور و پروتکل اتصالی سرویس را تغییر دهید و مجددا بررسی کنید.
سلام سرویس 3 ماهه کاهش پینک خریدم ولی وقتی تو ویندوز گادپبنگ رو باز میکنم وینویسه” سرویس اصلی در دسترس نمیباشد. در حال بارگذاری سرور پشتیبان. لطفن رسیدگی کنید ممنون
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی لطفا نسخه Net Framework 4.8 را بر روی ویندوز خود نصب نمایید.
سلام خسته نباشید گاد پینگ برا من نزدیک ۴ روز میشه بعد از وصل شدن سریعا قط میشه.نت همراه اول استفاده میکنم گوشیم هم xiaomi mi 10t
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی این مورد می تواند به دلیل اختلال برخی از پروتکل های اینترنت شما باشد، توصیه می شود پروتکل اتصال به سرویس را تغییر داده (برای نمونه پروتکل را از PPTP به L2TP یا OV تغییر دهید) و مجددا امتحان کنید.
با تشکر، موفق باشید.
سلام تا هفته ی پیش گاد پینک داشت عالی ار میکرد .ولی چند روزیه بعد وصل شدن قشنگ بعد ۱۰ ثانیه قطع میشه
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است مشخصات اکانت خود را جهت بررسی های بیشتر ارسال نمایید. با آدرس ایمیلی که وارد کردید سرویس فعالی در سیستم یافت نشد.
سلام ببخشید وقت بخیر
من سرویس کاهش پینگ رو خریداری کردم
متصل شدم درست خوب عالی
ولی بعد یه روز دو روز وصل که میشم میرم تو بازی پابجی خودکار خودش قط میشه
از دوباره وصل میکنم باز بعد چند ثانیه لغو میشه
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی این مورد می تواند به دلیل اختلال برخی از پروتکل های اینترنت شما باشد، توصیه می شود پروتکل اتصال به سرویس را تغییر داده (برای نمونه پروتکل را از PPTP به L2TP یا OV تغییر دهید) و مجددا امتحان کنید.
چنانچه مشکل قطعی از سمت خود سرور باشد پس از قطع شدن امکان اتصال مجدد در همان لحظه را نخواهید داشت، اما مشکل شما احتمال قریب به یقین به دلیل وجود اختلال بر روی درگاه های ارتباطی اینترنت (پروتکل) می باشد.
با تشکر، موفق باشید.
سلام ببخشید من پینگ داخلیمو 71 نشون میده. و از کابل LAN متصل میشم .مشکلمو چطور میشه حل کرد؟
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی ساکن چه شهری هستید و از چه نوع اینترنتی استفاده می کنید؟
من الان سرویس یک ماهه رو مثل همیشه خریدم فقط موقع اتمام کار بانکی بعداز تاییدیه سریع اومدم بیرون و نزاشتن بره صفحه سرویس گاد پینگ ولی پول از حسابم کسر شد ممنون میشم پیگیری کنید
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی احتراما پرداخت شما بصورت ناموفق در سیستم ثبت شده است، در صورتی که مبلغ تاکنون بصورت خودکار به حساب شما برگشت نخورده است لطفا 4 رقم آخر شماره کارت خود را جهت استعلام از درگاه پرداخت برای ما ارسال نمایید.
با تشکر، موفق باشید.
سلام. خواهش میکنم تدبیری بیندیشید که سرویس فقط روی گیم فعال بشه و ما بتونیم ازاد باشیم کار های دیگه رو انجام بدیم.
سلام خسته نباشید من سرویس پلاس خریدم برا فیس ایت میخواستم فقط تنظیم دقیقشو بلد نیستم راهنمایی کنید
با سلام، وقت بخیر. پس از اجرای نرم افزار گادپینگ و وارد کردن مشخصات سرویس خریداری شده، بر روی گزینه انتخاب بازی کلیک کرده و Faceit را از لیست نمایشی انتخاب نمایید و در نهایت به سرویس متصل شوید.
سلام وقتی اپ گادپینگ رو در ویندوز باز میکنم مینویسه سرور اصلی در دسترس نمیباشد در حال بارگزاری سرور پشتیبانی . ولی باز نمیکنه چرا؟
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی در صورتی که اخیرا با این مشکل روبرو شده اید موارد زیر را انجام دهید:
– اگر به سرویس های جانبی (مانند فیل//ترشکن) متصل هستید آن ها را قطع نمایید.
– در صورتی که اخیرا تنظیماتی بر روی ویندوز اعمال کرده اید (مانند نصب نرم افزارهای مرتبط با ایجاد محدودیت در دسترسی به اینترنت، تنظیم و فعالسازی DNS های خاص و …) آن ها را به حالت اولیه بازگردانید.
– آنتی ویروس و فایروال ویندوز خود را در صورت فعال بودن خاموش نمایید.
– یکبار رایانه و اینترنت را خاموش روشن کنید.
اما چنانچه از همان ابتدا با این اخطار روبرو بوده اید و نسخه ویندوزتان 7 می باشد توصیه می شود نسخه Net Framework 4.8 را نصب نمایید.
سلام وقت بخیر من الان سرویس یک ماهه رو مثل همیشه خریدم فقط موقع اتمام کار بانکی بعداز تاییدیه سریع اومدم بیرون و نزاشتن بره صفحه سرویس گاد پینگ ولی پول از حسابم کسر شد ممنون میشم پیگیری کنید
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی احتراما پرداخت شما بصورت ناموفق در سیستم ثبت شده است، در صورتی که مبلغ تاکنون بصورت خودکار به حساب شما برگشت نخورده است لطفا 4 رقم آخر شماره کارت خود را جهت استعلام از درگاه پرداخت برای ما ارسال نمایید.
با تشکر، موفق باشید.
تا دیروز به لیگ وصل میشیدیم
اما امشب مثل اینکه گاد پیتگ جواب نمیده و بازی میذاره وارد شیم
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است خود بازی League of Legends را از طریق برنامه گادپینگ انتخاب کرده و سپس به سرویس متصل شوید. تنظیمات اتصال شما صحیح نمی باشد.
دوست عزیز کلا league if legend یا riot clinte فرقی نداره هر کدوم رو با هر سروری انتخاب میکنیم اصلا load نمیکنه faile to resive SIPT error میده
با سلام، وقت بخیر. تغییراتی از سمت ما بر روی تنظیمات اتصال بازی مذکور انجام شد، لطفا مجددا بررسی کرده و نتیجه را به ما اطلاع دهید.
سلام بله چند روزه این مشکل هست هنوز هم برطرف نشده و همون ارور رو میده
سلام مجدد، وقت بخیر. ضمن عرض پوزش بابت مشکل به وجود آمده، این مورد توسط واحد فنی در حال بررسی بوده و نتیجه آن بزودی اعلام می گردد.
سلام من خریدم ولی چرا بهم پیامکش نمیاد؟؟
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی احتراما پرداخت شما بصورت ناموفق در سیستم ثبت شده است، در صورتی که مبلغ تاکنون بصورت خودکار به حساب شما برگشت نخورده است لطفا 4 رقم آخر شماره کارت خود را جهت استعلام از درگاه پرداخت برای ما ارسال نمایید.
با تشکر، موفق باشید.