تماس با ما | گادپینگ
راه های ارتباط با گادپینگ :
اولویت پاسخگویی با (تلگرام) و (چت آنلاین) میباشد، لطفا از ارسال پیام تکراری در راههای ارتباطی متفاوت خودداری نمایید
1. تلگرام
کانال + پشتیبانی آنلاین تلگرام: godping_ir@
2. چت آنلاین
از طریق آیکون سمت راست پایین صفحه
3. واتساپ
پشتیبانی آنلاین واتساپ: شروع گفتگو
27 03000 0990
4. تماس تلفنی
شماره تماس پشتیبانی: 91300027-021 (شنبه تا چهارشنبه: 8.30 الی 16.30)
5. ایمیل
اگر سوال خاصی دارید می توانید زیر همین پست کامنت (نظر) ارسال کنید.
.
.
.
.
سلام چطور باید بولمو بس بگیرم 119 هزار تومن دادم هیچی بالا نمیاد همهی بروتکل ها رئ امتحان کردم اما فایده نداره
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی با توجه به اینکه قبل از خرید کلیه گزینه های موافقت نامه را مطالعه و فعال کرده اید، علی الخصوص بند سوم (در حال حاضر ممکن است برخی از اینترنت ها امکان اتصال به سرویس را نداشته باشند. از این موضوع اطلاع دارم و قبل از خرید، سرویس را تست کرده ام)، و هم چنین با توجه به بند 13 قوانین (با توجه به اینکه امکان تست رایگان سرویس قبل از خرید داخل سایت مهیا می باشد، بدیهیست در صورتی که کاربر به دلیل بی اطلاعی، عدم سازگاری اینترنت با سرویس و غیره از خرید خود منصرف شود امکان برگشت وجه وجود نخواهد داشت.) امکان برگشت وجه برای شرایط شما وجود ندارد.
اما در صورت تمایل از طریق پشتیبانی تلگرام یا واتس اپ در ارتباط باشید و بفرمایید چه گیمی بازی می کنید تا مشکل حضرت عالی بررسی گردد.
موردی که فرمودید بعد از اتصال هیچ چیز قابل دسترس نیست بسیار نادر است، مگر اینکه قصد لود سایت های فیل//ترشده را داشته باشید که طبیعیست قابل دسترس نباشند چراکه سرویس گادپینگ فیل//ترشکن نمی باشد.
سلام من گیم albion online رو بازی میکنم و به دلیل اینکه در اوایل بازی مپ ها در حال لود شدن هست حدود 50m مصرف میشه و در ادامه پیامک اخطار مصرف میاد و من هیچ دانلودی انجام نمیدم میتونید رسیدگی کنید
با سلام، وقت بخیر. در صورتی که میزان دانلودی کمتر از 100 مگابایت می باشد مشکل خاصی وجود ندارد.
سلام
من ماه پیش یک سرویس نامحدود کاهش پینگ ۱ ماهه گرفتم بایه شماره ی دیگم و امروز همون سرویس رو با شماره ی دیگه ای اشتباه خریداری کردم.
امکان داره که سرویس را به اون شماره منتقل کنم؟(شماره اول)
با سلام، وقت بخیر. خیر متاسفانه، اما پس از احراز هویت، امکان انتقال اعتبار فعلی اکانت جدید به اکانت قبلی وجود دارد. در صورت تمایل برای انجام این کار از طریق پشتیبانی تلگرام یا واتس اپ گادپینگ در ارتباط باشید.
سلام
اشتراک نامحدود دقیقا چه تفاوتی با اشتراک محدود پلاس دارد و اینکه ایا هردو دارای سرور بحرین هستند و اینکه کدوم پینگ پایین تری در فورتنایت با اینترنت ایرانسل دارد
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی احتراما همانطور که در توضیحات صفحه اصلی و سوالات متداول نیز اشاره شده است، هر دو نوعِ سرویس کاهش پینگ (نامحدود و پلاس) مخصوص بازی آنلاین طراحی شده اند، تنها تفاوت اصلی آنها در تعداد سرورهای رفع تحریم می باشد.
در سرویس کاهش پینگ پلاس، علاوه بر سرورهای پایه، چند روتینگِ بیشتر جهت اتصال در دسترس می باشد، روتینگهای اختصاصی ایران-بحرین، ایران-امارات (مخصوص سرورهای بازی خاورمیانه – Middle East)، ایران-سنگاپور و به علاوه چند روتینگ دیگر تنها در سرویس پلاس فعال هستند.
در صورتی که بر روی ریجن خاورمیانه فورتنایت بازی می کنید روتینگ ایران-بحرین موجود در سرویس پلاس برای شما مناسب تر است.
با این حال توصیه می شود قبل از خرید از سرویس تست رایگان استفاده نمایید تا از سازگاری اینترنت خود با سرویس اطمینان حاصل فرمایید.
با تشکر، موفق باشید.
سلام. وقت بخیر. بسیاری از سرور ها وصل نمیشن. اگرم وصل بشه در بازی کانکت نمیشه یا پینگ و پکت لاست بالا میره. علت چیه؟
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی احتراما با توجه به استیبل بودن شرایط فعلی شبکه، به احتمال زیاد مشکلی که با آن روبرو هستید به دلیل وجود اختلال بر روی پروتکل های اینترنتی و یا پینگ داخلی سمت ISP و اینترنت شما می باشد. با این حال جهت بررسی بهتر لطفا مشخصات سرویس گادپینگ خود را ارسال نمایید. با آدرس ایمیل ثبت شده سرویس فعالی در سیستم یافت نشد.
سلام gamenet چند کاربره هست؟
با سلام، وقت بخیر. کلیه سرویس ها دو کاربره می باشند.
سلام از صبح تا الان برنامه اجرا نمیشه. هرچی میزنم اون 100 ثانیه بالا تموم میشه و مینویسه سرور های اصلی غیر فعال هستن در حال اتصال به سرور های پشتیبان و هیچی نمیاد… لطفا راهنمایی کنید .
با سلام، وقت بخیر. آیا تغییر خاصی بر روی رایانه یا اینترنت خود (مانند تغییر یا نصب آنتی ویروس، تنظیمات DNS، تنظیمات پروکسی، فعالسازی یک فیل//ترشکن خاص و …) اعمال نکرده اید؟
سلام وقت شما هم بخیر. خیر هیچ کدام رو انجام ندادم. فقط ویندوزم رو از 10 به 7 تغییر دادم و برنامه رو حذف و نصب هم کردم باز هم درست نشد. وگرنه هیچ تغییری بر روی اینترنت انجام ندادم. ممکنه برنامه با ویندوز 7 سازگار نباشه؟
سلام مجدد. بله این احتمال وجود دارد. توصیه می شود پکیج کامل نسخه های مختلف Net Framework را نصب نمایید.
سلام مجدد. ممنون از شما بیشتر نسخه های نت فریم وورک رو نصب کردم و مشکلم حل شد. ممنون از پاسخگویی شما
سلام من کارم با بازی wow کلی هم هزینه شارژ بازی میدیم و انتظار دارم لااقل از این مدتی که سرویس رو خریدم نصفه رو وصل بشم اما 3 روزی 1 بار وصل میشه و همش قطعی دارم هر چی هم به پشتیبانی میگیم نهایتا تفاوتی ایجاد نمیشه
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی پیغامی از سمت شما برای بخش پشتیبانی یافت نشد. از چه طریقی با پشتیبانی در تماس بودید؟
باتوجه به لاگ اتصال اکانت شما، توصیه می شود پروتکل OV را نیز تست نمایید.
مشکل عدم اتصالی که فرمودید از سمت ما نمی باشد، به دلیل محدودیت ها و بسته بودن پروتکل های اینترنتی از سمت برخی از ISP ها می باشد.
15 روز از 30 روز wow وصل نمیشه سرویس شدیم 🙁
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی احتراما لاگ اتصال اکانت شما بررسی شد، مشکلی بر روی سروری که به آن وصل شدید مشاهده نگردید. از آنجایی که همیشه با پروتکل IK2 متصل شدید، توصیه می گردد پروتکل OV را نیز برای این بازی تست نمایید.
برای تمدید اکانت یک ماه چکار باید کرد
با سلام، وقت بخیر. بدین منظور می توانید از طریق پنل کاربری اقدام فرمایید.
سلام من اشتراک 119000تومانی پرداخت کردم به شماره پیگیری453506 اما رمز عبور برای من ایمیل نشد…حتی به واتساپ پیام دادم..و بیشتر از 20 بار زنگ زدم اما کسی پاسخگو نیست..چرا رسیدگی نمیشه
با سلام، وقت بخیر. همکاران دیروز مشکل شما را بررسی و رفع کرده اند، در صورتی که همچنان با مشکل روبرو هستید مراتب را در ادامه اطلاع دهید. ضمن اینکه ساعات پاسخگویی تلفنی در روزهای کاری، از 9 الی 17 می باشد.
با تشکر
سلام و عرض ادب
برتامه عالیه فقط بعضی از اوقات وصل نمیشه
لطفا از Titanfall 2 هم پشتیبانی کنید
من اشتراک گرفتم یک ماهه فقط هم تک کاربره استفاده کردم بازی new world چرا بعد 20 روز اتمام ترافیک زده، قیمتا رو که بردین بالا تو این شرایط که همه نیاز دارن، تو خیلی از مواقعه هم که کار نمیکنه الانم این اخطار ممنون واقعا من حتی دیگه بازی نکنم از شما اشتراک نمیگیرم.
با سلام، وقت بخیر. به نظر می رسد که آستانه مصرف ماهیانه اکانت شما به اتمام رسیده است (لطفا بخش قوانین سایت را مجددا مشاهده فرمایید).
در صورت تمایل، مشخصات سرویس خود را ارسال نمایید تا وضعیت مصرف اکانت شما بررسی گردد.
با سلام بازی league of legends چرا پشتیبانی نمیشه ؟
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی این بازی تحت پشتیبانی قرار دارد.