تماس با ما | گادپینگ
راه های ارتباط با گادپینگ :
اولویت پاسخگویی با (تلگرام) و (چت آنلاین) میباشد، لطفا از ارسال پیام تکراری در راههای ارتباطی متفاوت خودداری نمایید
1. تلگرام
کانال + پشتیبانی آنلاین تلگرام: godping_ir@
2. چت آنلاین
از طریق آیکون سمت راست پایین صفحه
3. واتساپ
پشتیبانی آنلاین واتساپ: شروع گفتگو
27 03000 0990
4. تماس تلفنی
شماره تماس پشتیبانی: 91300027-021 (شنبه تا چهارشنبه: 8.30 الی 16.30)
5. ایمیل
اگر سوال خاصی دارید می توانید زیر همین پست کامنت (نظر) ارسال کنید.
.
.
.
.
salam, man jayi raje be in mozoo chi payda nakardam inja miporsam . mishe discord kenar in barname baz bashe moshkeli peyda nemidone va inke mishe site mesle gmail ya wowhead baz kard ya inam webgardi hesab mishe ?
با سلام، وقت بخیر. بله کاربر گرامی، تا زمانی که میزان پهنای باند مصرفی در لحظه غیراستاندارد نباشد و سیستم برایتان پیامک اخطار ارسال نکند مشکلی رخ نخواهد داد.
salam in protocole OV UDP to service namahdod ham hast chon faghat in connect mishe vase wow
با سلام، وقت بخیر. بله کاربر گرامی همه پروتکل ها در هر دو سرویس نامحدود و پلاس+ در دسترس هستند. تفاوت این دو سرویس در برخی از روتینگ ها (مانند روتینگ ایران-بحرین) می باشد.
سلام من خواستم پکیچو شفارش بدم ولی دیدم بسته های پینگ پلاس قیمتش بیشتره چرا؟؟
با سلام، وقت بخیر. از آنجایی که برخی از روتینگ هایی که هزینه ترافیک بالاتری دارند در سرویس پلاس وجود دارند هزینه تمام شده سرویس مذکور بیشتر است. در صورتی که بر روی ریجن خاورمیانه بازی نمی کنید نیازی به تهیه سرویس پلاس نیست. فراموش نکنید که قبل از خرید، سرویس تست را بر روی اینترنت خود بررسی و تست فرمایید.
سلام لطفا این موضوع رو از حالا مدیر یا هرکسی که جزو عوامل گاد پینگ بپرسید
۱. این سرویس پینگ داخل بازی csgo رو کاهش میده
ممنون خیلی برام مهمه
[ادغام شد]
راستی اینو هم بگید
این سرویس تحریم سرور هایپسکل ماینکرفت رو هم برمیداره ؟؟؟
با سلام، وقت بخیر. بله کاربر گرامی بازی های Cs:Go و Minecraft تحت پشتیبانی هستند، اما از آنجایی که تاثیر سرویس ممکن است بر روی اینترنت های مختلف متفاوت باشد و این مورد به مقدار پینگ داخلی اینترنت خودتان بر می گردد، توصیه می شود ابتدا از سرویس تست رایگان استفاده فرمایید.
برای world of warcraft مینویسه در دسترس نیست
ریجن عوض کن یا انتخاببازی غیر فعال کن باز مجدد اجرا کن
با سلام، وقت بخیر. لطفا هم اکنون مجددا بررسی نمایید.
در حال حاضر برخی از مسیرهای بین المللی با قطعی و اختلال روبرو می باشند و این موضوع از کنترل ما خارج است. لذا لطفا تا بازگشت وضعیت به حالت عادی صبور باشید.
با تشکر.
سلام من با اکانت دانلود نداشتم و بن شده فقط تو دیسکورد و گیم بودم
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی اکانت شما در تاریخ 18 اسفند به مدت 24 ساعت میزان غیرمعمولی از آپلود داشته که پس از اینکه نسبت به پیامک های اخطار سیستم بی توجه بوده اید منجر به مسدود شدن اکانتتان گردیده است. لطفا بخش قوانین را مجددا مطالعه فرمایید و با پشتیبانی فنی واتس اپ یا تلگرام با کارشناسان گادپینگ در ارتباط باشید.
سلام روز بخیر
دوست عزیز لطفا به جای اینکه بگید مسیر های بین المللی با میشکل روبرو هستند دقیق بگید که مشکل چی هست تا مصرف کننده هم ببیند براش مقدور هست در سرویس بماند یا یک نقشه دیگر بچیند ما نمیتوانیم منتظز این بمانیم که یک شرکت خاص دیتاسنترش درست میشود یا نه حتی یک روز قطعی هم باعث میشود به اندازه ده برابر قیمت سرویس ما ضرر کنیم با تشکر
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی گروه بندی سرورهایی که سیستم از روز اول برای اکانت شما در نظر گرفته مشکل خاصی ندارد، حتی در همین لحظه، لطفا بفرمایید با چه مشکلی روبرو هستید؟
بخش اخبار اپلیکیشن کجاست که میگید توش اخبار قطعی رو نوشتین؟
با سلام، وقت بخیر. در بخش بالای صفحه اصلی نرم افزار قابل مشاهده می باشد.
سلام. دلیل پاسخگو نبودن پشتیبانی چیه؟ تلفنتون که میگه شماره اشتباهه. واتس اپ و تلگرام پیام دادم هیچکدوم رو جواب نمیدین. بنده شغلم استریمه؛ آیا باید 10 روز منتظر پاسخ شما باشم؟ مردم بیکارن آیا؟ شما پشتیبانی ما هستین و “باید” پاسخگو باشین. اینکه تو کامنتا نوشتین از دستتون خارجه جواب درستی نیست! شما هم دارین مثل دولت میپیچونین؟! شما موظف هستین جواب درست و تایم درست به ما بدین. اگه نمیدونین موظف هستین از بالاسریتون بپرسین که کی مشکل حل میشه! لطفا اعتماد مارو نسبت به خودتون خراب نکنین. تا یه مشکلی پیش میاد درجا پشتیبانی رو نبندین! ما بیکار نیستیم منتظر پاسخ ” دست ما نیست ” بمونیم!
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی احتراما در خصوص شماره پشتیبانی، متاسفانه سامانه در تماس های همزمان دارای یک مشکل بوده که با شرکت ارائه دهنده در حال پیگیری این موضوع هستیم و از این بابت از شما پوزش می طلبیم.
از آنجایی که ساعات اداری به اتمام رسیده ممکن است برخی از پیام های پشتیبانی با تاخیر پاسخ داده شوند.
در خصوص اطلاعیه قبلی بله حق با شماست اما بسیاری از این استانداردها در ایران وجود ندارد و اجرا نمی شود، هیچ دیتاسنتر و شرکتی از زمان دقیق اختلالات و قطعی های زیرساختی اطلاع ندارد و قطعا ما هم دوست نداریم کاربران ناراضی باشند.
اما این اطمینان را به شما می دهیم که تیم فنی همیشه تمام تلاش خود را به کار گرفته و می گیرد تا این مشکلات تا آنجایی که تحت کنترل ما باشد به حداقل ممکن برسد.
با تشکر از شکیبایی شما،
موفق باشید.
سلام و خسته نباشید تا دیروز pptp بازی لاست ارک کانکت میشد ولی امروز کلا میگه در دسترس نیست برای من فقط با pptp کانکت میشد این مشکل کی فیکس میشه ؟ ممنون
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی احتراما همانطور که در بخش اخبار اپلیکیشن نیز اطلاع رسانی شده، در حال حاضر برخی از مسیرهای بین المللی با قطعی و اختلال روبرو می باشند و این موضوع از کنترل ما خارج است. لذا لطفا تا بازگشت وضعیت به حالت عادی صبور باشید. با تشکر.
سلام و خسته نباشید اقا اکانت منو بخاطر دانلود بن کردید در صورتی ک دانلودی نداشتم و پشتیبانی تلگرامتونم جواب نمیده
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی احتراما سیستم قبل از مسدودسازی اکانت برای شماره همراه کاربر در چند مرتبه پیامک اخطار ارسال می کند که به نظر می رسد نسبت به آنها بی توجه بوده اید. لطفا تا زمان بررسی پشتیبانی فنی صبور باشید تا وضعیت اکانتتان را از نظر مصرف بررسی کنند.
سلام من از کادپینگ برای بازی ورد وارکرافت استفاده میکنم الان کانکت نمیشه چه کنم ؟
با سلام، وقت بخیر. به این دلیل که بازی مورد نظر را از بخش تنظیمات اپلیکیشن گادپینگ انتخاب نکرده اید. شما لازم است بازی WOW را از قسمت انتخاب بازی برنامه فعال نمایید.
سلام وقت بخیر
من از سرویس شما برای بازی Lostark استفاده میکنم از دیشب قطعی ها شروع شده و امروز اصلا وصل نمیشه. زمانی هم که پروتکل های مختلف رو امتحان میکردم میگه یوزر و پسور رو بیش از حد مجاز غلط زدم!! تنظیمات ذخیره است و اصلا به نام کاربری و رمز عبور دست نزدم. مشکل از کجاس؟
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی احتراما همانطور که در بخش اخبار اپلیکیشن نیز اطلاع رسانی شده، در حال حاضر برخی از مسیرهای بین المللی با قطعی و اختلال روبرو می باشند و این موضوع از کنترل ما خارج است. لذا لطفا تا بازگشت وضعیت به حالت عادی صبور باشید. با تشکر.
سلام و خسته نباشید خدمت شما و ممنون از سرویس عالی تون
متاسفانه با این سرویس نتونستم بازی دویژن 2 رو اجرا کنم و کانکت نمیشه با سرور بازی
با سلام، وقت بخیر. ضمن تشکر از حسن نظر شما کاربر گرامی، با توجه به بررسی هایی که بر روی لاگ اتصال اکانت شما انجام شد، در هیچ حالتی بازی Division 2 در اپلیکیشن انتخاب نشده است، جهت اجرای بازی مذکور لازم است آن را از بخش تنظیمات برنامه گادپینگ انتخاب فرمایید.
سلام
الان که سرویس ها موجود نیستن میتونیم از سرویس gamenet بگیریم برای یک pc
با سلام، وقت بخیر. بله کاربر گرامی مشکلی در این خصوص وجود ندارد.