تماس با ما | گادپینگ
راه های ارتباط با گادپینگ :
اولویت پاسخگویی با (تلگرام) و (چت آنلاین) میباشد، لطفا از ارسال پیام تکراری در راههای ارتباطی متفاوت خودداری نمایید
1. تلگرام
کانال + پشتیبانی آنلاین تلگرام: godping_ir@
2. چت آنلاین
از طریق آیکون سمت راست پایین صفحه
3. واتساپ
پشتیبانی آنلاین واتساپ: شروع گفتگو
27 03000 0990
4. تماس تلفنی
شماره تماس پشتیبانی: 91300027-021 (شنبه تا چهارشنبه: 8.30 الی 16.30)
5. ایمیل
اگر سوال خاصی دارید می توانید زیر همین پست کامنت (نظر) ارسال کنید.
.
.
.
.
سرویس در دسترس نیست؟!
اعتبارم تقریبا تمام شده و قصد شارژ اکانت دارم. چه کنم؟ سپاس
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی سرویس فعال بوده و مشکلی ندارد.
سلام خسته نباشید من راضی بودم ولی الان فقط پکت لاس میندازه داخلع بازی نمیزاره بازی کنم من با پشتیبانی هم تماس میزنم کسی پاسخ گو نیس چه وضعیشه
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی در چه ساعاتی از شبانه روز با این مشکل روبر هستید؟ لاگ اتصال اکانت شما بررسی شد، وضعیت سروری که به آن متصل می شوید در طول 7 روز گذشته پایدار و مناسب بوده است.
سلام وقت بخیر
من برای Naraka تست رایگان امتحان کردم هم پینگ خوبی داشتم هم راحت میرفت داخل بازی
اما دیشب سرویس گادپینگ 119تومن خریدم اصلا داخل بازی نمیره
توی Naraka پینگ زیر صد به رنگ سبز نشون میده ولی connection to server failed میزنه
ممنون میشم راهنمایی کنید
با سلام، وقت بخیر. لطفا از بخش انتخاب بازی اپلیکیشن گادپینگ بازی Naraka را انتخاب کرده و هم اکنون مجددا با اکانت اصلی خودتان به سرویس متصل شوید و تست فرمایید.
سلام، داداش کلاً گادپینگ همینطوریه، سرور لاگین ناراکا رو رد نمیکنه، من خودم بیشتر از یک ساله ناراکا پلیر هستم. برای ناراکا گادپینگ 90% مواقع جواب نیست. پشتیبانی درست و حسابی هم نداره. وقتی میگی میگن ما تست کردیم سرور سالمه. فقط سرورشون رو تست میکنن نمیرن ببینن تو بازی هم میره یا نه. یه سرویس دیگه رو امتحان کن.
[ادغام شد]
سلام وقت بخیر
آقا چرا این پیامهای من رو تایید نمیکنید؟ خب پشتیبانی ضعیفه. جای اینکه پیامای من رو رد کنید پشتیبانیتون رو قوی کنید.
[ادغام شد]
نه انگار واقعاً اینبار مشکل حل شده، اون کامنتای قبلی منتفیه xD
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی نظرات شما حذف نشده است، فقط زمانی که هنوز در انتظار بررسی جهت تایید یا عدم تایید هستند توسط سیستم نمایش داده نمی شوند.
با سپاس از اطلاع رسانی شما، بله مشکل این بازی که برخی از کاربران با آن روبرو بودند اخیرا مجددا بررسی شد و تغییراتی جهت بهبود آن اعمال گردید، در صورتی که با مشکل خاصی روبرو شدید به ما اطلاع دهید.
سلامو درود خدمت تمام اعضا و خدمات رسان های عزیز ما یک ترافیک یک ماهه نامحدود گرفته بودیم اما 10 روز قبل اتمام وقت کامل به ما میگه ک حجممون تموم شده دلیلش چیه میشه یک نفر توضیح بده ممنون
با سلام، وقت بخیر. لطفا مشخصات سرویس گادپینگ خود را جهت بررسی ارسال نمایید. جهت پیگیری سریعتر می توانید از طریق چت آنلاین با کارشناسان در ارتباط باشید.
متاسفانه مضخرف تر از این گادپینگ وجود نداره هم ضرر مالی بهمون زد هم داخل بازی، دچار باگ بسیار شدید در بازی آلبیون آن لاین هست،وقتی ریکانکت میشه همچنان در بازی میمونه و زیرو میشه و همه چی از دست میره ،خدا ازتون نگذره با اینهمه ضرری که بهم زدین ،عمرا هم که پول پش نمیدین، سگ خورد تموم شد رفت
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی اختلالات شبکه ای ممکن است گاها بصورت اجتناب ناپذیر رخ دهد، اما سروری که در این مدت به آن متصل شدید وضعیت بسیار پایدار و مناسبی داشته و هیچ مشکل خاصی نداشته است. مشکل شما می تواند به دلیل اختلال پروتکل های اینترنتی از سمت ISP باشد، توصیه می شود با اینترنت دیگری تست کنید.
سلام ایا راه حلی برای درست کردن سرور بازی NARAKA BLADEPOINT دارید من این بازی خیلی دوست دارم ولی این چند وقت با مشکل در اجرا مواجه شدم ممون میشوم که سرور را درست کنید
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی لطفا هم اکنون مجددا بررسی فرمایید.
سلام خسته نباشید من سریس رو خریدم اما چرا نمیشه ایمیل رو وارد کنم
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی جهت استفاده از سرویس و اتصال به آن از همان مشخصاتی که سیستم پس از خرید در اختیارتان قرار داده (نام کاربری و کلمه عبور – Username and Password) استفاده فرمایید.
سلام ببخشید من بازی new world رو یک اشتراک گرفتم و 3 یا 4 بار قشنگ و با پینگ کم اجرا کرد ولی از عصر به بعد پینگ بالا 130 هست و این خیلی اذیت میکنه لطفا راهکار و راهنمایی کنید ممنون.
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی احتراما همانطور که در اپلیکیشن و سایت نیز اطلاع رسانی شده است، پینگ شبکه از سمت زیرساخت گاها ممکن است با افزایش روبرو شود و متاسفانه این مورد از کنترل ما خارج است.
سلام ببخشید من اکانت تست شما رو امتحان کردم برا بازی new world خیلی عالی بود من میخوام اشتراک بخرم میخوام بدونم که اکانت تست از کدوم اشتراک هست همون رو بخرم ۱۱۹ تومن یا ۱۵۶ تومن
در ضمن اینترنت من هم ایرانسل سیمکارت هست
لطفا راهنمایی ممنون.
با سلام، وقت بخیر. بستگی به سروری دارد که به آن متصل شدید، قبل از اینکه بر روی دکمه اتصال اپلیکیشن گادپینگ کلیک کنید از آیکون کنار سرور می توان متوجه شد که سرور انتخابی جزو سرورهای نامحدود بوده است یا پلاس.
سلام من اکانت تست گرفتم اما هیچ سایتی باز نمیکنه میشه کمکم کنید
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی سرویس صرفا جهت بازی آنلاین بوده و فیل//ترشکن نمی باشد.
سلام درباره قانون 5 حجمی که برای بازی میتوانم استفاده کنم 30 گیگابایت است؟
با سلام، وقت بخیر. بله کاربر گرامی همینطور است.
سلام خسته نباشید من الان یک اشتراک یک ماهه خریدولی یوزر و پسس برام نیومده ممن.ن میشم راهنمایم کنید
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی پرداخت اول شما (با آدرس ایمیل ثبت شده) ناموفق بوده و به حسابتان برگشت خورده است و به نظر می رسد که هم اکنون یک سرویس جدید خریداری کرده اید، در صورتی که با مشکل خاصی روبرو هستید مراتب را در ادامه همین کامنت به ما اطلاع دهید. با تشکر.
سلام خسته نباشید
پینگ دریافتی حدودا در بازی ها چنده
بازی مورد نظر من وارزون ۲ هست
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی شرایط اینترنت زیرساخت اخیرا پایدار و ثابت نمی باشد، ممکن است در ساعات مختلف شبانه روز پینگ ها تغییر کند. توصیه می شود ابتدا از سرویس تست رایگان استفاده فرمایید.
سلام
اکانت تستی با خریدش زمین تا اسمون فرق میکنه برای پاپجی
تستی زیر صد پینک بود الان زیر ۱۵۰ نمیاد
هر مدل از سرورا هم امتحان کردم برای ایفون تغییری نکرد نت هم مشکلی نداره
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی این مورد که ممکن است بطور اتفاقی رخ دهد، به دلیل گسترده بودن تعداد سرورها و تفاوت سازگاری اینترنت شما با آنها می باشد.
در واقع زمانی با دو اکانت متفاوت به سرویس متصل می شوید، حتی اگر تنظیمات اتصالی یکسان باشد به دلیل بالا بودن تعداد سرورها ممکن است در آن لحظه سیستم سرور متفاوتی برایتان در نظر گرفته باشد. (با زبان ساده تر، ممکن است اینترنت شما با سرور X مربوط به اکانت تست سازگاری بهتری داشته باشد تا سرور Y اکانت اصلی).
کافیست با پشتیبانی در ارتباط باشید تا این مورد را برایتان جایگرین و رفع کنند.
سلام و خسته نباشید
من مشترک شما بودم ولی انگار روی فیبر نوری کلا سرویس نمیدین درسته ؟
چون کلا به سرور شما وصل نمیشه …
با سلام، وقت بخیر. خیر کاربر گرامی مشکل یا محدودیتی در این خصوص وجود ندارد. لطفا بفرمایید که با چه پروتکل هایی این مورد را بررسی کردید و به هنگام اتصال با چه خطایی روبرو شدید؟
با تشکر.