تماس با ما | گادپینگ
راه های ارتباط با گادپینگ :
اولویت پاسخگویی با (تلگرام) و (چت آنلاین) میباشد، لطفا از ارسال پیام تکراری در راههای ارتباطی متفاوت خودداری نمایید
1. تلگرام
کانال + پشتیبانی آنلاین تلگرام: godping_ir@
2. چت آنلاین
از طریق آیکون سمت راست پایین صفحه
3. واتساپ
پشتیبانی آنلاین واتساپ: شروع گفتگو
27 03000 0990
4. تماس تلفنی
شماره تماس پشتیبانی: 91300027-021 (شنبه تا چهارشنبه: 8.30 الی 16.30)
5. ایمیل
اگر سوال خاصی دارید می توانید زیر همین پست کامنت (نظر) ارسال کنید.
.
.
.
.
سلام
امکانش هست که سرویسی که خریداری کردیم رو 2 کاربره کنید ؟
الان تک کاربره هستش × و طی خبر جدید که دادین گفتین تمامی اکانت ها 2 کاربره هستن !
با سلام. کاربر گرامی تمامی اکانت های قبلی تک کاربره نیز به 2 کاربره ارتقا یافته اند .
موفق باشید
سلام
من اگه از آسیاتک سرویس اینترانت بگیرم میتونم به اینترنت وصل شم؟
بعد چه جوری میشه به چیز پی ان وصل بشیم؟
با سلام. در صورتی که پورت مربوطه روی Isp مذکور بسته نشده باشد بله می توانید .
علیرضا این سوال منم هست
آسیاتک سرعت 4 مگ بیشترین سرعت اینترانتشه ولی ارزونه اگه بشه خیلی خوبه
من اینترنت دارم 10 مگ از آسیاتک و اکانت افزایش سرعت جواب میده پس پورتش بسته نیست
به نظرم امتحان کن اگه نشد زنگ بزن پشتیبانی بگو مشکلشو رفع کنه اگرم نشد مابه تفاوت شو پرداخت کن و سرویستو اینترنت کن
همینجا خبر بده
سلام
امروز ظهر پرداختى به مبلغ ٦٥٠٠ تومان براى خريد ٢ گيگ كاهش پينگ ١ ماهه انجام دادم اما متاسفانه بعد از پرداخت اطلاعات اكانت براى من نيامد
ساعت ١٢:٣٠ امروز در همين لينك اين موضوع رو بيان كردم اما متاسفانه شما پيام من را پاك كردين مجبور شدم مبنى بر عدم دسترسى من به سرويس
و با توجه به داشتن نماد الكترونيكى و درگاه بانك ملت از سايت شما شكايتى ارسال كردم
شماره پيگيرى شكايت : ١٨٣٠٣٩١٥٨٦٧١١٩
http://shekayat.bazresi.ir/Portal/Home/
سلام. دوست عزیز کامنتی که شما ارسال می کنید بعد از تایید مدیریت به نمایش در میاد ! جای سواله شما چطوری تشخیص دادید که کامنت حذف شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مشکل پرداختی شما هم که گاها در سیستم پیش می آید، رفع شد . اصلا نیازی به ثبت شکایت نبود .
موفق باشید
با سلام و عرض ادب
الان ما بخوایم اکانت قبلی رو تمدید کنیم ، فقط بروی یک سرویس هست بخوایم تغییر سرویس بدیم همان اکانت رو تا امتیازمون باقی بمونه باید چیکار کرد؟
سرویساتون باهم فرق دارند؟ یکی کاهشه پینگه به محدویت زمانی یکی کاهشه پینگ بدون محدودیت اون بالا بردن سرعت هم همین کاهشه پینگه یا فقط سرعت رو بالا میبره و مربوط به پینگ نمیشه و بدرد دانلود میخوره؟
با سلام. در صورتی که مایل به تغییر گروه اکانت می باشید این مورد را در ادامه اعلام فرمایید .
هم چنین سرویس دانلود اصلا پینگ مناسبی ندارد و صرفا برای دانلود می باشد .
موفق باشید
salam 6.500 toman kharid kardam vali bad az dargah bank mellat nevesht tarakoneshi yaft nashod !
با سلام. لطفا ایمیل خود را چک کنید .
سلام، با اتصال به سرویس شما همه ی پورت های من بسته میشه من یه پورت باز برای تانگل میخوام باید چی کار کنم؟ مرسی
با سلام. لطفا شماره پورت ها را اعلام فرمایید .
با تمامی سرور ها بررسی کردید ؟
بله همه سرور ها رو تست کردم
شماره پورت: [….]
با سلام. لطفا مجددا بررسی فرمایید .
من سرویس مخابرات دارم سرعتش 30 است تا چقدر در ساعات دانلود شبانه رایگان افزایش می یابد ؟
با سلام. در مورد سرویس دانلود و افزایش سرعت نمی توان نظر قطعی داد. بهترین راه تست سرویس می باشد .
هر دو سرور 1 و 2 را بررسی نمایید .
موفق باشید
سلام.اکانت تست برای کنسول ps4 را میخواستم ممنون.
با سلام. ایمیل شد .
موفق باشید
دوست عزیز یه سوال داشتم.من وقتی کنسول به pc کانکت میکنم و وقتی سرویس شما رو کانکت میکنم و بعدش شیر میکنم کانکت میشه ولی مسه انکه اصلا شیر نشده و با همون بینگ مهمولی به سرور psn وصل میشه…ممنون میشم راهنمای کنی خیلی وقته در گیر این موضوع هستم چون اصلا نمیشه بدون کاهش بینگ بازی کرد!
با سلام. نوع اتصال به اینترنت و کارهایی که انجام دادید را بصورت دقیق به مدیریت ایمیل کنید تا مشکل شما سریع تر پیگیری شود .
موفق باشید
سلام خسته نباشید
ببخشید من دیروز یه اکانت تبدیل به اینترنت خریدم،،ولی وصل نمیشه،،اکانت قبلیم چند روز پیش تموم شد،،،با اون یکی راحت وصل میشد ولی با جدیده نمیشه
[Removed By Admin] اینم یوزرش
درود. لطفا مجددا بررسی فرمایید .
سلام.دوست عزیز شما بندرو 1بار شرمنده کردید.اگر امکان داشته باشد اکانت من رو دباره شارژ کنید.دستم خیلی بنده نمیتونم اکانت رو شارژ کنم.
در اولین موقع در یعنی 1هفته انشا الله بنده از خجالت شما در میام.
با سلام. این چه حرفیه دوست من. انشالله مشکل سیستم برطرف شود حتما …
موفق باشید
با سلام. اکانت godping_4838 شما 1 گیگ شارژ شد .
موفق باشید
سلام، من تازه با سرویس گادپینگ آشنا شدم و می خوام اکانت بخرم ولی وقتی دکمه “پرداخت آنلاین و تحویل آنی” رو میزنم فقط نوشته ی “در حال بارگذاری…” میاد و به سایت بانک منتقل نمیشم
سلام دوست عزیز. مشکلی پیش آمده که در حال رفع آن هستیم .
موفق باشید
با سلام مجدد. مشکل رفع شد .
موفق باشید
سلام وقتی میخوام به سرویس کاهش پینگ وصل شم اول ارور میداد خطای اتصال به اینترنت!مودم رو خاموش و روشن کردم اول زد یوزر یا پسورد اشتباهه از دوباره وارد کردم الان از دوباره میزنه خطای اتصال به اینترنت! چیکار کنم؟(مشکلی هم در اتصال به اینترنت ندارم)
با سلام. مشکلی در سیستم کانکشن هوشمند به وجود آمده که در حال رفع آن هستیم .
با تشکر
تا کی درست میشه؟
درود. مشکل رفع شد .
salam man 1 gig trafic kharidam moteasefane baram manzur nashode chi kar konam ?????
با سلام. با آدرس ایمیلی که وارد کرده اید هیچ پرداختی ثبت نشده است .
جهت پیگیری موضوع، لطفا شناسه پرداخت یا آدرس ایمیل و یا شماره تلفن را در ادامه اعلام فرمایید .
با تشکر
سلام, امکان Refund کردن بعد اینکه 500 مگ مصرف شده از سرویس هست؟ (با کم کردن هزینه اون 500 مگ)
هنوز 7 روز نشده البته.
مرسی
با سلام. به نسبت میزان مصرف شما بله .
چجوری میتونم Refund کنم؟
شماره کارت بانکی + نام کاربری و پسورد اکانت رو ایمیل یا پیامک کنید .
سلام
من اینترنت آسیاتک دارم
به صورت عادی سرعت 250 کیلوبایت دارم در ساعات رایگان
از شما اکانت افزایش سرعت اینترنت شبانه خریدم
شب اول جواب داد و سرعت تا 1 مگ رفت اما به صبح نکشید کلا بی اثر شد !
امشب هم بی اثره سرعت همون 250 تاس 😐
چیکار کنم با این اکانت ؟؟؟؟
با سلام. تا چند روز آینده مجددا سرویس را با هر دو سرور 1 و 2 و هم چنین روی سایت های مختلف دانلود تست فرمایید.
نتیجه را همین جا اعلام نمایید.
با تشکر
اقا تمام این شب ها کار نکرد …ولی امشب کار میکنه
میترسم یه محدودیت باشه که آی اس پی متوجهش بشه و ببندتش حالا خبر میدم در صورت این که دوباره قطع بشه
با سلام. از اینکه اطلاع رسانی کردید خیلی ممنونیم .
بله 100% مطمئن باشید مشکل از جانب ما نمی باشد . بنده هم شخصا بعضی اوقات روی یک رنج خاص از سرور ها مشکل ارور 807 و کاهش سرعت دانلود را دارم !
امشب کار نمیکنه
از یه جای دیگه هم اکانت کاهش پینگ دارم اونم سرعتو افزایش میده اما اونم جواب نمیده
میشه این محدودیت زمانی اکانت هارو برداشت ؟
با سلام. خیر متاسفانه . اما با ایمیل مدیریت در ارتباط باشید امکان اضافه کردن تعداد روز هایی که نتوانستید از سرویس استفاده کنید وجود دارد (هر چند که مشکل از جانب ما نیست).
موفق باشید