تماس با ما | گادپینگ
راه های ارتباط با گادپینگ :
اولویت پاسخگویی با (تلگرام) و (چت آنلاین) میباشد، لطفا از ارسال پیام تکراری در راههای ارتباطی متفاوت خودداری نمایید
1. تلگرام
کانال + پشتیبانی آنلاین تلگرام: godping_ir@
2. چت آنلاین
از طریق آیکون سمت راست پایین صفحه
3. واتساپ
پشتیبانی آنلاین واتساپ: شروع گفتگو
27 03000 0990
4. تماس تلفنی
شماره تماس پشتیبانی: 91300027-021 (شنبه تا چهارشنبه: 8.30 الی 16.30)
5. ایمیل
اگر سوال خاصی دارید می توانید زیر همین پست کامنت (نظر) ارسال کنید.
.
.
.
.
سلام
به سرور ها وصل نمیشه.سرور ها مشکلی دارن؟
سلام. خیر دوست عزیز سرورها موردی ندارند . لطفا شرح کامل ارور را اعلام فرمایید .
با تشکر
سلام میخوام اکانتم رو شارژ کنم ولی وقتی به صفحه خرید منتقل میشم و اطلاعات رو وارد میکنم و میزنم رو خرید مینویسه خطای سیستمی اگه میشه بگید مشکل از کجاست.
با سلام، شب بخیر. سیستم پرداخت (درگاه بانک ملت) بررسی شد و مشکلی مشاهده نشد .
توصیه می شود با یک مرورگر دیگر بررسی فرمایید .
موفق باشید
اقا من یه گیگ ترافیک خریدم بعدش این ارور رو داد :
HTTP Error: cURL ERROR: 6: Couldn’t resolve host ‘bpm.shaparak.ir
با سلام. دوست عزیز پرداخت شما بصورت کامل نشده ثبت شده است .
توصیه می شود در صورتی که به v,p,n متصل هستید تمامی آنها را غیرفعال کرده و با مرورگر دیگری بررسی فرمایید .
موفق باشید
یعنی پول از حساب من کم نشده ؟
سلام مجدد. پرداخت ناموفق انجام شده، یعنی اگر مبلغ از حسابتان کسر شده، هزینه کسر شده بصورت اتوماتیک طی چند ساعت تا چند روز از طرف بانک به حسابتان برگشت داده خواهد شد .
موفق باشید
سلام واقعا عالی هستین اما جدیدا داخل rgc که بازی میکنم کمی لگ وجود داره و پینگ هم نوسان زیادی دارد . امکان توسعه سرور ها وجود داره ؟ ممنون
با سلام. خیلی ممنون کاربر گرامی نظر لطف شماست .
آیا با تمامی سرور ها این مورد را بررسی کرده اید ؟
توصیه می شود هنگامی که پینگ دچار نوسان می شود از سرویس قطع شده و پینگ داخلی اینترنت خود را بررسی فرمایید .
موفق باشید
سلام.خسته نباشید. من یک اکانت کاهش پینگ گرفتم. ولی اخیرا با اون وصل میشم اینترنتم لیمیتد میشه. اگه ممکنه راهنماییم کنید. با تشکر
سلام، خیلی ممنون 🙂
لطفا در صورتی که مجددا با این مشکل مواجه شدید، تمامی سرور ها را بررسی کرده و چنانچه مشکل رفع نشد مراتب را در ادامه همین کامنت اعلام فرمایید.
با تشکر
سلام. من هر 4 سرور رو چک کردم. ولی همچنان همون مشکلو دارم.
سلام مجدد. با اتصال به سرویس از 8.8.8.8 یا 4.2.2.4 پینگ دارید یا خیر ؟
از 8.8.8.8 پینگ دارم
ایمیل ارسال شد، لطفا بررسی نمایید .
ولی زماناش نزدیک 100 ms است و تایم اوت هم داره بعضا
سلام ببخشید سرور هاتون پر از time out هست کی رفع میشه؟
با سلام، شب بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است در صورتی که مجددا با مشکل تایم اوت مواجه شدید حتما از سرویس قطع شده و تایم اوت های احتمالی اینترنت خود را بررسی فرمایید .
هم چنین توصیه می شود شماره سروری که به آن متصل می شوید و هم چنین نام گیمی که بازی میکنید را به ایمیل مدیریت ارسال نمایید .
با تشکر
shabe shoma ham bekheyr ersal kardam khedmatetmoon
سلام مجدد، پاسخ ایمیل شما داده شد .
موفق باشید
slm man tahal bedoone hich moshkeli connset mishodam vali alan ba yek username dg k kharidam nemitoonam conect besham error e pass e eshtebah mide man kamelan dorost mizanam
با سلام، شب بخیر. لطفا یوزر و پسوردی که وارد می کنید را به ایمیل مدیریت ارسال فرمایید.
با تشکر
slm, man ro lap topam noskhe 4.5.2e frame networko daram vali vaghty mikham connection hoshmand shoma ro ejra konam error mide mige ye noskhte dg frame netwroko mikhad (4.0.2……
alan yany hatman bayad hamin noskhe bashe ?:|
khob noskhe balataresh hast dg in che errorie alan
با سلام. کاربر گرامی لطفا توجه داشته باشید که نسخه 4.0 بسته دات نت فریم ورک یک بسته کامل می باشد و نسخه 4.2 آن تنها شامل برخی از آپدیت های خاص می باشد .
اگر توجه کرده باشید در نسخه های 8 ویندوز نیز اکثرا هنگام اجرای برخی از نرم افزار ها با ارور نصب فریم ورک 3.5 مواجه می شویم، در حالی که نسخه 4 آن بصورت پیش فرض روی ویندوز نصب شده !!
موفق باشید
سلام این سرویس کاهش پینگ بدون محدودیت زمانی که ترافیکی کردین یعنی چی؟
پینگ با ترافیک 3 گیگ یعنی بعد 3 گیگ دوباره باید بخریم؟
لطفا تو ایمیل هم جواب بدین
با سلام دوست عزیز ، قبلا ما سرویس با محدودیت زمانی هم عرضه میکردیم اما الان بدون محدودیت زمانی و با همان قیمت بدون افزایش قیمت نیز عرضه میکنیم و این میتواند به سود شما مشتریان عزیز باشد .
در دوره قبلی شما در استفاده از سرویس محدودیت زمانی داشتین مثلا میتونستید تو 1 ماه مصرف کنید . اما در این دوره محدودیتی برای مدت مصرف سرویس شما وجود ندارد و شما میتوانید بعد از اتمام حجم خود دوباره آن را شارژ کنید.
با تشکر
با سلام من سروس تک کاربره اینترانت به اینترنت می خواستم ظاهرا نبود باید چیکار کنم
با سلام. دوست گرامی تمام سرویس های تک کاربره قبلی با همان قیمت به 2 کاربره تبدیل شده اند.
می توانید بصورت تکی نیز از اکانت دو کاربره استفاده فرمایید و از این بابت مشکلی وجود ندارد .
موفق باشید
ایمیل جواب نمی دی ؟
تمامی ایمیل ها پاسخ داده شدند .
سلام
بعد از اتصال با نرم افزار خودتون، پینگ پایین میاد و آی پی هم به سرور شما تغییر میکنه، ولی در کمتر از 1 دقیقه، دوباره پینگ بالا میره انگار کاهش پینگ متصل نیست و آی پی هم به آی پی خودم برگیرده… همه این ها در حالی که هنوز سریس متصله و قطع نشده! گاهی هم هی بین این دو حالت نوصان داره!
ممنون میشم اگر رسیدگی کنید،
پویا ا.
با سلام. دوست عزیز حقیقتا تا به حال گزارش چنین مشکلی را نداشته ایم.
اما خب توصیه می شود پینگ اینترنت خود را بدون استفاده از سرویس به مدت چند دقیقه بررسی کنید .
هم چنین در اتصال به اینترنت از کابل لن استفاده کنید .
در صورتی که مشکل رفع نشد توصیه می شود با ایمیل مدیریت در ارتباط باشید چون مشکل شما نیازمند بررسی دقیق تری می باشد .
موفق باشید
بله، با کابل لن وصل هستم… هر چند که متوجه نمیشم که این قضیه کابل لن چیه! من از سرویس شما روی وای فای هم استفاده کردم و مشکلی نداشته. (قبل از اینکه این مشکل جدید پیش بیاد!)
با مدیریت تماس میگیرم، ممنون
سلام مجدد. دوست عزیز وای فای های لپ تاپ به دلیل اینکه توان خوبی ندارند پس از مدتی اتصال به اینترنت و استفاده، پینگ دچار نوسان می شود .
این مورد ربطی به سرعت دانلود و …. ندارد برای همین تنها داخل گیم احساس می شود .
موفق باشید
آها، از اون لحاظ… من روی PC هستم و از کابل لن استفاده میکنم، گاهی به مودم دوم با wifi وصل میشدم. به هر حال من ایمیل رو فرستادم الان.
ممنون 😉
شاید از نظر فنی دلیل منطقی ای برای این موضوع وجود نداشته باشد، اما تجربه چند ساله ما در این کار این را برای ما به اثبات رسانده است 🙂
به زودی به مشکل شما رسیدگی می شود .
موفق و پیروز باشید .
فکر کنم مشکل رفع شد الان تونستم وصل بشم، ولی شاید دوباره به مشکل بر بخورم.
سلام من وقتی میخوام که با کاهش پینک به بازی متصل بشم این ارور رو به من میده : Origin could not get code (-5df70000): Base pr–ox–y error. You shouldn’t get this error.
من پروک//سیم رو چک کردم از اینترنت آپشن باز هم مشکل رفع نشد.
البته فقط با کاهش پین این مشکل رو دارم
با سلام. در صورتی که مجددا با مشکل روبرو شدید هر 4 سرور گادپینگ را تست کنید .
موفق باشید
من بعد از نیم ساعت باز ی کردن پینگم میره سه 999، تاحالا نتونست بیشتر از نیم ساعت بازی کنم شاید هم کم تر از نیم ساعت. ولی فعلا ن مشکلم با متصل شدن رفع شده.
با سلام مجدد. از کدام Isp اینترنت تهیه کرده اید ؟
هم چنین توجه داشته باشید که در اتصال به اینترنت حتما از کابل لن استفاده کنید (بالا رفتن پینگ بعد از مدتی اتصال به اینترنت بصورت وای فای بسیار شایع است) .
در صورتی که مشکل رفع نشد توصیه می شود با ایمیل مدیریت در ارتباط باشید چون مشکل شما نیازمند بررسی دقیق تری می باشد .
موفق باشید
ISP من از مخابراته از کابل LAN هم استفاده میکنم.
سلام، شب بخیر. لطفا ایمیل خود را بررسی فرمایید .
با تشکر