تماس با ما | گادپینگ
راه های ارتباط با گادپینگ :
اولویت پاسخگویی با (تلگرام) و (چت آنلاین) میباشد، لطفا از ارسال پیام تکراری در راههای ارتباطی متفاوت خودداری نمایید
1. تلگرام
کانال + پشتیبانی آنلاین تلگرام: godping_ir@
2. چت آنلاین
از طریق آیکون سمت راست پایین صفحه
3. واتساپ
پشتیبانی آنلاین واتساپ: شروع گفتگو
27 03000 0990
4. تماس تلفنی
شماره تماس پشتیبانی: 91300027-021 (شنبه تا چهارشنبه: 8.30 الی 16.30)
5. ایمیل
اگر سوال خاصی دارید می توانید زیر همین پست کامنت (نظر) ارسال کنید.
.
.
.
.
با سلام
من پینگم 300 همیشه با کاهشپینگ میشه 120 ولی 2 روزه مجبورم بدون کاهش پینگ بازی کنم چون وقتی کاهش پینگ اجرا میکنم پینگم میره رو 1000 (دوتا 2 پلی میدم)
با سلام، شب بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است در صورتی که مجددا با این مشکل روبرو شدید کانکشن هوشمند Godping Client را اجرا کرده، از قسمت “بررسی پینگ” پینگ داخلی اینترنت خود را به مدت چند دقیقه بررسی فرمایید.
میانگین پینگ، نوسان و یا تعداد تایم اوت های احتمالی را در ادامه اعلام نمایید. هم چنین توجه داشته باشید که به هنگام پینگ گرفتن به سرویس گادپینگ و یا V–P–N دیگری متصل نباشید.
با تشکر.موفق باشید
سلام خسته نباشید متاسفانه سروراتون بدجور اذیت میکنن لطفا رسیدگی کنید برای ما که سی اس گو بازی میکنیم خیلی بد میشه ! TEAM SPEAK :Ts2.ir:10012!
با سلام. کاربر گرامی شما Cs:Go را روی سرورهای داخل کشور بازی می کنید؟
سلام چند روزیه پینگا نوسان داره.بدون کاهش پینگ یکنواخته امتحان کردم لطفا رسیدگی کنید تشکر
با سلام. بله متاسفانه مدتی است که برخی از سرورها با اندکی نوسان پینگ روبرو هستند که به دلیل اختلال شبکه زیرساخت بوده است.
لطفا نام گیمی که بازی می کنید را اعلام فرمایید.
با تشکر
CS:GO
سلام مجدد. ممکن است بفرمایید روی چه سرور و موقعیتی ؟
سلام
ببخشید اگه تکراریه
بعضی وقتا با این ارور مواجه میشم
http://opload.ir/im/7m94/0dc1e7ea18981.jpg
و کانکت نمیشم
ممنون میشن راهنمایی کنید
با سلام، شب بخیر. سیستم و مودم را یکبار ریست کرده و هم چنین آنتی ویروس و فایروال ویندوز را خاموش نمایید.
در صورتی که مشکل رفع نشد موضوع را با پشتیبانی Isp در میان گذاشته و اعلام کنید که در اتصال به V–P–N داخل کشور با خطای شماره 619 مواجه می شوید.
سوالی بود دریغ نکنید.
موفق باشید
یعنی چی چک کنم میگم وارد میکنم تو کلاینت 1.7 خودتون دستی هم کانکشن درست کردم ولی میگه یوزر پاس اشتباس ایمیلتونم نیومده میشه راهنمای کنید اگه نمیشه خواهشا بگید نمیشه تا یکی دیکه بخرم با اکانت تستون کار میکنه ممنون
درود.
دوست گرامی ایمیل برای شما ارسال شده است. لطفا مجددا بررسی بفرمایید.
باتشکر.موفق باشید
با سلام. پیرو پاسخی که پشتیبان خدمت شما ارسال کردند، توصیه می شود نام کاربری و پسورد اکانت خود را کپی پیست کرده و از وارد کردن آن بصورت دستی خودداری فرمایید.
موفق باشید
سلام
قربان میگه یوزر و پسورد اشتباس چکارش کنم
[Removed By Admin] یوزرم
باسلام.
دوست گرامی یک ایمیل برای شما ارسال شد.لطفا بررسی کنید.
باتشکر.موفق باشید
سلام اگه میشه آیپی سرور رو ارسال کنید دیگه با کانکشن وصل نمیشه
باسلام.وقت بخیر
آدرس سرور برای شما ایمیل شد.
موفق باشید
سلام، من روی مک هستم از کانکشن نمیتونم استفاده کنم، میشه لطفاْ آی پی پینگ رو بفرستید؟
سلام.شب بخیر
آدرس سرور برای شما ایمیل شد.
موفق باشید
درود بر شما
من سرویس اینترانت به اینترنت ۳۰ گیگ گرفتم
۱-میشه یوزر و پسورد رو عوض کرد؟
۲- من از داخل نرم افزار هوشمندتون نمیتونم کانکت شم حجم رو میزنه ولی سریع یه ارور طولانی میده و کانکت نمیشه
ولی با اون کانکشن های کیلوبایتی وصل میشه راحت.
۳-بر روی دستگاه های ویندوز فون (لومیا ۵۲۰) چگونه میتونم از این سرویس استفاده کنم؟
ویندوز کامپیوترم ۱۰ و گوشیم ۸.۱
سلام، شب بخیر.
پاسخ سوالات شما به ترتیب :
1. بله. می توانید از قسمت پنل کاربری اقدام فرمایید.
2. کانکشن هوشمند فقط مخصوص کاربران سرویس کاهش پینگ بوده و شما لازم است از همان کانکشن Pbk داخل سایت استفاده کنید.
3. طبق آموزش مقابل عمل کرده با این تفاوت که قسمت Type را بر روی PPTP قرار دهید : لینک آموزش
سوالی بود دریغ نکنید.
موفق باشید
با سلام و عرض خسته نباشید….
من اینترانت 30 gb خریدم……اوایل قابل استفاده بود ولی الان با ارور 809 کانکت نمیشه……
با سلام. لطفا این مورد را مجددا با هر دو پروتوکل PPTP و L2TP و هم چنین روی هر دو سرور سرویس دانلود بررسی فرمایید.
لطفا در صورتی که مجددا با خطا مواجه شدید شماره ارور هرکدام را بصورت جداگانه در ادامه همین کامنت اعلام نمایید.
با تشکر
با تشکر از پاسخ سریعتون
server 1 l2tp=809
server 1 pptp =807
server 2 l2tp=809
server 2 pptp=807
سلام مجدد. باتوجه به شماره ارورهای اعلام شده، مطمئن باشید که مشکل مربوطه از جانب Isp خودتان می باشد.
لذا توصیه ما این است که با پشتیبانی Isp خود تماس گرفته و ضمن شرح موضوع، اعلام نمایید سرور مقصد که قصد دارید به آن متصل شوید داخل ایران می باشد.
سوالی بود دریغ نکنید.
موفق باشید
باسلام خدمت مدیرت گاد پینگ بنده یک سوال و یک مشکل داشتم اگه پاسخ دهید ممنون میشم :
سوالم اینکه ایا برنامه گاد پینگ بر روی برنامه Uplay قابل استفاده هست و اگر هست ممنون میشم نحوه استفاده شو توضیح دهید (چون هر کاری کردم گاد پینگ توی Uplay کار نمیکرد و پینگ رو کاهش نمیداد)
مشکل : بیشتر مواقع سرور ها مشکل دارن و قطع وصل میشن یا کلا به جای کاهش پینگ پینگ رو افزایش و مدام timedout میشن که اواخر خیلی این مشکل رواج پیدا کرده . منتظر پاسخ شما هستم . باتشکر
با سلام، شب بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است در صورتی که مجددا با این مشکل روبرو شدید کانکشن هوشمند Godping Client را اجرا کرده، از قسمت “بررسی پینگ” پینگ داخلی اینترنت خود را به مدت چند دقیقه بررسی فرمایید.
میانگین پینگ، نوسان و یا تعداد تایم اوت های احتمالی را در ادامه اعلام نمایید. هم چنین توجه داشته باشید که به هنگام پینگ گرفتن به سرویس گادپینگ و یا V–P–N دیگری متصل نباشید.
با تشکر
با تشکر فراوان که سریعا پاسخ دادید . بنده همانطور که فرمودین پینگ داخلی رو به مدت 1 دقیقه تست کردم و میانگین 55ms تا 57ms را دیدم که فکر کنم مشکلی نیست و پینگ داخلیم خوبه . ولی زمانی که با گادپینک متصل میشم مشکلات و timedout ها تند و تند شروع میشود و درصورتی که وقتی گاد پینگ را خاموش میکنم هیچگونه Timedout ای مشاهده نمیشه .
و سوال اول ام رو پاسخ ندادین که در مورد Uplayبود ؟
سلام مجدد، شب بخیر.
کاربر گرامی لطفا به تصاویری که در ساعات مختلف امروز تهیه شدند دقت فرمایید : تصویر 1 | تصویر 2
هر دو تصویر مربوط می شوند به پینگ یکی از سرورهای ما که حضرت عالی بیشتر به آن متصل شده اید از دو Ip مختلف .
تصویر اولی که در ساعت 2:44 بعد از ظهر تهیه شد، پینگ سرور از آی پی 4.2.2.4 و تصویر دوم که در ساعت 7:52 بعد از ظهر تهیه شد پینگ سرور از آی پی 146.66.155.1 بوده است.
همانطور که مشاهده می فرمایید پینگ تایم هر دو حالت بدون تایم اوت، بسیار مناسب و بدون نوسان شدید بوده است.
توصیه می شود در صورتی که مشکلتان هم چنان پا بر جا بود، تصاویر مربوط به پینگ اینترنت خود را در دو حالت متصل به سرویس و بدون استفاده از سرویس برای ما ایمیل فرمایید.
در مورد سوالی که مطرح فرمودید باید خدمت شما عرض کنیم که تاثیر سرویس کاهش پینگ داخل گیم بصورت کلی به دو عامل بستگی دارد:
1. پینگ داخلی اینترنت خودتان (که 55 میلی ثانیه نسبتا زیاد است) 2. موقعیت جغرافیایی گیم سرور مقصد (به عنوان مثال بر اساس تجربه، پینگ سرورهای ما به سرور دوتا2 لوکیشن Eu East از لوکیشن Eu West آن بهتر است)
سوالی بود دریغ نکنید.
موفق باشید
نمیدونم ولی ان طور که بنده دیشب دیدم پینگم به صورت عادی بود و مدام هم لگ داشت حال مجدد تست میکنم اگر مشکلی بود به شما اعلام میکنم که راهنمایی لازم رو مطرح کنید .
بله سرور هایی که بنده بهش متصل بودم EU West بودن که بدون نرم افزار و با گاد پینگ پینگ 179ms رو نشون میدادن اگر مشکل با بر جا بود با ایمیل شما تماس میگیرم تا راهنمایی ام کنید با تشکر فراوان بابت پاسخ دادن به کامنت های بنده .
درود.شب بخیر
هدف ما جلب رضایت شماست.سوالی بود دریغ نکنید.
موفق باشید
salam hamin alan 1 gb sharj kardam eroe 43 ye hamchin erori dad goft moge pardakht moshkel bevojod omade username acount [Removed By Admin] polo pardakht kardam hsarj nashod emial ham arminjavid74@gmail.com
با سلام، شب بخیر. لطفا مجددا بررسی فرمایید.
سلام، از امروز سرویس کاهش پینگ تاثیری روی پینگ نمیذاره!! دلیل چیه؟
خطایی هم نمیده، به گادپینگ وصل میشه ولی اصلا تاثیری روش نداره. البته از امروز اینطوری شده.
با سلام، شب بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است در صورتی که مجددا با این مشکل روبرو شدید کانکشن هوشمند Godping Client را اجرا کرده، از قسمت “بررسی پینگ” پینگ داخلی اینترنت خود را به مدت چند دقیقه بررسی فرمایید.
میانگین پینگ، نوسان و یا تعداد تایم اوت های احتمالی را در ادامه اعلام نمایید. هم چنین توجه داشته باشید که به هنگام پینگ گرفتن به سرویس گادپینگ و یا V–P–N دیگری متصل نباشید.
با تشکر
میانگین تقریبا 134 و حدودا هر 20 پینگ یک تایم اوت.
سلام مجدد.
کاربر گرامی خواهشمند است توجه داشته باشید که پینگ داخلی اینترنت شما (پینگ تایم اینترنت شما به سرور ما) می بایست نهایتا 60 میلی ثانیه باشد و این مورد کاملا بستگی به کیفیت Isp شما دارد.
علت مشکلی که حضرت عالی مطرح فرمودید همین می باشد، توصیه ما به شما این است که موضوع را با پشتیبانی Isp در میان بگذارید.
سوالی بود دریغ نکنید.
موفق باشید
مدیر گرامی برای بنده هم همین مشکل پیش امده و گاد پینک روی پینگ من تاثیری نداره و از امروز (9 مهر) شاهدش بودم . ممنون میشم پیگیر این مشکل باشید. باتشکر
با سلام، شب بخیر. لطفا شما نیز مانند کاربر گرامی javad عمل کرده و پینگ داخلی اینترنت خود را در حالتی که به سرویس متصل نیستید اعلام فرمایید.
همانطور که مستحضرید مشکل کاربر javad به دلیل بالا بودن پینگ تایم داخلی اینترنت خودشان بود و از حیطه کاری ما خارج می باشد.
هم چنین لازم به ذکر است که طی چند روز اخیر اینترنت سراسر کشور با اختلال مواجه شده است.
سوالی بود دریغ نکنید.
موفق باشید
با تشکر مجدد بنده همانطورم که در کامنت قبلی مطرح کردم پینگ داخلیم بودن تایم اوت و میانگین 55 تا 57 ms بود .
شاید شما صحیح بفرماید که مشکل از اینترنت سراسری (زیرساخت) باشد . و امیدوارم این مشکلات سریعا برطرف شود .
با سلام.
به کامنت 4653 مراجعه شود.
سلام خسته نباشید
من از دیشب بدون استثناء ارور 807 دریافت میکنم.اصلا نمیتونم وصل شم.از کنترل پنل هم که چک کردم uac غیرفعال بود لینکی که تو آموزش گذاشتید هم کار نمیکنه. چه کنم؟!
با سلام. طبق پیگیری های انجام شده مشخص شد که یک مشکل و اختلال سراسری رخ داده است و ارور مربوطه نیز به همین دلیل می باشد.
توصیه می شود با پشتیبانی Isp تماس حاصل فرمایید.
سلام میخوام وصل شم میگه مشکل اتصال به سرور
با سلام. طبق پیگیری های انجام شده مشخص شد که یک مشکل و اختلال سراسری رخ داده است و ارور مربوطه نیز به همین دلیل می باشد.
توصیه می شود با پشتیبانی Isp تماس حاصل فرمایید.