تماس با ما | گادپینگ
راه های ارتباط با گادپینگ :
اولویت پاسخگویی با (تلگرام) و (چت آنلاین) میباشد، لطفا از ارسال پیام تکراری در راههای ارتباطی متفاوت خودداری نمایید
1. تلگرام
کانال + پشتیبانی آنلاین تلگرام: godping_ir@
2. چت آنلاین
از طریق آیکون سمت راست پایین صفحه
3. واتساپ
پشتیبانی آنلاین واتساپ: شروع گفتگو
27 03000 0990
4. تماس تلفنی
شماره تماس پشتیبانی: 91300027-021 (شنبه تا چهارشنبه: 8.30 الی 16.30)
5. ایمیل
اگر سوال خاصی دارید می توانید زیر همین پست کامنت (نظر) ارسال کنید.
.
.
.
.
سلام سرویس افزایش سرعت دانلود سرعت دانلود رو چقدر بالا میبره ؟
درود، شب بخیر. دوست گرامی این مورد کاملا بستگی به اینترنت خودتان دارد، توصیه ما این است که از اکانت تست موجود در سایت استفاده نمایید.
سوالی بود دریغ نکنید.
موفق باشید
سلام
من الان چند روزه نمیتونم به سروراتون متصل بشم. به هیچکدوم از سرورها. ارور میده در هنگام اتصال. چرا؟ مشکل از چیه؟ لطفا بررسی کنید.
تشکر
درود، شب بخیر. کاربر گرامی ممکن است لطفا اعلام فرمایید با چه خطایی روبرو می شوید؟ (در صورت امکان از خطای مربوطه یک تصویر تهیه کرده و ارسال نمایید)
با تشکر. موفق باشید
salam, man alan 1 gb 1 mahe na mahddo kharidam. Az hesabam kam shode valie site mige pardakht nashode. Lotfan barrasi konin
با سلام. پرداخت ساعت 14:28 امروز شما ناموفق بوده و مبلغ مورد نظر به حساب ما واریز نشده است.
در صورتی که وجه مذکور از حساب شما برداشت شده است، طی چند ساعت آینده بصورت خودکار به حسابتان برگشت خواهد خورد.
موفق باشید
با عرض سلام و خسته نباشید .
دوست عزیز من وقتی به سرویس کاهش پینگ متصل میشم و وارد بازی میشم پکیج لاست بالایی دارم بین 20 الی 60 درصد که اصلا طبیعی نیست !! درحالی که وقتی پینگ رو بررسی میکنم اصلا مشکل Request Timeout ندارم و همه چیز روبراهه !!! میخواستم بدونم آیا برای پهنای باند یوزراتون محدودیت ایجاد کردین که همچین مشکلی بوجود اومده یا خیر !!!! پینگتون هم خیلی نوسانات بدی داره در گذشته 94-100 بوده ولی الان 130 الی 200 بصورت جهشی متغیره !! لطفا پیگیری کنید , حیفه تنها سرویس دهنده خوب و عادلی مثل شما همچین مشکلاتی داشته باشه ! مرسی .
درود. کاربر گرامی لطفا به تصاویر ضمیمه شده دقت فرمایید : 1 – 2
تصاویر تهیه شده مربوط می شوند به پینگ چند دقیقه پیش دو عدد از سرور های گادپینگ از 8.8.8.8 و 4.2.2.4 .
تصویر 1 > پینگ سرور اول از 8.8.8.8 | 1201 پکت ارسالی و دریافتی ( 20 دقیقه و 1 ثانیه ) | تعداد تایم اوت ها : 0 عدد | پینگ تایم میانگین : 50 میلی ثانیه | بیشترین پینگ تایم در این مدت : 82 میلی ثانیه
تصویر 2 > پینگ سرور اول از 4.2.2.4 | 2868 پکت ارسالی و دریافتی (47 دقیقه و 48 ثانیه) | تعداد تایم اوت ها : 0 عدد | پینگ تایم میانگین : 90 میلی ثانیه | بیشترین پینگ تایم در این مدت : 156 میلی ثانیه
با توجه به مستندات ارائه شده بدیهی است که مشکلی که حضرت عالی اعلام فرمودید از جانب ما نمی باشد.
شایان ذکر است که طی چند روز گذشته چند مورد دیگر نیز گزارش مشکل تایم اوت روی سرویس های گادپینگ را داشتیم که با بررسی های صورت گرفته مشخص شد دلیل اصلی این مشکل اختلال داخل شبکه می باشد، به طوری که تایم اوت ها در فاصله بین اینترنت کاربر تا سرور ما رخ می دهند.
سوالی بود دریغ نکنید.
موفق باشید
پس احتمالا این آسیاتک یا شرکت زیرساخت مشغول انگولک کردن شبکه هستند ! واقعا نمیدونم باید چی گفت و چیکار کرد !
سلام مجدد. همانطور که در کامنت قبلی خدمت شما عرض شد طی چند روز گذشته چند مورد گزارش مبنی بر اختلال این چنینی داشته ایم و فقط روی بعضی از Isp ها این مورد مشاهده شده است.
امیدواریم هرچه سریع تر مشکل برطرف شود.
سوالی بود دریغ نکنید.
موفق باشید
سلام و خسته نباشید
من امروز 3 گیگ خریدم و بعد موقع وصل شدن این اررور رو به من میده
The remote connection was denied because the username and the password combination you provided is not recognized or the selected authentication protocol is not permitted on the remote access server
ممنون میشم اکه بررسی کنید!!
درود، شب بخیر. کاربر گرامی اکانت شما بررسی شد و مشکلی مشاهده نگردید.
خواهشمند است نام کاربری و پسوردی که وارد می کنید به همراه تصویری از خطای دریافتی را برای ما ایمیل فرمایید.
با تشکر
سلام دوتا سوال داشتم
اول اینکه پینگ سرورهاتون تا اروپا چقدره؟
دوم اینکه با کدوم isp میتونم کمترین پینگ رو با سروراتون داشته باشم؟
با سلام، شب بخیر. کاربر گرامی پینگ سرورها به خارج از کشور بستگی به موقعیت مکانی سرور مقصد نسبت به ایران دارد و بصورت کلی نمی توان در این مورد اظهار نظر کرد.
مورد بعدی نیز کاملا به کیفیت اینترنت شما و هم چنین فاصله جغرافیایی شما نسبت به سرورهای ما بستگی دارد (اگر ساکن تهران باشید پینگ داخلی اینترنتتان نسبتا بهتر است)
سوالی بود دریغ نکنید.
موفق باشید
با سلام
لطفا اقداماتی فراهم کنید تا درصد افت پینگ و سرعت و قطعی از جانب شما به صفر برسه
والا همینطوری بعضا قطعی اینترنت همه دوستان دارند ، دیگه وقتی اینترنت ما قطع نمیشده و قطعی و کندی از جانب گاد پینگ وقتی باشه واقعا غیرقابله تحمل میشه لطفا این مشکل رو رفع کنید تا درصد قطعی تا جایی که راه داره به صفر برسه.
با سلام، شب بخیر. کاملا حق با شماست کاربر گرامی اما خواهشمند است عنایت داشته باشید که :
بعضا اختلالاتی از جانب دیتاسنتر و زیرساخت رخ می دهد که کاملا از کنترل ما خارج بوده و اجتناب ناپذیر است.
شایان ذکر است که ساعت 1:15 بامداد امروز کلیه سرورهای کاهش پینگ ایران با قطعی 5 دقیقه ای روبرو بودند که مربوط به همان موردی بود که خدمت حضرت عالی عرض کردیم.
مهم ترین عاملی که باعث می شود سایت های کاهش پینگ باهم تفاوت هایی داشته باشند مدیریت کاربران و کانفیگ بهینه سرورها می باشد که کاربر این مورد را داخل گیم به خوبی لمس خواهد کرد.
سوالی بود دریغ نکنید.
موفق باشید
سلام
امروز نمیتونم به سرویس متصل بشم. ظهر فقط در حد 10-20 دقیقه وصل شد ولی غیر از اون موقع همش پیام “نمی توان با سرور ارتباط برقرار کرد” میده.
با سلام. کاربر گرامی یکبار مودم و رایانه خود را ریست فرمایید.
در صورتی که مشکل رفع نشد مراتب را در ادامه همین کامنت اعلام نمایید.
با تشکر
salam bande darkhast ekant test ro daram
با سلام.وقت بخیر
مشخصات اکانت تست برای شما ایمیل شد.
موفق باشید
سلام وخسته نباشین میخواستم درخواست کنم کانکشن جدید رو جوری طراحی کنید که قابلیت استارت شدن و ادد کردن بازی رو داشته باشه به صورت اتوماتیک تا با اجرا و بسته شدن بازی اتوماتیک کار کنه الان من دیشب 5 گیگ خریدم یادم رفت دیسکانکت شم و تمام ترافیکم رو باهاش فیلم دانلود کردم تو ساعت رایگان، البته شاید برای شما غیر اقتصادی باشه ولی یه فکری به حال مشتریم بکنیین ،خیلی هم دستتون درد نکنه واقعا کار ما راه افتاده منتظر شما هستیم و باز هم تشکر
درود. ضمن تشکر از نظر ارزشمند جنابعالی، سعی می کنیم در ورژن بعدی این قابلیت را نیز اضافه کنیم.
موفق باشید
با سلام
میخواستم بدونم مشکله قطعی الان برای چیه?
سلام، شب بخیر. متاسفانه یک اختلال چند دقیقه ای از جانب دیتاسنتر بود و تمامی سرورها و سایت های کاهش پینگ را در بر گرفت.
سوالی بود دریغ نکنید.
موفق باشید
سلام میشه ادرس سرور کنسول رو بفرستید؟
باسلام.شب بخیر
آدرس سرور برای شما ایمیل شد.
موفق باشید
با سلام از دیشب سرور های گاد پینگ مشکل پیدا کرده فک کنم. من پینگ خودم خوبه ولی وقتی گاد پینگ و میزنم پینگ پایینه ولی packet loss داره و تو run هم چک کردم تایم اوت زیاد داره لطفاً پیگیری کنید …
درود، شب بخیر. کاربر گرامی ممکن است لطفا نام کاربری اکانت خود را برای ما ایمیل فرمایید ؟
با تشکر
با سلام خسته نباشید . کلاینت گادپینگ من دچار مشکل شده و با 3 با نصب مجدد و غیر فعال کردن آنتیویروس هم مشکل برطرف نشده. مشکل کلاینت اینه که دیگه هیچ نوشته ای رو نشون نمیده و فقط قسمت اخبار رو با فونتی غیر متعارف نشون میده . و هنگام کانکتینگ کلاینت Not Responding میشه.
سلام، شب بخیر. فونت های مربوط به کانکشن هوشمند را از طریق این لینک دانلود و نصب نمایید و سپس رایانه و مودم خود را یکبار ریست فرمایید.
در صورتی که مشکل رفع نشد مراتب را در ادامه همین کامنت اعلام کنید.
موفق باشید
کانکت که میشم میگه در حال برقراری ارتباط 30 ثانیه اینجوریه بعد میگه خطا اتصال به اینترنت (اینترنتم مشکلی نداره سرعت دانلود و پینگ درست بود چک کردم)
با سلام. کاربر گرامی مودم و رایانه خود را یکبار ریست فرمایید.
در صورتی که مشکل رفع نشد مراتب را در ادامه همین کامنت اعلام نمایید.
موفق باشید
هم کامپیوتر ریست دادم هم نتو ولی بازم درست نشد
سلام مجدد. راهکار پیشنهادی خدمت شما ایمیل شد.
موفق باشید
هم کامپیوتر ریست دادم هم نتو ولی بازم درست نشد الان میگه
The network connection betwwen youre computer and the v–p–n server could not be establsihed because the remote sever is not responding . This could be because one of the network devices (e.g.firewalls.NAt.roiters.etc) between youre computer and remote server is not configured to allow v–p–n connection .please contact youre administrator or youre service provider to determine which device may be causing the problem
سلام مجدد. یک راهکار پیشنهادی خدمت شما ایمیل شد، لطفا بررسی فرمایید.
با تشکر