تماس با ما | گادپینگ
راه های ارتباط با گادپینگ :
اولویت پاسخگویی با (تلگرام) و (چت آنلاین) میباشد، لطفا از ارسال پیام تکراری در راههای ارتباطی متفاوت خودداری نمایید
1. تلگرام
کانال + پشتیبانی آنلاین تلگرام: godping_ir@
2. چت آنلاین
از طریق آیکون سمت راست پایین صفحه
3. واتساپ
پشتیبانی آنلاین واتساپ: شروع گفتگو
27 03000 0990
4. تماس تلفنی
شماره تماس پشتیبانی: 91300027-021 (شنبه تا چهارشنبه: 8.30 الی 16.30)
5. ایمیل
اگر سوال خاصی دارید می توانید زیر همین پست کامنت (نظر) ارسال کنید.
.
.
.
.
slm man sorate bala bar kharidam be gheimate 4000 toman user pass doros mizanam vali eror mide mige pass eshtebas vali man motmaeinam user pass dorose chon copy kardam
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی آخرین پرداخت شما مربوط به سرویس افزایش سرعت (دانلود) به مبلغ 4500 تومان بوده است که کاملا با سرویس کاهش پینگ تفاوت دارد.
خواهشمند است این مورد را بررسی فرمایید.
موفق باشید
همین الان اکانت 5 گیگ نامحدود خریدم و ارور یوزر پسورد میده
در حالی که مطمینم درست وارد میکنم
لطفا رسیدگی کنین
ممنون
با سلام، شب بخیر. کاربر گرامی اکانت شما بررسی شد و مشکلی مشاهده نگردید.
خواهشمند است عنایت داشته باشید که عبارت شامل godping نام کاربری و عبارت دیگر پسورد اکانت می باشد.
هم چنین در نظر داشته باشید برای اتصال به سرویس کاهش پینگ می بایست کانکشن هوشمند Godping Client را از بخش “دانلود کانکشن” صفحه اصلی سایت دریافت نمایید.
موفق باشید
سلام ادرس سرور ps4 برام ایمیل کنین
ممنون
سلام.وقت بخیر
آدرس سرور خدمت شما ایمیل شد.
موفق باشید
سلام موقع کانکت شدن ارور اشتباه بودن پسور میده پسوردم رو از بخش کاربری تغییر دادم همچنان مشکل حل نشد
درود، شب بخیر. کاربر گرامی اکانت شما بررسی شد و مشکلی مشاهده نگردید.
شایان ذکر است اکانت شما در حال حاضر جزء کاربران آنلاین می باشد.
لطفا مجددا مورد را بررسی کرده و در صورت بروز مشکل مراتب را در ادامه همین کامنت اعلام فرمایید.
موفق باشید
salam man z modem huawe irancell estefade mikonam va nemitounam be server motasel sham
درود، وقت بخیر. کاربر گرامی ممکن است لطفا شرح خطایی که با آن مواجه می شوید را اعلام فرمایید؟
با تشکر. موفق باشید
the v–p–n connectiona between your computer and the v–p–n server could not be completed .the most common cuse for this failure is that at least one divice (for exampel a firwall or a router ) between your computer and v–p–n server is not configured to allow generic routing encapsulation (GRE) porotocol pakets if the problem persits,contact your network adminstartor or internet servis provider
سلام مجدد، ضمن تشکر از همکاری شما، ظاهرا پورت PPTP بر روی Isp شما مسدود شده است، لذا توصیه می شود از پروتوکل L2TP استفاده کرده و نتیحه کار را در ادامه همین کامنت اعلام نمایید.
موفق باشید
ba salam khedmate shouma bazam error mide
the l2tp connection attempt failed because security layer encontered aprocessing error during initial negotiations with the remote computer
سلام دوباره. قسمت ارور 789 این لینک را مشاهده فرمایید.
در صورتی که مشکل رفع نشد مشکل از جانب Isp شما بوده و از اختیار ما خارج است، لذا توصیه می شود مورد را با پشتیبانی اینترنت خود در میان بگذارید.
موفق باشید
سلام،
ببخشید من از اینترنت مخابرات استفاده میکنم(ارومیه)،ولی از ساعت 7شب تا 12شب به همه ی سرور ها (چه سرور ایران،چه اروپا و چه آمریکا)حداقل 30درصد پاکت لاست دارم،با استفاده از سرویس شما هیچ تغییری تو پاکت لاست من ایجاد نمیشه.
به نظرتون مشکل از کجاست؟
من چند ماهه از سرویس شما استفاده میکنم،ولی تو این تایم تا حالا نتونستم بدون لگ بازی کنم.
ممنون
با سلام، شب بخیر. طبیعتا مشکلی که فرمودید از جانب اینترنت خودتان می باشد کاربر گرامی، در نظر داشته باشید که سرویس ما نیز مقدار پکت لاس را تا میزان مشخصی کاهش می دهد.
توصیه می شود مورد را با پشتیبانی Isp خود در میان بگذارید.
سوالی بود دریغ نکنید.
موفق باشید
سلام من اکانت کاهش یک ماهه پینگ خریدم مخصوص ps4 لطفا ادرس سرور مناسب را برایم ارسال کنید(آدرس سرور برای ساخت کانکشن ندارم)
درود، شب بخیر. آدرس سرور خدمت شما ایمیل شد.
موفق باشید
اکانت خریداری کردم یک ماهه 1 گیگ با یوزر نیم [Removed By Admin] و پسوردی که فرستادین . اما موقع connect میزنه نام کاربری یا رمز عبور اشتباهه ! در حالی که همین الان اکانت رو گرفتم و هنوز تستش هم نکردم .
این هم شماره رسید دیجیتال از بانک [Removed By Admin]
لطفا پیگیری کنید و جواب رو به همین ایمیل ارسال کنین . ممنون
درود، شب بخیر. لطفا مجددا بررسی فرمایید کاربر گرامی.
با تشکر. موفق باشید
تشکر مشکل حل شد
من یوزر و پس یادم رفته بازیابی که کردم بازم میگه غلطه
لطفا راهنمایی کنید
درود، مشخصات اکانت مجددا خدمت شما ایمیل شد.
موفق باشید
یوزر و پسورد درست وارد میکنم . سرور هم انتخاب میکنم و بعد از کانت
The remote connection was denied becuase the user name and password combination you provided is not recognized …
با سلام، شب بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است جهت بررسی دقیق تر، نام کاربری و کلمه عبوری که وارد می کنید را ایمیل فرمایید.
با تشکر. موفق باشید
سلام
من بازی BLACK OPS 3 رو دارم توی بازی PING من با اکانت شما بین 140تا 150 میشه من می خواستم زیر 100 بشه باید چه کنیم
با سلام، شب بخیر. کاربر گرامی باتوجه به وضعیت شبکه اینترنت کشور در حال حاضر انجام چنین چیزی امکان پذیر نمی باشد.
سوالی بود دریغ نکنید.
موفق باشید
با سلام
من همین الان از شما سرویس کاهش بینگ خریدم بعد خرید منو ارجاع داد به سایت شما و اکانتمو دیدم ولی چون تو سایت شما ثبت نام نکردم و به اشتباه صفحه رو بستم الان بهش دسترسی ندارم لطفا اکانت رو برام به ایمیلم بفرستید با تشکر
درود، شب بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است توجه داشته باشید مشخصات اکانت پس از پرداخت برای شما ایمیل و پیامک خواهد شد، لطفا بررسی فرمایید.
موفق باشید
سلام من ازتون اکانت خریداری کردم اگر ممکنه آدرس سرورتونو برام بفرستید ؛با تشکر
با سلام، وقت بخیر. آدرس سرور خدمت شما ارسال شد.
موفق باشید
سلام خسته نباشید
من اکانتمو 2 گیگ به قیمت 7000 تومان شارژ کردم . پول از حساب کم شد و اس ام اسش برام اومد ولی اکانت هنوز شارژ نشده
لطفا پیگیری کنید. برای من هم این اتفاق پیش اومد.
درود، شب بخیر. کاربر گرامی یکی از دو پرداخت 7000 تومانی امشب شما موفق و دیگری ناموفق بوده است.
شایان ذکر است پس از پرداخت موفق اکانت حضرت عالی به میزان 2 گیگ شارژ شده است.
هم چنین توجه داشته باشید که مبلغ تراکنش های ناموفق بصورت خودکار به حسابتان برگشت خواهد خورد.
سوالی بود دریغ نکنید.
موفق باشید
سلام خسته نباشید
من اکانتمو 2 گیگ به قیمت 7000 تومان شارژ کردم . پول از حساب کم شد و اس ام اسش برام اومد ولی اکانت هنوز شارژ نشده
لطفا پیگیری کنید
ساعت 22:51
درود، شب بخیر. کاربر گرامی کلیه پرداخت های شما ناموفق بوده اند، عنایت داشته باشید در صورتی که مبالغ مورد نظر از حسابتان کسر شده است بصورت خودکار طی 2 الی 48 ساعت آینده برگشت داده می شوند.
مشکلی که با آن مواجه شده اید می تواند از جانب تایم اوت های نسبتا زیاد اینترنت باشد.
هم چنین توصیه می شود مورد را مجددا توسط مرورگر دیگری بررسی کرده و به هنگام انجام پرداخت به سرویس یا V–P–N خاصی متصل نباشید.
موفق باشید
کلیه پرداخت های شما ناموفق بوده اند؟
من مشتری دائمیتونم :دی
اولین باره همچین چیزی برام پیش اومده
یه سوال هم داشتم.
[Removed By Admin] این اکانتمه
وقتی وارد اکانتم میشم زیر {مشخصات اشتراک فعلی شما} مینویسه “نوع محصول : سرویس کاهش پینگ با ترافیک 2 گیگابایت”
من همیشه شارژ 1 گیگ میخریدم و این اولین بارم بود که شارژ 2 گیگ خریدم
میخواستم بدونم اگه پرداخت ثبت نشده واسه چی اشتراک فعلی رو مینویسه 2 گیگ؟
قصد سو استفاده هم ندارم
سلام مجدد. کاربر گرامی منظور از کامنت قبلی فقط پرداخت های امشب شما بود 🙂
همانطور که قبلا خدمت حضرت عالی عرض شد پرداخت ها بصورت ناموفق بوده اند (اما طبیعتا در سیستم ثبت شده اند)، خواهشمند است طی چند روز آینده گردش حساب بانکی خود را بررسی کرده و مراتب را در ادامه همین کامنت اعلام فرمایید.
سولی بود دریغ نکنید.
موفق باشید