تماس با ما | گادپینگ
راه های ارتباط با گادپینگ :
اولویت پاسخگویی با (تلگرام) و (چت آنلاین) میباشد، لطفا از ارسال پیام تکراری در راههای ارتباطی متفاوت خودداری نمایید
1. تلگرام
کانال + پشتیبانی آنلاین تلگرام: godping_ir@
2. چت آنلاین
از طریق آیکون سمت راست پایین صفحه
3. واتساپ
پشتیبانی آنلاین واتساپ: شروع گفتگو
27 03000 0990
4. تماس تلفنی
شماره تماس پشتیبانی: 91300027-021 (شنبه تا چهارشنبه: 8.30 الی 16.30)
5. ایمیل
اگر سوال خاصی دارید می توانید زیر همین پست کامنت (نظر) ارسال کنید.
.
.
.
.
با سلام
من از سرویس اینترنت شما راضی نیستم . به دلیل اینکه سرعت دانلودم اصلا افزایش پیدا نمی کنه؟
سلام دوست عزیز. لطفا دقت کنید که افزایش سرعت دانلود برای تمامی Isp ها و شرکت های ارائه دهنده اینترنت نیست .
برای همین در پست مربوط به سرویس دانلود، به صورت بزرگ و با خط قرمز نوشتیم “افزایش سرعت دانلود روی همه isp ها جواب نمی دهد، ابتدا تست کنید”
موفق باشید
با سلام
در پاسخ به سوالتون که من اکانت تست رو دانلود کردم و سرعت عالی بود ولی اکانت 1 ماهه 10 گبگ رو که خریدم سرعت پایین بود. سرعت اینترنتم 128 است و با 100 تا دانلود میکنم.
با تشکر
سلام دوست من . متاسفانه برخی از کاربران دیگر نیز با این مشکل جناب عالی مواجه هستند … ما هر چه موضوع را بررسی کردیم به نتیجه ای نرسیدیم …
به هر حال در صورت درخواست شما، مبلغ عودت داده خواهد شد .
موفق باشید
با سلام ی اکانت بدیل اینترانت ب اینترنت گرفتم هرچی میخوام وصل بشم همش ارور 734 میده میخواستم ببینم مشکلش چیه؟
گروتوکل و encrypt رو هم نگا کردم فایده ای نداش. ویندوز xp.باتشکر
سلام دوست عزیز. لطفا کانکشن روی سیستم خود را پاک کرده و دوباره آن را از سایت دانلود کنید .
اگر مشکل شما برطرف نشد به این صورت عمل کنید :
کانکشن را باز کرده، روی عبارت Propertise کلیک کنید. در پنجره باز شده وارد تب Security شده و تیک گزینه challenge handshake authentication protocol را بزنید .
اکنون وارد تب Networking شده و مطمئن شوید که گزینه های internet protocol version 4 و client for microsoft networks تیک خورده باشند .
تمامی پنجره ها را Ok کنید و دوباره امتحان فرمایید .
موفق باشید
با سلام و خسته نباشید
چند روزیه که پینگ سرور شما برای بازی لیگ آف لجندز رفته بالا، قبلا 117-118 بود و نهایتا 130 الان دیگه زیر 170 نمیاد … لطفا رسیدگی کنید
در ضمن، هم از اینترنت صبا امتحان کردم، هم های وب و یکی از دوستان هم گفت از پارس آنلاین استفاده کرده و همینجوریه …
سلام دوست عزیز. لطفا در صورت اطلاع، آی پی سروری که روی آن بازی میکنید را اعلام فرمایید تا بررسی گردد .
موفق باشید
متاسفانه آی پی سرورها رو نمیشه پیدا کرد، اما سرور اروپای غربی هستیم ما … همه چیز خوب بود و پینگ عالی بود ( با سرویس شما) … اما چند روزیه که پینگ رفته بالا و مجبورم اونقدر مودم ریست کنم تا با یه پینگ خوب (بدون استفاده از سرویس شما) بازی کنم . اما آدرس آی پی لانچر سرور رو دارم :
104.16.27.33
ممنون از پیگیریتون
درود. دوست عزیز دنبال آی پی سرور اروپای غربی لول گشتم، چیزی دست گیرم نشد . مجبور شدم از روی سیستم خودم وقتی که به سرویس متصل هستم از آی پی که شما دادید و 4.2.2.4 پینگ بگیرم .
برای دیدن تصویر کلیک کنید
مشاهده می فرمایید که پینگ مناسب می باشد .
احتمالا وقتی شما پینگ بالایی داشتید که خود اینترنت شما دچار اختلال بوده . برای خود بنده هم پیش اومده که اینترنت تایم اوت زیاد میده و پینگ بی ثبات میشه ، اینجور مواقع سرویس کاهش پینگ وضعیت رو بهتر میکنه، اما باز هم به حد مطلوب نمی رسه .
لطفا اگر این مشکل دوباره پیش آمد، هم زمانی که به سرویس وصل هستید و هم بدون استفاده از سرویس از مثلا 4.2.2.4 پینگ بگیرید و نتیجه رو در قالب تصویر برای بنده بفرستید .
موفق باشید
من میخوام اکانت 2 کاربره 5 گیگ بگیرم میخواستم بدونم خودم و دوستم هر کدوم از 5 گیگ جدا استفاده میکنیم ؟ یا این 5 گیگ را مشترکا استفاده میکنیم ؟
سلام دوست عزیز. 5 گیگ بصورت اشتراکی مصرف می شود .
موفق باشید
آقا سلام
می خوام شارژ بگیرم ولی هر چی تلاش می کنم می نویسه شما بانکی را انتخاب نکردید.
من قبلا به راحتی شارژ می گرفتم ولی نمی دونم چرا این هفته این شکلی شده است
سلام دوست عزیز. شب گذشته حدود 15 دقیقه ای، سرور دچار اختلال بود.
امروز دوباره تست بررسی فرمایید .
موفق باشید
آقا سلام
دوباره همین مشکل برای من پیش اومده .
می خوام شارژ بگیرم ولی هر چی تلاش می کنم می نویسه شما بانکی را انتخاب نکردید.
من قبلا به راحتی شارژ می گرفتم ولی نمی دونم چرا این هفته این شکلی شده است
سلام دوست گرامی . احتمال دارد که مشکل زودگذر بوده و برطرف شده است .
لطفا با هر دو درگاه پرداخت ملت و سامان این مورد را بررسی فرمایید . همین طور سعی کنید از 2 مرورگر مختلف استفاده کنید .
موفق باشید
سلام داداش این نام کاربری رو چک کن میگه که رمزش غلطه وارد نمیشه ؟ چرا ؟ godping_1498
سلام دوست عزیز. متاسفانه در حال حاضر از سمت دیتاسنتر دچار اختلال می باشیم .
با درود
اکانت 10 گیگ یک ماهه تک کاربره از شما خریدم. وقتی کانکشن وصل می شود اصلا پینگ تایم کاهش پیدا نمی کند.سرعت دانلود هم تغییری نمی کند. حالا من از اکانت رازی نیستم . پولم روی بریزید به حسابم
این شماره حساب کارت بانک ملی من: 2350 7839 9918 6037
با تشکر
درود . دوست عزیز کاربری با ایمیل شما نداریم . نام کاربری و پسورد + ایمیل ؟
در ضمن چند ماهه اکانت 10 گیگ اصلا ارائه نمیشه و هیچ کدام از سروس های کاهش پینگ محدودیت زمانی ندارند .
موفق باشید
آقا ممنون درست شد. اشتباه از من بود .
درود . بنده متوجه مشکل دقیق شما نشدم دوست من . اگر دوباره به مشکل برخوردید اینجا اعلام فرمایید .
موفق باشید
با سلام. من ی اکانت تغییر اینترانت ب اینترنت گرفتم درست کار میکنه فقط میخوام ست کنم روی مودم میخواستم راهنمایی کنید. مودمم tplink.td 8960 n
http://www.tplink.com/ir/products/details/?categoryid=219&model=TD-W8960N#spec
سلام دوست گرامی. در این مورد اطلاع دقیقی ندارم اما پرواضح است که مودم شما می بایست قابلیت ست کردن تنظیمات V–p–n را روی خودش داشته باشد .
این تایپک می تواند مفید باشد : لینک
موفق باشید
سلام خسته نباشید داداش من تازه خریدم واسه ps4 بعد تو اون قسمتی که توی کانکشن باید برم تو قسمت sharing این نوشته برام میاد
windows cannot display the propertis of this conection information might be corupted….
چه کار باید بکنم restor هم کردم درست نشد
سلام دوست عزیز. لطفا نوع اتصال در PS4 را دقیق اعلام فرمایید .
موفق باشید
ps4 با کابل به پی سی وصله و پی سی با وای فای به به مودم وصله
درود . دوست عزیز با این توضیحات جناب عالی نباید مشکلی به وجود آید .
لطفا اتصالات را دوباره بررسی فرمایید . اگر مشکل هم چنان برقرار بود احتمالات زیادی وجود دارد : وجود مشکل از جانب ویندوز، اختلال در اتصال کابل Lan یا وایرلس و یا …
موفق باشید
همچنان پابرجاس یعنی باید دیسک ویندوز رو بذارم و repair کنم ؟
به احتمال ضعیف مشکل از جانب ویندوز باشد .
این مورد طوری است که نمی توان قطعی نظر داد، هر عاملی ممکن است نقش داشته باشد !
شما اول از سالم بودن کابل و کارت شبکه وایرلس اطمینان حاصل فرمایید، بعد با وایرلس به مودم متصل بشید و کابل Lan رو از سیستم به کنسول وصل کنید .
ببینید گزینه Share ظاهر خواهد شد یا خیر .
2. اگر مراحل را طبق آموزش پیش رفته اید، آنها را به حالت قبل تغییر دهید . یعنی از مرحله 5 در جهت عکس تنظیمات را به حالت اولیه بازگردانید . اگر هم مراحل را پیش نرفته اید، یکبار طبق آموزش عمل کنید .
3. دقت کنید که در مرحله 3، مطابق تصویر، وای فای یا Ethernet غیرفعال نباشد .
لینک آموزش
4. در صورت حل نشدن مشکل، خودتان بصورت دستی کانکشن بسازید و آن را امتحان کنید . آموزش ساخت کانکشن بصورت دستی در نت یافت می شود .
آدرس سرور برای وارد کردن در کانکشن ساخته شده : sv1.godping.ir
الان من یه چیزی رو اینجا متوجه نمیشم مرحله 3 رو من که با وای فای به اینترنت وصل میشم برم روی گزینه وایرلس یا اینکه قسمت lan که یه ps4 وصل شده آی پی وارد کنم ؟
کابل ها سالمن تست شده
درود . اتصال به اینترنت شما چون از نوع وای فای بوده، می باست در جاهایی که از Ethernet استفاده شده، از Wifi استفاده کنید .
یعنی در مرحله 3 روی Wifi کلیک سمت راست کنید و بقیه مراحل رو پیش برید .
موفق باشید
وقتی مرحله 3 رو انجام میدم اینترنت unidentify میشه و قطع میشه کانکشن هم فعال نمیشه و port open میزنه !!!
درود . پس شما این آموزش رو دنبال کنید و تنظیمات انجام شده را به حالت اول بازگردانید .
انشالله مشکل برطرف خواهد شد
با عرض معذرت باز هم نشد من از این روش رفتم تو قسمت وای فای sharing رو فعال کردم توی ps4 کانکت شد ولی وقتی کانکشن شما رو فعال میکنم آیپی succes میشه ولی اینترنت fail میشه ….
درود. بنده تا جایی که اطلاع داشتم راهنمایی کردم، مگر اینکه از دوستان بپرسم و ببینم به نتیجه ای میرسه یا خیر .
با ایمیل ینده در ارتباط باشید
موفق باشید
با سلام خدمت شما
اکانت تست رایگان که در سایت قرار داده شده وقتی از سایت اپلود بوی دات کام دانلود می کنم سرعت دانلود تغییری نمی کند ولی از سایت مایکروسافت دانلود می کنم سرعت افزایش پیدا می کند مشکل از v–p–n است یا ای اس پی؟
با تشکر شهروز
درود . به طور قطع نمی توان گفت که مشکل کجاست . اما به احتمال خیلی زیاد به دلیل موقعیت سرور های مقصد می باشند.
موفق باشید
با سلام
من دو روزه که اکانت رو گرفتم،قبل از خرید با اکانت تست پینگم از 550 اومد رو 180،بعد خرید ناگهان پینگم شد 690 پشتیبانی هم که آفلاینه و با اینکه پیام کوتاهی مبنی بر درست شدن سرویس ها دریافت کردم ولی هنوز خبری نیست . . . . . . . .
در ضمن من نمیدونم آیا پینگ گرفتن 60 مگ از حجم رو کم میکنه یا باید کمتر باشه . . .
درود . به ایمیل شما پاسخ داده شد . لذا مشکل را در همان جا اعلام فرمایید .
موفق باشید
سلام . من LOL بازی میکنم تو سرور آمریکا . وقتی برنامه شما رو وصل میکنم پینگ رو مثلا از 400 به 290 میاره . ولی بعضی وقت ها پینگ به بالای 1000 میره تو بازی ! وقتی تو قسمت run خودم پینگ میگیرم میبینم که بعضی وقت ها مینویسه : request timeout
مشکل از چیه و چطوری میشه برطرف کرد ؟
با عرض سلام دوست عزیز. لطفا قبل از وصل شدن به سرویس، پینگ بگیرید و تعداد تایم اوت ها رو اعلام فرمایید.
ضمن اینکه توجه داشته باشید که سرویس کاهش پینگ روی وایمکس و اینترنت سیم کارت مناسب نیست .
به علاوه همیشه سعی کنید از اتصال توسط کابل Lan استفاده کنید .
موفق باشید
سلام . من دیروز خرید کردم ولی به محض اینکه پول پرداخت شد جهان پای خطا داد و به سایت شما ریدایرکت نکرد. به جهان پی ایمیل زدم گفتن با فروشنده تماس بگیرین . پولم به حسابم بر نگشته تکلیفش چی میشه؟ امروز باز یه اشتراک دیگه گرفتم پینگا پایینه ولی بد جور تایم اوت از هر پینگ یکییش تایم اوته
درود. در یاهو پاسخ ارسال شد و مشکل برطرف گردید .
موفق باشید
سپاس
سلام!از خدماتتون ممنون واقعا عالیه!ولی ping baz با هزینه مساوی دو برابر ترافیک میده!
درود . اول اینکه همونطور که میدونید ما همه نظرات رو تایید میکنیم 🙂
مورد بعدی اینکه میتونید امتحان کنید که کدوم سایت سرویس بهتری رو ارائه میده .
شعار ما هم همینه : ادعای کیفیت فایده ای ندارد، شما خودتان باید به این نتیجه برسید
موفق باشید
سلام
تا دو روز پیش خوب بود( عالی نبود قطع وصلی موردی داشت)
اما از دو روز پیش v–p–n آن میکنم از بازی دی سی میشم.
بازی لول
سلام دوست گرامی … متاسفانه دیتاسنتر اختلال داشته و حل این مشکل نیز از کنترل ما خارج می باشد .
می بایست منتظر بود …
موفق باشید