تماس با ما | گادپینگ
راه های ارتباط با گادپینگ :
اولویت پاسخگویی با (تلگرام) و (چت آنلاین) میباشد، لطفا از ارسال پیام تکراری در راههای ارتباطی متفاوت خودداری نمایید
1. تلگرام
کانال + پشتیبانی آنلاین تلگرام: godping_ir@
2. چت آنلاین
از طریق آیکون سمت راست پایین صفحه
3. واتساپ
پشتیبانی آنلاین واتساپ: شروع گفتگو
27 03000 0990
4. تماس تلفنی
شماره تماس پشتیبانی: 91300027-021 (شنبه تا چهارشنبه: 8.30 الی 16.30)
5. ایمیل
اگر سوال خاصی دارید می توانید زیر همین پست کامنت (نظر) ارسال کنید.
.
.
.
.
سلام. من آنتی ویروس avira رو جدیدا نصب کردم قبلا کانکشنتون رو باز می کرد ام بعد از آنتی ویروس باز نمیکنه…
ارور میده میگه : نرم افزار گاد پینگ اجرا شده است در حالیکه نشده است ! لطفا پیگیری کنید.
بابت پینگ پایینتون هم ممنون
با سلام، شب بخیر.
نرم افزار Godping Client را از TaskManager ویندوز و در بخش Processes متوقف (End Task) کنید.
از اینکه از سرویس راضی هستید بسیار خشنودیم کاربر گرامی.
موفق باشید
سلام
سوالی داشتم
آیا میشه سرویس پینگ رو بدون لپ تاپ یا pc روی کنسول شیر کرد. با مودم میشه این کار را انجام داد؟
چون مودم های معمولی این قابلیت رو ندارن.شما اطلاع دارید کدام مودم. این قابلیت رو دارد؟
باتشکر
با سلام، وقت بخیر. بله می توانید این مورد را توسط مودم هایی که قابلیت اتصال به V–P–N توسط پروتوکل PPTP را داشته باشند انجام دهید.
سوالی بود دریغ نکنید.
موفق باشید
سلام خسته نباشید
من روی سیستمم .NET Framework 4.6.0 دارم
ولی هنگام connect به اکانت ممانعت به عمل میاد و error تحت عنوان قسمتی از نرم افزار برای اجرای برنامه انجام نشده است می آورد
خواهشمند است راهنمایی کنید
با تقدیم احترام
با سلام، شب بخیر. راهکار پیشنهادی خدمت شما ایمیل شد، لطفا بررسی فرمایید.
موفق باشید
سلام
من یه اکانت 2 گیگ کاهش پینگ بدون محدودیت زمانی از سایتتون خریدم، ایمیلش رو هم دریافت کردم اما موقع اتصال ارور یوزر پس نمیزاره وارد بشم، پنل کاربران هم برام باز نمیشه
درود، شب بخیر. لطفا مجددا بررسی فرمایید.
موفق باشید.
سلام خسته نباشید
من از تستتون استفاده کردم و وضعیت بهتر شد می خوام فیفا آنلاین بازی کنم…اما می خوام این وضعیت و تست کامل تر کنم تا ان شالله سفارش خرید بدهم…میخواستم محبت کنین و تست یک روزه در اختیارم قرار بدین
ضمن این که میخوام در هر ساعت شبانه روز خواستم بازی کنم و فقط هم برای بازی میخوام نه دیدن فیلم و … آنلاین، لطفا پیشنهادتون رو برام بگین که از چه سرویسی استفده کنم به همراه قیمت…پیشاپیش متشکرم از راهنمایی هاتون
باسلام.شب بخیر
مشخصات اکانت تست خدمت شما ایمیل شد و توصیه ی ما به شما استفاده از سرویس کاهش پینگ می باشد.ضمن اینکه قیمت ها را می توانید در صفحه ی اصلی سایت مشاهده فرمایید.
باتشکر.موفق باشید
با سلام
یه خسته نباشید جانانه بهتون میگم به دو دلیل
یکی سرورهای ثابت و خوبتون
دوم جواب دادن تک تک ایمیلها و کامنتهای کاربراتون
یه سوالم داشتم ، چند روزی هست که هنگام شیر روی کنسول PS4 متاسفانه گزینه اینترنت کانشکن Failed میشه
من ماه هاست عملیات شیرینگ رو به راحتی انجام میدم الان هم طبق همون روال پیش میرم اما مشکل دارم
فقط هم من نیستم که اینطوری شدم و برای همین حدس زدم شاید سرورهای کنسولهاتون رو جدا کردید، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
با تشکر
با سلام، شب بخیر. ضمن تشکر از حضرت عالی، امیدواریم که بتوانیم همیشه رضایت شما کاربران گرامی را جلب نماییم.
راهکار پیشنهادی جهت رفع مشکلی که با آن مواجه هستید خدمت شما ایمیل شد، لطفا بررسی فرمایید.
موفق باشید
hafte pish jome man azaton 5g kaheshe ping kharidam. to on roz faghat kaheshe pineton be dard khord. kolle in hafte har moghe ba kahesh ping raftam to bazi 5sanie bazi kardam 2sanie lag dashtam .amma khamosh ke mikardam fix mishod. aslan razi nistam.kash hajme kamtari mikharidam
با سلام، شب بخیر. کاربر گرامی موردی که فرمودید مستلزم بررسی های مختلف (از جمله بررسی پینگ تایم داخلی اینترنت خودتان، بررسی پینگ سرورهای ما به گیم سرور مقصد) می باشد.
شایان ذکر است در صورت نارضایتی از سرویس گادپینگ می توانید وجه پرداختی خود را پس بگیرید.
موفق باشید
سلام من دقیاقی پیش اقدام به تمدید اکانتم ( سرویس 2 گیگابایت نامحدود) با یوزرنیم [Removed By Admin] کردم پول از حسابم کم شده ایمیلش هم اومده ولی تو سایت خطا داد و اکانتم تمدید نشد
شماره پیگیری : 364223
با سلام، شب بخیر. کاربر گرامی اکانت شما پس از پرداخت توسط سیستم به درستی شارژ شده است، لطفا مجددا بررسی فرمایید.
موفق باشید
سلام و خسته نباشید به شما فعالان…
ممنون از سرور هاتون با اینکه بعضی اوقات قعطی داره ولی پایدار ترین سرویسیه که که بین سایتا هست امیدوارم بازم بهتر بشه..
فقط یه سوال ازتون داشتم اینکه یکی از دوستانم در کشور عمان هستن میخواستم ببینم میشه از سروراتون برای کاهش پینگ در اونجا که خارج از کشوره هم بهره برد یا نه.اگه آره چطوری.
با تشکر
با سلام، شب بخیر. ضمن تشکر از حضرت عالی، متاسفانه اختلالاتی که از جانب شبکه و زیرساخت رخ می دهد کاملا از دسترس ما خارج می باشد.
خواهشمند است عنایت داشته باشید برای اینکه بتوان پینگ تایم را توسط سرور کاهش پینگ به خارج از محدوده جغرافیایی کاهش داد لزوما می بایست کاربر و سرور در یک کشور واقع شده باشند، لذا استفاده از سرورهای ما برای دوست شما که در کشور عمان هستند تاثیری به دنبال نخواهد داشت.
موفق باشید
سلام من از سرور تست شما استفاده کردم اما به جای کاهش پینگ ، افزایش پینگ داشتم حدود 100 ms
درود، شب بخیر.
کاربر گرامی خواهشمند است جهت بررسی دقیق تر مورد، کانکشن هوشمند Godping Client را اجرا کرده و از قسمت “بررسی پینگ” پینگ داخلی اینترنت خود را به مدت چند دقیقه بررسی فرمایید.
در صورتی که این پینگ تایم از 40 میلی ثانیه بیشتر باشد بدین معنیست که پینگ تایم داخلی اینترنت شما مناسب نبوده و در نتیجه استفاده از سرویس کاهش پینگ نیز تاثیری به دنبال نخواهد داشت.
هم چنین توجه داشته باشید که به هنگام پینگ گرفتن، به سرویس گادپینگ و یا V–P–N دیگری متصل نباشید.
سوالی بود دریغ نکنید.
موفق باشید
با سلام
من ورژن 1.6 نرم افزار رو داشتم درست کار میکرد ولی بعد از به روز رسانی به نسخه 1.7 برنامه اصلا اجراء نمیشه
با تشکر
با سلام، وقت بخیر. توصیه می شود ابتدا یکبار مودم و رایانه خود را ریست کرده و سپس مجددا مورد را بررسی فرمایید.
در صورتی که مشکل رفع نشد شرح خطایی که با آن روبرو می شوید را در ادامه همین کامنت اعلام نمایید.
با تشکر. موفق باشید
سلام خسته نباشید. من میخواستم کانکشن دستی PPTP در ویندوز ۱۰ بسازم. آیپی و یا آدرس سرورهاتون رو میخواستم.
با سلام، شب بخیر. آدرس سرور خدمت شما ایمیل شد.
موفق باشید
salam man nemitoonam connection ro dl konam age momkene vasam mail konid
ty
سلام، شب بخیر. ممکن است لطفا اعلام بفرمایید که با چه خطایی روبرو می شوید ؟
توصیه ما این است که ابتدا آنتی ویروس رایانه خود را خاموش کرده و سپس مورد را مجددا با یک مرورگر دیگر بررسی فرمایید.
موفق باشید
salam khaste nabashid serveratoon kheyli shologh shode ping bade saate 7 mire bala chanta server jadid ezafe konid
با سلام، شب بخیر. کاربر گرامی شما پیشتر نیز چندین بار گزارشات مشابهی منبی بر وجود مشکل در سرورها فرستاده اید که باوجود ارسال ایمیل های متعدد از طرف ما خدمت شما پاسخی از جانب حضرت عالی دریافت نکردیم.
خواهشمند است عنایت داشته باشید موردی که فرمودید ارتباطی با شلوغی سرورها نداشته و ما سرورها را در بهترین حالت ممکن کانفیگ کرده ایم تا کاربران گرامی با اختلال خاصی روبرو نشوند.
شایان ذکر است پینگ تایم کلیه سرورهای کاهش پینگ ایران طی چند روز اخیر از جانب دیتاسنتر افزایش پیدا کرده است که متاسفانه بهبود وضعیت از دسترس ما خارج است.
سوالی بود دریغ نکنید.
موفق باشید
Ba Salam
Man 1 accounte 30 gig 9000 toman kharidam ama tosh nemire
Hey redial mizane va vasl nemishe mishe lotfan komam konid
2 roz mishe ke intorie
to Panel Karbari mire hajm daram ama vasl nemishe
tashakor
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی اکانت شما بررسی شد و مشکلی مشاهده نگردید.
توصیه می شود ابتدا یکبار مودم و رایانه خود را ریست نمایید و در صورتی که مشکل رفع نشد شماره اروری که با آن روبرو می شوید را در ادامه همین کامنت اعلام فرمایید.
با تشکر. موفق باشید