تماس با ما | گادپینگ
راه های ارتباط با گادپینگ :
اولویت پاسخگویی با (تلگرام) و (چت آنلاین) میباشد، لطفا از ارسال پیام تکراری در راههای ارتباطی متفاوت خودداری نمایید
1. تلگرام
کانال + پشتیبانی آنلاین تلگرام: godping_ir@
2. چت آنلاین
از طریق آیکون سمت راست پایین صفحه
3. واتساپ
پشتیبانی آنلاین واتساپ: شروع گفتگو
27 03000 0990
4. تماس تلفنی
شماره تماس پشتیبانی: 91300027-021 (شنبه تا چهارشنبه: 8.30 الی 16.30)
5. ایمیل
اگر سوال خاصی دارید می توانید زیر همین پست کامنت (نظر) ارسال کنید.
.
.
.
.
سلام ! من گوشیم خراب شده خطم خاموشه ! پسوورد یادم رفته ! بازیابی اکانت میزنم پسووردی نمیاد برام ! لطفا پسووردو به ایملیم بفرستین !
با سلام، شب بخیر. ارسال شد کاربر گرامی.
موفق باشید
سلام من الان از شما یک ماهه یک گیگ خریدم ، در حالت عادی بدون نرم افزار شما پاکت لاست دارم با نرم افزار شما نوسان داره و پشت سر هم تایم اوت میده میخواستم بدونم اگر مشکل بر طرف نمیشه پس بدم..
با سلام، شب بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است جهت بررسی بیشتر مشکل، پینگ داخلی اینترنت خود را به کمک بخش “بررسی پینگ” کانکشن هوشمند Godping Client بررسی کرده و تعداد تایم اوت های احتمالی در هر دقیقه را اعلام فرمایید.
با تشکر. موفق باشید
با سلام و خسته نباشید
من بازی که میکنم علاوه بر پینگ پایین نیاز شدید به پاکت لاس پایین %0 داره و زمانی که گادپینگ استفاده میکنم زیاد تاثیر گذار نیست و بعضی اوقات با افزایش پاکت لاس نیز مواجه میشم . میخوام بدونم راه کار پیشنهادی گادپینگ برای من چیه ؟؟
درود، وقت بخیر.
کاربر گرامی خواهشمند است جهت بررسی دقیق تر مورد، کانکشن هوشمند Godping Client را اجرا کرده و از قسمت “بررسی پینگ” پینگ داخلی اینترنت خود را به مدت چند دقیقه بررسی فرمایید.
در صورتی که این پینگ تایم از 40 میلی ثانیه بیشتر باشد بدین معنیست که پینگ تایم داخلی اینترنت شما مناسب نبوده و در نتیجه استفاده از سرویس کاهش پینگ نیز تاثیری به دنبال نخواهد داشت.
هم چنین توجه داشته باشید که به هنگام پینگ گرفتن، به سرویس گادپینگ و یا V–P–N دیگری متصل نباشید.
سوالی بود دریغ نکنید.
موفق باشید
سلام
من کاربر مخابرات هستم
موقع استفاده پاکت لاس دارم
با سلام، شب بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است عنایت داشته باشید که ISP مخابرات طی چند روز اخیر بصورت لحظه ای و ناگهانی با اختلالات متعددی روبرو بوده است و همین عامل دلیل اصلی مشکل شما می باشد.
در نظر داشته باشید در صورتی که مجددا با مشکلی که مطرح فرمودید مواجه شدید سریعا از سرویس قطع شده و مجددا پینگ تایم داخلی اینترنت خود را به کمک کانکشن هوشمند بررسی کنید.
سوالی بود دریغ نکنید.
موفق باشید
سالم
من نت مخابرات دارم و در بازی پینگم دايم نوسان داره و تا 900 میره و باز کم میشه
پینگ داخلی هم گرفتم با گادپینگ وبدون گادپینگ (کانکت شدن) روی حدود 60 تا 65
نت من 2 مگ هست
با سلام، شب بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است عنایت داشته باشید که ISP مخابرات طی چند روز اخیر بصورت لحظه ای و ناگهانی با اختلالات متعددی روبرو بوده است و همین عامل دلیل اصلی مشکل شما می باشد.
در نظر داشته باشید در صورتی که مجددا با مشکلی که مطرح فرمودید مواجه شدید سریعا از سرویس قطع شده و مجددا پینگ تایم داخلی اینترنت خود را به کمک کانکشن هوشمند بررسی کنید.
سوالی بود دریغ نکنید.
موفق باشید
سلام
من مخابرات دارم ..هنگام استفاده از سرویس قطعی دارم
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است عنایت داشته باشید که چند طی چند روز اخیر ISP مخابرات با مشکلات متعددی روبرو بوده است که خود کاربران نیز از این موضوع اطلاع دارند.
جهت بررسی بیشتر خواهشمند است پینگ تایم داخلی اینترنت خود را به کمک بخش “بررسی پینگ” کانکشن هوشمند Godping Client ارزیابی کرده و نتیجه را در ادامه همین کامنت اعلام فرمایید.
با تشکر. موفق باشید
salam baraie mnm az diroz ya baid az vasl shodan be kaheshe ping time out mide ya pingam mire balaye 2000 ips eam ham mokhaberate ba ping dakheli 10 tas
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است عنایت داشته باشید که چند طی چند روز اخیر ISP مخابرات با مشکلات متعددی روبرو بوده است که خود کاربران نیز از این موضوع اطلاع دارند.
جهت بررسی بیشتر خواهشمند است پینگ تایم داخلی اینترنت خود را به کمک بخش “بررسی پینگ” کانکشن هوشمند Godping Client ارزیابی کرده و نتیجه را در ادامه همین کامنت اعلام فرمایید.
شایان ذکر است مشکلی که حضرت عالی با آن مواجه هستید به دلیل وجود تایم اوت های لحظه ایِ پی در پی بر روی شبکه اینترنتتان می باشد.
با تشکر. موفق باشید
سلام من کاربر مخابراتم و وقتی به سرویس وصل میشم مدام قطع میشه و مجورم هی قطع و وصل کنم سرویس رو در قسمت اخبار گفتید کردید مشکل رو اعلام کنید …. !
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است عنایت داشته باشید که چند طی چند روز اخیر ISP مخابرات با مشکلات متعددی روبرو بوده است که خود کاربران نیز از این موضوع اطلاع دارند.
جهت بررسی بیشتر خواهشمند است پینگ تایم داخلی اینترنت خود را به کمک بخش “بررسی پینگ” کانکشن هوشمند Godping Client ارزیابی کرده و نتیجه را در ادامه همین کامنت اعلام فرمایید.
با تشکر. موفق باشید
Salam
mikham connect sham in error ro mide
A Connection to the remote computer could not be established,so the port used for this connection was closed
chikar konam ?
با سلام، شب بخیر. توصیه می شود یکبار مودم و رایانه خود را ریست کرده و مجددا هر دو پروتوکل PPTP و L2TP را بررسی فرمایید.
موفق باشید
با سلام / من هم از سرویس مخابراتاستفاده میکنم همین مشکل رو دارم
با سلام، شب بخیر. یک راهکار پیشنهادی خدمت شما ایمیل شد.
موفق باشید
سلام خسته نباشید اکانت تست 50 مگ میخواستم
سلام.شب بخیر
مشخصات اکانت تست خدمت شما ایمیل شد.
موفق باشید
سلام
من مخابرات استفاده میکنم و تا الان از سرویستون استفاده میکردم که دمتون گرم بدون هیچ لگی بازی می کردم . قبلا خود پینگ مخابرات بدون هیچ سرویس کاهشه پینگی رو 170 تا 210 بود و با سرویس شما با 99 هم بازی میکردم ولی الان سرویس مخابرات رو 300 – 400 هستش و با سرویس شما میره رو 1300 .
تو برنامه تون دیدم اطلاعیه زدید برای کاربران مخابرات کسایی که مشکل دارن گفتم بیام شاید مشکلم حل بشه
مرسی
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است عنایت داشته باشید که چند طی چند روز اخیر ISP مخابرات با مشکلات متعددی روبرو بوده است که خود کاربران نیز از این موضوع اطلاع دارند.
جهت بررسی بیشتر خواهشمند است پینگ تایم داخلی اینترنت خود را به کمک بخش “بررسی پینگ” کانکشن هوشمند Godping Client ارزیابی کرده و نتیجه را در ادامه همین کامنت اعلام فرمایید.
با تشکر. موفق باشید
با سلام، من هم از مخابرات سرویس دارم و مشکل پینگ دارم پینگم میره روی 2000
با سلام، شب بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است عنایت داشته باشید که چند طی چند روز اخیر ISP مخابرات با مشکلات متعددی روبرو بوده است که خود کاربران نیز از این موضوع اطلاع دارند.
جهت بررسی بیشتر خواهشمند است پینگ تایم داخلی اینترنت خود را به کمک بخش “بررسی پینگ” کانکشن هوشمند Godping Client ارزیابی کرده و نتیجه را در ادامه همین کامنت اعلام فرمایید.
با تشکر. موفق باشید
80 ta 90
سلام مجدد، شب بخیر. ضمن تشکر از همکاری حضرت عالی، خواهشمند است عنایت داشته باشید که پینگ تایم داخلی می بایست کمتر از 40 میلی ثانیه، بدون نوسان و بدون تایم اوت باشد، هم چنین به نظر می رسد که پینگ تایم داخلی اینترنت شما بصورت ناگهانی و لحظه ای با تایم اوت های پی در پی و افزایش پینگ نیز همراه باشد.
سوالی بود دریغ نکنید.
موفق باشید
سلام . من وقتی با cmd تست پینگ میگیرم معمولا تایم زیر 200 هست ولی داخل بازی انلاین مثل bf4 افتضاه میشه . لطفا یه اکانت تست یدونه محد.دیت زمان بدید تا چک کنم اگه بدرد بخور بود بخرم .
با سلام، شب بخیر. مشخصات اکانت تست خدمت شما ایمیل شد.
موفق باشید
سلام
میخواستم از سرویسهای خوبتون تشکر کنم. واقعا کارساز هستند و مشکل رو به صورت زیربنایی حل میکنن. من الان دو روزه که به صورت عادی پینگم دور 170-200 میچرخه اما با وصل شدن به سرورهای شما پینگم به 500 تبدیل میشه. سرویسهای شما به من قناعت رو یاد داد و به همین خاطر الان به پینگ 200 هم رازیم و شکر خدا مشکلم به صورت زیربنایی حل شده.
ممنون
درود، شب بخیر.
کاربر گرامی خواهشمند است جهت بررسی دقیق تر مورد، کانکشن هوشمند Godping Client را اجرا کرده و از قسمت “بررسی پینگ” پینگ داخلی اینترنت خود را به مدت چند دقیقه بررسی فرمایید.
در صورتی که این پینگ تایم از 40 میلی ثانیه بیشتر باشد بدین معنیست که پینگ تایم داخلی اینترنت شما مناسب نبوده و در نتیجه استفاده از سرویس کاهش پینگ نیز تاثیری به دنبال نخواهد داشت.
هم چنین توجه داشته باشید که به هنگام پینگ گرفتن به سرویس گادپینگ و یا V–P–N دیگری متصل نباشید.
سوالی بود دریغ نکنید.
موفق باشید