تماس با ما | گادپینگ
راه های ارتباط با گادپینگ :
اولویت پاسخگویی با (تلگرام) و (چت آنلاین) میباشد، لطفا از ارسال پیام تکراری در راههای ارتباطی متفاوت خودداری نمایید
1. تلگرام
کانال + پشتیبانی آنلاین تلگرام: godping_ir@
2. چت آنلاین
از طریق آیکون سمت راست پایین صفحه
3. واتساپ
پشتیبانی آنلاین واتساپ: شروع گفتگو
27 03000 0990
4. تماس تلفنی
شماره تماس پشتیبانی: 91300027-021 (شنبه تا چهارشنبه: 8.30 الی 16.30)
5. ایمیل
اگر سوال خاصی دارید می توانید زیر همین پست کامنت (نظر) ارسال کنید.
.
.
.
.
با سلام. در رابطه با مشکل DNS، تاریخ سرویس هایی که با مشکل روبرو شدن تمدید میشن؟
با سلام، شب بخیر. بله البته کاربر گرامی. پس از برطرف شدن اختلال، مهلت زمانی اکانت کاربرانی که با مشکل مواجه بوده اند تمدید خواهد شد.
موفق باشید
با سلام
بنده یه سرویس کاهش پینگ یک گیگ گرفتم و مشخصات اتصال به گوشیم ارسال شد الان از godping client نمیتونم استفاده کنم چون برنامه به محض زدن دکمه اتصال پیغام “یکی از فایل های مرتبط با نرم افزار یافت نشد لطفا نرم افزار را مجددا نصب کنید” را می ده و از برنامه میاد بیرون و وقتی هم ازفایل کانکشن(pbk) استفاده میکنم از سرور pptp استفاده میکنم که هر دفعه ارور 691 یا 629
رو میده خواهشا رسیدگی کنید
با سلام، شب بخیر. اطلاعات تکمیلی خدمت شما ایمیل شد، لطفا بررسی فرمایید.
موفق باشید
سلام.من سرویس یکماه کاهش پینگ رو خریدم.ولی متاسفانه وقتی فعالش میکنم اجاز وصل شدن کانکشن تانگل رو نمیده،تا وقتی که کاهش پینگ رو قطع کنم بعدتانگل وصل میشه،حتی وقتی که تانگل وصل شد هم وقتی کاهش پینگ رو فعال میکنم بازهم کار تانگل رو مختل میکنه و عملا تانگل رو از کار میندازه،لطف میکنید بفرمایید من چه کنم برای این مشکل،این سرویس رو برای همین خریدم
.ممنون
با سلام، شب بخیر. اطلاعات تکمیلی خدمت شما ایمیل شد، لطفا بررسی فرمایید.
موفق باشید
سلام لطفا درگاه فروشتون رو وقتی سرویس اراعه نمیدید ببندید تا کاربرایی مثل من خرید جدید نکنن
با سلام، روز بخیر. بله حتما کاربر گرامی. هم چنین عنایت داشته باشید شما می توانید تا 7 روز پس از خرید، وجه پرداختی خود را بدون قید و شرط پس بگیرید.
موفق باشید
سلام
ببخشید من درباره سرویستون سر این مشکل اختلال DNS دیتاسنترتون شکایت دارم
الآن نزدیک یک ماه شده و شما هیچ خبری از درستی این مشکل به ما ندادید
میدونیم مشکل از دیتاسنترتون هست ولی ولی ما دیگه حداقل باید بدنیم کی این مشکل قراره درست بشه
خواهش میکنم یه جواب منطقی بهم بدید بجای عذرخواهی !
با تشکر
با سلام، روز بخیر. کاربر گرامی همانطور که مستحضرید امکان برطرف سازی اختلال پیش رو خارج از توانایی های ما بوده و می بایست توسط شبکه زیرساخت رفع گردد. هم چنین متاسفانه ما نیز اطلاعی از زمان برطرف شدن این مشکل نداریم.
عنایت داشته باشید که تاریخ انقضای اکانت شما پس از رفع شدن اختلال تمدید خواهد شد.
موفق باشید
سلام خسته نباشید.
راستش من یکی دوماهه از سرویس شما استفاده می کنم و خیلی راضی بودم تا امروز ظهر که توی بازی دوتا 2 همش قطع و وصل میشدم و هنوز هم میشم! چرا یک دفعه اینطوری شد؟! درست میشه ؟! تنها سرویس کاهش پینگی بود که واقعا راضی کننده بود 🙁
با سلام، شب بخیر. باتوجه به اینکه وضعیت سرورها در حالت نرمال بوده و اختلال خاصی بر روی شبکه مشاهده نمی شود لازم است تا وضعیت اینترنت حضرت عالی بررسی گردد.
لذا خواهشمند است ابتدا کانکشن هوشمند Godping Client را اجرا کرده و سپس از بخش “بررسی پینگ” پینگ داخلی اینترنت خود را به مدت چند دقیقه بررسی فرمایید.
میانگین پینگ تایم و تعداد تایم اوت های احتمالی را در ادامه همین کامنت اعلام نمایید.
هم چنین توجه داشته باشید که به هنگام پینگ گرفتن، به سرویس گادپینگ و یا V–P–N دیگری متصل نباشید.
سوالی بود دریغ نکنید.
موفق باشید
با سلام مجدد امروز مشکل بر طرف شد و گمان می کنم از طرف مخابرات بود. فقط امروز پینگ با سرورهای اروپا 70-80 تا افزایش داشته و به 230-240 رسیده است. مشکل از سرورهای شماست ؟
سلام مجدد، شب بخیر. بله متاسفانه در حال حاضر پینگ سرورها به برخی از روت های اروپا افزایش یافته است.
شایان ذکر است که پینگ تایم سرورها به دیگر موقعیت ها در وضعیت نرمال می باشد.
موفق باشید
سلام وقت بخیر
این کانکشن .pbk که برام فرستاده بودین دیگه سرور یک وصل نمیشه فقط دو کار میکنه دو هم خیلی خوب نیست اگه میشه دوباره برام بفرستین جدیدشو مرسی (نرم افزار سایت و نمیخوام ها 🙂 )
درود، وقت بخیر. کانکشن مربوطه خدمت شما ارسال شد.
موفق باشید
سلام . من سرویس یک ماهه 1 گیگ گرفتم ولی بعد از اینکه 100 مگ ازش استفاده کردم مشکل باز نشدن صفحات پیش اومد که شما هم میگین از اختلالات دیتاسنتر هست و رفعش از دسترستون خارجه حالا از اشتراک من 4 روز مونده بعدش اشتراک من سوخت میشه ؟؟؟!!!! در ضمن من از پارس انلاین سرویس دارم و tanki online بازی میکنم .
درود، روز بخیر. تاریخ انقضای اکانت حضرت عالی ریست شد.
موفق باشید
سلام خسته هم نباشید
مدیریت محترم
اینکه سرور دقیقا 5 دقیقه بغد از خرید یوزر نیم و پسوورد من رو نمیشناسه و میگه اشتباهه اونم تو اولین خریدم از شما یکم توی ذوق ادم میزنه
http://uupload.ir/files/koet_00000.jpg
لطف کنید بجای حذف کامنت پیگیری کنید
ممنون
با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است عنایت داشته باشید که نام کاربری اکانت همان Username و کلمه عبور آن Password می باشد.
با توجه به تصویری که ارسال فرمودید به نظر می رسد که شما نام کاربری و کلمه عبور اکانت را بصورت جابجا وارد کانکشن کرده اید.
ضمن اینکه توجه داشته باشید که ما هیچ کامنتی را از سیستم حذف نمی کنیم.
سوالی بود دریغ نکنید.
موفق باشید
Salam, lotfan baraye nasb rooye mac rahnamaei konid.
با سلام، شب بخیر. آموزش موجود در این لینک را مشاهده فرمایید. ضمن اینکه اطلاعات تکمیلی نیز خدمت شما ایمیل شد.
موفق باشید
سلام من بعد از یه مدت دوباره سرویس شما رو گرفتم ولی جدیدا بازی league of legend رو که می خوام اجرا کنم ارور میده…
با سلام، شب بخیر. آیا پس از اتصال به سرویس می توانید دیگر سایت ها (نظیر گوگل، یاهو و غیره) را باز کنید ؟
موفق باشید
خیر هیچ سایتی باز نمیشه
سلام مجدد. با توجه به مواردی که فرمودید به نظر می رسد که اینترنت شما نیز با اختلال DNS اخیر روبرو شده است.
ضمن عرض پوزش از شما کاربر گرامی به اطلاع می رساند که متاسفانه برطرف سازی این مشکل از دسترس ما خارج بوده و مورد می بایست توسط شبکه رفع گردد.
موفق باشید
salam bebakhshid az shoma ye gb charge kharidam vali moge bargasht site bala nayumad etelaat kharid ro ham daram
با سلام، شب بخیر. لطفا مجددا بررسی فرمایید.
موفق باشید
salam khaste nabashid
agha man ye account kahesh ping gereftam ama moghe bargasht az bank siteton bala nayomad man axe etelaat pardakht ro daram chi kar konam?
با سلام، وقت بخیر. مشکلی در پرداخت شما رخ داده بود که برطرف شد.
اطلاعات اکانت خدمتتان ایمیل شد، لطفا بررسی فرمایید.
موفق باشید
salam chan rooze k ajib gharib shode servisetoon pinge por navasan +pocket lost
درود، شب بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است جهت بررسی دقیق تر مورد، کانکشن هوشمند Godping Client را اجرا کرده و از قسمت “بررسی پینگ” پینگ داخلی اینترنت خود را به مدت چند دقیقه بررسی فرمایید.
میانگین پینگ تایم و تعداد تایم اوت های احتمالی را در ادامه همین کامنت اعلام فرمایید.
هم چنین توجه داشته باشید که به هنگام پینگ گرفتن، به سرویس گادپینگ و یا V–P–N دیگری متصل نباشید.
سوالی بود دریغ نکنید.
موفق باشید
salam khaste nabashid,kodom sherkat nesbat be servise shoma bazdehiye behtari dare?
سلام مجدد. کاربر گرامی خواهشمند است عنایت داشته باشید که این مورد بستگی به موارد متعددی از جمله کیفیت خط تلفن، فاصله جغرافیایی شما نسبت به سرورهای ما (واقع در تهران) و غیره دارد.
توصیه می شود مراحلی که در کامنت قبلی خدمت حضرت عالی عرض شد را انجام داده و نتیجه را در ادامه اعلام فرمایید تا میزان سازگاری اینترنت شما با سرویس ما بررسی شود.
موفق باشید
سلام
من امروز سرویس کاهش پینگ خریدم وکلاینت شما رو نصب کردم وبا ارور .netموجه شدم در حال که تمام ورژن های .netرو روی سیستم دارم
با سلام، وقت بخیر. یک راهکار پیشنهادی خدمت شما ایمیل شد.
موفق باشید