تماس با ما | گادپینگ
راه های ارتباط با گادپینگ :
اولویت پاسخگویی با (تلگرام) و (چت آنلاین) میباشد، لطفا از ارسال پیام تکراری در راههای ارتباطی متفاوت خودداری نمایید
1. تلگرام
کانال + پشتیبانی آنلاین تلگرام: godping_ir@
2. چت آنلاین
از طریق آیکون سمت راست پایین صفحه
3. واتساپ
پشتیبانی آنلاین واتساپ: شروع گفتگو
27 03000 0990
4. تماس تلفنی
شماره تماس پشتیبانی: 91300027-021 (شنبه تا چهارشنبه: 8.30 الی 16.30)
5. ایمیل
اگر سوال خاصی دارید می توانید زیر همین پست کامنت (نظر) ارسال کنید.
.
.
.
.
سلام الان من اکانت تبدیلی اینترانت رو خریدم حواسم نبود تک کاربره رو خریدم باید چیکار کنم ؟؟؟ میخوام برام ارتقاش بدین به 2 کاربره… ممنون.
درود . اکانت شما به 2 کاربره ارتقا یافت . نیازی هم به پرداخت هزینه اضافی نیست 😉
موفق باشید
SALAM
CHERA hamash shaba ya server haton ghate ya moshkele ping darid torokhoda dorost konid ajaba
alanam ke 2roz hamash ghati darid !!
درود . کاربر گرامی لطفا با هر 4 سرور این مورد را بررسی فرمایید و نتیجه را در ادامه اعلام کنید .
تشکر
har 4 server ham hamin jorie
درود. به شرکت مربوطه اطلاع داده شد .
با تشکر
ajaba in che vaze ping servise bedone ping servis to bazi pingam 130 has ba ping servis shoma 600-3000 in chevazeshe nemitonid dorost konid begid berim az ye ja dige begirim aslan az siteton ba ping serviseton razi nistam hamash ham ke 90% serverash ghate ya dc mide ajaba
درود . دوست عزیز قبل از هر چیزی اینو خدمتتون عرض کنم که تمام سایت های کاهش پینگ از یک دیتاسنتر استفاده می کنند . حرف بنده رو باور ندارید برید آی پی سایت من رو با فلان سایت و فلان سایت هویز کنید ببینید فرقی با هم دارن ؟! سرویس کاهش پینگ مثل سرور دانلود نیست که من از مثلا شاتل سرور بگیرم یکی دیگه از آسیاتک و ….
مشکلی که برای سرور های ما پیش میاد برای همه پیش میاد. تنها فرقی که بین سایت های ارائه دهنده سرویس کاهش پینگ وجود داره پشتیبانی، امکانات، قیمت و … هستش .
مشکلی هم که چند روز اخیر رخ داده، شب ها از حدود ساعت 10 به بعد پیش میاد که به شرکت مربوطه اطلاع رسانی شده، انشالله برطرف میشه .
موفق باشید
سلام من مشکل کانکت داشتم ارور 691 میداد اس ام اس از سایت اومد که فیکس شده ولی هنوز همون ارور رو میده
سلام . یوزر چند هستید دوست من ؟
چرا با تست اکانت فقط کانکت میشه؟؟؟
با بقیه میگه یوزر و پسورد اشتباه هست
در حالی که تو سایت با همون یوزر و پسورد میشه اطلاعاتو نگاه کرد اما کانکت نمیشه
چرا؟
درود . متاسفانه خطای پیش آمده به دلیل بروز اختلال در سرور اصلی بود . ضمن عرض پوزش همانطور که با پیامک و ایمیل اطلاع رسانی شد مشکل برطرف گردید .
موفق باشید
سلام من میخام کانکت شم ارور 691 میده
درود . متاسفانه خطای پیش آمده به دلیل بروز اختلال در سرور اصلی بود . ضمن عرض پوزش همانطور که با پیامک و ایمیل اطلاع رسانی شد مشکل برطرف گردید .
موفق باشید
سلام
من یه مشکلی دارم
مشکل من اینه واسه انلاین کردن بازی ها از نرم افزار game ranger استفاده میکنم که خود نرم افزار به اتصال اینترنت نیاز داره ولی با وصل شدن به اینترنت نت برنامه قطع میشه و کلا تو سیستم به جز کاهش پینگ اینترنت قطع میشه
چیکار میتونم بکنم؟؟؟
درود . بعد از وصل شدن به سرویس کاهش پینگ اینترنتتون قطع میشه ؟
بعضی مواقع گیم رنجر با آی پی های ایران سازگاری ندارد . با هر 4 سرور این مورد را تست فرمایید .
موفق باشید
عزیز الان دارم با این پینگ که از خود isp هست استفاده میکنم خیلی عالی داره جواب میده تاخیر توی بازی خیلی خیلی کم شده ولی بازم میشه بهتر شد اگه این ttl بشه 47 عالیه یه شات میزارم شما نگاه کن ببین میتونی یه شرایطی جور کنی یکی از سرور ها رو به این حالت نزدیک کنی ؟
متاسفانه isp ها مدام پینگ رو تغییر میدن ولی اگه شما یه سرور اختصاص بدید خیلی عالی میشه .
اگه بشه این معضل رو حل کرد میتونید ازش به عنوان تبلیغ کارتون هم استفاده کنید .
http://8pic.ir/images/tbb6adt6uq1a25nm0vin.jpg
درود . تا جایی که بنده اطلاع دارم TTL یا همون Time To Life به تعداد روتر های بین شما و سرور مقصد بستگی داره و فکر نکنم راهی برای تغییر دادنش باشه .
البته اطلاعات بنده در این ضمینه کامل نیستش، انشالله بیشتر بررسی میکنم .
موفق باشید
مجدد سلام
عزیز من فیفا بازی میکنم تاخیر خیلی کم هم روی نحوه بازی تاثیر میزاره با پینگ 80 از سرور شما استفاده کردم ولی باز لگ داشته با بینگ 170 خود isp هم بازی کردم مثل هم بودن یه نکته ای که هست توی حالت ttl : 47 خود isp خیلی خوب و روونه ولی این isp ها صاحاب ندارن همش این ttl تغییر میکنه .
این ttl واسه چیه و اینکه شما نمیتونید از 53 به 47 تغییرش بدید اکثر کسایی که اکانت میفروشن از همین ttl :53 استفاده میکنن .
درود . متاسفانه اکثرا با بازی های فیفا و پیِس مشکل پینگ داشتیم . دلیلش هم موقعیت سرور های مقصد هستش که فاصله بسیار زیادی با ایران دارند و پینگ مناسب نخواهد بود .
البته سرور شماره 4 انشالله امروز یا فردا با سرور جدید جایگزین می شود، توصیه می کنیم روی سرور جدید هم این مورد را تست کنید و در ادامه اطلاع دهید .
تشکر
سلام
دوست عزیز بیشتر از یک هفته میشه که همه ی سرور ها تایم اوت زیادی دارن دو هفته پیش همه سرور ها رو چک میکردم پینگ 8888 واسه من روی 80 میچرخید ولی الان دو سرور 80 هست ولی با تایم اوت دو تای دیگه بالای 110 میشه بازم با تایم اوت .
15 روز پیش سرویستون تک بود نه تایم اوتی نه delay تو بازی الان خیلی افت کرده .
نسبت به سایته دیگه ای که اکانت گرفته بودم شما خیلی بهتر حجم رو مدیریت میکنین اون سایتی که میگم انگار حجم دزدی میکرد تو این زمینه کارتون خیلی عالیه.
مرسی از زحماتتون لطفا رسیدگی کنید .
درود . اجازه بدید پینگ سرور رو بررسی کنم . در ادامه نتیجه به اطلاع حضرت عالی می رسد .
درود . دوست گرامی پینگ سرور ها بررسی شد .
ابتدا از طرف سرور شماره 1 از آی پی 8.8.8.8 پینگ گرفتیم و نتیجه به این صورت شد : تصویر 1
سپس مجددا از طرف سرور شماره 1 از آی پی 4.2.2.4 پینگ گرفته شد . نتیجه : تصویر 2
همانطور که مشاهده می فرمایید در پینگ 8.8.8.8 از 1406 پکت دریافتی 10 تایم اوت وجود داشته که تعداد بالایی می باشد . این در حالیست که در پینگ 4.2.2.4 تعداد تایم اوت ها 1 عدد می باشد .
هم چنین با شرکت مربوطه تماس گرفته شد و پاسخ دادند که :
“مشکلی بصورت کلی روی شبکه دیتاسنتر گزارش نشده است. احتمالاً این مورد بصورت مقطع زمانی بسیار کوتاه و به علت تغییر روت و مسیر رخ داده باشد که جای نگرانی ندارد.”
موردی بود دریغ نکنید .
موفق باشید
سلام
من از طرف کلی گیمر قدیمی وارکرافت می خوام یه مطلب بزرگ رو اطلاع بدم … ما تو این چند ساله یه مشکل بزرگ داریم که امید وارم حل بشه…
البته این مشکل که می خوام بگم به سرویس شما مربوط نمی شه و به شلوغ بودن ریلم بلزارد هم مر بوط نمیشه چون همه جمع شدیم تو یه ریلم خلوت و کم پلیر…. 200 تا مثلا و این هم اضافه کنم به لگ هم مربوط نمیشه .
و اما مشکل چی هست ؟ ببنید مشکل پینگ تایم حل شده لگ هم نداریم اما delay داریم مفهوم کامل تر یعنی اینکه اسپل ها مون با تاخیر 1/09 ثانیه اجرا میشه …
و حالا نکته جالب تر اگه بدون سرویس کانکت شیم لگ داریم اما delay نداریم این ایمیل یا اطلاع رسانی برای اولین بار توسط من از طرف جامع world of warcraft باز های ایرانی فرستاده شده امید وارم وب سایت شما اولین سرویس باشه که این مشکل خیلی بزرگ رو بر طرف می کنه …
من با مدیریت یکی از ریلم های اروپا بلیزارد صحبت کردم اشاره به سرویس کاهش دهنده کرد و تاکیید کرد اگه متود کانفیگ وی پی اس هاشون رو بر روی لینوکس و یه سرور با پهنای باند بسیار بالا داشته باشند مشکل delay حل مشه . من هم امید وارم بشه از اینجا بعد داستان فقط و فقط به دستای شما بستگی داره . ما منتظریم.
ممنون
درود . با تشکر از اطلاع رسانی شما، موضوع بررسی می شود و احتمال زیاد به زودی سرور لینوکس اضافه شود .
موفق باشید
با سلام
در موقع کانکت شدن با پیغام خطای 691 مواجه می شوم. رمز عبور و نام کاربری را درست وارد می کنم با همین پیغام خطا رویرو می شوم.
با تشکر
درود . نام کاربری و پسورد شما بررسی شد، مشکلی وجود ندارد .
لطفا ابتدا از صحت کانکشن اطمینان حاصل فرمایید و سپس با دقت یوزر و پسورد را وارد کنید.
ضمن اینکه اطلاعات اکانت، به ایمیل شما ارسال گردید .
موفق باشید
سلام، ممنون از سرویس خوبتون، من یه مشکل عجیب دارم که نمیدونم برای جیه اگر توضیح بدید ممنون میشم: وقتی از سرویس کاهش پینگ استفاده میکنم توی بای پینگ میاد حدود ۱۵۰ – ۱۶۰ که خیلی خوبه ولی وقتی پینگ من انقدر میاد پایین انگار Time out پیدا میکنه و مثلاْ وقتی یه جا کلیک میکنی ۱ ثانیه طول میکشه و به قولی delay داره ولی وقتی پینگ بین 200 تا ۲۲۰ باشه این مشکل نیست و به همین دلیل هرجند که پینگ کاهش پیدا میکنه ولی من نمیتونم از سرویس استفاده کنم.
لطفاْ راهنمایی کنید.
درود . لطفا این مورد را با هر 4 سرور بررسی فرمایید و در ادامه نتیجه را اعلام کنید .
ضمن اینکه چند وقت است که دچار این مشکل شده اید ؟
من تازه سرویس از شما گرفتم که حدود یک هفته میشه. ۲ روز اول موردی حس نکردم ولی الان این مورد هست. من از سرور های ۱ و ۲ استفاده کردم این مورد بود. حالا سرور ۳ و ۴ رو هم تست میکنم.
درود . حقیقتش دیشب برای یک ساعت پینگ دیتاسنتر رفته بود بالا .
امروز هم بررسی کردم پینگ طبیعی بود، شاید اختلالات لحظه ای از جانب دیتاسنتر وجود داشته باشه . پیگیری می کنیم .
موفق باشید
من با باقی سرورها هم امتحان کردم همین مورد بود، ولی اگر دقت کنید من با مقدار پینگ تایم مشکلی ندارم ولی بحث سر اینه که پینگ پایین میاد من مشکل پیدا میکنم.
با سلام و عرض ادب خدمت شما
من پسوردم رو فراموش کردم. روی فراموش کردن رمز کلیک کردم. رمزی که به ایمیلم می فرستد را توی قسمت پنل کاربری که وارد می کنم می گه پسورد اشتباه است.
با تشکر
درود . دوباره بررسی فرمایید کاربر گرامی .
سلام
آقای مدیر من حداکثر دو هفته ست اکانت خریداری کردم ولی بعد دو سه روز دیگه به سرور وصل نمیشه
در قسمت نمایش اعتبار هم اکانتم رو وارد میکنم میگه اعتبارم تموم شده
رسیدگی کنید ممنون میشم
سلام. کاربر گرامی تنها پرداخت ثبت شده با ایمیل شما (asemi_q@yahoo.com) در 5 روز قبل بوده است که در آن روز و روز بعد مصرف شما 170 مگابایت بوده است .
اما بیشترین مصرف شما در 3 روز قبل (17 فوریه) با حجم 830 مگابایت و مدت زمان آنلاین 11 ساعت بوده است .
در حال حاضر نیز اعتبار اکانت حضرت عالی به اتمام رسیده است .
لطفا بررسی کنید .
موفق باشید
6سلام.سرورهای یاینترانت از کار افتادن.ارور 628 میده
درود . دوست عزیز ارور 628 ربطی به سرور ندارد .
این لینک رو ببینید
موفق باشید