تماس با ما | گادپینگ
راه های ارتباط با گادپینگ :
اولویت پاسخگویی با (تلگرام) و (چت آنلاین) میباشد، لطفا از ارسال پیام تکراری در راههای ارتباطی متفاوت خودداری نمایید
1. تلگرام
کانال + پشتیبانی آنلاین تلگرام: godping_ir@
2. چت آنلاین
از طریق آیکون سمت راست پایین صفحه
3. واتساپ
پشتیبانی آنلاین واتساپ: شروع گفتگو
27 03000 0990
4. تماس تلفنی
شماره تماس پشتیبانی: 91300027-021 (شنبه تا چهارشنبه: 8.30 الی 16.30)
5. ایمیل
اگر سوال خاصی دارید می توانید زیر همین پست کامنت (نظر) ارسال کنید.
.
.
.
.
سلام
عذر میخوام من موقع وصل شدن با کانکشن L2TP ارور: There was a hardware failure in the modem or other connecting device
رو میگیرم من باید از L2TP استفاده کنم به PPTP جای دیگه احتیاج دارم
مودم هم ریبوت کردم اما جواب نداد ممنون میشم راهنمایی کنید
درود. کاربر گرامی این ارور معمولا مرتبط می شود با مشکل سخت افزاری. توصیه می شود ابتدا از اتصال اینترنت خود اطمینان حاصل فرمایید، سپس درایور مودم خود را یکبار حذف و سپس نصب نمایید.
دیدن این لینک نیز پیشنهاد می شود.
موفق باشید
سلام خسته نباشید
من ی سرویس یک ماه گرفتم
برا تست میخواستم ببینم چجوریه
ولی متاسفانه هیییییچ گونه تاثیری نداشت
من سری بازی های call of duty رو پلی میکنم
لدفن بررسی کنید
ممنونم,
با سلام، شب بخیر. کاربر گرامی این مورد بستگی به پینگ داخلی اینترنت خودتان دارد.
اطلاعات بیشتر خدمت شما ایمیل شد.
موفق باشید
با سلام. من امروز هرچقدر سعی می کنم نمی تونم هیچ سرویسی بخرم چون هیچکدوم از دو درگاه بانکی کار نمی کنن. لطفا رسیدگی کنین. ممنون.
با سلام. مشکل در حال پیگیری بوده و نتیجه در ادامه همین کامنت ارسال خواهد شد.
موفق باشید
سلام مجدد. مشکل رفع شد.
موفق باشید
با سلام وخسته نباشید
من دیشب اکانت خریدم 1گیگ امروز نوشته 296 مگ مونده! ازطرفی با استفاده از نرم افزارتون اصلا به سرورهای خارج نمیشه وصل شد تا وصل میشم از همه چی قطع میشه!
مجبور شدم با وی–پی–ان دستی ویندوز وصل شم!
سلام، شب بخیر. کاربر گرامی سیستم محاسبه ترافیک مصرفی کاربران گادپینگ بسیار دقیق بوده و به دلیل کانفیگ حرفه ای آن امکان بروز خطا در آن صفر می باشد.
توصیه ما به حضرت عالی این است که برای مدیریت بهتر ترافیک مصرفی اینترنت خود از یکی از نرم افزار های مرتبط با مونیتورینگ کانکشن های متصل به اینترنت استفاده فرمایید.
هم چنین در صورتی که با مشکل خاصی روبرو شدید همان لحظه ما را در جریان قرار دهید تا بتوانیم به بهترین نحو شما را راهنمایی کنیم.
سوالی بود دریغ نکنید.
موفق باشید
Salam, khaste nabashin
clash chera ru gushi bala nemiyad?
ta akharesh load mishe vali dar nahayat bala nemiyad
با سلام. آیا همه سرورها را بررسی کرده اید؟
salam man liste server nadaram yani neshonn nemide
درود، شب بخیر. یک راهکار پیشنهادی برای شما ایمیل شد.
موفق باشید
سلام ، وقت بخیر من پسورد اکانتم رو فراموش کردم لطفا در صورت امکان ارسال کنید
با سلام، شب بخیر. مشخصات اکانت شما مجددا برایتان ایمیل شد.
موفق باشید
سلام خسته نباشین*اقا من دیشب 2 گیگ ترافیک خریدم پیام خریدشم به گوشیم ارسال شد ولی الان که میخوام استفاده کنم میزنه اکانت شما اعتبارش تموم شده !!!! لطفا رسیدگی کنین
درود، شب بخیر. لطفا مجددا بررسی فرمایید.
سلام آقا من پسوردم یادم رفته با پسوردیم که به ایمیلم سند میشه نمیتونم لوگین شم لطفا رسیدگی کنید
با سلام. پسورد اکانت برایتان ایمیل شد.
موفق باشید
سلام
خریداری شد ولی پیغام نام کاربری و رمز اشتباه است رو میده
خواهشن زودتر پیگیری بفرمایید
درود، شب بخیر. لطفا مجددا بررسی فرمایید.
با تشکر رمز درست شد ولی در هنگام اتصال ارور زیر را میدهد
خطای نا مشخص-توصیه میشود سیستم و مودم خود را ریست کنید
هر کاری هم کردم کانکت نمیشه
با سلام.وقت بخیر
کاربر گرامی لطفا ایمیل خود را بررسی کنید.اطلاعات لازم برای شما ایمیل شد.
موفق باشید
با عرض شرمندگی و تشکر بابت حوصله و وقتی که صرف میکنید
طبق فرمایشات حضرتعالی پیش رفتم ولی متاسفانه پیغام زیر از بین نمی رود
خطای نا مشخص-توصیه میشود سیستم و مودم خود را ریست کنید
ممنون از راهنمایی شما
باسلام.شب بخیر
ضمن عرض پوزش از شما بزرگوار، درخواست ها با کمی تاخیر پاسخ داده می شوند. نتیجه در ادامه همین نظر اعلام خواهد شد.
با تشکر از همکاری شما
موفق باشید
با سلام. یک راهکار برای شما ایمیل شد، لطفا بررسی فرمایید.
موفق باشید
سلام پرداخت انجام شده و پو ل از حسابم کم شده ولی موقع برگشت سایت خطای پرداخت انجام نشد نمایش داده شد !
باسلام
مدیریت درخواست شما را بررسی خواهد کرد.ولی توجه داشته باشید که اگر پرداخت ناموفق بوده باشد تا چند ساعت آینده به صورت خودکار برگشت میخورد.
سوالی بود دریغ نکنید.
موفق باشید
با سلام، شب بخیر. یکی از پرداخت های شما باخطا روبرو شده است، لطفا اعلام فرمایید مایل به بازگشت وجه پرداختی می باشید یا اینکه ترافیک مربوطه را به اکانت فعلی تان اضافه کنیم؟
سلام اگر ممکنه پول رو برگردونید ممنون از پشتیبانی و سرورهای خوبتون
سلام مجدد.
لطفا شماره کارت بانکی به همراه نام دارنده حساب را ایمیل فرمایید.
با تشکر
با سلام
واقعا کارتون درسته ممنون از خدمات و پشتیبانی خوبی که دارید
با سلام
کاربر گرامی از اینکه ازسرویس راضی هستید بسیار خشنودیم، هدف ما جلب رضایت شماست.
موفق باشید
سلام
من یک گیگ ترافیک خریدم و هنوز میگه شما ترافیک ندارید چرا ثبت نشده ؟
در صورتی که پیامک و ایمیل خرید ترافیک برام امده
با سلام. لطفا مجددا بررسی فرمایید کاربر گرامی.
با سلام
یک اکانت نامحدود با ترافیک 1 گیگابایتی خریدم یوزر و پسوردش برام پیامک شده ولی وقتی یوزر و پسورد رو تو گادپینگ وارد میکنم میگه نام کاربری/کلمه عبور نامعتبر میباشد چجوری ممکنه همچین اتفاقی اخه ؟
درود. لطفا مجددا بررسی فرمایید.
سلام اینم از ادرس ایمیل لطفا رسیدگی کنید ممنون
با سلام، شب بخیر. کاربر گرامی همانطور که قبلا خدمت شما عرض شد با آدرس ایمیلی که وارد کردید (sdfjnasjfjas@gmail.com) پرداختی در سیستم ثبت نشده است.
لطفا نام کاربری اکانت خود را ایمیل فرمایید.
با تشکر