سوالات متداول قبل از خرید – گادپینگ
« سوالات متدوال قبل از خرید »
« سوالات متداول مربوط به استفاده از سرویس کاهش پینگ »
سرویس گادپینگ چیست و چگونه عمل می کند؟
کلیه سرویس های سایت مانند یک V–P–N عمل می کنند، با این تفاوت که ایرانی بوده و فیلت//رشکن نمی باشند. بعد از خرید یک نام کاربری و کلمه عبور از طرف سیستم برای شما ارسال می شود که به کمک آن می توانید به سرویس متصل شوید.
سرویس گادپینگ روی چه دستگاه هایی قابل اجراست؟
سرویس گادپینگ روی کلیه دستگاه ها (انواع رایانه، انواع موبایل و تبلت و انواع کنسول) قابل اجرا می باشد.
گادپینگ چقدر روی پینگ بازی من تاثیر می گذارد؟
تاثیر سرویس روی اینترنت شما در مرحله اول به میزان پینگ داخلی اینترنتتان (پینگ تا سرورهای داخل کشور) بستگی دارد.
اگر پینگ اینترنت شما داخل سرورهای اروپایی پایین تر از 110، یا داخل سرورهای خاورمیانه پایین تر از 75، و یا داخل سرورهای آسیایی کمتر از 150 میلی ثانیه می باشد قبل از خرید از سرویس تست رایگان استفاده کنید چراکه ممکن است پینگ اینترنتتان به کمک سرویس تغییری نکند.
بازی من تحریم شده، برای رفع تحریم هم سرویس دارید؟
بله، سرویس گادپینگ تا 90% از بازی ها و نرم افزارهایی که کاربران ایرانی را تحریم کرده اند را رفع تحریم می کند. می توانید از طریق لینک مقابل لیست برخی از بازی های رفع تحریم شده را ببینید: بازی های رفع تحریم شده
سرویس های نامحدود و پلاس+ چه تفاوت هایی با هم دارند؟
هر دو نوعِ سرویس کاهش پینگ (نامحدود و پلاس) مخصوص بازی آنلاین طراحی شده اند، تنها تفاوت اصلی آنها در تعداد سرورهای رفع تحریم می باشد.
در سرویس کاهش پینگ پلاس، علاوه بر سرورهای پایه، چند روتینگِ بیشتر (مخصوص سرورهای بازی خاورمیانه – Middle East یا آسیا) جهت اتصال در دسترس قرار دارد که مهمترین آن روتینگ اختصاصی ایران-بحرین و ایران-امارات می باشد.
لذا در صورتی که بر روی سرورهای خاورمیانه مثل بحرین و امارات و یا آسیا بازی می کنید و با سرورهای سرویس کاهش پینگ نامحدود نتیجه مطلوبی کسب نکرده اید می توانید از سرویس کاهش پینگ پلاس (+) استفاده نمایید.
آیا می توانم قبل از خرید گادپینگ را بصورت رایگان تست کنم؟
بله . از طریق لینک مقابل می توانید سرویس را تست کنید : تست رایگان سرویس کاهش پینگ
از کجا میتوانم اپلیکیشن گادپینگ را دانلود کنم؟
از طریق لینک مقابل می توانید نرم افزار گادپینگ را برای ویندوز و موبایل دریافت نمایید: دریافت گادپینگ
آیا این سرویس تاثیری بر روی کاهش پینگ داخلی نیز دارد؟
خیر، پینگ تایم داخلی (پینگ تایم اینترنت کاربر تا سرورهای ما واقع در تهران) خارج از دسترسی ما بوده و جزء وظایف ISP (شرکت ارائه دهنده اینترنت) می باشد. این سرویس تنها باعث کاهش پینگ تایم خارجی اینترنت کاربر می شود.
من روی سرورهای ایرانی بازی می کنم و پینگ بالایی دارم، آیا می توانم از گادپینگ استفاده کنم؟
خیر، پینگ داخلی خارج از دسترسی ما بوده و جزء وظایف ISP (شرکت ارائه دهنده اینترنت) می باشد. این سرویس تنها باعث کاهش پینگ خارجی اینترنت کاربر می شود.
من از سرویس استفاده کردم اما تاثیری روی پینگ اینترنتم نداشت؟
توصیه می شود ابتدا این مقاله آموزشی (چرا پینگم با سرویس تغییری نکرده است؟) را مطالعه فرمایید. در صورت نیاز به راهنمایی و یا بررسی های بیشتر می توانید از طریق صفحه تماس با ما سایت با کارشناسان گادپینگ در ارتباط باشید.
من از سرویس تست استفاده کردم اما بازی مورد نظرم رفع تحریم نشد؟
این آموزش را ببینید تا درصورتی که بازی مورد نظر شما از سمت ایران فیل//تر نشده باشد رفع تحریم شود!
سرویس تست خیلی خوب عمل کرد اما اکانتی که خریدم اینطور نیست، مشکل از کجاست؟
از آنجایی که تعداد سرورهای گادپینگ بالاست و دسته بندی هر اکانت نیز متفاوت است، این اتفاق معمولا زمانی رخ می دهد که سروری که با اکانت تست به آن متصل شدید با سروری که با اکانت اصلی به آن وصل شدید متفاوت بوده و اینترنت شما نیز بر حسب اتفاق با سرور اولی سازگاری بهتری داشته باشد. در چنین شرایطی کافیست با پشتیبانی فنی گادپینگ در ارتباط باشید تا سرور را از سمت سیستم برایتان جایگزین کنند.
آیا سرویس کاهش پینگ بدون محدودیت مصرف (حجمی) هم دارید؟
بله، سرویس کاهش پینگ نامحدود در دسترس می باشد که ترافیک آن محدودیتی وجود ندارد. تنها یک سقف مصرف برای سرویس در نظر گرفته شده تا کاربران متخلفی که از سرویس استفاده ای بغیر از بازی آنلاین (مانند دانلود) دارند امکان استفاده همیشگی از آن را نداشته باشند. (اطلاعات تکمیلی از طریق بخش قوانین وبسایت در دسترس است)
آیا اکانت های شما محدودیت زمانی هم دارند؟
بله، کلیه سرویس ها دارای محدودیت زمانی بوده و بصورت یک ماهه، دو ماهه و سه ماهه ارائه می شوند.
اکانت دو کاربره به چه معناست؟
اکانت های دو کاربره قابلیت اتصال از دو سیستم (رایانه، کنسول، موبایل و …) با اینترنت متفاوت را دارا می باشند.
آیا تخفیف هم دارید؟
بله، شما پس از شارژ سرویس خود از طریق پنل کاربری می توانید امتیاز اکانت خود را افزایش دهید و پس از رسیدن امتیازات به حد نصاب می توانید هدیه رایگان دریافت کنید. (اطلاعات تکمیلی)
آیا می توانم کلمه عبور سرویس خود را تغییر دهم؟
بله، از طریق پنل کاربری می توانید اقدام کنید.
آیا گادپینگ بر روی کنسول نیز قابل استفاده است؟
بله. شما می توانید از طریق آموزش های موجود در سایت این مورد را انجام دهید. آموزش استفاده از سرویس در xbox | آموزش استفاده از سرویس در ps4 و ps3
من گیم نت دارم و می خواهم برای کاهش پینگ کاربران از سرویس شما استفاده کنم، آیا این مورد امکان پذیر است؟
بله. می توانید از قسمت تماس با ما درخواست خود را ثبت نمایید.
هزینه این سرویس چقدر است؟
کلیه تعرفه ها را از طریق صفحه اصلی سایت می توانید ببینید.
از کجا می توانم یک گادپینگ بخرم؟
از طریق صفحه اصلی سایت : لینک
من یک گادپینگ خریدم، اما هیچ ایمیل یا پیامکی برایم ارسال نشده است، باید چه کار کنم؟
از طریق این لینک نسبت به بازیابی اکانت خود اقدام فرمایید. در صورتی که مشکل حل نشد از طریق تماس با ما سایت اقدام نمایید.
من یک اکانت خریداری کردم و مبلغ نیز از حسابم برداشت شد، اما پس از بازگشت به سایت با خطای نامعتبر بودن تراکنش مواجه شدم، باید چه کار کنم؟
در صورتی که وجه پرداختی تا 3 ساعت پس از خرید بصورت خودکار و از طرف سیستم شاپرک به حسابتان برگشت نخورد از طریق تماس با ما سایت اقدام نمایید.
در لیست درگاه های بانکی، بانک صادر کننده کارت من وجود ندارد، باید چه کار کنم؟
مشکلی نیست، شما با در دست داشتن کارت عضو شتاب (متعلق به هر بانکی که باشد) و فعال بودن رمز دوم آن می توانید از کلیه درگاه های پرداخت بانکی خرید اینترنتی انجام دهید.
من از سرویس راضی نیستم، چگونه می توانم درخواست برگشت وجه دهم؟
شما می توانید مشکل خود را با کارشناسان گادپینگ مطرح نمایید، چنانچه مشکلی غیر قابل رفع در سرویس دهی گادپینگ رخ داده باشد امکان برگشت وجه تا 7 روز پس از خرید وجود خواهد داشت: درخواست عودت وجه
آموزش رفع ارورهای رایج در اتصال به کانکشن
« سوالات متداول مربوط به استفاده از سرویس تبدیل اینترانت به اینترنت + افزایش سرعت دانلود »
■ مزایای استفاده از این سرویس چیست؟
با استفاده از این سرویس می توانید اینترانت (ادارات، مدارس، مراکز دولتی و …) را به اینترنت جهانی تبدیل کرده و علاوه بر سایت های داخلی، سایت های خارج از کشور را نیز مشاهده کنید. هم چنین اگر سرعت دانلود شبانه شما در ساعات رایگان، پایین تر از سرعت دانلودتان در طول روز می باشد می توانید از این سرویس جهت رفع این مشکل و افزایش سرعت دانلود استفاده کنید (در صورتی که قصد افزایش سرعت اینترنت را دارید حتما قبل از اقدام به خرید سرویس را تست نمایید : تست رایگان)
■ چه کسانی می توانند این سرویس را تهیه کنند؟
هیچ فردی در تهیه این سرویس محدودیتی ندارد.
■ من سرویس تست را امتحان کردم ولی تاثیری روی سرعت دانلودم نداشت. چرا؟
همانطور که در توضیحات این سرویس عنوان شده است، تاثیر سرویس مذکور تنها بر روی برخی از ISP ها می باشد.
■ آیا سرویس های شما تعرفه نامحدود هم دارند؟
در حال حاضر خیر.
■ آیا من می توانم قبل از خرید، سرویس شما را بصورت رایگان تست کنم؟
بله . از طریق لینک مقابل می توانید اقدام کنید : تست رایگان سرویس افزایش سرعت (تبدیل)
■ اکانت دو کاربره به چه معناست؟
اکانت های دو کاربره قابلیت اتصال از دو سیستم (رایانه، کنسول، موبایل و …) با اینترنت متفاوت را دارا می باشند.
■ آیا می توانم در صورت اتمام مهلت/ترافیک اکانت خود آن را شارژ کنم؟
بله، از طریق پنل کاربری می توانید اکانت خود را بصورت آنلاین شارژ کنید و امتیاز اکانت خود را نیز افزایش دهید.
■ آیا به هنگام تمدید/شارژ اکانت تخفیف هم دارید؟
بله، از طریق پنل کاربری می توانید اکانت خود را بصورت آنلاین شارژ کنید و امتیاز اکانت خود را افزایش دهید. پس از رسیدن امتیازات به حد نصاب می توانید ترافیک هدیه دریافت کنید. (اطلاعات تکمیلی)
■ آیا می توانم کلمه عبور سرویس خود را تغییر دهم؟
بله، از طریق پنل کاربری می توانید اقدام کنید.
■ من در اداره کار میکنم، آیا همکارانم نیز می توانند از این سرویس استفاده کنند؟
بله. باتوجه به اینکه کلیه اکانت ها بصورت پیش فرض دو کاربره می باشند می توانید سرویس خریداری شده را در دسترس شخص دیگری نیز قرار دهید.
■ من یک اکانت خریداری کردم، اما هیچ ایمیل یا پیامکی برایم ارسال نشده است، باید چه کار کنم؟
از طریق این لینک نسبت به بازیابی اکانت خود اقدام فرمایید. در صورتی که مشکل حل نشد از طریق تماس با ما سایت اقدام نمایید.
■ من یک اکانت خریداری کردم و مبلغ نیز از حسابم برداشت شد، اما پس از بازگشت به سایت با خطای نامعتبر بودن تراکنش مواجه شدم، باید چه کار کنم؟
در صورتی که وجه پرداختی تا 3 ساعت پس از خرید بصورت خودکار و از طرف سیستم شاپرک به حسابتان برگشت نخورد از طریق تماس با ما سایت اقدام نمایید.
■ من از سرویس راضی نیستم، چگونه می توانم درخواست برگشت وجه دهم؟
شما می توانید مشکل خود را با کارشناسان گادپینگ مطرح نمایید، چنانچه مشکلی غیر قابل رفع در سرویس دهی گادپینگ رخ داده باشد امکان برگشت وجه تا 7 روز پس از خرید وجود خواهد داشت: درخواست عودت وجه
آموزش رفع ارورهای رایج در اتصال به کانکشن
پایین اوردن پینگ،پایین آوردن پینگ،کاهش پینگ در بازی،پایین اوردن پینگ بازی
چرا اینطوریه؟
http://uupload.ir/files/nt77_untitled.png
سلام، شب بخیر. فونت های مربوط به کانکشن هوشمند را از طریق این لینک دانلود و نصب نمایید.
در صورتی که مشکل رفع نشد مراتب را در ادامه همین کامنت اعلام کنید.
موفق باشید
ممنون درست شد.
سلام مجدد. با تشکر از اطلاع رسانی شما.
موفق باشید.
وقتی کانکشن رو اجرا میکنم از من domain میخواد جواب بدین لطفا
درود. کاربر گرامی خواهشمند است توجه داشته باشید که برای متصل شدن به سرویس کاهش پینگ می بایست از کانکشن هوشمند Godping Client استفاده نمایید.
سوالی بود دریغ نکنید.
موفق باشید
سلام و خسته نباشید
من الان یه اکالنت گرفتم ولی اصلا به سرور وصل نمیشه
رو کانکت میمونه مشگل از کجاست ضروریه زود جواب بدین لطفا
با سلام. کاربر گرامی لطفا از خطای دریافتی یک تصویر تهیه کرده و برای ما ایمیل نمایید.
با تشکر
سلام
وضعیت و کیفیت سرورهاتون خیلی بد شده من همش timeout دارم و نمی تونم درست بازی کنم تمام سرور هارو هم امتحان کردم ولی تفاوتی نداره ، مدت زمان خرابی سرور هاتونم خیلی زیاده یه فکری کنید لطفا
با تشکر
با سلام. کاربر گرامی چند روزی است که اینترنت سراسر کشور و Isp ها با اختلال مواجه می باشند.
آیا وضعیت اینترنت خود و تایم اوت های احتمالی آن را بدون وصل شدن به سرویس بررسی کرده اید ؟
بله من ping خودم رو قبل از وصل شدن به سرور های شما چک کردم بسیار کمتر در حد 1 – 2 تا در هر 30 تا ولی وقتی به سرور های شما وصل میشم میشه 1-2 تا در هر 10 تا اگر مایل بودید می توانم عکس بگیرم و برایتان بفرستم
سلام مجدد، شب بخیر. کاربر گرامی لطفا به تصاویر تهیه شده توجه فرمایید. تصویر 1 | تصویر 2
این تصاویر مربوط می شوند به پینگ دوعدد از سرورهای ما از 4.2.2.4 که چند دقیقه پیش تهیه شد.
همانطور که مشاهده می فرمایید از حدود 4900 پکت ارسالی، حدود 4897 پکت دریافت شده است. با زبانی ساده تر تعداد تایم اوت ها طی این مدت 81 دقیقه و 40 ثانیه 3 عدد بوده است (0 درصد پکت لاس) .
هم چنین میانگین پینگ تقریبا 82 میلی ثانیه بوده با بیشترین پینگ تایم 122 و 206 میلی ثانیه.
لازم به ذکر است که طی چند روز اخیر اینترنت سراسر کشور با اختلال روبرو بوده و گادپینگ نیز از این قاعده مستثنی نبوده است (که ممکن است اختلال های لحظه ای را به دنبال داشته باشد).
در نهایت خدمت شما عرض نماییم که این مشکلات لحظه ای چند روز اخیر فقط مربوط به گادپینگ نبوده و سایت های دیگر کاهش پینگ نیز با آن مواجه هستند.
سوالی بود دریغ نکنید
موفق باشید
سلام … دوست عزیز دیروز ک سرورا پکیده بود الانم ک برطرف شده هی میگه مودم و سیستم خود را ریستارت کنید … 1000 بار این کارو کردم اما درست نمیشه … مشکل کجاست؟چیکار کنم؟
درود، شب بخیر. لطفا ایمیل خود را بررسی فرمایید.
لازم به ذکر است که مشکل پیش آمده دیروز به دلیل اختلال DNS هاست سایت بود و سرورهای گادپینگ هیچ موردی نداشتند.
موفق باشید
این کانکشن هم مشکل داره این ارور رو میده
http://8pic.ir/images/ul9n8wlqz3m9soleio52.png
لطفا یه راه حل قطعی بگید
خیلی لازمش دارم
مرسی
سلام مجدد. قسمت ارور 711 این آموزش را مشاهده فرمایید.
موفق باشید
دوست عزیز مشکل بنده با این آموزش حل نشد اگه ممکنه یه راهکار دیگه بدید واقعا این سرویس رو لازم دارم کمک کنید
با سلام
ضمن عرض پوزش از شما بزرگوار، درخواست ها با کمی تاخیر پاسخ داده می شوند. نتیجه در ادامه همین نظر اعلام خواهد شد.
با تشکر از همکاری شما.
موفق باشید
با سلام. توصیه می شود لینک های زیر را مشاهده فرمایید.
1 – 2 – 3
اگر بازهم مشکل رفع نشد توصیه می کنیم ویندوز را توسط DVD نصب آن Repair نمایید.
موفق باشید
سلام
من قبلا یک بار یه سرویس 1 گیگی گرفتم و خیلی خوب کار میکرد، اما این سری جدید که برای 5 گیگ شارژش کردم بعد از چند روز دیگه کلا نمیتونم ازش استفاده کنم و وقتی نرم افزارو فعال میکنم، کلا اتصالم با نت قط میشه مثلا وقتی مرورگرو باز میکنم مینویسه:
Unable to connect to the pr–ox–y server
و توی بازی هم کلا دیسکانکت میشه، و وقتی غیر فعالش میکنم دووباره درست میشه. لطفا بررسی کنید!
با سلام. کاربر گرامی مشکلی که فرمودید دیروز برای چند ساعت روی سرور گانا پیش آمده بود.
لازم به ذکر است در صورتی که گارنا بازی نمی کنید تیک مربوطه داخل کانکشن هوشمند را علامت نزنید.
موفق باشید
خسته نباشید.من پینگ 4 تا 8 رو میگیرم پینگ اصلیم رو 130 یعنی بدون کاهش پینگ همینه ولی وقتی کاهش پینگو وصل میکنم پینگم میشه 62 ولی خیلی لگ میزنه!!! حتما باید پینگ بالا باشه ؟؟؟
با سلام. لطفا کانکشن هوشمند Godping Client را اجرا کرده، از قسمت “بررسی پینگ” پینگ داخلی اینترنت خود را به مدت چند دقیقه بررسی فرمایید.
میانگین پینگ، نوسان و یا تعداد تایم اوت های احتمالی را در ادامه اعلام نمایید. هم چنین توجه داشته باشید که به هنگام پینگ گرفتن به سرویس گادپینگ و یا V–P–N دیگری متصل نباشید.
با تشکر
با سلام.
من 1 ساعت قبل اکانت کاهش پینگ خریداری کردم به صورت معمولی (بدون گادپینگ) که دوتا پِلِی میکنم پینگم روی 260-270 هستش ولی وقتی به گادپینگ وصل میشوم پینگ تا 330 بالا می آید.
لطفا راهنمایی کنید.
درود، شب بخیر. لطفا ابتدا کانکشن هوشمند Godping Client را بازکرده،از قسمت “بررسی پینگ”، پینگ داخلی اینترنت خود را چک کنید و نتیجه را در ادامه اعلام فرمایید.
با تشکر
پینگ داخلی 11ms
سلام مجدد. طی بررسی های صورت گرفته از پینگ سرورهای ما به یکی از گیم سرورهای اروپای دوتا2، پینگ تایم در حدود 98 میلی ثانیه بود که با احتساب پینگ داخلی شما، طبیعتا با گادپینگ می بایست پینگ تایمی در حدود 110 میلی ثانیه داشته باشید .
در صورت تمایل اعلام فرمایید تا تصاویر مستند برای شما ارسال شود .
اگر هم چنان با این مشکل روبرو هستید توصیه می شود توضیحات کامل در مورد گیم سرورهای انتخابی دوتا2 را ایمیل نمایید.
موفق باشید
ادمین جان نمیدونم چه حرکتی زدی ولی پینگم اومد رو 160 دستت درد نکنه.
شبتم بخیر
سلام .
من الان دوباره به سرور شما وصل شدم پینگ ثانیه ای بالا میرفت.
من نه دانلود دارم و آپلود همه ی برنامه های مربوط به اینترنت میبندم حتی دانلود منیجر.
بازم به شکل عجیبی پینگ بالاس.
اینم عکسش.
هیچ استفاده ای از کانکشن نکردم حتی 1 دست هم بازی نکردم با این حال از 1024 مگابایت الان 970 مگابایت مونده.
اینم عکس تست پینگ
http://s6.uplod.ir/i/00662/9oh351v0xn2b.jpg
http://s6.uplod.ir/i/00662/b75bzw3gewql.jpg
با سلام. کاربر گرامی سرورها دیشب وضعیت پایداری داشتند و با اختلال خاصی روبرو نبودیم.
خواهشمند است در صورتی که مجددا با این مشکل مواجه شدید یک تصویر از “پینگ داخلی” خود در حالتی که به سرویس متصل نیستید تهیه کرده و برای ما ارسال نمایید.
با تشکر
سلام من بسته رو خریداری کردم و متاستفانه خیلی بد تر از اون موقعی بوده که بسته رو بخرم چیکار کنم ؟
شب بخیر. کاربر گرامی خواهشمند است منظور خود را بصورت واضح بیان فرمایید.
salam man in moshkelo daram age momkene komakam konid
(The network connection between your computer and the v..p..n server was interrupted. this can be caused by a problem in the v..p..n transmission and is commonly the result of internet latency or simply that your v..p..n server has persist contact the v..p..n administrator and analyze quality of network connectivity.
سلام دوست عزیز. حقیقتا این مشکل همیشه روی تعدادی از Isp ها وجود داشته است .
یکی از راه حل ها، تماس گرفتن با پشتیبانی Isp اینترنتتان می باشد. حتما به آنها یادآوری کنید که می خواهید به یک سرور داخل کشور متصل شوید.
راه حل دیگری که بعضی از کاربران آن را گزارش دادند، ریست کردن مودم (یا کشیدن سیم تلفن متصل به آن) جهت دریافت Ip جدید می باشد .
موفق باشید
mamnoon
salam bebakhshid baz mozahem shodam vali manba poshtibanam tamas gereftam goftan hameye isp ha bazan age emkanesh has bazam baresi konid
سلام مجدد، شب بخیر. قبل از بحث پیرامون مشکل شما، خدمتتان عرض کنیم که پشتیبانی Isp اطلاعات اشتباه به حضرت عالی داده است، با اینکه پورت های مربوط به v..p..n روی اکثر Isp ها باز می باشد اما باز هم تعداد اندکی وجود دارند که با اختلال روبرو می باشند.
دلیل اصلی مشکلی که در کامنت های قبلی گزارش دادید باز یا بسته بودن پورت نمی باشد، بلکه دلیل آن Resolve نشدن آدرس سرور ما توسط اینترنت شما می باشد.
راه حلی هم که قبلا خدمت شما عرض کردیم یک راه حل تجربی بوده و هیچ دلیل منطقی ای ندارد !
توصیه ما این است که با ایمیل مدیریت در ارتباط باشید تا چند سرور دیگر جهت بررسی موضوع به شما داده شود .
موفق باشید
چرا اینقدر نوسان پینگ بالاست همش از 160 میره 400
با سلام . کاربر گرامی لطفا به تصویر مقابل توجه فرمایید : لینک
این تصویر مربوط می شود که پینگ همین الان یکی از سرور های گادپینگ از آی پی 4.2.2.4
همانطور که مشاهده می کنید از 253 پکت ارسالی تمامی پکت ها دریافت شده اند. این بدین معنی می باشد که تعداد تایم اوت ها صفر بوده است .
هم چنین طی این مدت 4 دقیقه ای میانگین پینگ 87 میلی ثانیه و حداکثر پینگ تایم در این مدت، 90 میلی ثانیه بوده است .
یعنی نوسان پینگ در سرور مشاهده نمی شود . لازم به ذکر است در صورتی که مجددا با این مشکل روبرو شدید حتما از سرویس دیسکانکت شده و پینگ داخلی اینترنت خود را بررسی نمایید .
در آخر دوباره تاکید می کنیم که این سرویس بر روی وایمکس و اینترنت سیم کارت (GPRS) تاثیر مطلوبی نخواهد داشت و حتما در اتصال خود به اینترنت از کابل لن استفاده کنید .
با تشکر – موفق باشید
ممنون عزیز میتونم الان تماس بگیرم؟
بله موردی نداره دوست من .
سلام خسته نباشین من میخوام از روش لپتاب = مودم wifi + کابل لن استفاده کنم ولی هر کاری میکنم کانکت نمیشه راهی هست با شما در تماس باشم مستقیم راهنمایی کنین منو؟
با سلام. می توانید از قسمت تماس با ما با شماره تماس مدیریت در ارتباط باشید .
موفق باشید
توی سرویس اینترانت ….domain چه چیزی باید وارد بشه؟ توی اطلاعات اکانتم نبود!
سلام دوست عزیز. این قسمت می بایست خالی باشد .
موفق باشید
ببخشید چرا جدیدا من هروقت وصل میشم کلا اتصالم به اینترنت قطع میشه یعنی نه تو استیم میره نه اوریجین
با سلام. کاربر گرامی مشکل شما نیازمند بررسی دقیق می باشد . لطفا در صورتی که مورد برطرف نشده، موارد زیر را به ایمیل مدیریت ارسال فرمایید :
1. به هنگام اتصال به سرویس از 8.8.8.8 پینگ دارید یا خیر ؟
2. از کانکشن هوشمند استفاده می کنید یا کانکشن دستی ؟
3. از کی با این مشکل روبرو شده اید ؟
1 بله
2 هر دو رو امتحان کردم
3 سه روز پیش
با سلام مجدد. کاربر گرامی لطفا عنایت داشته باشید باتوجه به اینکه هنگام اتصال به سرویس پینگ دارید بدین معنیست که اتصال شما به اینترنت برقرار می باشد و اینکه نمی توانید وارد گیم شوید مشکلی جداگانه به حساب می آید .
توصیه می شود این مورد را مجددا با تمامی سرور ها بررسی کرده و در صورتی که مشکل حل نشد با ایمیل مدیریت ارتباط برقرار کنید .
با تشکر
بله ببخشد من چک کردم هنگام اتصال پینگ ندارم
درود. کاربر گرامی لطفا با کانکشن هوشمند به گادپینگ متصل شوید. در صورتی که از کانکشن دستی استفاده می کنید با ایمیل مدیریت در ارتباط باشید تا آدرس سرور مخصوص خدمت شما ارسال شود .
موفق باشید