رفع تحریم و کاهش پینگ بازی New World

مقدمه

با اعمال تحریم‌های جهانی علیه ایران و متعاقباً اعمال تحریم بر روی بازی New World از جانب سرورهای بازی، دور زدن این تحریم‌ها بدون افزایش پینگ به یکی از مهمترین دغدغه‌های پلیرهای بازی نیو ورلد تبدیل شد. به دلیل محبوبیت زیاد این بازی ما هم تصمیم گرفتیم که در این مقاله اطلاعاتی راجع به خود بازی در اختیارتون قرار بدیم و راه‌های رفع تحریم این بازی جذاب و پرکاربر رو بررسی کنیم. جهت مطالعه راه های رفع تحریم بازی و مزایا و معایب هرکدوم از این راه‌ها تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

بازی New World

بازی New World یک بازی از نوع MMORPG هست که توسط استودیوی Amazon Games توسعه پیدا کرده. MMORPG مخفف عبارت Massively Multiplayer Online Role-Playing Game به معنای «بازی نقش آفرینی آنلاین انبوه چند نفره»ست. این سبک، یک نوع بازی آنلاین ویدیوییه که به بازیکن‌ها اجازه میده با تعداد زیادی از بازیکنان دیگه به صورت آنلاین تعامل داشته باشن و بازی کنن.

این بازی که تو یک دنیای جدید و خیالی تو قرن هفدهم قاره آمریکا میگذره، تجربه ای منحصر به فرد رو برای گیمرها به ارمغان میاره تا بتونن تو دنیایی پویا و دائما در حال تحول بازی کنن.

اتفاقات این بازی تو جزیره‌ای به اسم Aeternum جریان داره، سرزمینی اسرارآمیز که پر از جادو و موجودات خطرناکه. بازیکن‌ها نقش مستعمره‌نشین‌هایی رو دارن که به دنبال ایجاد شهرک‌ها، جمع‌آوری منابع و ساخت جامعه خودشون هستن. با این حال به‌زودی متوجه میشن که جزیره اونقدرهاهم مملو از صلح و آرامش نیست؛ چون با نیروهای قدرتمند ماوراءطبیعی و جناح‌های رقیب که باهم رقابت میکنن، روبه‌رو میشن.

یکی از ویژگی‌های برجسته New World، جلوه‌های بصری خیره کننده و توجه به جزئیاته. این بازی محیطی زیبا و چشم‌نواز داره که با جنگل‌های سرسبز، کوه‌های ناهموار و باتلاق‌های وهم‌انگیز کامل شده.

مبارزه یکی دیگه از جنبه‌های کلیدی بازیه. بازیکنان بازی نیو ورلد میتونن توی نبردهای PvP و PvE شرکت کنن. PvP و PvE اصطلاحات رایجی هستن که توی بازی استفاده میشن و مخفف عبارت‎‌های زیر هستن:

PvP (Player versus Player) به معنای بازیکن در مقابل بازیکن. این عبارت به گیم پلی از بازی اشاره داره که توی اون بازیکنان به صورت انفرادی یا به عنوان بخشی از یک تیم با همدیگه رقابت میکنن. PvP اغلب تو بازی‌های چندنفره استفاده میشه که بازیکنان رو در رو با همدیگه مبارزه میکنن، مثل بازی‌های تیراندازی مثل Call of Duty یا Overwatch، یا تو بازی‌های استراتژیک، مثل Starcraft یا League of Legends.

PvE (Player versus Environment) به معنای بازیکن در مقابل محیط. این عبارت به گیم پلی از بازی اشاره داره که توی اون بازیکنان به جای جنگیدن با بقیه بازیکن‌ها، با چالش‌هایی که توسط محیط بازی ایجاد میشه روبه‌رو میشن. PvE میتونه به شکل هیولاها، پازل‌ها یا پیچیدگی­های محیطی باشه، جایی که بازیکنان با همکاری هم کار میکنن تا به موانع غلبه کنن و توی بازی پیشرفت کنن. نمونه‌هایی از بازی­هایی که دارای گیم پلی PvE هستن عبارتند از World of Warcraft، Skyrim و The Legend of Zelda.

سیستم مبارزه بازی نیو ورلد سریع و روانه و طیف وسیعی از سلاح‌ها و توانایی‌هارو در اختیار بازیکن قرار میده. از شمشیر و سپر گرفته تا تفنگ و کمان، بازیکنان میتونن سبک مبارزه‌شون رو مطابق با سلیقه خودشون تنظیم کنن.

به‌طورکلی New World یک MMORPG فراگیر و جذابه که تجربه منحصر به فرد و چالش‌برانگیزی رو به بازیکنان ارائه میده. این بازی با جلوه‌های بصری خیره‌کننده، سیستم ساخت عمیق و اقتصاد پویا مبتنی بر بازیکن، مطمئناً برای طرفداران این سبک جذاب خواهد بود. چه در حال کاوش در بیابان چه با شرکت در نبردهای حماسی یا ساختن یک شهرک پر رونق، همیشه چیزهای جدید و هیجان انگیزی برای کشف تو دنیای نیو ورلد وجود داره.

 

تحریم New World

در سپتامبر 2021، گزارش شد که بازی نیو ورلد برای پلیرهای ایرانی تحریم شده و شرکت سازنده مانع از دسترسی بازیکنان ایرانی به بازی شده. دلایل تحریم بازی نامشخصه و چیزی رو رسما اعلام نکردن، اما حدس زده میشه که مربوط به تحریم‌های آمریکا علیه ایران باشه.

بر اساس گزارش‌ها، این تحریم‌ها مربوط به تبعیت آمازون از مقررات تجاری ایالات متحده­ست که ارائه کالا و خدمات به برخی کشورها از جمله ایران رو ممنوع کرده. این ممنوعیت به طور گسترده توسط گیمرها مورد انتقاد قرار گرفت و به این قضیه اعتراض داشتن که نباید به دلیل اختلافات سیاسی اونها هم مجازات بشن. اما تا این لحظه که این مقاله نوشته شده این تحریم‌ها رفع نشده­ است!

 

رفع تحریم New World

با وجود تحریم بازی New World شما اگر با اینترنت داخلی و بدون هیچ واسطه­‌ایی برای ورود به بازی تلاش کنید قطعا بازی برای شما اجرا نمیشه. برای حل این مشکل و رفع تحریم بازی نیو ورلد چندتا راه ساده وجود داره که با رعایت هرکدوم از اونا میتونید تحریم هارو دور بزنید و به بازی وارد بشین.

اما این راه­ها هم میتونن بهترین و بدترین داشته باشن.بنابراین بهتره که اطلاعاتتون رو راجع بهشون بالا ببرید و بهترین راه رو برای رفع تحریم New World انتخاب کنید. بریم که باهم در ادامه مقاله درباره این راه ها با جزییات بیشتر اطلاعات کسب کنیم:

 

روش اول: استفاده از V-P-N

همونطور که میدونید V-P-N یکی از راه‌های حفظ امنیت داده‌ها در شبکه‌ست. اما علاوه بر تامین امنیت داده‌ها و حریم خصوصی، V-P-Nها همچنین میتونن برای رفع تحریم و دسترسی به متحواهای مسدود شده استفاده بشن. خیلی از گیمرها از V-P-N برای رفع تحریم بازی‌ها استفاده میکنن.

یک V-P-N میتونه به شما کمک کنه با مخفی کردن آدرس آی‌پی‌تون و مسیریابی ترافیک اینترنتتون از طریق یه سرور توی یه کشور دیگه که بازی اونجا تحریم نیست، محدودیت‌هارو دور بزنید. درواقع با استفاده از V-P-N شما میتونید به بازی‌های آنلاینی که تو ایران تحریم شدن دسترسی پیدا کنید.

برای استفاده از V-P-N و رفع تحریم بازی کافیه یک سرویس V-P-N معتبر رو انتخاب کنید که سرورهایی توی کشورهایی که بازی نیو ورلد در اونجا تحریم نیست، داشته باشه. نرم‌افزار V-P-N رو دانلود و روی دستگاهتون نصب کنید. به سرور دلخواهتون متصل بشید. بازی رو اجرا کنید و شروع به بازی کنید.

درسته که با اتصال به V-P-N مناسب شما میتونید وارد بازی آنلاین تحریم شده بشید اما استفاده از V-P-N در حین بازی آنلاین ممکنه به دلایل مختلفی باعث ایجاد مشکلاتی بشه. ما به دلایلی اعتقاد داریم که استفاده از V-P-N حین بازی به منظور رفع‌تحریم اون بازی مناسب نیست. در اینجا تعدادی از اون دلایل رو براتون بیان کردیم:

کاهش سرعت اینترنت: همونطور که میدونید سرعت اینترنت یکی از مهمترین عوامل توی تجربه یک بازی خوبه. هرچقدر هم که شما خوب بازی کنید و مهارت داشته باشید اگر سرعت اینترنتتون پایین باشه نمیتونید توی بازی موفق بشین عوامل زیادی میتونه روی سرعت اینترنتتون اثر بذاره مثل:

ازدحام شبکه: این مورد زمانی اتفاق میوفته که ترافیک بیش از حد در شبکه وجود داشته باشه که منجر به کاهش سرعت میشه.

فاصله از سرور: هر چه از سرور دورتر باشید، زمان بیشتری طول میکشه تا داده ها ارسال بشن، که این مورد هم میتونه سرعت اینترنت شما رو کاهش بده.

ارائه دهنده خدمات اینترنت (ISP): ISPهای مختلف سرعت و کیفیت خدمات متفاوتی دارن. بعضی از ISP ها ممکنه به دلیل محدودیت های زیرساخت شبکه، سرعت کمتری نسبت به بقیه داشته باشن.

محدودیت‌های سخت‌افزاری: سخت‌افزاری که برای اتصال به اینترنت استفاده می‌کنید، مثل مودم، گوشی همراه یا رایانه هم میتونه روی سرعت اینترنت شما تأثیر بذاره.

مشکلات نرم افزاری یا مرورگر: بعضی اوقات، مشکلات نرم افزاری یا مرورگر میتونه سرعت اینترنت شما رو کاهش بده، مثل اجرای همزمان تعداد زیادی برنامه یا استفاده از یک مرورگر قدیمی و به روز نشده.

امنیت شبکه: برخی اقدامات امنیتی مثل فایروال ها یا نرم افزارهای آنتی ویروس هم میتونن با اسکن و تجزیه و تحلیل بسته های داده ضمن عبور از شبکه، سرعت اینترنت شما رو کاهش بدن.

و خیلی از عوامل دیگه که میتونن روی سرعت اینترنت تاثیر بذارن. برای هر مشکل میشه راه حلی رو پیدا کرد. خیلی از راه ها هم ساده و در دسترس هستند مثلا میتونید برای بالا بردن سرعت اینترنتتون از کابل شبکه استفاده کنید و مستقیم به مودمتون وصل بشین.

یا اینکه تعداد برنامه های باز دسکتاپتون رو ببندین یا از شرکت ISP معتبر با زیر ساخت مناسب اشتراک اینترنت تهیه کنید. اما یکی دیگه از عواملی که تاثیر زیادی روی سرعت اینترنت حین بازی داره استفاده از V-P-N هست. با توجه به اینکه V-P-N برای گیم ساخته نشده و بیشتر استفاده اون در جهان برای حفاظت از امنیت اطلاعاته و ترافیک مصرفی اون بیشتر توسط کاربران عادی استفاده میشه باعث میشه گیمرها عمدتا در استفاده از V-P-N با مشکل پهنای باند مواجه بشن. همین پهنای باند کم ممکنه سرعت اینترنت شما رو کاهش بده و سرعت پایین در بازی‌های آنلاین که روی میلی‌ثانیه هم حساسن میتونه باعث ایجاد مشکلاتی حین بازی بشه.

همچنین باتوجه به اینکه گفتیم V-P-N برای گیم طراحی نشده، معمولا سرورهاشون برای بازی بهینه نیست و باید خیلی دقت کنید که سرورهایی رو انتخاب کنید که به سرور بازی New World نزدیک‌تر باشن.

با شرایط استفاده از بازی مغایرت دارد: در برخی موارد، شرایط استفاده از بازی‌های آنلاین استفاده از V-P-N رو ممنوع کرده. بنابراین، استفاده از V-P-N این شرایط رو نقض میکنه و ممکنه منجر به تعلیق یا بن شدن حساب شما بشه. ممکنه بپرسین چطور ممکنه بفهمه که ما داریم از V-P-N استفاده می‌کنیم؟ شما با اتصال به V-P-N هربار از یک سرور در یک نقطه متفاوت از جهان استفاده می‌کنید. درحالیکه ممکنه شما در یک روز سه یا چهار مرتبه از بازی خارج شده و V-P-N رو خاموش و روشن کنید و با IPهای متفاوت وارد بازی بشید. بنابراین بازی‌های هوشمند بلافاصله متوجه مشکوک بودن اکانت شما میشن.

برای حل این مشکل هم میشه از V-P-N هایی با IP ثابت استفاده کرد اما باز هم با قطعی یکباره اینترنت که اتفاقی بسیار معمول در ایرانه و غیرممکن نیست، درحالیکه شما در حال بازی هستین و چند لحظه متوجه قطعی نیستید اولین چیزی که قطع میشه V-P-N شماست و بعد از اتصال مجدد اینترنت در اون زمان کوتاه شما عملا با V-P-N قطع شده بازی میکنید و این اتفاق ممکنه باعث بن شدن اکانت شما بشه. برای حل این مشکل، قابلیتی برای بعضی از سرویس‌های موجود در بازار تعبیه شده که بهش Kill Switch میگن.

با این حال، استفاده از V-P-N میتونه به شما کمک کنه فیل//ترینگ اینترنت رو دور بزنید و به بازی‌های آنلاینی که برای گیمرهای ایرانی تحریم شده دسترسی پیدا کنید. اگر انتخابتون استفاده از V-P-N بود، استفاده از سرویس V-P-N قابل اعتماد با IP ثابت رو حتما تو اولویت قرار بدید و ترجیحاً از سرویس‌هایی استفاده کنید که قابلیت Kill Switch دارند.

هشدار: استفاده از سرویس‌های غیراستاندارد ممکن است باعث بن شدن اکانتتان شود. مسئولیت این اتفاق برعهده کاربر می‌باشد.

 

روش دوم: تغییر DNS

DNS مخفف عبارت Domain Name System به معنای «سیستم نام دامنه» مثل دفترچه تلفن اینترنته. وقتی یک آدرس وب‌سایت رو توی مرورگرتون وارد می‌کنید، رایانه شما یک درخواست به یک سرور DNS برای ترجمه اسم دامنه‌ای که نوشتین و تبدیل اون به یک آدرس IP ارسال میکنه که یک شناسه منحصر به فرد برای سرور اون وب‌سایته.

حالا برای بازی نیو ورلد که تحریم شده، سرورهای DNS ایران جوری پیکربندی شدن که با ارائه نکردن آدرس IP درست، دسترسی به سرورهای بازی رو مسدود کنن. وقتی که تنظیمات DNS تون رو برای استفاده از یک سرور DNS دیگه تغییر میدید، اساساً سرورهای DNS مسدود شده رو دور می‌زنید و از سرور دی‌ان‌اسی استفاده می‌کنید که بازی رو مسدود نمی‌کنه.

با این حال، مهمه که توجه داشته باشید که تغییر تنظیمات DNS ممکنه همیشه برای لغو ممنوعیت یک بازی کارساز نباشه، به‌خصوص اگه بازی به روش‌های دیگه‌ایی مسدود شده باشه. بنابراین تغییر تنظیمات DNS به صورت قطعی نمیتونه به رفع تحریم بازی New World کمک کنه.

در این قسمت سعی کردیم نحوه تغییر تنظیمات DNS برای رفع تحریم بازی New World رو به ترتیب بیان کنیم:

  • کنترل پنل کامپیوتر رو باز کنید.
  • روی «Network and Internet» و بعد «Network and Sharing Center» کلیک کنید.
  • حالا روی گزینه «Change adapter settings» کلیک کنید.
  • روی آداپتور شبکه کلیک راست کرده و «Properties» رو انتخاب کنید.
  • روی «Internet Protocol Version 4 (TCP/IPv4)» کلیک کنید و بعد روی «Properties» کلیک کنید.
  • «Use the Following DNS Server Addresses» رو انتخاب کنید.
  • آدرس‌های سرور DNS دلخواهتون رو وارد کنید. میتونید از سرورهای DNS عمومی مثل Google DNS (8.8.8.8 – 8.8.4.4) یا OpenDNS (208.67.222.222 – 208.67.220.220) استفاده کنید.

باوجود اینکه این روش در خیلی از مواقع جواب داده است اما روش تضمینی و قابل اعتمادی نیست. پیشنهاد می‌کنیم برای امنیت اکانتتون و پیشگیری از بن شدن اون از این روش استفاده نکنید.

هشدار: استفاده از این روش ممکن است باعث بن شدن اکانت شود که مسئولیت این اتفاق برعهده خود کاربر می‌باشد.

 

روش سوم: استفاده از سرویس کاهش پینگ

خدمات کاهش پینگ که به عنوان شتاب‌دهنده‌های بازی یا V-P-N های مخصوص بازی هم شناخته میشن، میتونن به کاهش نرخ پینگ و بهبود تجربه بازی آنلاین شما کمک کنن. این خدمات با بهینه سازی اتصال اینترنت شما و مسیریابی ترافیک شما از طریق سرورهایی که برای بازی بهینه شدن کار میکنن.

خدمات کاهش پینگ میتونه با مسیریابی ترافیک شما از طریق سرورهای کشورهای دیگه که بازی New World اونجا تحریم نیست، به دور زدن تحریم‌های موجود کمک کنه. سرویس‌های کاهش پینگ به شما این امکان رو میدن که بدون هیچ محدودیتی بازی کنید و لذت ببرید.

سرویس کاهش پینگ گادپینگ از سال 1393 با ارائه خدمات کاهش پینگ و رفع تحریم بازی‌های آنلاین تحریم شده یکی از برترین و قدیمی‌ترین سرویس‌های کاهش پینگ در ایرانه که با رونمایی از اولین اپلیکیشن کاهش پینگ و رفع تحریم بازی‌های آنلاین در کشور کار خودش رو گسترش داده.

مفتخریم اعلام کنیم اپلیکیشن گادپینگ در نسخه ویندوز، اندروید، و ios به مارکت عرضه شده. که شما تنها با خرید یک اکانت کاربری و اتصال به نرم افزار کاهش پینگ گادپینگ میتونید بازی مورد نظرتون رو انتخاب کنید و بدون نگرانی از بن شدن یا لگ و پینگ بالا از بازی لذت ببرید. گادپینگ با ارائه خدماتی منحصر به فرد برای مشتریان خود از جمله:

ارائه اکانت نامحدود:کاربران گادپینگ با خرید اکانت نامحدود میتونن در هر ساعت شبانه روز بدون محدودیت بازی کنن و تا زمانیکه دانلودی (آپدیت ویندوز، آپدیت بازی، وبگردی،…) انجام ندن میتونن از سرویس به صورت نامحدود استفاده کنند.

محدودیت دانلود: بله درست خوندید. محدودیت دانلود یکی از مزایای گادپینگه! باتوجه به اینکه گادپینگ صرفا مخصوص بازی ساخته شده برای حفظ کیفیت اون انجام سایر مصارف (مثل وبگردی، دانلود، آپدیت، تماشای فیلم آنلاین و …) رو ممنوع کرده همین عامل باعث شده که سرویس گادپینگ برای بازی عملکرد استثنایی داشته باشه.

پشتیبانی: گادپینگ با تیم پشتیبانی 24 ساعته همیشه آماده پاسخگویی به سوالات شما است. هرگونه سوال یا مشکلی قبل یا بعد از خرید اکانت گادپینگ داشتید میتونید روی تیم پشتیبانی ما حساب کنید.

تست رایگان: گادپینگ این امکان رو برای کاربران خود فراهم آورده که قبل از خرید از سرویس، از تست رایگان یک روزه استفاده کنن تا از عملکرد صحیح سرویس بر روی اینترنتشون مطمئن شن.

.

همین الان یک اکانت تست رایگان دریافت کن!

.

IP ثابت: با استفاده از سرویس گادپینگ شما میتونید همیشه با یک IP ثابت وارد بازی بشید فقط کافیه تنظیمات اتصالتون رو مرتبا تغییر ندین.

Kill Switch: همونطور که تو بخش‌های قبلی هم گفتیم قابلیت Kill Switch یکی از مهمترین قابلیت‌ها برای حفظ امنیت شما حین بازیه. گادپینگ به شما این تضمین رو میده که به هیچ عنوان IP واقعی شما حین بازی مشخص نشه و حساب کاربری شما در بازی بابت این قضیه با مشکل بن و مسدودیت روبرو نمیشه.

کانکشن اختصاصی: گادپینگ برای گوشی های همراه Android و IOS و برای سیستم عامل ویندوز در رایانه‌ها، کانکشن اختصاصی داره. این به این معنیه که با نصب کانکشن اختصاصی، خیلی راحت با چند کلیک ساده میتونید به سرویس متصل شید و دیگه لازم نیست تنظیمات رو به صورت دستی وارد کنید.

.

همین الان گادپینگو نصب کندانلود اپلیکیشن گادپینگ

.

بهینه شده برای بازی New World: همونطور که از عنوان این قسمت معلومه اپلیکیشن گادپینگ به صورت اختصاصی برای بازی نیو ورلد بهینه شده و شما به راحتی میتونید با یک بار اتصال به اپلیکیشن بدون نگرانی از بن شدن یا لگ و پینگ بالا از این بازی جذاب و رقابتی لذت ببرید.

تمام این سال ها در تلاش برای حفظ و ارتقای کیفیت سرورهای خود بوده و در این امر همواره پیشگام و صاحب سبک بوده است.

یکی از پرطرفدارترین بازی های موجود در برنامه کاهش پینگ گادپینگ بازی New World هست که کاربران زیادی داره اما باتوجه به این که گفتیم سرویس ما یک V-P-N کاملاً ایرانیه که فقط مخصوص گیم با زیرساخت های مناسب برای گیمرهای عزیز ساخته شده که باعث میشه دیگه نگران افزایش پینگ خارجی خود هم حین بازی نباشید.

 

سخن آخر

New World یک بازی چند نفره آنلاین محبوبه که میلیون ها بازیکن رو تو سراسر دنیا جذب کرده. با این حال، تو بعضی از کشورها ازجمله ایران، به دلیل سیاست‌های دولت‌ها، این بازی با تحریم‌هایی مواجه شده. در نتیجه این تحریم‌ها گیمرهای ایرانی علاقه‌مند به این بازی دنبال راهی برای رفع تحریم ها هستن. که ما تو این مقاله راه های دور زدن این تحریم رو معرفی کردیم و مزایا و معایب هرکدوم رو بررسی کردیم. امیدواریم که این مقاله براتون کاربردی باشه.

.

لینک مقالات مرتبط:

رفع تحریم و بهبود پینگ بازی WOW

آموزش کاهش پینگ پابجی و بهبود ریجستر تیر بازی

.

0
اشتراک
Sana

0 0 رای ها
امتیاز مطلب
مشترک شدن
مطلع شدن از
guest

2 کامنت
Inline Feedbacks
دیدن همه نظرات
Mohammadali

سلام خسته نباشید برای اجرای بهتر بازی بدون گیر و اگر و با سرعت خوب، کدام پروتکل را پیشنهاد می کنید؟

admin

با سلام، وقت بخیر. این مورد بستگی به وضعیت ISP شما نیز دارد. برای بازی New World استفاده از پروتکل PPTP و یا L2TP توصیه می‌شود.