سوالات متداول قبل از خرید – گادپینگ

« سوالات متدوال قبل از خرید »


« سوالات متداول مربوط به استفاده از سرویس کاهش پینگ »

 

سرویس گادپینگ چیست و چگونه عمل می کند؟

کلیه سرویس های سایت مانند یک V–P–N عمل می کنند، با این تفاوت که ایرانی بوده و فیلت//رشکن نمی باشند. بعد از خرید یک نام کاربری و کلمه عبور از طرف سیستم برای شما ارسال می شود که به کمک آن می توانید به سرویس متصل شوید.

 

سرویس گادپینگ روی چه دستگاه هایی قابل اجراست؟

سرویس گادپینگ روی کلیه دستگاه ها (انواع رایانه، انواع موبایل و تبلت و انواع کنسول) قابل اجرا می باشد.

 

گادپینگ چقدر روی پینگ بازی من تاثیر می گذارد؟

تاثیر سرویس روی اینترنت شما در مرحله اول به میزان پینگ داخلی اینترنتتان (پینگ تا سرورهای داخل کشور) بستگی دارد.

اگر پینگ اینترنت شما داخل سرورهای اروپایی پایین تر از 110، یا داخل سرورهای خاورمیانه پایین تر از 75، و یا داخل سرورهای آسیایی کمتر از 150 میلی ثانیه می باشد قبل از خرید از سرویس تست رایگان استفاده کنید چراکه ممکن است پینگ اینترنتتان به کمک سرویس تغییری نکند.

 

بازی من تحریم شده، برای رفع تحریم هم سرویس دارید؟

بله، سرویس گادپینگ تا 90% از بازی ها و نرم افزارهایی که کاربران ایرانی را تحریم کرده اند را رفع تحریم می کند. می توانید از طریق لینک مقابل لیست برخی از بازی های رفع تحریم شده را ببینید: بازی های رفع تحریم شده

 

سرویس های نامحدود و پلاس+ چه تفاوت هایی با هم دارند؟

هر دو نوعِ سرویس کاهش پینگ (نامحدود و پلاس) مخصوص بازی آنلاین طراحی شده اند، تنها تفاوت اصلی آنها در تعداد سرورهای رفع تحریم می باشد.

در سرویس کاهش پینگ پلاس، علاوه بر سرورهای پایه، چند روتینگِ بیشتر (مخصوص سرورهای بازی خاورمیانه – Middle East یا آسیا) جهت اتصال در دسترس قرار دارد که مهمترین آن روتینگ‌ اختصاصی ایران-بحرین و ایران-امارات می باشد.

لذا در صورتی که بر روی سرورهای خاورمیانه مثل بحرین و امارات و یا آسیا بازی می کنید و با سرورهای سرویس کاهش پینگ نامحدود نتیجه مطلوبی کسب نکرده اید می توانید از سرویس کاهش پینگ پلاس (+) استفاده نمایید.

 

آیا می توانم قبل از خرید گادپینگ را بصورت رایگان تست کنم؟

بله . از طریق لینک مقابل می توانید سرویس را تست کنید : تست رایگان سرویس کاهش پینگ

 

از کجا میتوانم اپلیکیشن گادپینگ را دانلود کنم؟

از طریق لینک مقابل می توانید نرم افزار گادپینگ را برای ویندوز و موبایل دریافت نمایید: دریافت گادپینگ

 

آیا این سرویس تاثیری بر روی کاهش پینگ داخلی نیز دارد؟

خیر، پینگ تایم داخلی (پینگ تایم اینترنت کاربر تا سرورهای ما واقع در تهران) خارج از دسترسی ما بوده و جزء وظایف ISP (شرکت ارائه دهنده اینترنت) می باشد. این سرویس تنها باعث کاهش پینگ تایم خارجی اینترنت کاربر می شود.

 

من روی سرورهای ایرانی بازی می کنم و پینگ بالایی دارم، آیا می توانم از گادپینگ استفاده کنم؟

خیر، پینگ داخلی خارج از دسترسی ما بوده و جزء وظایف ISP (شرکت ارائه دهنده اینترنت) می باشد. این سرویس تنها باعث کاهش پینگ خارجی اینترنت کاربر می شود.

 

من از سرویس استفاده کردم اما تاثیری روی پینگ اینترنتم نداشت؟

توصیه می شود ابتدا این مقاله آموزشی (چرا پینگم با سرویس تغییری نکرده است؟) را مطالعه فرمایید. در صورت نیاز به راهنمایی و یا بررسی های بیشتر می توانید از طریق صفحه تماس با ما سایت با کارشناسان گادپینگ در ارتباط باشید.

 

من از سرویس تست استفاده کردم اما بازی مورد نظرم رفع تحریم نشد؟

این آموزش را ببینید تا درصورتی که بازی مورد نظر شما از سمت ایران فیل//تر نشده باشد رفع تحریم شود!

 

سرویس تست خیلی خوب عمل کرد اما اکانتی که خریدم اینطور نیست، مشکل از کجاست؟

از آنجایی که تعداد سرورهای گادپینگ بالاست و دسته بندی هر اکانت نیز متفاوت است، این اتفاق معمولا زمانی رخ می دهد که سروری که با اکانت تست به آن متصل شدید با سروری که با اکانت اصلی به آن وصل شدید متفاوت بوده و اینترنت شما نیز بر حسب اتفاق با سرور اولی سازگاری بهتری داشته باشد. در چنین شرایطی کافیست با پشتیبانی فنی گادپینگ در ارتباط باشید تا سرور را از سمت سیستم برایتان جایگزین کنند.

 

آیا سرویس کاهش پینگ بدون محدودیت مصرف (حجمی) هم دارید؟

بله، سرویس کاهش پینگ نامحدود در دسترس می باشد که ترافیک آن محدودیتی وجود ندارد. تنها یک سقف مصرف برای سرویس در نظر گرفته شده تا کاربران متخلفی که از سرویس استفاده ای بغیر از بازی آنلاین (مانند دانلود) دارند امکان استفاده همیشگی از آن را نداشته باشند. (اطلاعات تکمیلی از طریق بخش قوانین وبسایت در دسترس است)

 

آیا اکانت های شما محدودیت زمانی هم دارند؟

بله، کلیه سرویس ها دارای محدودیت زمانی بوده و بصورت یک ماهه، دو ماهه و سه ماهه ارائه می شوند.

 

اکانت دو کاربره به چه معناست؟

اکانت های دو کاربره قابلیت اتصال از دو سیستم (رایانه، کنسول، موبایل و …) با اینترنت متفاوت را دارا می باشند.

 

آیا تخفیف هم دارید؟

بله، شما پس از شارژ سرویس خود از طریق پنل کاربری می توانید امتیاز اکانت خود را افزایش دهید و پس از رسیدن امتیازات به حد نصاب می توانید هدیه رایگان دریافت کنید. (اطلاعات تکمیلی)

 

آیا می توانم کلمه عبور سرویس خود را تغییر دهم؟

بله، از طریق پنل کاربری می توانید اقدام کنید.

 

آیا گادپینگ بر روی کنسول نیز قابل استفاده است؟

بله. شما می توانید از طریق آموزش های موجود در سایت این مورد را انجام دهید. آموزش استفاده از سرویس در xboxآموزش استفاده از سرویس در ps4 و ps3

 

من گیم نت دارم و می خواهم برای کاهش پینگ کاربران از سرویس شما استفاده کنم، آیا این مورد امکان پذیر است؟

بله. می توانید از قسمت تماس با ما درخواست خود را ثبت نمایید.

 

هزینه این سرویس چقدر است؟

کلیه تعرفه ها را از طریق صفحه اصلی سایت می توانید ببینید.

 

از کجا می توانم یک گادپینگ بخرم؟

از طریق صفحه اصلی سایت : لینک

 

من یک گادپینگ خریدم، اما هیچ ایمیل یا پیامکی برایم ارسال نشده است، باید چه کار کنم؟

از طریق این لینک نسبت به بازیابی اکانت خود اقدام فرمایید. در صورتی که مشکل حل نشد از طریق تماس با ما سایت اقدام نمایید.

 

من یک اکانت خریداری کردم و مبلغ نیز از حسابم برداشت شد، اما پس از بازگشت به سایت با خطای نامعتبر بودن تراکنش مواجه شدم، باید چه کار کنم؟

در صورتی که وجه پرداختی تا 3 ساعت پس از خرید بصورت خودکار و از طرف سیستم شاپرک به حسابتان برگشت نخورد از طریق تماس با ما سایت اقدام نمایید.

 

در لیست درگاه های بانکی، بانک صادر کننده کارت من وجود ندارد، باید چه کار کنم؟

مشکلی نیست، شما با در دست داشتن کارت عضو شتاب (متعلق به هر بانکی که باشد) و فعال بودن رمز دوم آن می توانید از کلیه درگاه های پرداخت بانکی خرید اینترنتی انجام دهید.

 

من از سرویس راضی نیستم، چگونه می توانم درخواست برگشت وجه دهم؟

شما می توانید مشکل خود را با کارشناسان گادپینگ مطرح نمایید، چنانچه مشکلی غیر قابل رفع در سرویس دهی گادپینگ رخ داده باشد امکان برگشت وجه تا 7 روز پس از خرید وجود خواهد داشت: درخواست عودت وجه

 

آموزش رفع ارورهای رایج در اتصال به کانکشن


« سوالات متداول مربوط به استفاده از سرویس تبدیل اینترانت به اینترنت + افزایش سرعت دانلود »

 

■ مزایای استفاده از این سرویس چیست؟
با استفاده از این سرویس می توانید اینترانت (ادارات، مدارس، مراکز دولتی و …) را به اینترنت جهانی تبدیل کرده و علاوه بر سایت های داخلی، سایت های خارج از کشور را نیز مشاهده کنید. هم چنین اگر سرعت دانلود شبانه شما در ساعات رایگان، پایین تر از سرعت دانلودتان در طول روز می باشد می توانید از این سرویس جهت رفع این مشکل و افزایش سرعت دانلود استفاده کنید (در صورتی که قصد افزایش سرعت اینترنت را دارید حتما قبل از اقدام به خرید سرویس را تست نمایید : تست رایگان)

 

■ چه کسانی می توانند این سرویس را تهیه کنند؟
هیچ فردی در تهیه این سرویس محدودیتی ندارد.

 

■ من سرویس تست را امتحان کردم ولی تاثیری روی سرعت دانلودم نداشت. چرا؟
همانطور که در توضیحات این سرویس عنوان شده است، تاثیر سرویس مذکور تنها بر روی برخی از ISP ها می باشد.

 

■ آیا سرویس های شما تعرفه نامحدود هم دارند؟
در حال حاضر خیر.

 

■ آیا من می توانم قبل از خرید، سرویس شما را بصورت رایگان تست کنم؟
بله . از طریق لینک مقابل می توانید اقدام کنید : تست رایگان سرویس افزایش سرعت (تبدیل)

 

■ اکانت دو کاربره به چه معناست؟
اکانت های دو کاربره قابلیت اتصال از دو سیستم (رایانه، کنسول، موبایل و …) با اینترنت متفاوت را دارا می باشند.

 

آیا می توانم در صورت اتمام مهلت/ترافیک اکانت خود آن را شارژ کنم؟
بله، از طریق پنل کاربری می توانید اکانت خود را بصورت آنلاین شارژ کنید و امتیاز اکانت خود را نیز افزایش دهید.

 

آیا به هنگام تمدید/شارژ اکانت تخفیف هم دارید؟
بله، از طریق پنل کاربری می توانید اکانت خود را بصورت آنلاین شارژ کنید و امتیاز اکانت خود را افزایش دهید. پس از رسیدن امتیازات به حد نصاب می توانید ترافیک هدیه دریافت کنید. (اطلاعات تکمیلی)

 

آیا می توانم کلمه عبور سرویس خود را تغییر دهم؟
بله، از طریق پنل کاربری می توانید اقدام کنید.

 

■ من در اداره کار میکنم، آیا همکارانم نیز می توانند از این سرویس استفاده کنند؟
بله. باتوجه به اینکه کلیه اکانت ها بصورت پیش فرض دو کاربره می باشند می توانید سرویس خریداری شده را در دسترس شخص دیگری نیز قرار دهید.

 

■ من یک اکانت خریداری کردم، اما هیچ ایمیل یا پیامکی برایم ارسال نشده است، باید چه کار کنم؟
از طریق این لینک نسبت به بازیابی اکانت خود اقدام فرمایید. در صورتی که مشکل حل نشد از طریق تماس با ما سایت اقدام نمایید.

 

■ من یک اکانت خریداری کردم و مبلغ نیز از حسابم برداشت شد، اما پس از بازگشت به سایت با خطای نامعتبر بودن تراکنش مواجه شدم، باید چه کار کنم؟
در صورتی که وجه پرداختی تا 3 ساعت پس از خرید بصورت خودکار و از طرف سیستم شاپرک به حسابتان برگشت نخورد از طریق تماس با ما سایت اقدام نمایید.

 

■ من از سرویس راضی نیستم، چگونه می توانم درخواست برگشت وجه دهم؟
شما می توانید مشکل خود را با کارشناسان گادپینگ مطرح نمایید، چنانچه مشکلی غیر قابل رفع در سرویس دهی گادپینگ رخ داده باشد امکان برگشت وجه تا 7 روز پس از خرید وجود خواهد داشت: درخواست عودت وجه

 


 ورود به صفحه خرید

آموزش رفع ارورهای رایج در اتصال به کانکشن

پایین اوردن پینگ،پایین آوردن پینگ،کاهش پینگ در بازی،پایین اوردن پینگ بازی

سرویس کاهش پینگ

11
اشتراک
admin

3.6 14 رای ها
امتیاز مطلب
مشترک شدن
مطلع شدن از
guest

421 کامنت
Inline Feedbacks
دیدن همه نظرات
حسین

سلام من مشکل DNS دارم کمکم کنید لطفا

Yousef

salam man moshkele (dns) ro daram lotfan rahnamyi konid

Support 1

با سلام، وقت بخیر. یک راهکار پیشنهادی خدمت شما ایمیل شد.
موفق باشید

sina

salam,lodfan adrese server ro baraye connection e dasti ersal konid

Support 1

با سلام،شب بخیر.آدرس سرور خدمت شما ایمیل شد.
موفق باشید

abas

سلام.

دوست عزیز بدون استفاده از اکانت پینگ بنده با 4.2.2.4 ، 66 هستش! ولی فکر نکنم تو واقعیت اینطور باشه درسته؟

http://8pic.ir/images/pu2jet2dzt1g2cwo8100.png

میشه راهنمایی کنید.

Hamid

سلام رو سرویس وایمکس ایرانسل کار میکنه ؟ واسه وارکرفت تو RGC میخوام خیلی لازمش دارم اخه تو سرور EU Public بازی میکنم و لگ شدیدی دارم …

Kia

سلام مجدد.
بنده برای سرویس افزایش سرعت از بخش دانلود کانکشن <>رو دانلود کردم ، وقتی یوزر پس رو وارد می کردم Error 623 داشتم که طبق آموزش پیش رفتم .
ولی الان که از کانکشن دستی استفاده می کنم با Error 734 مواجه میشم که آموزشی برای حل این ارور تو این سایت ندیدم .
ss از ارور :
http://8pic.ir/images/t4feslaqf3exc1d91c8z.png

یه سوال دیگه : ( IX = ….. + 5 ) چند میشه ؟ D:
ممنون میشم کمکم کنید 🙂

mohammad

salam man vaghean be moshkel khordam nemitoonam connection ro dl konam az sitetoon khahesh mikonam vasam mail konid
mohammad.ikara@gmail.com
mamnoon

kaveh

سلام فقط خاستم بدونم از کجا حجممو ببینم ممنون میشم

reza

سلام یوزر پسوردی که گرفتم کار نمیکنه دلیلش چه ؟!؟
همه ارور چک کردم ولی بازم کار نمیکنه!!!

meyzio

نمی توان با سرور ارتباط برقرار کرد…این چه مشکلیه ؟

meyzio

سپاس…

mohammad

با سلام من پینگ داخلی رو قیل از اینکه به سرویس شما وصل شم بررسی کردم میانگین پینگ پینگ 80 ودر 4:30دقیقه time out نداشتم و وقتی هم به سرویس وصل شدم وپینگ رو بررسی کردم پینگ هیچ تغییری نکرد ومیانگین پینگ 80 بود , من بعضی موقع ها در بازی دچار لگ میشم ممنون میشم راهنمایی کنید

mohammad

سلام من چرا نمیتونم شارژ کنم اکانتمو این خطا رو میده: خطای سیستم

در ارتباط با درگاه dargahpardakht.com مشکلی به وجود آمده است. لطفا مطمئن شوید کد MerchantID خود را به درستی در قسمت مدیریت وارد کرده اید. شماره خطا: مشکل چیه

mohammad

سلام من پینگ خارجی رو بدون اینکه به سرور شما وصل شم گرفتم میانگین 350 بود و هر 40 ثانیه time out میخورد از سرویس کاهش پینگ شما استفاده کردم میانگین پینگم 190 هست ولی هر 15 ثانیه یکبار پینگم میره بالا ودر بازی دچار مشکل و لگ میشم ممنون میشم راهنمایمم کنیید

amrol

سلام
من تازه میخوام سرویستون رو بخرم ولی یه سوال دارم
این قضیه ترافیک چی هستش ؟
الان مثلا اگر من هر روز روزی 3 تا 4 ساعت بخوام آنلاین بازی کنم کدوم حجم ترافیکی خوب هستش

mohammad

با سلام من از سرویس کاهش پینگ شما استفاده میکنم ولی با این حال پینگ زیاد ناسب نیس ودر بازی دچار لگ میشم مشکل از چی؟؟؟ منون میشم راهنماییم کنید