سوالات متداول قبل از خرید – گادپینگ

« سوالات متدوال قبل از خرید »


« سوالات متداول مربوط به استفاده از سرویس کاهش پینگ »

 

سرویس گادپینگ چیست و چگونه عمل می کند؟

کلیه سرویس های سایت مانند یک V–P–N عمل می کنند، با این تفاوت که ایرانی بوده و فیلت//رشکن نمی باشند. بعد از خرید یک نام کاربری و کلمه عبور از طرف سیستم برای شما ارسال می شود که به کمک آن می توانید به سرویس متصل شوید.

 

سرویس گادپینگ روی چه دستگاه هایی قابل اجراست؟

سرویس گادپینگ روی کلیه دستگاه ها (انواع رایانه، انواع موبایل و تبلت و انواع کنسول) قابل اجرا می باشد.

 

گادپینگ چقدر روی پینگ بازی من تاثیر می گذارد؟

تاثیر سرویس روی اینترنت شما در مرحله اول به میزان پینگ داخلی اینترنتتان (پینگ تا سرورهای داخل کشور) بستگی دارد.

اگر پینگ اینترنت شما داخل سرورهای اروپایی پایین تر از 110، یا داخل سرورهای خاورمیانه پایین تر از 75، و یا داخل سرورهای آسیایی کمتر از 150 میلی ثانیه می باشد قبل از خرید از سرویس تست رایگان استفاده کنید چراکه ممکن است پینگ اینترنتتان به کمک سرویس تغییری نکند.

 

بازی من تحریم شده، برای رفع تحریم هم سرویس دارید؟

بله، سرویس گادپینگ تا 90% از بازی ها و نرم افزارهایی که کاربران ایرانی را تحریم کرده اند را رفع تحریم می کند. می توانید از طریق لینک مقابل لیست برخی از بازی های رفع تحریم شده را ببینید: بازی های رفع تحریم شده

 

سرویس های نامحدود و پلاس+ چه تفاوت هایی با هم دارند؟

هر دو نوعِ سرویس کاهش پینگ (نامحدود و پلاس) مخصوص بازی آنلاین طراحی شده اند، تنها تفاوت اصلی آنها در تعداد سرورهای رفع تحریم می باشد.

در سرویس کاهش پینگ پلاس، علاوه بر سرورهای پایه، چند روتینگِ بیشتر (مخصوص سرورهای بازی خاورمیانه – Middle East یا آسیا) جهت اتصال در دسترس قرار دارد که مهمترین آن روتینگ‌ اختصاصی ایران-بحرین و ایران-امارات می باشد.

لذا در صورتی که بر روی سرورهای خاورمیانه مثل بحرین و امارات و یا آسیا بازی می کنید و با سرورهای سرویس کاهش پینگ نامحدود نتیجه مطلوبی کسب نکرده اید می توانید از سرویس کاهش پینگ پلاس (+) استفاده نمایید.

 

آیا می توانم قبل از خرید گادپینگ را بصورت رایگان تست کنم؟

بله . از طریق لینک مقابل می توانید سرویس را تست کنید : تست رایگان سرویس کاهش پینگ

 

از کجا میتوانم اپلیکیشن گادپینگ را دانلود کنم؟

از طریق لینک مقابل می توانید نرم افزار گادپینگ را برای ویندوز و موبایل دریافت نمایید: دریافت گادپینگ

 

آیا این سرویس تاثیری بر روی کاهش پینگ داخلی نیز دارد؟

خیر، پینگ تایم داخلی (پینگ تایم اینترنت کاربر تا سرورهای ما واقع در تهران) خارج از دسترسی ما بوده و جزء وظایف ISP (شرکت ارائه دهنده اینترنت) می باشد. این سرویس تنها باعث کاهش پینگ تایم خارجی اینترنت کاربر می شود.

 

من روی سرورهای ایرانی بازی می کنم و پینگ بالایی دارم، آیا می توانم از گادپینگ استفاده کنم؟

خیر، پینگ داخلی خارج از دسترسی ما بوده و جزء وظایف ISP (شرکت ارائه دهنده اینترنت) می باشد. این سرویس تنها باعث کاهش پینگ خارجی اینترنت کاربر می شود.

 

من از سرویس استفاده کردم اما تاثیری روی پینگ اینترنتم نداشت؟

توصیه می شود ابتدا این مقاله آموزشی (چرا پینگم با سرویس تغییری نکرده است؟) را مطالعه فرمایید. در صورت نیاز به راهنمایی و یا بررسی های بیشتر می توانید از طریق صفحه تماس با ما سایت با کارشناسان گادپینگ در ارتباط باشید.

 

من از سرویس تست استفاده کردم اما بازی مورد نظرم رفع تحریم نشد؟

این آموزش را ببینید تا درصورتی که بازی مورد نظر شما از سمت ایران فیل//تر نشده باشد رفع تحریم شود!

 

سرویس تست خیلی خوب عمل کرد اما اکانتی که خریدم اینطور نیست، مشکل از کجاست؟

از آنجایی که تعداد سرورهای گادپینگ بالاست و دسته بندی هر اکانت نیز متفاوت است، این اتفاق معمولا زمانی رخ می دهد که سروری که با اکانت تست به آن متصل شدید با سروری که با اکانت اصلی به آن وصل شدید متفاوت بوده و اینترنت شما نیز بر حسب اتفاق با سرور اولی سازگاری بهتری داشته باشد. در چنین شرایطی کافیست با پشتیبانی فنی گادپینگ در ارتباط باشید تا سرور را از سمت سیستم برایتان جایگزین کنند.

 

آیا سرویس کاهش پینگ بدون محدودیت مصرف (حجمی) هم دارید؟

بله، سرویس کاهش پینگ نامحدود در دسترس می باشد که ترافیک آن محدودیتی وجود ندارد. تنها یک سقف مصرف برای سرویس در نظر گرفته شده تا کاربران متخلفی که از سرویس استفاده ای بغیر از بازی آنلاین (مانند دانلود) دارند امکان استفاده همیشگی از آن را نداشته باشند. (اطلاعات تکمیلی از طریق بخش قوانین وبسایت در دسترس است)

 

آیا اکانت های شما محدودیت زمانی هم دارند؟

بله، کلیه سرویس ها دارای محدودیت زمانی بوده و بصورت یک ماهه، دو ماهه و سه ماهه ارائه می شوند.

 

اکانت دو کاربره به چه معناست؟

اکانت های دو کاربره قابلیت اتصال از دو سیستم (رایانه، کنسول، موبایل و …) با اینترنت متفاوت را دارا می باشند.

 

آیا تخفیف هم دارید؟

بله، شما پس از شارژ سرویس خود از طریق پنل کاربری می توانید امتیاز اکانت خود را افزایش دهید و پس از رسیدن امتیازات به حد نصاب می توانید هدیه رایگان دریافت کنید. (اطلاعات تکمیلی)

 

آیا می توانم کلمه عبور سرویس خود را تغییر دهم؟

بله، از طریق پنل کاربری می توانید اقدام کنید.

 

آیا گادپینگ بر روی کنسول نیز قابل استفاده است؟

بله. شما می توانید از طریق آموزش های موجود در سایت این مورد را انجام دهید. آموزش استفاده از سرویس در xboxآموزش استفاده از سرویس در ps4 و ps3

 

من گیم نت دارم و می خواهم برای کاهش پینگ کاربران از سرویس شما استفاده کنم، آیا این مورد امکان پذیر است؟

بله. می توانید از قسمت تماس با ما درخواست خود را ثبت نمایید.

 

هزینه این سرویس چقدر است؟

کلیه تعرفه ها را از طریق صفحه اصلی سایت می توانید ببینید.

 

از کجا می توانم یک گادپینگ بخرم؟

از طریق صفحه اصلی سایت : لینک

 

من یک گادپینگ خریدم، اما هیچ ایمیل یا پیامکی برایم ارسال نشده است، باید چه کار کنم؟

از طریق این لینک نسبت به بازیابی اکانت خود اقدام فرمایید. در صورتی که مشکل حل نشد از طریق تماس با ما سایت اقدام نمایید.

 

من یک اکانت خریداری کردم و مبلغ نیز از حسابم برداشت شد، اما پس از بازگشت به سایت با خطای نامعتبر بودن تراکنش مواجه شدم، باید چه کار کنم؟

در صورتی که وجه پرداختی تا 3 ساعت پس از خرید بصورت خودکار و از طرف سیستم شاپرک به حسابتان برگشت نخورد از طریق تماس با ما سایت اقدام نمایید.

 

در لیست درگاه های بانکی، بانک صادر کننده کارت من وجود ندارد، باید چه کار کنم؟

مشکلی نیست، شما با در دست داشتن کارت عضو شتاب (متعلق به هر بانکی که باشد) و فعال بودن رمز دوم آن می توانید از کلیه درگاه های پرداخت بانکی خرید اینترنتی انجام دهید.

 

من از سرویس راضی نیستم، چگونه می توانم درخواست برگشت وجه دهم؟

شما می توانید مشکل خود را با کارشناسان گادپینگ مطرح نمایید، چنانچه مشکلی غیر قابل رفع در سرویس دهی گادپینگ رخ داده باشد امکان برگشت وجه تا 7 روز پس از خرید وجود خواهد داشت: درخواست عودت وجه

 

آموزش رفع ارورهای رایج در اتصال به کانکشن


« سوالات متداول مربوط به استفاده از سرویس تبدیل اینترانت به اینترنت + افزایش سرعت دانلود »

 

■ مزایای استفاده از این سرویس چیست؟
با استفاده از این سرویس می توانید اینترانت (ادارات، مدارس، مراکز دولتی و …) را به اینترنت جهانی تبدیل کرده و علاوه بر سایت های داخلی، سایت های خارج از کشور را نیز مشاهده کنید. هم چنین اگر سرعت دانلود شبانه شما در ساعات رایگان، پایین تر از سرعت دانلودتان در طول روز می باشد می توانید از این سرویس جهت رفع این مشکل و افزایش سرعت دانلود استفاده کنید (در صورتی که قصد افزایش سرعت اینترنت را دارید حتما قبل از اقدام به خرید سرویس را تست نمایید : تست رایگان)

 

■ چه کسانی می توانند این سرویس را تهیه کنند؟
هیچ فردی در تهیه این سرویس محدودیتی ندارد.

 

■ من سرویس تست را امتحان کردم ولی تاثیری روی سرعت دانلودم نداشت. چرا؟
همانطور که در توضیحات این سرویس عنوان شده است، تاثیر سرویس مذکور تنها بر روی برخی از ISP ها می باشد.

 

■ آیا سرویس های شما تعرفه نامحدود هم دارند؟
در حال حاضر خیر.

 

■ آیا من می توانم قبل از خرید، سرویس شما را بصورت رایگان تست کنم؟
بله . از طریق لینک مقابل می توانید اقدام کنید : تست رایگان سرویس افزایش سرعت (تبدیل)

 

■ اکانت دو کاربره به چه معناست؟
اکانت های دو کاربره قابلیت اتصال از دو سیستم (رایانه، کنسول، موبایل و …) با اینترنت متفاوت را دارا می باشند.

 

آیا می توانم در صورت اتمام مهلت/ترافیک اکانت خود آن را شارژ کنم؟
بله، از طریق پنل کاربری می توانید اکانت خود را بصورت آنلاین شارژ کنید و امتیاز اکانت خود را نیز افزایش دهید.

 

آیا به هنگام تمدید/شارژ اکانت تخفیف هم دارید؟
بله، از طریق پنل کاربری می توانید اکانت خود را بصورت آنلاین شارژ کنید و امتیاز اکانت خود را افزایش دهید. پس از رسیدن امتیازات به حد نصاب می توانید ترافیک هدیه دریافت کنید. (اطلاعات تکمیلی)

 

آیا می توانم کلمه عبور سرویس خود را تغییر دهم؟
بله، از طریق پنل کاربری می توانید اقدام کنید.

 

■ من در اداره کار میکنم، آیا همکارانم نیز می توانند از این سرویس استفاده کنند؟
بله. باتوجه به اینکه کلیه اکانت ها بصورت پیش فرض دو کاربره می باشند می توانید سرویس خریداری شده را در دسترس شخص دیگری نیز قرار دهید.

 

■ من یک اکانت خریداری کردم، اما هیچ ایمیل یا پیامکی برایم ارسال نشده است، باید چه کار کنم؟
از طریق این لینک نسبت به بازیابی اکانت خود اقدام فرمایید. در صورتی که مشکل حل نشد از طریق تماس با ما سایت اقدام نمایید.

 

■ من یک اکانت خریداری کردم و مبلغ نیز از حسابم برداشت شد، اما پس از بازگشت به سایت با خطای نامعتبر بودن تراکنش مواجه شدم، باید چه کار کنم؟
در صورتی که وجه پرداختی تا 3 ساعت پس از خرید بصورت خودکار و از طرف سیستم شاپرک به حسابتان برگشت نخورد از طریق تماس با ما سایت اقدام نمایید.

 

■ من از سرویس راضی نیستم، چگونه می توانم درخواست برگشت وجه دهم؟
شما می توانید مشکل خود را با کارشناسان گادپینگ مطرح نمایید، چنانچه مشکلی غیر قابل رفع در سرویس دهی گادپینگ رخ داده باشد امکان برگشت وجه تا 7 روز پس از خرید وجود خواهد داشت: درخواست عودت وجه

 


 ورود به صفحه خرید

آموزش رفع ارورهای رایج در اتصال به کانکشن

پایین اوردن پینگ،پایین آوردن پینگ،کاهش پینگ در بازی،پایین اوردن پینگ بازی

سرویس کاهش پینگ

11
اشتراک
admin

3.6 14 رای ها
امتیاز مطلب
مشترک شدن
مطلع شدن از
guest

421 کامنت
Inline Feedbacks
دیدن همه نظرات
amir

مرسی بابت پشتیبانی مشکل حل شد.

amir

با سلام
بله اگه امکان پذیره.

amir

سلام
من وقتی کانکت میشم دیگه نمیتونه هیچ صفحه ای رو باز کنه اگه میشه راهنمایی کنید.

فرزاد

سلام من دیروز از سرویستون خریدم .بار اول عالی کار کردن ولی حالا که میخوام استفاده کنم وصل که میشه کلا انگار راینترت ندارم .مرورگرم باز نمیکنه ؟ چی کنم ؟؟

یوسف

سلام خسته نباشید
من سرویس یک ماهه دو گیگ از شما خریدم
و بعد از دانلود نرم افزار و گذاشتن یوزرنیم و پسورد
خطا میده
میگه:value can not be null.
parameter name : device
بعدش به فارسی مینویسه : خطای نامشخص
لطفا برنامه را بسته و دوباره وارد شوید

مهدی

سلام من سرویس رو از سایت خریداری کردم 1 ساعت دارم میگردم دنبال ادرس سرور میگردم
خب 10 تا اوزش زدین این ادرس سرور نوشتنش سخت بوده ؟؟؟؟

علی

سلام
تازه سرویس گرفتم موقع کانکشن ارور میده
the modemis already in use or is not configourd propeley

اینترنتن وصله هیچ چیزی متله فیل//تر//شک//ن و … هم فعال نیست مودم هم ریست کردم نشد

Moein

سلام یک اکانت تست لطفا ارسال کنید

Moein

سلام و خسته نباشید
من با روش اول تونستم v.p.n رو با پی اس4 شیر کنم
اما وقتی تست اینترنت با پی اس4 میگیرم همه ی مراحل موفقیت آمیزه اما وقتی میرسه به sign into psn همه fail میشه
در آخر هم یک ارور با کد NW-31205-1 ظاهر میشه
و این مشکل مثل اینکه با همه ی v.p.n ها هست چون سرویس های کاهش پینگ دیگر رو هم که تست کردم همین مشکل رو داشتند ، حتی همه ی تنظیمات dns و MTU رو هم تغییر دادم و امتحان کردم اما مشکل حل نشد
در ضمن روش کارم درست هست چونکه وقتی v.p.n رو قطع میکنم راحت به psn وصل میشم
اگر امکانش هست لطفا راهنمایی کنید…

Moein

سلام ، بله همه چی خاموشه اگر هم قرار بود بخاطر این موارد مشکلی پیش بیاد که اصلا پی اس4 کانکت نمیشد ، اما کانکشن برقراره به اینترنت هم وصل میشه اما به psn نمیتونه لاگین کنه ، با همه ی v.p.n ها همین مشکل رو داره
آیا راهی هست؟؟؟
(در ضمن سیستم نظردهی خیلی مشکل داره ، فقط بعضی مواقع میشه نظر ارسال کرد برای همین تا الان طول کشید کامنت بزارم)

ALI

با سلام من ی گادپینگ 1 گیگ خریداری کردم وکاهش پینگ خوبی بهم داد ولی من از انترنت رایتل کانکت میشم از گوشیم به کامپیوتر متصل میکنم ولی تایم اوت میزنه در حین بازی اتصال قطع میشه. بنظرتون مودم دانگل بخرم برای کاهش پینگ و بدون قطعی مناسب هست.

moein

سلام من رو ویندوز 10 قبلیم بی مشکل کانکت میشدم ولی روی سیستم جدیدم که ویندوز 8 نصب هستش وصل میشه ولی هیچ صفحه ای باز نمیشه و پینگ هم ندارم ممنون میشم راهنماییم کنید با تشکر

سروش

سلام میخواستم بدونم این سرویس روی مودم سیمکارت رایتل 3G کار میکنه یا نه
یه مودم 4G دارم که توش سیمکارت رایتله 3G هستش
چون گفتین با GPRS محدودیت داره اما GPRS همون 2G هستش
روی 3G چطوره ؟ همونه بازم؟

محمد

سلام
وقت ب خیر
من وقتی از سرویس شما استفاده میکنم نمیتونم وارد بازی بشم تو قسمت جوینیگ میمونه و هیچ اتفاقی نمی‌افته
درمورد بازی BF4 صحبت میکنم
ممنون میشم راهنمایی کنید

hosein

salam man az connection hoshmand nemitonam estefade konam login game nemishe safe web ham baz nemikone amma coonection dastim kar mikone vali ip kharab has va koliw lag mide ip jadid ersal konid game serveramam EU West hast Tnx

بهنام

سلام . من هم مشکل dns و باز نشدن صفحات وب رو دارم

Support 1

با سلام، وقت بخیر. کاربر گرامی یک ایمیل حاوی اطلاعات تکمیلی خدمت شما ارسال شد، لطفا بررسی فرمایید.
موفق باشید

amaz

سلام . من هم مشکل dns و باز نشدن صفحات وب رو دارم

Support 1

با سلام، وقت بخیر. یک راهکار پیشنهادی خدمت شما ایمیل شد.
موفق باشید