رفع تحریم و کاهش پینگ بازی Brawl Stars

مقدمه

سلام به همه‌ی گادپینگی‌های عزیز؛ امیدواریم حال همتون عالی باشه. همونطورکه میدونید بازی Brawl Stars هم جزء بازی‌هایی هست که کاربران ایرانی رو تحریم کرده. اما نگران نباشید. اگر به این بازی علاقه دارید، در ادامه‌ی این مقاله راه‌هایی رو برای دور زدن این تحریم‌ها بهتون آموزش میدیم.

اول از همه این بازی جذاب و ساختار اونو بررسی می‌کنیم و بعد از اون تاثیراتی که تحریم‌ها روی بازی گذاشتن و راه‌هایی برای رفع و دور زدن این تحریم‌ها رو براتون به صورت مفصل توضیح میدیم.

بازی Brawl Stars

کمپانی Supercell، سازنده‌ی بازی‌های Clash Royal و Clash Of Clans توی سال 2018 یه بازی جذاب دیگه به اسم Brawl Stars رو به صنعت بازی‌ها اضافه کرد. بازی براول استارز پنجمین بازی ارائه‌شده توسط این شرکته.

براول استارز یه بازی ماجراجویی و اکشنه که هر بازیکن میتونه به صورت تکی و یا تیمی مهارت‌های خودشو توی بازی به چالش بکشه. بازی به این صورته که هر بازیکن می تونه از بین Brawler (شخصیت قهرمان) هایی که توی بازی ارائه شده یکی رو انتخاب کنه.

این Brawler ها هر کدوم شخصیت قهرمانی هستن که قدرت و نقش خاص خودشون رو دارن و نیروهای خاصی که دارن که میتونه برای دشمن‌ها ویران‌کننده باشه. یکی از جذابیت‌های این بازی گرافیک زیبا، صدای جذاب و تنوع Brawler ها یا همون شخصیت‌های قهرمانیه که هر کدوم با انرژی و قدرت به خصوصی که دارن می‌تونن به دشمن ضربه بزنن.

 

شما هر قهرمانی رو که انتخاب کنید میتونید قدرت‌های اون Brawler رو با استفاده از روش‌های  زیر ارتقا بدید:

Super: یه توانایی ویژه‌ست که هر Brawler توی هر مسابقه یه بار میتونه ازش استفاده کنه. معمولا آسیب زیادی وارد میکنه و برای ارتقای Super باید Super Gems جمع‌آوری کنید که با انجام مسابقات و ماموریت‌ها بدست میان و یا میتونید اونارو با پول واقعی از فروشگاه خریداری کنید.

هرچقدر Super Gems بیشتری داشته باشید قدرت Super شما هم بیشتر میشه.

Star: یه توانایی منفعله که هر جنگجو تا زمانی که ستاره کافی داشته باشه میتونه از اون استفاده کنه. معمولا به Brawler ها یک برتری یا حفاظت توی بازی رو میده. برای ارتقای Star باید Star Gems رو جمع‌آوری کنید که با انجام مسابقات و ماموریت‌ها و یا با پول واقعی توی فروشگاه بازی میتونید اونارو به دست بیارید.

هرچقدر Star Gems بیشتری داشته باشید کمک میکنه که مزایای بیشتری برای Star شما فراهم بشه.

Powers: توانایی‌های خاصی هستن که هر Brawler میتونه یه بار در هر مسابقه زمانی که سطح قدرت کافی داشته باشه از اونا استفاده کنه. که معمولا هم حملات خود Brawler هارو تقویت میکنه و یا حملات جدیدی به اونا میده. برای ارتقای قدرت‌تون توی بازی باید Power Gems رو جمع‌آوری کنید که میتونید با انجام مسابقه‌ها و یا ماموریت‌ها اونا رو به دست بیارید و یا با پول واقعی از Store بازی خریداری کنید.

هرچقدر Power Gem بیشتری داشته باشید Powers گزینه‌های بیشتری رو برای ارتقای قدرت شما ارائه میده.

Gadgets: توانایی‌های منحصر به فردی هستن که هر Brawler میتونه در هر مسابقه فقط یه بار، اونم زمانی که شارژ Gadget کافی داشته باشه ازش استفاده کنه. Gadget به Brawler ها قابلیت حرکت و تغییر پذیری رو میده. برای ارتقای این توانایی باید Gadget Gems رو با انجام مسابقات و یا ماموریت‌ها به دست بیارید و یا اونو از Store خریداری کنید.

این بازی شمارو به یه دنیای فانتزی و جذاب میبره که میتونید برای هر دور بازی یکی از Event هایی که خود بازی ارائه کرده رو انتخاب کنید. از Event هایی که تا الان به بازی اضافه شده میتونیم به Showdown, Gem Grab, Brawl Ball, Heist و Knockout اشاره کنیم:

Showdown: توی این Event وارد یه زمین بازی میشید و هر کسی برای خودش میجنگه. در نهایت آخرین نفری که زنده بمونه برنده‌ی بازیه.

Heist: اینجا باید به صورت تیم‌های سه نفره در مقابل همدیگه الماس‌هایی رو که از معدن الماس‌های وسط نقشه بیرون میان جمع‌آوری کنید؛ و یا اونارو از حریف‌هایی که باختند بگیرید. اگه بتونید 20 تا الماس رو توی مدت زمانی که بازی تعیین میکنه نگه دارید برنده‌ی بازی میشید.

Brawl Ball: بازیکنان باید توی تیم‌های سه نفره توپ رو به سمت دروازه‌ی حریف ببرن. هر تیمی که بتونه 2 گل رو ثبت کنه برنده‌ی بازیه.

Gem Grab: این حالت هم دقیقا شبیه به heist هست؛ فقط با این تفاوت که اینجا کار راحتتر شده. یعنی اگه بتونید 10 الماس رو جمع‌آوری کنید برنده‌ی بازی شدید.

Knockout: اینجا باید بهترین brawler از تیم حریف رو شکست بدید. تیمی که بتونه دو راند برنده بشه برنده‌ی بازی اعلام میشه.

Big Game: رویداد بزرگ یا همون Big Game جاییه که میتونید به عنوان یه قهرمان واقعی خودتونو نشون بدید. اینجا دیگه هیچ تیمی وجود نداره و هم تیمی ندارید. خودتون تنها هستید در مقابل پنج Brawler دیگه. اگه بتونید 2 دقیقه دووم بیارید و هیچ کدوم از اون پنج Brawler دیگه شما رو شکست ندن برنده‌ی بازی میشید.

تحریم بازی Brawl Stars

همونطور که می دونید brawl stars یه گیم آنلاینه و برای تک تک حرکت های داخل بازی حساسیت بالایی روی سرعت اینترنت و بدون لگ اجرا شدن بازی هست. این بازی هم جزو لیست بازی‌هایی هست که کاربران ایرانی رو تحریم کردند؛ بنابراین ورود به این بازی با IP ایران امکان‌پذیر نیست.

رفع تحریم بازی براول استارز

Brawl stars یه بازی آنلاینه و به همین خاطر پایین بودن پینگ و سرعت اینترنت تاثیر خیلی زیادی روی تجربه‌ی بازیِ بهتر و عملکرد بازیکنان بازی داره. اگه پینگتون پایین باشه به راحتی می‌تونید نسبت به حمله‌هایی که بازیکنان حریف به شما می‌کنند واکنش نشون بدید. در بخش زیر راه‌های رفع تحریم این بازی جذاب رو بررسی کردیم:

1- تغییر DNS

DNS یا همون domain name system سیستمی هست که نام دامنه‎‌ی سایت‌هارو که برای انسان قابل فهم هستن (مثل google.com) رو به آدرس IP اونها که برای رایانه‌ها قابل فهم هست (مثل 146.105.227.39) تبدیل میکنه.

این ترجمه به سرورها قابلیت اینو میده که به راحتی بتونن با همدیگه ارتباط برقرار کنن. حالا برای اینکه سرورهای بازی نتونن تشخیص بدن که شما با IP ایران وارد بازی شدید میتونید توی تنظیمات موبایل، دی‌ان‌اس‌تون رو به دی‌ان‌اس کشوری که بازی بهتر در اونجا کشور اجرا میشه تغییر بدید. این DNSها رو می تونید از وبسایت‌های مختلف بگیرید و ازشون استفاده کنید.

مزایا: رفع تحریم و ورود به بازی.

معایب: امنیت شبکه‌ی شمارو پایین میاره و امکان داره که سرور بعضی از بازی‌ها آی‌پی واقعی شمارو تشخیص بده و اکانتتون بن بشه.

هشدار: استفاده از این روش به دلیل احتمال تغییر IP و ثابت نبودن آن، ممکن است باعث بن شدن اکانت شود که مسئولیت این اتفاق برعهده خود کاربر می‌باشد.

2- استفاده از VPN

یکی از راه‌های دیگه برای تغییر آی‌پی و پایین آوردن پینگ بازی استفاده از فی//لترشکنه. توی این روش برنامه‌ی V-P-N رو دانلود می‌کنید و بعد از انتخاب سرور مدنظرتون و اتصال، درنهایت با آی‌پی اون سرور بازی می‌کنید. یک سری از V-P-Nها رایگان هستن و خیلی راحت می‌تونید اونارو دانلود کنید و ازشون استفاده کنید.

.

همین الان گادپینگو نصب کندانلود اپلیکیشن گادپینگ

.

مزایا: رفع تحریم و ورود به بازی.

معایب: امکان داره که سرور یه سری از بازی‌ها فیک بودن آی‌پی رو تشخیص بدن و اکانت شمارو بن کنن.

3- استفاده از سرویس کاهش پینگ

بالاخره میرسیم به یکی از بهترین روش‌های کاهش پینگ. سرویس کاهش پینگ چیه و چرا ما میگیم که یکی از بهترین روش‌هاست؟ چون سرورهای بازی Brawl Stars کاربران ایرانی رو تحریم کردند برای اینکه بتونید وارد بازی بشید به یک واسطه نیاز دارید که آی‌پی‌تون رو تغییر بده و درنتیجه به صورت مستقیم وارد نشید و اکانت‌تون بَن نشه.

این واسطه میتونه DNS, V-P-N و یا سرویس کاهش پینگ باشه. همونطور که توی بخش‌های قبلی هم بهش اشاره کردیم DNS و V-P-N شاید کار شما رو راه بندازه اما با توجه به اینکه امکان داره که سرورهای بازی آی‌پی واقعی‌تون رو تشخیص بدن و اکانت شما رو بَن کنن بهتره که از یه روش امن‌تر استفاده کنید. مخصوصاً اگه برای اکانت‌تون زحمت زیادی کشیدید و براتون ارزشمنده.

سرویس‌های کاهش پینگ میان ترافیک اینترنت‌تون رو از نزدیک‌ترین سرورها به سرور بازی brawl stars میرسونن. این به این معنیه که کوتاه‌ترین مسیر رو تا رسیدن به سرور بازی انتخاب می‌کنن. این سرویس‌ها مخصوص گیم طراحی شدن و برای گیم بهینه شدن.

سرویس کاهش پینگ در واقع وی‌پی‌انی هست که مخصوص گیم طراحی شده و استفاده‌های دیگه ازش ممنوع شده. پینگ بازی‌ها رو به طرز قابل توجهی کاهش میده و دیگه وسط بازی نگران قطع و وصلی V-P-Nتون نیستید. وقتی به این سرویس وصل هستید از دانلود بیش از حد سرورها به وسیله‌ی ترافیک نامرتبط (مثل پخش ویدیویی به صورت آنلاین تو برنامه‌های پس‌زمینه و یا دانلود یک بازی) جلوگیری میکنه و اینترنت تون فقط مخصوص اون بازی شخصی سازی میشه. پیشنهاد میشه اگه سرعت بازی خیلی براتون مهمه به جای V-P-Nهای رایگان از یه سرویس کاهش پینگ که مخصوص گیم طراحی شده استفاده کنید.

هشدار: استفاده از این روش به دلیل احتمال تغییر IP و ثابت نبودن آن، ممکن است باعث بن شدن اکانت شود که مسئولیت این اتفاق برعهده خود کاربر می‌باشد.

سرویس کاهش پینگ گادپینگ

سرویس کاهش پینگ گادپینگ یکی از بهترین و قدیمی‌ترین سرویس‌های کاهش پینگ تو ایرانه. هدف گادپینگ همواره در این قریب به 10 سال، جلب رضایت کاربرها و ارائه‌ی بهترین و پایین‌ترین پینگ به اونها بوده.

گادپینگ یک V-P-N ایرانیه که مختص گیمرهای ایرانی طراحی و بهینه شده. این سرویس فقط برای گیم بهینه شده و سایر مصارف از اون ممنوع شده. این ممنوعیت‌ها تنها برای حفظ کیفیت سرویس برای کاربران گذاشته شده. توجه داشته باشید که گادپینگ تحریم‌شکنه نه فیلترشکن.

با گادپینگ می‌تونید با یک IP ثابت وارد بازی بشید. با انتخاب سرور مدنظرتون باتوجه به ریجنی که بازی می‌کنید و استفاده ی همیشگی از اون سرور، میتونید به راحتی از IP ثابت بهره‌مند شوید.

یکی از قابلیت‌های دیگه‌ای که گادپینگ رو از بقیه‌ی سرویس‌های کاهش پینگ متمایز می‌کنه قابلیت Kill Switch هست. حالا Kill Switch چیه؟ باتوجه به قطع و وصلی‌هایی که امکان داره توی هر زمانی از بازی برای اینترنت اتفاق بیفته، توی هر بار از این قطعی و وصلی‌ها این امکان وجود داره که سرورهای بازی آی‌پی واقعی‌تون رو شناسایی و اکانتتون رو بن کنه.

حالا دلیلی که این اتفاق میوفته چیه؟ وقتی توی بازی هستید بعد از وصل شدن مجدد اینترنت اول اینترنت خودتون متصل میشه و با آی‌پی خودتون وارد بازی میشید (برای چند ثانیه) و بعد از اون به V-P-N یا سرویس متصل میشید که در فاصله‌ی این چند ثانیه که با آی‌پی خودتون وصل شدید سرورهای بازی خیلی راحت می‌تونن IP اکانتتون رو تشخیص بدن و شما رو بن کنن. Kill switch میاد توی این چند ثانیه اینترنت شما رو قطع می کنه که بعد از وصل شدن به سرویس با آی‌پی سروری که به اون وصل بودید وارد بازی بشید نه آی‌پی خودتون.

خبر خوب دیگه اینه که گادپینگ رو می‌تونید روی سیستم‌عامل‌های ویندوز، اندروید و IOS امتحان کنید.

همین الان گادپینگ رو دانلود کن و ازش لذت ببر

اگه هر سوالی داشتید و یا تو هر کدوم از مراحل نصب بازی مشکلی براتون پیش اومد می‌تونید با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید که در اصرع وقت بهتون جواب میدن و مشکلتون رو برطرف میکنن.

هنوزم به قدرت بینظیر گادپینگ توی پایین آوردن پینگ و رفع تحریم‌ها ایمان نیاوردید و شک دارید؟ میتونید همین الان برید و از سرویس تستمون استفاده کنید و خودتون امتحانش کنید.

دریافت اکانت تست گادپینگ

سخن آخر

توی این مقاله راه‌هایی برای دور زدن تحریم‌های بازی براول استارز (Brawl Stars) رو بهتون معرفی و هرکدوم رو به طور مفصل با مزایا و معایبش بررسی کردیم. درنهایت هم بهترین روش رو برای رفع‌تحریم‌ها و ورود به بازی بهتون نشون دادیم و قدرتمندترین سرویس کاهش پینگ ایران رو معرفی کردیم.

.

لینک مقالات مرتبط:

رفع تحریم و بهبود پینگ بازی Valorant

رفع تحریم و بهبود پینگ بازی WOW

رفع تحریم و بهبود پینگ بازی New World

رفع تحریم و کاهش پینگ Warzone

رفع تحریم و کاهش پینگ League of Legends

آموزش کاهش پینگ پابجی و بهبود ریجستر تیر بازی

.

2
اشتراک
Sana

4 1 رای
امتیاز مطلب
مشترک شدن
مطلع شدن از
guest

0 کامنت
Inline Feedbacks
دیدن همه نظرات